Ja diequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herinner me wel zo'n wijf die moest janken omdat ze Amsterdam in moest.
Dat mag je vinden ja. Ik vind het best een aardige stad. Alleen beetje drukquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben 3x in Amsterdam geweest. Pauper stad. 2x in Nemo en 1x bij de JC schaal van AZ toen 5 jaar terug ofzo.
Zullen we Stijn opgeven voor dat programma?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja die
http://puberruil.kro.nl/seizoenen/2010xl/afleveringen/05-10-2010
En dan met een ajacied ruilen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen we Stijn opgeven voor dat programma?
Kolere, kan niet eens normaal afspelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja die
http://puberruil.kro.nl/seizoenen/2010xl/afleveringen/05-10-2010
Nee man Stijn en Rens die gaan ruilen. Bazige TV krijg je dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee met een PSV'er. Slapen op een PSV-kamer enzo.
Dat wil je Rens toch niet aan doen? Elke dag zo vroeg eten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man Stijn en Rens die gaan ruilen. Bazige TV krijg je dan.
Rens die aan het korfballen is en Stijn die tussen de Heerenveensupporters zit, niks mis mee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wil je Rens toch niet aan doen? Elke dag zo vroeg eten.
Wordt nog erger man. Die vader is best tofquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zit nu die puberaflevering te kijken. Wat een draak van een wijf zeg.
Maar Stijn heeft toch niks tegen Heerenveenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rens die aan het korfballen is en Stijn die tussen de Heerenveensupporters zit, niks mis mee.
Stijn heeft tegen alles iets.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Stijn heeft toch niks tegen Heerenveen. PSV is dan leuker.
Ah nee hè. Van die volwassen mensen die dat niet uit hun bek kunnen krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef vandermar het volgende:
Haha die vader![]()
Kom op man, zeg gewoon Ajax
Stijn met vrienden moet je voorstellen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Stijn heeft toch niks tegen Heerenveen. PSV is dan leuker.
Mijn pa ook nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah nee hè. Van die volwassen mensen die dat niet uit hun bek kunnen krijgen.
Dan ben je echt niet goed wijs. Maar dat zie je vrij snel in dat filmpje. Mijn vooroordeel over Feyenoorders wordt weer bevestigd daar, jezus wat een volk.quote:
Ze hadden gewoon een fanatieke Ajacied erheen moeten sturen. Krijg je veel leukere confrontaties.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef vandermar het volgende:
Lol, Amstelveen ligt gewoon tegen Amsterdam aan
Mwha wel een toffe peerquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je echt niet goed wijs. Maar dat zie je vrij snel in dat filmpje. Mijn vooroordeel over Feyenoorders wordt weer bevestigd daar, jezus wat een volk.
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je echt niet goed wijs. Maar dat zie je vrij snel in dat filmpje. Mijn vooroordeel over Feyenoorders wordt weer bevestigd daar, jezus wat een volk.
Als je niet eens normaal Amsterdam of Ajax uit je bek kan krijgen, hoor je gewoon thuis in een inrichting.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |