abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 21:24:49 #1
155227 crew  Guppy
dus
pi_127725304

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 12-06-2013 22:02:05 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_127725325
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef Onama het volgende:
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws...

*O* Dat is echt wel goed nieuws. Dat zal wel een flinke ego boost gegeven hebben.
Gefeliciteerd!
(wel jammer voor Ekiden)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:19 schreef Nirak het volgende:

pas wel op in het centrum van Valkenswaard he.. Voordat je het weet vliegen de kogels om je oren, heb je een mes tussen je ribben of een snuif in je neus ;)
Nu werk ik in dat dorp, maar ik wist niet eens dat ze daar een winkel met zo'n uitgebreid assorti hadden! * Nirak zegt foei tegen zichzelf
Dat valt wel mee hoor. Ik kom al bijna 15 jaar in Valkenswaard. Maar ik wist ook niet van het bestaan van die winkel af. Het is zeker de moeite waard om een keer te kijken.
pi_127725393
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Als je je daar braaf aan houd, moet het goedkomen, toch? Ik bedoel, de fysio weet vast wat hij doet :)
Ze. ;) Ja, had ik maar zo'n goeie gehad 14 jaar geleden, toen ik moest revalideren. Heb toen, achteraf gezien, niet echt goede begeleiding gehad.. Was het nu misschien niet nodig geweest..
pi_127725417
Oh en Onama: _O_ wat tof!!
pi_127725419
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef Onama het volgende:
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws...

Slechte nieuws is dat ik me nu al moet terugtrekken van de Ekiden. Het spijt me verschrikkelijk dat ik zo in al het enthousiasme me moet afmelden maar het is niet anders. Zeker nu de teams rond zijn vind ik het extra vervelend, maargoed er is niks aan te doen. Ook de Clontarf HM en de Rock n Roll HM gaan het hem niet worden dit jaar.

Waarom is meteen dan ook het (vooral voor mij) goede nieuws:

SPOILER
Nogmaals mijn excuses voor het plotselinge afmelden! Zeker omdat ik eerst zo plotseling graag mee wou doen. Ik zie uit naar mijn nieuw advontuur, maar dat betekent wel helaas dat ik even andere dingen moeten laten schieten.
Gefeliciteerd. Ik denk dat ze de ekiden wel overleven hoor :D
Dit is zeker een mooie kans.
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:27:05 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127725469
Ach, ik zou die 5km ook nog wel redden :7 Volgens Yur ren ik nog soepel :7
pi_127725543
Erg jammer Onama, dat je er niet bij kan zijn met Ekiden. Maar zo'n kans laat je inderdaad niet schieten. Gefeliciteerd!

Ik heb net les 26 van Evy gedaan.. viel me tegen. Wat een ellendig benauwend weer, kon maar niet lekker in het ritme komen en mijn schenen waren wat gevoelig. Had de 2 wandelpauzes van 1 minuut deze keer hard nodig. Al met al wel volgehouden en 6 km gelopen. Was vergeten om runkeeper te stoppen bij het uitwandelen, gemiddelde is wat beter als wat gelogd is dus. Maar ach.. nog 3,5 week te gaan ! :)

SPOILER
pi_127725553
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:25 schreef streamnl het volgende:

[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik kom al bijna 15 jaar in Valkenswaard. Maar ik wist ook niet van het bestaan van die winkel af. Het is zeker de moeite waard om een keer te kijken.
Ik weet dat het meevalt, was maar een grapje.... Maar er gebeurd altijd zoveel in Valkenswaard, het is daar nooit saai :D

Onama, jammer van de Ekiden, maar de reden waarom is een hele leuke uitdaging! En dat ze jou daarvoor vragen is vast een hele eer: chapeau!
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:29:05 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127725573
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:05 schreef streamnl het volgende:
Ooooo ik was vandaag bij scarabee in Valkenswaard geweest voor mijzelf laten informeren over trail schoen.
Groot winkel O+ O+
SPOILER
Ik heb nog niets gekocht, daarom ga ik zaterdag terug. Ik had te weinig tijd om alles te passen :')

@ Jero, grappig weetje, de man die mij hielp is dezelfde man die foto's had gemaakt van jou in Leudal om jouw 5vingeroftenendingschoenachtiggeval
* rechtsedirecte schrijft het op het "vakantie MUST DO lijstje"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 juni 2013 @ 21:29:13 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_127725579
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:27 schreef GotC het volgende:
anders loop ik wel mee. heb immers vorig jaar ook gelopen :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 21:29:16 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_127725583
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:27 schreef GotC het volgende:
Zo rol jij 8-) haha, rol :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_127725585
Onama: *O* Inderdaad een aanbod waar je geen nee op kunt zeggen!

