Zoals hij als die roebels oppot.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Ludachrist het volgende:
Zou Pot nog wel wisselen, of spaart hij ze tenminste wel consequent?
Aldus Pot..quote:Nederland en Spanje zijn al geplaatst voor de halve finales, alleen de groepswinst staat vanavond op het spel.
Eerder deze week zei Pot over de wedstrijd tegen Spanje nog: "We gaan ook kijken naar de fitheid van de spelers. Ik zou een heel ander elftal kunnen neerzetten, waarschijnlijk maakt dat niet eens zoveel verschil. Maar je haalt wel het ritme weg bij de jongens, dat ga ik dus niet doen.”
Damn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef RubenSosa het volgende:
Oh zie het al. Die bizot is ex keeper van ajax. Vandaar die tegengoals.
Zou ajax nu achter Zoet aangaan? Zijn ze goed in, achter spelers van psv en feyenoord gaan..
Spaarpot.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Ludachrist het volgende:
Zou Pot nog wel wisselen, of spaart hij ze tenminste wel consequent?
Neem een Rennie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef RubenSosa het volgende:
Zou ajax nu achter Zoet aangaan? Zijn ze goed in, achter spelers van psv en feyenoord gaan..
In de finale moeten we waarschijnlijk ook tegen die Spanjaarden. Cor wil niet al onze geheimen verraden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:37 schreef TLC het volgende:
Toch bizar dat je zo losjes met deze wedstrijd omgaat als bondscoach
Natuurlijk niet, dan is er 40% kans op verval.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Doe maar 3 wissels in de rust. Jozefzoon, Vilhena en Leerdam eraf. Alles op de aanval, 3-mansverdediging. Maher, Van Ginkel en Wijnaldum erin.
Alsof Italië zo goed isquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Halve finale er dus uit tegen Italie. Lekker gedaan Pot
Racistquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een bondscoach die Zeefuik in de voorselectie opneemt heeft stront in zijn ogen.
Insignequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Italië zo goed is. Daar draait het om Insigne en Giabbadaini
nog bedankt voor peeters en bazoer he, tering wat een spelersquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef RubenSosa het volgende:
Als het eerste team had gespeeld, misschien alsnog verloren, maar niet zo makkelijk als nuquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef Pedroso het volgende:
Spanje gewoon 3 klassen beter dan Nederland. Wisten we vantevoren al eigenlijk.
Een speler als Insigne hebben wij niet rondlopen hoor..quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Italië zo goed is. Daar draait het om Insigne en Giabbadaini
De Cor Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.quote:
Bedankt he voor Lerby, Koeman, Vaneburg, Kieft, Arnessen en nog een paarquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nog bedankt voor peeters en bazoer he, tering wat een spelers
geen probleemquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bedankt he voor Lerby, Koeman, Vaneburg, Kieft, Arnessen en nog een paar
Het voordeel is dat hij geen Advocaat-wissel kan doen, want hij heeft 11 van die Advocaat-wissels al gemaakt voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:40 schreef Tjacka het volgende:
Cor doet straks zijn wisselhoed open en het wordt 2-3.
alstublieft staan ze volgend jaar in de basis?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bedankt he voor Lerby, Koeman, Vaneburg, Kieft, Arnessen en nog een paar
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:40 schreef Keukendrol het volgende:
Ik denk niet dat cor zit te wachten op louis die komt pottekijken
Wat een kneus ben jij zeg. Het gaat om het collectief. Niet bij het individu. De landen/teams met het beste individu komen uitendelijk bovendrijven. Als je het als land moet hebben van alleen Insigne, tegenover een sterk collectief dat Nederland heet, zie ik je het als land lastig krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een speler als Insigne hebben wij niet rondlopen hoor..
Je spreekt hier jezelf behoorlijk tegen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een kneus ben jij zeg. Het gaat om het collectief. Niet bij het individu. De landen/teams met het beste individu komen uitendelijk bovendrijven. Als je het als land moet hebben van alleen Insigne, tegenover een sterk collectief dat Nederland heet, zie ik je het als land lastig krijgen.
Van Hanegem doet aan komediequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:42 schreef Pedroso het volgende:
Van Hanegem wil Clasie in de basis ten koste van Maher
Luister maar ff naar de commentatorquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, ik schakel wat later in. Wist niet dat ze moesten spelen. Maar 't is dus slecht.
