abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 21:24:49 #1
155227 crew  Guppy
dus
pi_127725304

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 12-06-2013 22:02:05 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_127725325
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef Onama het volgende:
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws...

*O* Dat is echt wel goed nieuws. Dat zal wel een flinke ego boost gegeven hebben.
Gefeliciteerd!
(wel jammer voor Ekiden)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:19 schreef Nirak het volgende:

pas wel op in het centrum van Valkenswaard he.. Voordat je het weet vliegen de kogels om je oren, heb je een mes tussen je ribben of een snuif in je neus ;)
Nu werk ik in dat dorp, maar ik wist niet eens dat ze daar een winkel met zo'n uitgebreid assorti hadden! * Nirak zegt foei tegen zichzelf
Dat valt wel mee hoor. Ik kom al bijna 15 jaar in Valkenswaard. Maar ik wist ook niet van het bestaan van die winkel af. Het is zeker de moeite waard om een keer te kijken.
pi_127725393
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Als je je daar braaf aan houd, moet het goedkomen, toch? Ik bedoel, de fysio weet vast wat hij doet :)
Ze. ;) Ja, had ik maar zo'n goeie gehad 14 jaar geleden, toen ik moest revalideren. Heb toen, achteraf gezien, niet echt goede begeleiding gehad.. Was het nu misschien niet nodig geweest..
pi_127725417
Oh en Onama: _O_ wat tof!!
pi_127725419
quote:

Slechte nieuws is dat ik me nu al moet terugtrekken van de Ekiden. Het spijt me verschrikkelijk dat ik zo in al het enthousiasme me moet afmelden maar het is niet anders. Zeker nu de teams rond zijn vind ik het extra vervelend, maargoed er is niks aan te doen. Ook de Clontarf HM en de Rock n Roll HM gaan het hem niet worden dit jaar.

Waarom is meteen dan ook het (vooral voor mij) goede nieuws:

SPOILER
Nogmaals mijn excuses voor het plotselinge afmelden! Zeker omdat ik eerst zo plotseling graag mee wou doen. Ik zie uit naar mijn nieuw advontuur, maar dat betekent wel helaas dat ik even andere dingen moeten laten schieten.
Gefeliciteerd. Ik denk dat ze de ekiden wel overleven hoor :D
Dit is zeker een mooie kans.
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:27:05 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127725469
Ach, ik zou die 5km ook nog wel redden :7 Volgens Yur ren ik nog soepel :7
pi_127725543
Erg jammer Onama, dat je er niet bij kan zijn met Ekiden. Maar zo'n kans laat je inderdaad niet schieten. Gefeliciteerd!

Ik heb net les 26 van Evy gedaan.. viel me tegen. Wat een ellendig benauwend weer, kon maar niet lekker in het ritme komen en mijn schenen waren wat gevoelig. Had de 2 wandelpauzes van 1 minuut deze keer hard nodig. Al met al wel volgehouden en 6 km gelopen. Was vergeten om runkeeper te stoppen bij het uitwandelen, gemiddelde is wat beter als wat gelogd is dus. Maar ach.. nog 3,5 week te gaan ! :)

SPOILER
pi_127725553
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:25 schreef streamnl het volgende:

[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik kom al bijna 15 jaar in Valkenswaard. Maar ik wist ook niet van het bestaan van die winkel af. Het is zeker de moeite waard om een keer te kijken.
Ik weet dat het meevalt, was maar een grapje.... Maar er gebeurd altijd zoveel in Valkenswaard, het is daar nooit saai :D

Onama, jammer van de Ekiden, maar de reden waarom is een hele leuke uitdaging! En dat ze jou daarvoor vragen is vast een hele eer: chapeau!
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:29:05 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127725573
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:05 schreef streamnl het volgende:
Ooooo ik was vandaag bij scarabee in Valkenswaard geweest voor mijzelf laten informeren over trail schoen.
Groot winkel O+ O+
SPOILER
Ik heb nog niets gekocht, daarom ga ik zaterdag terug. Ik had te weinig tijd om alles te passen :')

@ Jero, grappig weetje, de man die mij hielp is dezelfde man die foto's had gemaakt van jou in Leudal om jouw 5vingeroftenendingschoenachtiggeval
* rechtsedirecte schrijft het op het "vakantie MUST DO lijstje"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 juni 2013 @ 21:29:13 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_127725579
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:27 schreef GotC het volgende:
anders loop ik wel mee. heb immers vorig jaar ook gelopen :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 21:29:16 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_127725583
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:27 schreef GotC het volgende:
Zo rol jij 8-) haha, rol :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_127725585
Onama: *O* Inderdaad een aanbod waar je geen nee op kunt zeggen!

Er zijn vast genoeg vervangers voor de Ekiden, lijkt me zo gezien het enthousiasme. ;)
pi_127725641
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik geloof dat MaleDuck al een reserve heeft gevraagd (had hem vanmiddag al op de hoogte gebracht). Mocht die reserve toch niet kunnen dan zou ik je heel dankbaar zijn als je mijn plek in zou willen nemen.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_127725671
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

:D

Gefeliciteerd Onama!
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:31:11 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127725689
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

:7

Maar serieus, vandaag lekker intervaltraining gedaan :9
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 juni 2013 @ 21:31:48 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_127725729
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:30 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik geloof dat MaleDuck al een reserve heeft gevraagd (had hem vanmiddag al op de hoogte gebracht). Mocht die reserve toch niet kunnen dan zou ik je heel dankbaar zijn als je mijn plek in zou willen nemen.
met plezier, ik zou graag een betere tijd neerzetten dan vorig jaar toen ik meedeed. ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:31:59 #17
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127725743
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

Zal vast niet nodig zijn.
pi_127725750
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

* rechtsedirecte schrijft het op het "vakantie MUST DO lijstje"
:Y
Ze hadden veel spullen om te proberen en ik denk als jij ze van te voren mailt/belt om iets specifieks te testen, ze dat ook wel proberen om binnen te halen.
Dat gevoel kreeg ik.

note:
(ik vond het groot voor een speciaalzaak (met kennis) in hardloop spullen)
pi_127725775
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:28 schreef CRX_master het volgende:
Erg jammer Onama, dat je er niet bij kan zijn met Ekiden. Maar zo'n kans laat je inderdaad niet schieten. Gefeliciteerd!

Ik heb net les 26 van Evy gedaan.. viel me tegen. Wat een ellendig benauwend weer, kon maar niet lekker in het ritme komen en mijn schenen waren wat gevoelig. Had de 2 wandelpauzes van 1 minuut deze keer hard nodig. Al met al wel volgehouden en 6 km gelopen. Was vergeten om runkeeper te stoppen bij het uitwandelen, gemiddelde is wat beter als wat gelogd is dus. Maar ach.. nog 3,5 week te gaan ! :)

SPOILER
Vergis je niet hè, rond de 6min/km is best heel rap voor iemand die nog maar zo kort loopt. Pas wel op met je schenen.. Voorkomen is beter dan genezen..
pi_127725807
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:31 schreef GotC het volgende:

[..]

_O_ Respect! Ik moest er destijds niet aan denken! :@ Vandaar waarschijnlijk ook 38kg aangekomen, maar toch. Super!
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:34:30 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127725890
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:33 schreef Muis84 het volgende:

[..]

_O_ Respect! Ik moest er destijds niet aan denken! :@ Vandaar waarschijnlijk ook 38kg aangekomen, maar toch. Super!
Kan niet zeggen dat het prettig was though ;) Maar we zijn er weer! En 38 kg :o
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 21:34:35 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_127725895
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Netjes :Y ik heb ook lekker gehobbeld vandaag!
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:34:53 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127725908
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:34 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Netjes :Y ik heb ook lekker gehobbeld vandaag!
Jetlagrunning? :9
pi_127726009
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Kan niet zeggen dat het prettig was though ;) Maar we zijn er weer! En 38 kg :o
Ja, ik was er ook niet blij mee. :@
Wel rustig aan dan, he? Als het niet helemaal fijn voelt...
pi_127726036
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:32 schreef Nirak het volgende:

[..]

Vergis je niet hè, rond de 6min/km is best heel rap voor iemand die nog maar zo kort loopt. Pas wel op met je schenen.. Voorkomen is beter dan genezen..
Ik wacht nu weer tot zaterdagochtend. Eerder komt toch niet uit. Tot die tijd lekker rustig aan doen, is ook niet verkeerd :)

Ben ook best tevreden met de vooruitgang, maar ik ben totaal niet geduldig. Net als met het afvallen waar ik nu ook mee bezig ben wil ik wel eens wat teveel en moet ik mezelf afremmen. Daar was vandaag weer een goed voorbeeld van merkte ik..
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 21:37:17 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_127726046
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Jetlagrunning? :9
Niet zo erg als de laatste keer (toen ik op eerste kerstdag om 04:00 uur m'n hardloopschoenen aangetrokken heb omdat ik toch wakker was), maar inderdaad niet op volle kracht. Maakt ook niet uit, het was gewoon lekker!
Maar het was ook wel een beetje gek zo zonder strand, en dat er geen bar is aan het einde van de run waar Masood me op stond te wachten met een glas water met ijs ;(
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:37:18 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127726047
Onama, wat gaaf zeg! En dan ook gewoon Seattle! _O_
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:37:49 #28
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127726073
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Niet zo erg als de laatste keer (toen ik op eerste kerstdag om 04:00 uur m'n hardloopschoenen aangetrokken heb omdat ik toch wakker was), maar inderdaad niet op volle kracht. Maakt ook niet uit, het was gewoon lekker!
Maar het was ook wel een beetje gek zo zonder strand, en dat er geen bar is aan het einde van de run waar Masood me op stond te wachten met een glas water met ijs ;(
}:| Ik ben jaloers.
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:38:04 #29
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_127726090
WELK ENEN TOPDAG!

Vandaag heeft mijn zoontje van 21 maanden (hij is een beetje laat) besloten te gaan lopen. Hij deed al afstandjes van 1 stap, maar vandaag gewoon de hele kamer rond.. en de keuken.. en alles! SUPER!

Van trots en adrenaline gewoon heerlijk gelopen in een niet te warm/niet te koud/niet te winderig en beetje regenachtig weer.. wat mijn perfecte weer is lijkt het wel. Ik kon niet stuk. Voor het eerst 10km onder de 50min gelopen! BOTS!

http://www.endomondo.com/workouts/202539208/2395026

Ook nog nieuwe schoenen besteld + nieuw shirt (Odlo) en 2 paar nieuwe sokken.. het kan niet op! Als dit morgen allemaal gecompenseerd moet worden heb ik echt een klote dag morgen :)

SPOILER
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 21:38:41 #30
155227 crew  Guppy
dus
pi_127726125
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:37 schreef GotC het volgende:

[..]

}:| Ik ben jaloers.
Sorry :@
pi_127726135
top alexN!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_127726170
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:37 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Ik wacht nu weer tot zaterdagochtend. Eerder komt toch niet uit. Tot die tijd lekker rustig aan doen, is ook niet verkeerd :)

Ben ook best tevreden met de vooruitgang, maar ik ben totaal niet geduldig. Net als met het afvallen waar ik nu ook mee bezig ben wil ik wel eens wat teveel en moet ik mezelf afremmen. Daar was vandaag weer een goed voorbeeld van merkte ik..
Heb je een beetje overgewicht omdat je af wil vallen of veel? Overgewicht is een van de risico's op overbelastingsblessures omdat je spieren en gewrichten grotere klappen te voortduren krijgen (ik weeg 30 kg te veel, dus ben ervarigsdeskundige).
pi_127726234
quote:

Slechte nieuws is dat ik me nu al moet terugtrekken van de Ekiden. Het spijt me verschrikkelijk dat ik zo in al het enthousiasme me moet afmelden maar het is niet anders. Zeker nu de teams rond zijn vind ik het extra vervelend, maargoed er is niks aan te doen. Ook de Clontarf HM en de Rock n Roll HM gaan het hem niet worden dit jaar.

Waarom is meteen dan ook het (vooral voor mij) goede nieuws:

SPOILER
Nogmaals mijn excuses voor het plotselinge afmelden! Zeker omdat ik eerst zo plotseling graag mee wou doen. Ik zie uit naar mijn nieuw advontuur, maar dat betekent wel helaas dat ik even andere dingen moeten laten schieten.
DUUUUUUUUDE!!!!! FUCK de Ekiden, dit is dé kans man! Staat ge-wel-dig op je CV, misschien houd je er nog wel een vaste baan aan over, in motherfucking Seattle.

Het is jammer dat je niet mee kan doen met Ekiden, maar damn.. Zo`n aanbod kun je gewoon écht niet laten liggen..
pi_127726235
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef AlexN het volgende:Als dit morgen allemaal gecompenseerd moet worden heb ik echt een klote dag morgen :)

:D dat hoop ik toch niet voor je!
pi_127726252
en ik wil ook eens met de ekiden meedoen. komt vast wel een keer goed.

en Onama die kans zou ik ook grijpen. volgend jaar gewoon de ekiden toch!
pi_127726274
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef AlexN het volgende:
WELK ENEN TOPDAG!

Vandaag heeft mijn zoontje van 21 maanden (hij is een beetje laat) besloten te gaan lopen. Hij deed al afstandjes van 1 stap, maar vandaag gewoon de hele kamer rond.. en de keuken.. en alles! SUPER!

Van trots en adrenaline gewoon heerlijk gelopen in een niet te warm/niet te koud/niet te winderig en beetje regenachtig weer.. wat mijn perfecte weer is lijkt het wel. Ik kon niet stuk. Voor het eerst 10km onder de 50min gelopen! BOTS!

Ook nog nieuwe schoenen besteld + nieuw shirt (Odlo) en 2 paar nieuwe sokken.. het kan niet op! Als dit morgen allemaal gecompenseerd moet worden heb ik echt een klote dag morgen :)

SPOILER
*O* *O* Voor jullie beiden!
pi_127726295
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef Nirak het volgende:

[..]

Heb je een beetje overgewicht omdat je af wil vallen of veel? Overgewicht is een van de risico's op overbelastingsblessures omdat je spieren en gewrichten grotere klappen te voortduren krijgen (ik weeg 30 kg te veel, dus ben ervarigsdeskundige).
Yup, beetje wel. Mag wel een kilo of 20 af nog. De eerste 5 zijn al weg sinds ik ben gaan hardlopen 6 weken geleden, dus gaat erg goed.
pi_127726371
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef AlexN het volgende:
WELK ENEN TOPDAG!

SPOILER
top man! Zo leuk als ze eindelijk gaan lopen. Wj wachten ook nog op ons zoontje, maar de lamme tak laat zich liever dragen nog...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juni 2013 @ 21:44:39 #39
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127726453
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:43 schreef CRX_master het volgende:

[..]

top man! Zo leuk als ze eindelijk gaan lopen. Wj wachten ook nog op ons zoontje, maar de lamme tak laat zich liever dragen nog...
Die van mij liepen met 12 maanden (de oudste), 11 maanden (de middelste) en 10 maanden (de jongste). Wat mij betreft hadden ze nog wel een paar maanden in de box gemogen :P
pi_127726493
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die van mij liepen met 12 maanden (de oudste), 11 maanden (de middelste) en 10 maanden (de jongste). Wat mij betreft hadden ze nog wel een paar maanden in de box gemogen :P
Onze dochter was veel vlotter, zoontje van 14 maanden nu heeft duidelijk geen haast :)
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:45:49 #41
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127726519
Man, man..... wat voel ik me verstandig, heb mijzelf drie dagen extra rust gegeven.
pi_127726582
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Man, man..... wat voel ik me verstandig, heb mijzelf drie dagen extra rust gegeven.
Tsk.
Ja doei.
pi_127726598
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Yup, beetje wel. Mag wel een kilo of 20 af nog. De eerste 5 zijn al weg sinds ik ben gaan hardlopen 6 weken geleden, dus gaat erg goed.
Oke, let dan even goed op je scheenbenen. Dat moet niet aanhouden en zeker niet erger worden. Bij mij is het minder geworden door mijn tempo naar beneden bij te stellen. Niet dat ik nu zo kneiterhard liep voorheen, maar een wat kortere pasafstand scheelde al veel.
Maar wat rustdagen scheelt al veel :)
pi_127726614
quote:
Oei. Hoe gaat het met de ontwenningsverschijnselen?
pi_127726732
quote:
wow ^O^
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:50:26 #46
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127726751
What the fuuaaark Onama. I haz a jealous! En AlexN gefeliciteerd!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_127726771
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef Nirak het volgende:

[..]