Er zijn vast genoeg vervangers voor de Ekiden, lijkt me zo gezien het enthousiasme. ;)
pi_127725641
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik geloof dat MaleDuck al een reserve heeft gevraagd (had hem vanmiddag al op de hoogte gebracht). Mocht die reserve toch niet kunnen dan zou ik je heel dankbaar zijn als je mijn plek in zou willen nemen.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_127725671
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

:D

Gefeliciteerd Onama!
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:31:11 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127725689
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

:7

Maar serieus, vandaag lekker intervaltraining gedaan :9
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 juni 2013 @ 21:31:48 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_127725729
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:30 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik geloof dat MaleDuck al een reserve heeft gevraagd (had hem vanmiddag al op de hoogte gebracht). Mocht die reserve toch niet kunnen dan zou ik je heel dankbaar zijn als je mijn plek in zou willen nemen.
met plezier, ik zou graag een betere tijd neerzetten dan vorig jaar toen ik meedeed. ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:31:59 #17
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127725743
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

Zal vast niet nodig zijn.
pi_127725750
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

* rechtsedirecte schrijft het op het "vakantie MUST DO lijstje"
:Y
Ze hadden veel spullen om te proberen en ik denk als jij ze van te voren mailt/belt om iets specifieks te testen, ze dat ook wel proberen om binnen te halen.
Dat gevoel kreeg ik.

note:
(ik vond het groot voor een speciaalzaak (met kennis) in hardloop spullen)
pi_127725775
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:28 schreef CRX_master het volgende:
Erg jammer Onama, dat je er niet bij kan zijn met Ekiden. Maar zo'n kans laat je inderdaad niet schieten. Gefeliciteerd!

Ik heb net les 26 van Evy gedaan.. viel me tegen. Wat een ellendig benauwend weer, kon maar niet lekker in het ritme komen en mijn schenen waren wat gevoelig. Had de 2 wandelpauzes van 1 minuut deze keer hard nodig. Al met al wel volgehouden en 6 km gelopen. Was vergeten om runkeeper te stoppen bij het uitwandelen, gemiddelde is wat beter als wat gelogd is dus. Maar ach.. nog 3,5 week te gaan ! :)

SPOILER
Vergis je niet hè, rond de 6min/km is best heel rap voor iemand die nog maar zo kort loopt. Pas wel op met je schenen.. Voorkomen is beter dan genezen..
pi_127725807
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:31 schreef GotC het volgende:

[..]

_O_ Respect! Ik moest er destijds niet aan denken! :@ Vandaar waarschijnlijk ook 38kg aangekomen, maar toch. Super!
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:34:30 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127725890
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:33 schreef Muis84 het volgende:

[..]

_O_ Respect! Ik moest er destijds niet aan denken! :@ Vandaar waarschijnlijk ook 38kg aangekomen, maar toch. Super!
Kan niet zeggen dat het prettig was though ;) Maar we zijn er weer! En 38 kg :o
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 21:34:35 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_127725895
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Netjes :Y ik heb ook lekker gehobbeld vandaag!
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:34:53 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127725908
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:34 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Netjes :Y ik heb ook lekker gehobbeld vandaag!
Jetlagrunning? :9
pi_127726009
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Kan niet zeggen dat het prettig was though ;) Maar we zijn er weer! En 38 kg :o
Ja, ik was er ook niet blij mee. :@
Wel rustig aan dan, he? Als het niet helemaal fijn voelt...
pi_127726036
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:32 schreef Nirak het volgende:

[..]

Vergis je niet hè, rond de 6min/km is best heel rap voor iemand die nog maar zo kort loopt. Pas wel op met je schenen.. Voorkomen is beter dan genezen..
Ik wacht nu weer tot zaterdagochtend. Eerder komt toch niet uit. Tot die tijd lekker rustig aan doen, is ook niet verkeerd :)

Ben ook best tevreden met de vooruitgang, maar ik ben totaal niet geduldig. Net als met het afvallen waar ik nu ook mee bezig ben wil ik wel eens wat teveel en moet ik mezelf afremmen. Daar was vandaag weer een goed voorbeeld van merkte ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')