Objectieve mening heeft die man altijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:42 schreef Pedroso het volgende:
Heeft dementie lightquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:42 schreef Pedroso het volgende:
Ze hebben wel meer goede spelers dan alleen Insigne hoor. Verrati, Bianchetti etc.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een kneus ben jij zeg. Het gaat om het collectief. Niet bij het individu. De landen/teams met het beste individu komen uitendelijk bovendrijven. Als je het als land moet hebben van alleen Insigne, tegenover een sterk collectief dat Nederland heet, zie ik je het als land lastig krijgen.
Wat had jij dan verwacht van dit pauper B-elftal?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit begint een beetje pijnlijk te worden.
Laffe hondquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer goede spelers dan alleen Insigne hoor. Verrati, Bianchetti etc.
Ik denk niet dat we gaan winnen. Laat me graag verrassen.
Supporter zijn van PSV doet wel wat met je hé...quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer goede spelers dan alleen Insigne hoor. Verrati, Bianchetti etc.
Ik denk niet dat we gaan winnen. Laat me graag verrassen.
Klopt, die is veruit de slechtste speler op het veld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:42 schreef d1ce het volgende:
Haat aan Nuytink, wil zo graag spelen maar speelt dan ook als een natte drol.
Goed argument.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Supporter zijn van PSV doet wel wat met je hé...
stuur ze beide naar huis aub, gewoon lopend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:45 schreef Ludachrist het volgende:
Van der Hoorn en Nuytinck als duo. Tranen van het lachen nu in Spanje.
In dit soort elftallen is Strootgod een betere benaming. Die is het cement voor het middenveld. De aanval mist Hoesen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe maar Strootman en Wijnaldum erin om er nog een overwinning uit te halen
Strootman breng je erin om de achterstand niet verder uit te laten lopen, Strootman brengt aanvallend niets en gaat je niet aan doelpunten helpen. Van Ginkel, Maher, Luuk de Jong of Wijnaldum gaan je aan doelpunten helpen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe maar Strootman en Wijnaldum erin om er nog een overwinning uit te halen
Luuk de Jong? Ga een potje dammen met je vrienden manquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Strootman breng je erin om de achterstand niet verder uit te laten lopen, Strootman brengt aanvallend niets en gaat je niet aan doelpunten helpen. Van Ginkel, Maher, Luuk de Jong of Wijnaldum gaan je aan doelpunten helpen.
Plus, wat heb je aan Strootman tegen Spanje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Strootman breng je erin om de achterstand niet verder uit te laten lopen, Strootman brengt aanvallend niets en gaat je niet aan doelpunten helpen. Van Ginkel, Maher, Luuk de Jong of Wijnaldum gaan je aan doelpunten helpen.
Verdedigen moet toch ook gebeuren anders schieten ze er nog een paar inquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan kun je met 3 wissels iig nog wat redden. Dit is bij voorbaat al verloren.quote:
Dan worden al die Spanjolen tenminste ook nog eens gepoort.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Plus, wat heb je aan Strootman tegen Spanje.
cor heeft liever tegenstandquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:48 schreef TLC het volgende:
Die Pot had toch ook gewoon van tevoren aan zn Spaanse collega kunnen zeggen van 'hey gaan jullie maar tegen Noorwegen spelen'
Waarom altijd zo moeilijk doen
De vorige wedstrijd heb je De Jong 90 minuten afgezekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Fer tegen Spanje slaat nergens op idd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie, Fer, Vilhena;
Wat heb je aan dit flutmiddenveld man.
Die Vilhene kan er he-le-maal geen reet van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie, Fer, Vilhena;
Clasie en Vilhena blijkbaar ook niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fer tegen Spanje slaat nergens op idd.
wel zielig dat je als ajacied zo'n hekel aan f'noorders hebtquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie, Fer, Vilhena;
Voor clubvoetbal kan je hem beter gebruiken. Fer is altijd al een baggerspeler geweest.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Vilhene kan er he-le-maal geen reet van.
Eriksen nog minder.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las eerst op de site van de VI ;quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie, Fer, Vilhena;
Hij heeft gescoord toch, of niet? Stop dan met zeiken, zeikstraal.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
De vorige wedstrijd heb je De Jong 90 minuten afgezeken
jammer dat jij geen Davy bent. Davy zou nu een hele reeks quotes achter elkaar zetten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
jammer dat jij geen Davy bent. Davy zou nu een hele reeks quotes achter elkaar zetten.