Oke, let dan even goed op je scheenbenen. Dat moet niet aanhouden en zeker niet erger worden. Bij mij is het minder geworden door mijn tempo naar beneden bij te stellen. Niet dat ik nu zo kneiterhard liep voorheen, maar een wat kortere pasafstand scheelde al veel.
Maar wat rustdagen scheelt al veel :)
Ga ik zeker doen, al wel eerder een keer gevoelig geweest, maar na 2 dagen was dat totaal weer weg. Ga het zeker niet forceren.
pi_127726778
Onama en AlexN, top! ^O^
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:51:03 #49
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127726786
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Oei. Hoe gaat het met de ontwenningsverschijnselen?
goed! rust ook goed om dingen qua hardlopen even op eern rijtje te zetten, hoe is eze blessure ontstaan etc.
En ik heb het idee dat het herstel lekker gaat!
ontstekingremmmers werken goed, weinig last meer maar beetje extra rust kan geen kwaad
pi_127726931
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:51 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

goed! rust ook goed om dingen qua hardlopen even op eern rijtje te zetten, hoe is eze blessure ontstaan etc.
ontstekingremmmers werken goed, weinig last meer maar beetje extra rust kan geen kwaad
Had je geen medicijnen gekregen naast de ontstekingsremmers?
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:54:33 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127726978
Zo, dat was een heftige training in de :9 zeikregen :9
Heerlijk!

Alleen jammer dat mn tepels het hebben begeven...stond net ff lekker te jodelen onder de douche :{
F means you're fucked
pi_127727084
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:51 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Top dat je al verbetering merkt *O* en sterkte met de rustdagen ;)
pi_127727086
:')_! :@

Twijfeldetwijfel. Als ik me morgen beter voel, is er dus een fell race waar veel van de club meedoen (4.5 mijl), uurtje rijden hiervandaan, al kan ik als ik lief vraag vast van iemand wel 'n lift bietsen als 't zou moeten. Máár, ik mag die schoenen uittesten wat ik wil, maar zou me toch rot voelen als ik ze terug moet brengen onder de modder (ok, zal ze wel schoonmaken :@ :') )...
Ja doei.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 21:56:23 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_127727098
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:54 schreef YUR het volgende:
Heerlijk!

Alleen jammer dat mn tepels het hebben begeven...stond net ff lekker te jodelen onder de douche :{
Auwtsch... :X

En regen...? Dan ga ik het wasrek toch maar even binnenzetten!

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
:')_! :@

Twijfeldetwijfel. Als ik me morgen beter voel, is er dus een fell race waar veel van de club meedoen (4.5 mijl), uurtje rijden hiervandaan, al kan ik als ik lief vraag vast van iemand wel 'n lift bietsen als 't zou moeten. Máár, ik mag die schoenen uittesten wat ik wil, maar zou me toch rot voelen als ik ze terug moet brengen onder de modder (ok, zal ze wel schoonmaken :@ :') )...
En anders loopt je de fell race op je oude schoenen en test je de nieuwe nog een keertje op de weg over een paar dagen? Is dat een optie?
pi_127727277
mag in in de OP bij 8 september 2013 - Rabo Bridge to Bridge (Arnhem) - ik doe de 3EM
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 22:02:14 #56
155227 crew  Guppy
dus
pi_127727458
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:59 schreef Serinde het volgende:
mag in in de OP bij 8 september 2013 - Rabo Bridge to Bridge (Arnhem) - ik doe de 3EM
Check :)
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:03:28 #57
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127727525
quote:
Ik zal niet teveel weg geven over mijn werkzaamheden (geheimhoudingsplicht bla bla)
is your name Snowden?
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:04:16 #58
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127727575
Als er nog iemand mee moet naar Seattle, holler at me :)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:06:17 #59
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127727662
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:53 schreef Arquero het volgende:

[..]

Had je geen medicijnen gekregen naast de ontstekingsremmers?
nee, de onsteking veroorzaakt de pijn, de rest is een kwestie van wat rust voor goed herstel en dan oefeningen om de spieren sterker te maken.
Blessure is volgens mij een kwestie van langdurige overbelasting., heb afgelopen jaar ongeveer zo'n 2500km gelopen., op zich niets mis mee maar mijn "fout" is dat ik ook graag door wil lopen tijdens de maanden dat ik 80uur per week aan het werk ben.
Ik heb dus het idee dat de blessure er gewoon langzaam ingeslopen is
pi_127727782
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Auwtsch... :X

En regen...? Dan ga ik het wasrek toch maar even binnenzetten!

[..]

En anders loopt je de fell race op je oude schoenen en test je de nieuwe nog een keertje op de weg over een paar dagen? Is dat een optie?
Denk het niet, omdat het echt wel een modderig gedoe is en schoenen met grip worden aangeraden, streng :P met m'n andere schoenen kom ik niet ver vrees ik :') -O-
Ja doei.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:10:12 #61
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127727897
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:54 schreef YUR het volgende:
Heerlijk!

:o toch niet door het putje?

@GotC: je hebt weer gelopen, whoeiii!!
@Onama: zeeeeeer cool, Seattle *O* Kers op de taart/slagroom oid!
@CRX: binnenkort Evy voor die kleine? ;) Leuk!!
@Sun: gezellig dat je weer een beetje terug bent. Mis de koddige foto's van die leuke snufferd van je :P

En.... we hebben de TT weer >:)
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 22:10:17 #62
155227 crew  Guppy
dus
pi_127727900
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Denk het niet, omdat het echt wel een modderig gedoe is en schoenen met grip worden aangeraden, streng :P met m'n andere schoenen kom ik niet ver vrees ik :') -O-
Ja, lastig... Ik kan me voorstellen dat je je ook een beetje bezwaard voelt om het helemaal bemodderde schoenen terug te gaan
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:11:43 #63
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127727974
En nog ff op je oude schoenen lopen, MoBlo?
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:12:59 #64
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127728052
MoBlo, kun je geen spikes lenen van iemand?
pi_127728068
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:10 schreef Quoi het volgende:

[..]
@Sun: gezellig dat je weer een beetje terug bent. Mis de koddige foto's van die leuke snufferd van je :P
Die leuke snufferd zucht diep bij de melding dat hij gemist wordt :D ;)
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:14:18 #66
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127728132
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

O+ :s)
pi_127728199
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, lastig... Ik kan me voorstellen dat je je ook een beetje bezwaard voelt om het helemaal bemodderde schoenen terug te gaan
Ze zeiden wel 'ja, nee, al loop je er een maand 500km op dan mag 't nog terug', maar ik ben gewoon te netjes denk ik :@ Vond 't ook al stom om daar 2 uur te passen, dan weg te gaan en ze goedkoper online te kopen, dat vind ik echt oneerlijk :@
Ja doei.
pi_127728215
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

is your name Snowden?
Nee, maar wel iets met contracten die zeggen dat ik niks mag zeggen over mijn werkzaamheden. Er zou maar eens een collega meelezen.

En iedereen bedankt voor de leuke reacties. Verheug me er stiekem heel erg op. Ben al routes uit aan het zoeken in de omgeving daar.
The sun in your Eyes
pi_127728253
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
MoBlo, kun je geen spikes lenen van iemand?
Met mijn moeilijke voeten ga ik daar niet eens aan beginnen.. had gisteren al 2 uur nodig om een paar te vinden dat dus uiteindelijk nog steeds niet in één keer goed zat :X
Ja doei.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:16:39 #70
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127728280
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

hop fotos dan w/
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:16:57 #71
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127728294
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:15 schreef Onama het volgende:

[..]

Nee, maar wel iets met contracten die zeggen dat ik niks mag zeggen over mijn werkzaamheden. Er zou maar eens een collega meelezen.

En iedereen bedankt voor de leuke reacties. Verheug me er stiekem heel erg op. Ben al routes uit aan het zoeken in de omgeving daar.
Ben er ooit een keer geweest, prachtige omgeving! en je kunt ook lekker een trail meepakken in Canada!!
pi_127728328
Onama! Vet!
GotC, jij blijft superwoman, gewoon weer gelopen, tof!
Alex, Lekker man!
Yur! Je tepels! Doe je voorzichtig? Je moet nog borstvoeding geven straks!

Hier een beetje dubbele avond. Beachvolleytraining moeten afbreken wegens buikpijn. Ik denk dat ik te laat heb gegeten ofzo. Was zo lekker weer. Na een halve liter water en een halfuur nog even mijn schoenen aangetrokken en een goeie 2 kilometer langs de boulevard van Vlissingen gelopen. Er zijn naardere dingen.

http://www.endomondo.com/workouts/202523825/5346508
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_127728382
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

hop fotos dan w/
SPOILER
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:19:08 #74
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127728415
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Met mijn moeilijke voeten ga ik daar niet eens aan beginnen.. had gisteren al 2 uur nodig om een paar te vinden dat dus uiteindelijk nog steeds niet in één keer goed zat :X
Maar, maar....je liep een week geleden ook nog, niet op je nieuwerds! :{w
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:19:44 #75
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127728449
quote:
12s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

SPOILER
it's a dogs life!
pi_127728468
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:19 schreef Quoi het volgende:

[..]

Maar, maar....je liep een week geleden ook nog, niet op je nieuwerds! :{w
Ja, maar er is me echt afgeraden op schoenen zonder enige vorm van grip die race te gaan doen -O-
Ja doei.
pi_127728483
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:10 schreef Quoi het volgende:

En.... we hebben de TT weer >:)
Hmmm, ik voel nog een strijd aan komen ;)

Maar nu ga ik echt plat. Ik ben op. :W
pi_127728502
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

it's a dogs life!
It is!!
SPOILER
Nu weer klaar hoor, gaat nergens over dit :') ;)
pi_127728543
Maargoed, eerst goede nacht slapen, kijken of de hoofdpijn morgen minder is en dan zien of ik me er toe kan zetten om de schoenen vies te maken 8-) :)
Ja doei.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:21:41 #80
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127728566
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, maar er is me echt afgeraden op schoenen zonder enige vorm van grip die race te gaan doen -O-
Ok I get it!

quote:
12s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

SPOILER
Oooooooooooooooooh O+ O+
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:21:56 #81
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127728577
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:

SPOILER
Did anybody mention "going for a run"?
pi_127728672
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nee, de onsteking veroorzaakt de pijn, de rest is een kwestie van wat rust voor goed herstel en dan oefeningen om de spieren sterker te maken.
Blessure is volgens mij een kwestie van langdurige overbelasting., heb afgelopen jaar ongeveer zo'n 2500km gelopen., op zich niets mis mee maar mijn "fout" is dat ik ook graag door wil lopen tijdens de maanden dat ik 80uur per week aan het werk ben.
Ik heb dus het idee dat de blessure er gewoon langzaam ingeslopen is
Zo alles bij elkaar best wel veel inderdaad. Kilometers maken ben jij wel gewend denk ik zo ;)
Zal inderdaad combinatie van alles zijn.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:23:54 #83
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127728685
Mooie hond. Heerlijk down-to-earth.
pi_127728714
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooie hond. Heerlijk down-to-earth.
haha hij ligt graag op de vloer ja :P
pi_127728732
Het is echt zo'n haarbal die je wil knuffelen O+
pi_127728756
quote:

[..]

It is!!
SPOILER
Het is dat een hond niet zo makkelijk meegaat op de motor O+ blijft 'n mooi beest! O+
Ja doei.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:25:20 #87
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127728766
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef hatsaflats het volgende:
De hele dag O+
pi_127728794
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef hatsaflats het volgende:
En hij knuffelt ook nog eens heel graag terug O+ O+

(wel iets minder harig nu, hij moest toen nodig naar de kapper. Maar wollig en fluffy is hij altijd wel :Y )
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:27:05 #89
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127728881
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:

Maar wollig en fluffy is hij altijd wel :Y
* Cooper mompelt iets over baas boven baas....
pi_127728902
quote:

[..]

It is!!
SPOILER
Wat een heerlijk dier is het ook hè O+
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 22:27:42 #91
155227 crew  Guppy
dus
pi_127728926
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ze zeiden wel 'ja, nee, al loop je er een maand 500km op dan mag 't nog terug', maar ik ben gewoon te netjes denk ik :@ Vond 't ook al stom om daar 2 uur te passen, dan weg te gaan en ze goedkoper online te kopen, dat vind ik echt oneerlijk :@
Jamaar dat laatste zou ik ook niet doen hoor!
pi_127728930
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

* Cooper mompelt iets over baas boven baas....
:D daar wint hij het niet van nee! Maar voor een Cocker is hij errug wollig. (beetje mislukt eigenlijk maar goed) :P
pi_127728940
Zo, monsieur Levitas gaat de binnenkant van zijn ogen bekijken.
Of met de tenen naar het plafond wijzen.
Of een uiltje knappen.
Of wat boompjes omzagen.
Of... Nou ja, je snapt `m wel.

Trusten O+
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:29:38 #94
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_127729057
Onama, wat gaaf!!! *O* en ben zeer jaloers! :@ (zoeken ze nog mensen ;) :P)

En voor de colourrun gangers, hoe laat zijn jullie ongeveer daar (doen we meeten???) en wat doen jullie aan? Ik heb geen broek die vies mag worden.... :@ drama :P :*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_127729058
liep vanmiddag zo lekker dat ik nog steeds loop te stuiteren. hou van de milsbeekse bossen. je kunt het zelf zo gek maken als je maar wil. van milde heuveltjes tot bijna bergbeklimmen. echt lekker steenbokken. al verzuur je als een gek dan. vaste drinkplaatsen met stromend beekwater voor het hondje en prachtige natuur. als er ooit verhuisd word hier naar een koopwoning is dat dorp echt eerste keus.

alles behalve het warme weer was ideaal vandaag. meeste mensen keken me :o aan omdat ik een beetje knalrode boei alla }) krijg.
pi_127729088
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jamaar dat laatste zou ik ook niet doen hoor!
Er zijn er genoeg doe het wel doen, maar nou ja, dat vind ik stom (ookal vond ik 't ook een beetje stom dat ik ze dus voor 20 pond goedkoper zag online toen ik een plaatje ervan zocht :') )
Ja doei.
pi_127729192
Ik probeerde net met een grote homp harigheid (2 katten) te knuffelen, maar dat werd me niet in dank afgenomen geloof ik :') Maar ze vormen saampjes zo'n leuke homp O+

En nu ga ik ook slapen.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:32:05 #98
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127729243
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D daar wint hij het niet van nee! Maar voor een Cocker is hij errug wollig. (beetje mislukt eigenlijk maar goed) :P
maar het betekent wel voor Coopmeister dat hij een hardloopverbod heeft nu het weer nat en druilerig is.... anders ziet hij er binnen de kortste keren uit als een zwijntje
pi_127729287
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef hatsaflats het volgende:
Ik probeerde net met een grote homp harigheid (2 katten) te knuffelen, maar dat werd me niet in dank afgenomen geloof ik :') Maar ze vormen saampjes zo'n leuke homp O+

En nu ga ik ook slapen.

Truste!! Ik kijk DCI Banks nog even af voor ik ga.
Zal proberen de volgende keer als ik hier weer binnen kom vallen de boel wat minder off topic te laten gaan :@ geen idee hoe ik het doe maar dit gebeurt iedere keer :@ Sorry! :X
pi_127729299
o|O
Ja doei.
pi_127729492
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

maar het betekent wel voor Coopmeister dat hij een hardloopverod heeft nu het weer nat en druilerig is.... anders ziet hij er binnen de kortste keren uit als een zwijntje
geen zelfreinigende vacht?? (aka alles ligt in huis en hond heeft stralend witte vacht na opdroging)
pi_127729504
Heb me ingeschreven voor de vredesloop in den haag (10km).
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:37:08 #103
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127729597
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

geen zelfreinigende vacht?? (aka alles ligt in huis en hond heeft stralend witte vacht na opdroging)
wel zo iets ja.... maar als Mrs.RD ons het oprijpad op ziet komen dan liggen de ouwe handdoeken al bij de achterdeur

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-06-2013 23:09:06 ]
  FOK!fotograaf woensdag 12 juni 2013 @ 22:41:31 #104
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_127729880
Even snel vanaf telefoon. Copy past vanaf FB:

Sinds een paar dagen veel pijn achter scheenbeen. Werd met de dag erger. Vandaag was lopen soms bijna onmogelijk en zelfs staan was al pijnlijk. Conclusie: "Mediaal tibiaal stress syndroom" ook wel bekend als Shin Splint. Veroorzaakt door overbasting met hardlopen. Nu 6 weken rust. Het mag ook niet even een keer meezitten in 2013 helaas.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_127729997
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:41 schreef Mascleta het volgende:

Sinds een paar dagen veel pijn achter scheenbeen. Werd met de dag erger. Vandaag was lopen soms bijna onmogelijk en zelfs staan was al pijnlijk. Conclusie: "Mediaal tibiaal stress syndroom" ook wel bekend als Shin Splint. Veroorzaakt door overbasting met hardlopen. Nu 6 weken rust. Het mag ook niet even een keer meezitten in 2013 helaas.
-O-
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 22:43:22 #106
155227 crew  Guppy
dus
pi_127730007
quote:

Boeoeoeoe :(
pi_127730055
quote:

:N
The sun in your Eyes
pi_127730069
quote:

Balen man!
Ja doei.
pi_127730081
fuck mascleta het zit je niet mee!
-O-
pi_127730089
quote:

Aiii :N
SPOILER
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:46:57 #111
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127730231
quote:

veel sterkte de komende tijd! het lijkt je inderdaad niet mee te zitten maar kop op...voor je het weet ben je weer op de been
pi_127730232
quote:

:(
  FOK!fotograaf woensdag 12 juni 2013 @ 22:47:08 #113
200114 Mascleta
pi_127730242
Ja het is even "fucked up" om zo maar even te zeggen. In mijn stadje is vandaag de proloog van een profwielerwedstrijd met o.a. Cavendish, Greippel, Ballan en nog veel meer bekende wielrenners. Een vriend van mij woont aan de grote markt en ik kan het even niet laten om veel biertjes naar binnen te gieten op deze woensdagavond.
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  FOK!fotograaf woensdag 12 juni 2013 @ 22:59:56 #114
200114 Mascleta
pi_127731065
Ik heb de afgelopen maanden rustig naar de 5 getraind. Die heb ik 4x gelopen. Toen 1x 7,5 km gelopen met wedstrijd als test. Daarna in ziekenhuis beland met die valpartij fiets. 3 weken niet gelopen. Toen 1x 5km en twee dagen later een 11km met hoge snelheid. Daarna is de ellende begonnen.

Het vervelende vind ik nog het feit dat ik veel over die blessure gelezen heb de afgelopen maanden in dit topic en op internet. En dat ik zelf iedereen waarschuw om niet te snel op te bouwen, en om hun schoenen laten aan te meten:

En vervolgens hou ik mijn hart vast bij "snelle groeiers" als Levitas, maar loop ik zelf op goedkope neutrale Asics, bouw ik veel te snel op en loop zelf tegen de beruchte blessure op
-----
-----
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:00:31 #115
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127731095
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef Mascleta het volgende:
Ja het is even "fucked up" om zo maar even te zeggen. In mijn stadje is vandaag de proloog van een profwielerwedstrijd met o.a. Cavendish, Greippel, Ballan en nog veel meer bekende wielrenners. Een vriend van mij woont aan de grote markt en ik kan het even niet laten om veel biertjes naar binnen te gieten op deze woensdagavond.
Cav O+ Doe hem de groeten!

Serieus: erg balen! Je bent dus al bij fysio ed geweest?
pi_127731158
Volgens clubgenoten kan ik écht met modderschoenen (ok, wel schoongemaakt) bij de winkel terugkomen.... dus ik ga 't morgen, als ik me beter voel, gewoon doen :@
Ja doei.
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:03:31 #117
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127731290
SPOILER: offtopic
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:07:48 #118
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127731556
quote:
SPOILER
Ik lees alleen maar goed nieuws..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:12:34 #119
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127731920
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef slacker_nl het volgende:
een BMI lager dan 90% van de NZ'se mannen in mijn leeftijdgroep en 82% van de Nederlandse..
Go me! * rechtsedirecte voelt zich een jonge god
pi_127732095
quote:
Leuke link, resultaat viel me mee, maar ik moet zeggen dat ik behalve in mijn benen amper spiermassa heb, dus dat zal het beeld wat vertekenen.

quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik lees alleen maar goed nieuws..
Is het in feite ook, maar voelde me een beetje schuldig om op de dag dat de teamindelingen bekent worden gemaakt eruit te stappen. Buiten dat heb ik wel een "fuck yeah" gevoel vandaag.
The sun in your Eyes
pi_127732420
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:59 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden rustig naar de 5 getraind. Die heb ik 4x gelopen. Toen 1x 7,5 km gelopen met wedstrijd als test. Daarna in ziekenhuis beland met die valpartij fiets. 3 weken niet gelopen. Toen 1x 5km en twee dagen later een 11km met hoge snelheid. Daarna is de ellende begonnen.

Het vervelende vind ik nog het feit dat ik veel over die blessure gelezen heb de afgelopen maanden in dit topic en op internet. En dat ik zelf iedereen waarschuw om niet te snel op te bouwen, en om hun schoenen laten aan te meten:

En vervolgens hou ik mijn hart vast bij "snelle groeiers" als Levitas, maar loop ik zelf op goedkope neutrale Asics, bouw ik veel te snel op en loop zelf tegen de beruchte blessure op
-O- Klote man, schiet niet op :(
pi_127732439
truste jongens en meiden. wekker staat weer op 4 uur..
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:32:12 #123
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127733330
quote:

Je eigen raad opvolgen is moeilijk. Maar sucks behoorlijk.
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:36:56 #124
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127733650
Enorm kut Mascleta. Nog even door de zure appel heen.. En daarna rustig opbouwen en dan erop en erover
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:36:57 #125
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127733654
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:32 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Je eigen raad opvolgen is moeilijk.
het probleem met eigen raad is dat je het vaak zodanig intrepeteer zodat je jou schikt
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:39:13 #126
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127733808
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:36 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

het probleem met eigen raad is dat je het vaak zodanig intrepeteer zodat je jou schikt
Jij hebt altijd een goed gepast antwoord. Dat siert je. ;)
pi_127733949
quote:

[..]

Ik was een heel verhaal aan het tikken over dat je dan toch denkt dat je meer aankan etc etc. Kom jij aan met deze pakkende one-liner. Had het niet beter kunnen verwoorden. (ben er zelf ook schuldig aan)
The sun in your Eyes
pi_127734160
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik was een heel verhaal aan het tikken over dat je dan toch denkt dat je meer aankan etc etc. Kom jij aan met deze pakkende one-liner. Had het niet beter kunnen verwoorden. (ben er zelf ook schuldig aan)
zijn we hier niet allemaal wel eens schuldig aan? ;) raad aan anderen geven is echt 1000x gemakkelijker
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:49:41 #129
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127734422
Volg altijd m'n eigen raad op, altijd!
pi_127737278
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

een BMI lager dan 90% van de NZ'se mannen in mijn leeftijdgroep en 82% van de Nederlandse..
Go me! * rechtsedirecte voelt zich een jonge god
Ik hoger dan 100% van de vrouwen van mijn leeftijd :') Ik snap niet hoe dat berekend wordt, ik zie toch met grote regelmaat vrouwen die even dik of dikker zijn.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  donderdag 13 juni 2013 @ 04:00:58 #131
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127738090
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:29 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik hoger dan 100% van de vrouwen van mijn leeftijd :') Ik snap niet hoe dat berekend wordt, ik zie toch met grote regelmaat vrouwen die even dik of dikker zijn.
Zegt ook niet alles, volgens mij zijn de geleerden het overigens ook niet over eens met elkaar of het wel betrouwbaar is... maar toch lijkt me dat een BMI van bijv.30 (ondergrens van obesitas) bij heel veel mensen zou betekenen dat ze aan de ongezond zware kant zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-06-2013 04:23:16 ]
  donderdag 13 juni 2013 @ 04:54:10 #132
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127738142
quote:
Backcountry Runner and Petzl are teaming up for a little social night run and a chance for you to demo the Petzl NAO, E+Lite, MYO RXP and the not even released yet Tikka RXP and Tikka R+! Both the new Tikka models have REACTIVE LIGHTING technology (like the NAO).
We will meet at Woodhaugh Gardens/George Street at 6:15pm and be running not later than 6:30, and will be lighting up the Ross Creek Trails- an easy 1hr jog in the night trying some new toys!
Just look for the big BCR Flags at the north end of George St, at Woodhaugh Garden
http://www.facebook.com/e(...)/?hc_location=stream
hobbel de bobbel in het donker *O*
samen met niet de eerste de beste trailrunner, Grant Guise.... inderdaad, teamy van Anna ;)
pi_127738146
vet!
  donderdag 13 juni 2013 @ 05:22:57 #134
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127738171
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 04:58 schreef winterstorm666 het volgende:
vet!
:Y is natuurlijk een mooi reclameloopje voor Petzl maar neemt niet weg dat het gewoon leuk wordt!!
pi_127738441
quote:

Klote man. -O-
Ik wens je veel succes met herstel.

[ Bericht 67% gewijzigd door streamnl op 13-06-2013 07:14:07 (Ipad :N) ]
pi_127738472
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 04:54 schreef rechtsedirecte het volgende:

hobbel de bobbel in het donker *O*
samen met niet de eerste de beste trailrunner, Grant Guise.... inderdaad, teamy van Anna ;)
Lijkt me echt tof!!

Doe haar met de groeten van Jero en mij ;)

Edit: oke, ik sta niet graag op de foto maar ik vind het erg vet dat ik op de foto sta (Jero natuurlijk ook) die ze gebruikt heeft voor haar Blog.
http://frostysfootsteps.w(...)-running-in-holland/

Ik sta recht in het wit en Jero staat links in het geel.
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door streamnl op 13-06-2013 07:21:49 ]
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 07:39:37 #137
155227 crew  Guppy
dus
pi_127738595
Cool stream :D

Nog maar één nachtje slapen tot Colours by the Sea *O*
  donderdag 13 juni 2013 @ 07:48:45 #138
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127738663
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Cool stream :D

Nog maar één nachtje slapen tot Colours by the Sea *O*
Ik duim voor droog weer voor je.
  donderdag 13 juni 2013 @ 07:57:17 #139
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_127738738
Balen Mascleta! Succes met rust houden!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:00:06 #140
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127738764
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:48 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik duim voor droog weer voor je.
het schijnt dat als het poeder nat wordt het in je huid trekt... ;)
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:01:02 #141
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127738774
quote:
bmi 25
hoger dan 84% in NL
hoger dan 79% in Wereld

You're most like someone from New Zealand*

RD im comming home! :D
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:08:26 #142
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127738868
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:01 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

bmi 25
hoger dan 84% in NL
hoger dan 79% in Wereld

You're most like someone from New Zealand*

RD im coming home! :D
welcome to the country of hokey pokey icecream, fish & chips and mince & cheese pies!
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:10:09 #143
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127738892
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:08 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

welcome to the country of hokey pokey icecream, fish & chips and mince & cheese pies!
cheese :r
:6 _O-

The home of trailrunning O+ *O*
pi_127738990
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:10 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

cheese :r
:6 _O-

The home of trailrunning O+ *O*
Kaas O+

quote:
You're most like someone from Vietnam*
Volgens mij hebben ze daar geen cheese pies
-O-
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:18:55 #145
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127739009
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:17 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Kaas O+

[..]

-O-
Loempias! *O* :9
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:22:47 #146
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_127739061
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:17 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Kaas O+

[..]

-O-
Ach ja,
quote:
You're most like someone from DR Congo*
Niet eens Kenia...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_127739092
Vanmiddag of vanavond nieuwe pantoffels kopen! *G*
pi_127739115
You're most like someone from United States

Ouch, nog meer motivatie om af te vallen *O* *O*
pi_127739188
quote:
BMI: 23
Lower BMI than 74% of males aged 30-44 in The Netherlands/ 56% in the world
You're most like someone from Djibouti
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:36:42 #150
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127739270
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 04:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Zegt ook niet alles, volgens mij zijn de geleerden het overigens ook niet over eens met elkaar of het wel betrouwbaar is... maar toch lijkt me dat een BMI van bijv.30 (ondergrens van obesitas) bij heel veel mensen zou betekenen dat ze aan de ongezond zware kant zijn.

BMI is nooit ontwikkelt voor individuen, al wordt het wel daarvoor gebruikt. Voor grote groepen mensen, o.a. bevolkingsonderzoeken is het een uitstekend middel (waarvoor het wel ontwikkelt is). De individuele verschillen heffen elkaar op in de massa. De zware gespierde man compenseert de magere marathonloper.

Bij een individu is de hoeveelheid vet, lean body mass, veel boeiender. In Japan kijken ze bv naar buikomtrek ipv BMI.

[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 13-06-2013 08:43:33 ]
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 08:38:27 #151
155227 crew  Guppy
dus
pi_127739298
quote:

[..]

En Chocolade met Kiwi :9 O+
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:38:43 #152
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127739299
Het is meer een simpele indicatie dan een richtlijn ofzo ja.
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:50:24 #153
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127739455
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

En Chocolade met Kiwi :9 O+
here we go, don't eat it all at once!!
SPOILER
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:50:46 #154
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127739462
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:15 schreef streamnl het volgende:

[..]

Lijkt me echt tof!!

Doe haar met de groeten van Jero en mij ;)

Edit: oke, ik sta niet graag op de foto maar ik vind het erg vet dat ik op de foto sta (Jero natuurlijk ook) die ze gebruikt heeft voor haar Blog.
http://frostysfootsteps.w(...)-running-in-holland/

Ik sta recht in het wit en Jero staat links in het geel.
SPOILER
Wat hebben ze daar echt enorm toffe foto's gemaakt zeg! Ben er wel onder de indruk van!
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 08:51:25 #155
155227 crew  Guppy
dus
pi_127739475
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

here we go, don't eat it all at once!!
SPOILER
Jaaaa die :9~
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:55:42 #156
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127739538
ik denk dat ik maar zo'n hippe ticker ga maken om de uren af te tellen tot ik weer mag lopen..
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:00:53 #157
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127739643
Ik zie helemaal niet waar die calculator zit op die site :? (ben mobiel)

Vandaag weer een drukke dag, ik ben de week echt aan het aftellen O-) Moe!

Nu c_/
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 09:03:13 #158
155227 crew  Guppy
dus
pi_127739685
Hatchie!! Ik nies me een ongeluk, het hooikoorts seizoen is echt aangebroken hoor :')
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:04:54 #159
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127739716
Werk aan de winkel:

BMI:25

You have a lower BMI than 62% of males aged 30-44 in your country

You have a higher BMI than 55% of males aged 30-44 in the world

You're most like someone from Ghana

Did you know?
If everyone in the world had the same BMI as you, it would add 11,324,188 tonnes to the total weight of the world's population
F means you're fucked
pi_127739738
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:22 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ach ja,

[..]

Niet eens Kenia...
Wij wonen samen in Congo! :D Gezellig!
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:20:25 #161
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_127740082
BMI: 23
You have a lower BMI than 80% of males aged 30-44 in your country.
You have a lower BMI than 62% of males aged 30-44 in the world.
You're most like someone from Togo.
If everyone in the world had the same BMI as you, it would remove 12,047,434 tonnes from the total weight of the world's population

Togo .. hmm... Wel lekker warm vermoed ik.
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:24:11 #162
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127740185
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:06 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wij wonen samen in Congo! :D Gezellig!
iemand uit Benin?
er zitten daar alleen maar sprinters dus misschien kan ik nog hoge ogen gooien
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:25:49 #163
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127740224
Ik zet m'n resultaten maar even niet hier neer :') Doe 'm volgend jaar nog wel een keer. Laten we het erop houden dat ik momenteel in Barbados woon :+
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 09:26:18 #164
155227 crew  Guppy
dus
pi_127740238
Joh, daar komt Rihanna ook vandaan :) zo moet je het ook zien!
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:28:15 #165
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127740301
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Joh, daar komt Rihanna ook vandaan :) zo moet je het ook zien!
als je Barbados en women google komen er hele mooierds uit als zoekresultaat!!
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:28:19 #166
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127740304
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:25 schreef GotC het volgende:
Ik zet m'n resultaten maar even niet hier neer :') Doe 'm volgend jaar nog wel een keer. Laten we het erop houden dat ik momenteel in Barbados woon :+
Ja, maar jij bent met zijn 2en...da's niet eerlijk
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 juni 2013 @ 09:32:18 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127740429
Kom ik weer met een BMI van 27 En dan ben ik sinds de marathon van Rotterdam toch alweer 7KG afgevallen.

Ow ik kom uit venezuela.
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:32:44 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127740439
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent met zijn 2en...da's niet eerlijk
Ik mag m'n gewicht dan zeker niet door 2 delen? :7
pi_127740497
quote:

Wow, dat is ook wat! Relatief rustig opbouwen van zowel afstand als snelheid en dan toch shin splints oplopen! Ik moet inderdaad m`n hart nu zelf ook vasthouden ja.

Had je voordat de echte pijn achter je scheenbeen kwam geen kleine(re) pijntjes?
quote:
93% lower than BMI of males aged 15-29 in The Netherlands.
Lower BMI than 84% of males aged 15-29 in the world.