[..]
jammer dat jij geen Davy bent. Davy zou nu een hele reeks quotes achter elkaar zetten.
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij heeft gescoord toch, of niet? Stop dan met zeiken, zeikstraal.
Het was een typo. Het was Villa naar Manchester United.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik las eerst op de site van de VI ;
Vilhena naar Manchester United
ik denken 'wat de neuk'
was het een andere Vilhena![]()
![]()
Bedanktquote:
Nee, dat is Jürgen Locadia.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef Elan het volgende:
Vilhena meest overschatte talent van Nederland, zeg het maar jongens?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef Elan het volgende:
Vilhena meest overschatte talent van Nederland met Clasie.
half 9quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:52 schreef Buitendam het volgende:
Hoe laat is de aftrap, of spelen ze al?
Bijna afgelopen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:52 schreef Buitendam het volgende:
Het is rust.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:52 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef Elan het volgende:
hoesen meest overschatte talent van Nederland, zeg het maar jongens?
Bek houden oetlulquote:
Ik zie er ongeveer 11quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef Elan het volgende:
Vilhena meest overschatte talent van Nederland, zeg het maar jongens?
Bek houden west-Friesquote:
Verdientquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Het geinige is dat Cor Pot nu de hele B-selectie compleet gaat afbranden in de rust waardoor de goede sfeer helemaal naar de tering wordt geholpen en er een tweescheiding ontstaat tussen de basis en de rest.
Zolang je daar maar achter staat. Ik waardeer dat wel in mensen, gewoon schijt hebben aan wat mensen van je verwachten/hopenquote:
Oke Mr.mokey.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
hij is zo slecht dat ik hem maar 1 s gun
Jij kijkt duidelijk niet naar wedstrijden van Ajax. Best jammer van zo'n user als jijquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
hij is zo slecht dat ik hem maar 1 s gun
Die Isco is wel een speler hoor, wowquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Het geinige is dat Cor Pot nu de hele B-selectie compleet gaat afbranden in de rust waardoor de goede sfeer helemaal naar de tering wordt geholpen en er een tweescheiding ontstaat tussen de basis en de rest.
Nee man, volgens Ronald was die goal meer geluk dan wijsheid.quote:
als hij onzin lult doe ik gwn meequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kijkt duidelijk niet naar wedstrijden van Ajax. Best jammer van zo'n user als jij.
Staat op skypecall in de boxquote:
Hoesen speelde anders vorige wedstrijd prima.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee man, volgens Ronald was die goal meer geluk dan wijsheid.
Die speelt voor zweden man gek.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef d1ce het volgende:
Ola moet er in, speelde vorige wedstrijd als een held.
Meeste zijn A-internationals, best zielig eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee man, volgens Ronald was die goal meer geluk dan wijsheid.
Flikker op Mario Beenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoesen speelde anders vorige wedstrijd prima.
Bij Ajax toch ook goed?
Vilhena heeft echt pas 2 goede wedstrijden bij Feyenoord gespeeld.
yoo Stinho, zal ik 2e helft gaan kijken of jonko roken met mattie?quote:
Je muttiquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:57 schreef moneyball het volgende:
Wat is die Clasie toch ook slecht, meest overschatte speler.
Ook anti-Feyenoordquote:
Ha haquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:58 schreef Tjacka het volgende:
Isco? Doe maar Ijsco Hasan!
[ afbeelding ]
Jonko roken met je mattie is een betere optie. Ooggriep of jezelf een groot plezier doen. Zeg het maar, Smokeysmook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:57 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
yoo Stinho, zal ik 2e helft gaan kijken of jonko roken met mattie?
Nee, beter wijn.quote:
Je hebt gelijk, thnx manquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jonko roken met je mattie is een betere optie. Ooggriep of jezelf een groot plezier doen. Zeg het maar, Smokeysmook.
Jonge iedereen speelt gewoon kut nu.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
ahaha lul niet man je ziet toch zelf hoe die speelt wees gwn realistisch dan
Ik speel toevallig met Iker Muniain nu bij Athletic op FM. Leuke uitdaging die club.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Thiago Alcantara
Isco
Iker Muniain
Alvaro Morata
Dat zijn wel namen om van te smullen. FM-legendes.