Heb dan ook "maar" een BMI van 19. Maar aan BMI hecht ik totaal geen waarde. Een bodybuilder van 120kg en 1.80m heeft ook een BMI van 20+, maar wel een vetpercentage van <5% (in wedstrijdvorm). Vetvrije massa is veel interessanter om te weten..
quote:
fish & chips
Chips? Dat zeggen ze daar heul ni! Fish nd Chups. Moet altijd wel lachen hoe de Aussies de Kiwi's belachelijk maken met het accent (vice versa zal het ongetwijfeld ook gebeuren :D )
pi_127740506
Portugal :D not so bad.. alhoewel ze daar dus blijkbaar allemaal ietsje overgewicht hebben, net als ik :P
pi_127740543
Als heel de wereldbevolking net zo zwaar als ik zou zijn, dan zou de aarde door z'n hoeven zakken. Ik hoef helaas geen calculator in te vullen om dat te weten ;)
Nog 3 kg eraf en ik heb geen extreme obesitas meer, maar "gewoon" obesitas. Ik heb dus een ziekte, tis maar dat jullie het weten ;)
En ik moet 73 kg of minder wegen voordat ik een gezond gewicht heb met mijn 170 cm.. Ik weet niet of ik dat ooit ga halen, maar ach, het begin is er.
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:37:36 #172
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127740576
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:34 schreef Levitas het volgende:

Moet altijd wel lachen hoe de Aussies de Kiwi's belachelijk maken met het accent (vice versa zal het ongetwijfeld ook gebeuren :D )
ze zwemmen daar aan de ovekant in een puul, eten chieps en de kiets are going to skuul
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:38:33 #173
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127740598
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:36 schreef Nirak het volgende:
Als heel de wereldbevolking net zo zwaar als ik zou zijn, dan zou de aarde door z'n hoeven zakken. Ik hoef helaas geen calculator in te vullen om dat te weten ;)
Nog 3 kg eraf en ik heb geen extreme obesitas meer, maar "gewoon" obesitas. Ik heb dus een ziekte, tis maar dat jullie het weten ;)
En ik moet 73 kg of minder wegen voordat ik een gezond gewicht heb met mijn 170 cm.. Ik weet niet of ik dat ooit ga halen, maar ach, het begin is er.
Je bent er al bewust mee bezig om gezonder te worden, dat is toch zeker al het belangrijkste in mijn ogen! ^O^ Daarbij, wat betreft hardlopen, hoor ik je alleen maar verstandige beslissingen maken, dus _O_
pi_127740608
Oh, beentjes voelen het wel, die 3 minuten op de band gister }:| Spierpijn vind ik niet erg, maar ook een ietsje pijntje, dat is niet de bedoeling. Even rustig aan dus toch nog..
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:39:03 #175
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127740610
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:36 schreef Nirak het volgende:
zolang je je best doet om er wat aan te doen.... ^O^
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:41:22 #176
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127740665
Eritrea (BMI=21), maar als ik er 1 kg afhaal wordt het India en als ik er 1 cm aftrek wordt het Bangladesh :P

Afijn, wat Slacker zegt.....BMI voor individuen :{
pi_127740737
Echte levensgenieters in Tonga zie ik..

quote:
You're most like someone from Tonga*
pi_127740770
Ja. Dat vroeg slapen hè?
Sliep om 2 uur nog niet. Hoofd was té druk om m'n ogen dicht te doen, en was zó moe.. correctie: ben zó moe :')

En geen idee wat m'n gewicht is. Durf me niet te wegen.
Ja doei.
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:45:37 #179
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127740777
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:44 schreef CRX_master het volgende:
Echte levensgenieters in Tonga zie ik..

[..]

de meeste Tongans wonen in Australie en Nieuw-Zeeland
en ja, de Pacifica's zijn over het algemeen aan de stevige kant
pi_127740803
Geloof dat cardiologen en zo mensen liever met een bmi van 26 zien (net iets overgewicht) omdat die de minste kwalen blijken te hebben. Misschien dus toch maar niet afvallen?? :P (neh, zwembandjes zitten me in de weg, dat is de enige echt reden waarom ik er wat af wil..)
pi_127740843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ja zo kan je mij ook wel omschrijven.. aan de stevige kant :D
Maar ben er hard mee aan het werk en niet van plan om snel te stoppen daarmee. Gaat erg lekker.
pi_127740893
Jeej! *O* Mijn verstandskies gaat er vanmiddag uit! :D
De overige 3 gaan later een keer via de kaakchirurg.. :7

;(

Heb maar wat extra rustdagen genomen met die kiespijn, kan ik morgen weer lekker aan de slag met fris en fruitige beentjes! Lekker nog even trainen voor de ekiden, ga me denk ik even 3 weken richten op snelheid. :)
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:49:28 #183
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127740910
Bij mij maakt het volgens mij niet uit wat ik doe, mijn love handles blijven me toch wel irriteren :{
F means you're fucked
pi_127740920
Augustus vorig jaar:

BMI 36 You have a higher BMI than 100% of males aged 30-44 in the world :D
(If everyone in the world had the same BMI as you, it would add 148,276,867 tonnes to the total weight of the world's populatio)

Vandaag
BMI 31 You have a higher BMI than 95% of males aged 30-44 in the world
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_127740957
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
Augustus vorig jaar:

(If everyone in the world had the same BMI as you, it would add 148,276,867 tonnes to the total weight of the world's populatio)

Vandaag
Ook Tonga? :)
pi_127740960
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
Augustus vorig jaar:

Vandaag
Nice! Gaat zeker de goede kant op! ^O^

Net als Nirak, die is ook al zo goed bezig!
pi_127740975
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:50 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Ook Tonga? :)
Micronesia oid dacht ik :')
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:51:47 #188
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127741001
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:49 schreef YUR het volgende:
Bij mij maakt het volgens mij niet uit wat ik doe, mijn love handles blijven me toch wel irriteren :{
Maar die van jou zijn zo lievig, schattig en knuffelig O+
pi_127741031
Even bijlezen hier is niet mogelijk, haha je bent zo twee bakken koffie verder

@Mascleta, wat ontzettend balen voor je!!! Het zit je niet mee

@Onama, wat supergaaf!!! Seattle, je zal er maar gaan werken (en hardlopen)

Mijn jongste zoon is gisteren geslaagd! Was nog wel even spannend. Hij was nou niet de meest voorbeeldige leerling de laatste jaren. Thuis een schatje, op school een etterbakje. Gelukkig hebben we deze fase nu gehad. De oudste die altijd wat meer zijn best doet die hoort het vanmiddag, ook spannend omdat het Gymnasium eigenlijk iets te hoog gegrepen was, haalt hij het niet dan doet hij alleen de vakken over met een onvoldoende. Over hem maak ik me ook geen zorgen, is een strebertje. Twee jongens en allebei zo anders....

Straks lekker lopen, komt wel een zonnetje door maar er staat een behoorlijke wind dus ik hoop dat de temperatuur ok is.

Nog een bakkie en dan lees ik weer lekker mee:-)
This whole world is wild at heart and weird on top
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:52:46 #190
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127741034
quote:
17s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:51 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

En overbodig :D
F means you're fucked
pi_127741053
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:29 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik was dikker dan 91% van de wereld. :')
Ik geloof er geen snars van O+
pi_127741065
Hmm, nog 20 kilo afvallen om onder NL gemiddelde te komen.. werk aan de winkel dan !
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:54:48 #193
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127741092
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:51 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Micronesia oid dacht ik :')
same dif...wij gooien ze hier allemaal op 1 hoop..... het zijn allemaal "Islanders"
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:55:32 #194
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127741113
quote:
17s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:51 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

kan het niet afwachten om te meeten......
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:56:05 #195
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127741129
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Nog 2 maandjes ^O^
F means you're fucked
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:01:22 #196
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127741295
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Geloof dat cardiologen en zo mensen liever met een bmi van 26 zien (net iets overgewicht) omdat die de minste kwalen blijken te hebben. Misschien dus toch maar niet afvallen?? :P (neh, zwembandjes zitten me in de weg, dat is de enige echt reden waarom ik er wat af wil..)
Daar ben ik er dan 1 van. Ik heb NOOIT wat. * Daywalk3r klopt af
Sterk zaad hou ik het maar op :o
pi_127741306
:')
Ja doei.
pi_127741310
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:01 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Daar ben ik er dan 1 van. Ik heb NOOIT wat. * Daywalk3r klopt af
Afgezien van een chronische slaapstoornis en brakke knieën ben ik ook kerngezond ja :+ ;) Oh wacht. Ik ben allergisch voor de meeste deo's.. dat dan weer wel :')
pi_127741322
quote:

Dat is lelijk inderdaad! -O- Hoop voor je dat het snel weer goed gaat, maar kijk wel uit dat je niet te snel weer start. Heb daar ook last van gehad en ik ben wel iets te snel gestart weer, maar heb nu nog steeds af en toe last. Gelukkig nooit meer veel, maar het is wel vervelend. Wat bij mij helpt om ze (langer) weg te houden zijn compressiekousen van herzog. Bij Nirak hielp dat geloof ik ook nog, maar zal vast niet bij iedereen.
Het is in ieder geval iets om te proberen als je straks weer kan lopen, want qua opbouw deed je het niet eens zo snel toch? Ja die 11km was in een keer wat meer, maar dat was ook maar 1 keer?
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:03:28 #200
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127741338
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:01 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

dit zal je moeder je niet in dank afnemen..
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:03:28 #201
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127741340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Afgezien van een chronische slaapstoornis en brakke knieën ben ik ook kerngezond ja :+ ;) Oh wacht. Ik ben allergisch voor de meeste deo's.. dat dan weer wel :')
Ja ik voor pollen en appels. Maar als dat het enige is.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:03:53 #202
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127741351
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

donderdag 13 juni 2013 @ 10:05:05 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127741384
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:46 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:

[..]

;)
pi_127741388
Oh en ondanks dat ik zelf niet echt meer ren ben ik nog steeds bereid een stukje organisatie voor de Sallandse heuvel-meet op me te nemen, als dat nog door gaat ;)
pi_127741396
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:05 schreef Quoi het volgende:

[..]

[..]

;)
:P
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:06:06 #206
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127741410
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:03 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit zal je moeder je niet in dank afnemen..
Gelukkig zit ze niet op fok. Maar door haar ben ik zo sterk geworden met zo veel weerstand *;
pi_127741412
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ondanks dat ik zelf niet echt meer ren ben ik nog steeds bereid een stukje organisatie voor de Sallandse heuvel-meet op me te nemen, als dat nog door gaat ;)
Ik ben voor!
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:06:55 #208
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127741426
quote:
ik heb rond die tijd vakantie dus wat mij betreft O-)
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:06:58 #209
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127741430
quote:
Present!
F means you're fucked
pi_127741441
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik heb rond die tijd vakantie duswat mij betreft O-)
Jij was de aanleiding voor het hele feest, dus het is je geraaie ook! }:|
pi_127741458
Ik moet nog twee hoofdstukken typen, maar dan zal ik er eens werk van gaan maken ^O^ Daywalker: are you still in??
pi_127741478
Al een datum? Ben zelf het weekend van de 25e in NL met eigenlijk alleen op de 24e tijd, want de zondag familiebarbecue :{
Ja doei.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:09:08 #213
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127741490
Zeker. De vooroeverloop is toch iets te veel de dag voor mijn vakantie dus die sla ik over. Heb ik toch nog kans om RD te meeten. Dat moet dan dus voor de Vooroeverloop zijn. Kan dat?
pi_127741518
Volgens mij hadden we al eens een weekend genoemd maar weet niet meer precies welke :@
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:10:46 #215
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127741536
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet nog twee hoofdstukken typen, maar dan zal ik er eens werk van gaan maken ^O^
ik nog afwassen, schoenen poetsen en overhemd strijken.... morgen ontbijtafspraak met de minister van financieen
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:10:51 #216
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127741538
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij hadden we al eens een weekend genoemd maar weet niet meer precies welke :@
Was dat niet 3/4 augustus?
F means you're fucked
pi_127741553
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, of het weekend er na.. Dat weet ik niet meer zeker.
pi_127741554
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Summerheights High _O- _O-
pi_127741560
Ik moet maar gewoon verkassen naar een Brits hardloopforum, misschien dat ik dan wél naar meets kan :')_!
Ja doei.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:11:44 #220
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127741563
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:10 schreef YUR het volgende:

[..]

dan ben ik er volgens mij net nog niet
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:11:50 #221
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127741566
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, of het weekend er na.. Dat weet ik niet meer zeker.
Dan is de vooroeverloop :)
F means you're fucked
pi_127741589
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:11 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dan ben ik er volgens mij net nog niet
Daarom ook het weekend er na idd..
Maar het weekend van de 24e kan wat mij betreft ook :Y
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:12:48 #223
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127741594
En het weekend na de Vooroeverloop zit rd in de Ardennen :D
F means you're fucked
pi_127741602
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:12 schreef YUR het volgende:
En ik op Lowlands :P
pi_127741616
Ik zie een kans voor de 24 :o
Ja doei.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:13:31 #226
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127741621
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:12 schreef YUR het volgende:
Ik in portugal
pi_127741627
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie een kans voor de 24 :o
Als RD er dan nog is/kan :Y
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:14:30 #228
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127741643
Als hij er in het weekend van 3/4 augustus nog niet is, acht ik de kans op eind juli niet zo groot

EDIT - oh wacht, eind augustus. Dat kan wel natuurlijk :+
F means you're fucked
pi_127741657
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:14 schreef YUR het volgende:
Als hij er in het weekend van 3/4 augustus nog niet is, acht ik de kans op eind juli niet zo groot
24 augustus heb ik het over. (Mo ook hoop ik?? :o )
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:15:07 #230
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127741660
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Als RD er dan nog is/kan :Y
ja dan ben ik er nog... maar evt. wel graag zaterdag.
pi_127741667
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

24 augustus heb ik het over. (Mo ook hoop ik?? :o )
Ja doei.
pi_127741674
Zaterdag 24 augustus dus. ^O^
pi_127741676
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:15 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ja dan ben ik er nog... maar evt. wel graag zaterdag.
Zaterdag _O_ Zondag kan ik zelf niet.
Ja doei.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:15:44 #234
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127741679
done!!
pi_127741684
Mag in de OP dan, voor we het weer vergeten :P
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:16:38 #236
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127741696
Dan kan ik weer niet -O-
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:16:42 #237
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127741700
24 augustus heb ik in principe al een loop staan.
F means you're fucked
pi_127741713
* motorbloempje staart vol ongeloof naar het scherm :o
Ja doei.
pi_127741715
}:|
pi_127741716
Welke loop? Doen we gewoon mee 8-) zat al in de hardloopkalender te kijken.
Ja doei.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:17:33 #241
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127741718
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Mag in de OP dan, voor we het weer vergeten :P
deze ouwe man heeft een hypermoderne tablet..vraag morgen iemand op het werk wel even om het er voor me in te zetten ;)
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:17:53 #242
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_127741724
Sterkte Mascieta... Hier zeggen ze: goed werk heeft tijd nodig... herstellen dus ook!
Wat een toffe foto's van het trailrunnen! Met al die kleurige kleding en geconcentreerde gezichtjes... lijkt wel een fotodagboek!

Ik blijk ook uit Tonga te komen!

Net terug van mijn 3 keer 8 minuten rennen en ondanks de hoge luchtvochtigheid heb ik het gehaald. Ik heb van de week ontdekt dat ik mijn gegevens vanaf mijn iPodje naar een Nike+ account kan importeren en vanuit daar ook weer naar endomondo... binnenkort maar eens alle data overzetten.

Maar eerst mezelf ertoe zetten om verder te gaan met mijn literatuurstudie.

De plannen voor de Tilburg Ten Miles worden steeds concreter... waarschijnlijk doen we met een aantal leerlingen van de afdeling mee met de 5km businessrun... dat is al over 80 dagen :D.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_127741740
Toevallig de HM op Schouwen Duiveland? :o
Ja doei.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:18:43 #244
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127741754
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Welke loop? Doen we gewoon mee 8-) zat al in de hardloopkalender te kijken.
In De Lier. Da's niet helemaal in de buurt van de Sallandse Heuvelrug
F means you're fucked
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:20:04 #245
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127741793
laten we het gewoon op de 24ste houden, een groot deel meet ook al bij de vooroeverloop....anders komen we er nooit uit
pi_127741804
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:18 schreef YUR het volgende:

[..]

In De Lier. Da's niet helemaal in de buurt van de Sallandse Heuvelrug
Maar is dat 'n HM? Toevallig? Ik zou eigenlijk de 25e een HM gaan doen hier in het VK, maar toen bleek dat we naar NL moeten heb ik dat moeten laten varen, dus als ik dat weekend alsnog een HM kan lopen zou dat wel tof zijn :+
Ja doei.
pi_127741844
quote:
Oh ik kom uit Eritrea... Geen flauw idee waar dat is... :')

quote:

-O- Shit.... Beterschap!
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:22:51 #248
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127741867
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:21 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Oh ik kom uit Eritrea... Geen flauw idee waar dat is... :')

[..]

-O- Shit.... Beterschap!
}:|
ooit deel van Ethiopie
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:23:02 #249
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127741874
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Maar is dat 'n HM? Toevallig? Ik zou eigenlijk de 25e een HM gaan doen hier in het VK, maar toen bleek dat we naar NL moeten heb ik dat moeten laten varen, dus als ik dat weekend alsnog een HM kan lopen zou dat wel tof zijn :+
Nope, 5 of 10km
F means you're fucked
pi_127741893
Ik ga even intervallen. Wish me luck! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')