Legendes met hun 20 jaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Thiago Alcantara
Isco
Iker Muniain
Alvaro Morata
Zouden makkelijk mee kunnen bij het echte Nl+De Geaquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Thiago Alcantara
Isco
Iker Muniain
Alvaro Morata
Seg jy ja hans vond hem ook kut spele dus dan is het gwn so ahahahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge iedereen speelt gewoon kut nu.
Vilhena heeft meer dan twee wedstrijden goed gespeeld.
Owned
Natuurlijk niet, dit is doorgesproken, en er is 20% kans op verval in de vierde wedstrijd als je ook deze wedstrijd speelt.quote:
Eriksen is nep goedquote:
Nee jij bent slim wil je zeggenquote:
Jij blijkbaar ook want tegen Duitsland en Rusland was het niet om over naar huis te schrijven.quote:
Wie niet.. Liever Maher, John en BMIquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee de tweede maar wie wil je er in zetten dan?
Lekker samen dom zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar dat maakt jou niet minder dom.
Vilhena werd door veel Feyenoorders al naar Barcelona geschrevenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Clasie loodst ons wel even voorbij Spanje wereldster als hij is.
Onee wacht
Nee eriksen trekt de kar tegen Armeniëquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Clasie loodst ons wel even voorbij Spanje wereldster als hij is.
Onee wacht
Ja die kans is nu verkeken, hij is tenslotte al 18.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vilhena werd door veel Feyenoorders al naar Barcelona geschreven
Kan je niet oprotten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee eriksen trekt de kar tegen Armenië
Zelf bedachte slechte grappen... Dat topic zit in ONZquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vilhena werd door veel Feyenoorders al naar Barcelona geschreven
nee kloptquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee eriksen trekt de kar tegen Armenië
Onderschat Gibraltar niet, dat is een opkomend land.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb het idee dat Spanje en Duitsland de komende tien jaar de twee sterkste voetballanden zullen blijven.
Johhhhh. Dacht zelf aan Luxemburg en Andorra.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb het idee dat Spanje en Duitsland de komende tien jaar de twee sterkste voetballanden zullen blijven.
En dat zie jij op basis van 1 helft, met 80% 2e keus om hem heen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal best maar voetballen kan hij niet
Vind jij. Ik doe gezellig meequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
Die Feyenoorders hier die zich persoonlijk aangevallen voelen omdat Nederland slecht speelt en daarom random ajacieden gaan aanvallen is wel erg treurig trouwens.
Het was ook maar een grapje het is best een aardige spelerquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat zie jij op basis van 1 helft, met 80% 2e keus om hem heen?
Psv toch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:07 schreef Tjacka het volgende:
die Van Aanholt uit welke jeugdopleiding komt die eigenlijk?
PSV toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:07 schreef Tjacka het volgende:
Uiteindelijk komt iedereen uit de jeugdopleiding van PSV...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:07 schreef Tjacka het volgende:
6/10quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:07 schreef vandermar het volgende:
Depay was vroeger wel goed met handvaardigheid, wat een scharen.
Nee joh, Isco.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:08 schreef Kopsterk het volgende:
Illarramendi is de uitblinker van het toernooi tot nu toe.
Echt hequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Jozefzoon denkt dat hij Robben/Messi is
Zesjescultuur.quote:
Volgens zijn naam is ie ook de Messias.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Jozefzoon denkt dat hij Robben/Messi is
Wie wou je er dan neerzetten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar even serieus wie heeft Pot wijsgemaakt dat Jozefszoon een goede speler is?
Of Bizot
Ik vind het overigens nog steeds zielig voor Duarte.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar even serieus wie heeft Pot wijsgemaakt dat Jozefszoon een goede speler is?
Of Bizot
Middenveld naar jou hart met Vilhena en Clasie nu kleine technische spelersquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nederland zeker helemaal weggetikt. Gelukkig zijn we fysiek zo sterk.
Gewoon Zoet laten staan natuurlijkquote:
Ik had het over Josefzoon.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gewoon Zoet laten staan natuurlijk.
Die leren er tenminste van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Middenveld naar jou hart met Vilhena en Clasie nu kleine technische spelers
Ik ben serieus. Zeker in het meevoetballende.quote:
Daar is Vermeer ook goed hij kan alleen niet keepenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Zeker in het meevoetballende.
Ik vind Zoet een goede keeper.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zoet is al slecht maar Bizot is echt nog 20 keer slechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |