Fer tegen Spanje slaat nergens op idd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie, Fer, Vilhena;
Wat heb je aan dit flutmiddenveld man.
Die Vilhene kan er he-le-maal geen reet van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie, Fer, Vilhena;
Clasie en Vilhena blijkbaar ook niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fer tegen Spanje slaat nergens op idd.
wel zielig dat je als ajacied zo'n hekel aan f'noorders hebtquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie, Fer, Vilhena;
Voor clubvoetbal kan je hem beter gebruiken. Fer is altijd al een baggerspeler geweest.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Vilhene kan er he-le-maal geen reet van.
Eriksen nog minder.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las eerst op de site van de VI ;quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie, Fer, Vilhena;
Hij heeft gescoord toch, of niet? Stop dan met zeiken, zeikstraal.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
De vorige wedstrijd heb je De Jong 90 minuten afgezeken
jammer dat jij geen Davy bent. Davy zou nu een hele reeks quotes achter elkaar zetten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
jammer dat jij geen Davy bent. Davy zou nu een hele reeks quotes achter elkaar zetten.
[..]
jammer dat jij geen Davy bent. Davy zou nu een hele reeks quotes achter elkaar zetten.
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij heeft gescoord toch, of niet? Stop dan met zeiken, zeikstraal.
Het was een typo. Het was Villa naar Manchester United.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik las eerst op de site van de VI ;
Vilhena naar Manchester United
ik denken 'wat de neuk'
was het een andere Vilhena![]()
![]()
Bedanktquote:
Nee, dat is Jürgen Locadia.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef Elan het volgende:
Vilhena meest overschatte talent van Nederland, zeg het maar jongens?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef Elan het volgende:
Vilhena meest overschatte talent van Nederland met Clasie.
half 9quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:52 schreef Buitendam het volgende:
Hoe laat is de aftrap, of spelen ze al?
Bijna afgelopen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:52 schreef Buitendam het volgende:
Het is rust.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:52 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef Elan het volgende:
hoesen meest overschatte talent van Nederland, zeg het maar jongens?
Bek houden oetlulquote:
Ik zie er ongeveer 11quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef Elan het volgende:
Vilhena meest overschatte talent van Nederland, zeg het maar jongens?
Bek houden west-Friesquote:
Verdientquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Het geinige is dat Cor Pot nu de hele B-selectie compleet gaat afbranden in de rust waardoor de goede sfeer helemaal naar de tering wordt geholpen en er een tweescheiding ontstaat tussen de basis en de rest.
Zolang je daar maar achter staat. Ik waardeer dat wel in mensen, gewoon schijt hebben aan wat mensen van je verwachten/hopenquote:
Oke Mr.mokey.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
hij is zo slecht dat ik hem maar 1 s gun
Jij kijkt duidelijk niet naar wedstrijden van Ajax. Best jammer van zo'n user als jijquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
hij is zo slecht dat ik hem maar 1 s gun
Die Isco is wel een speler hoor, wowquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Het geinige is dat Cor Pot nu de hele B-selectie compleet gaat afbranden in de rust waardoor de goede sfeer helemaal naar de tering wordt geholpen en er een tweescheiding ontstaat tussen de basis en de rest.
Nee man, volgens Ronald was die goal meer geluk dan wijsheid.quote:
als hij onzin lult doe ik gwn meequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kijkt duidelijk niet naar wedstrijden van Ajax. Best jammer van zo'n user als jij.
Staat op skypecall in de boxquote:
Hoesen speelde anders vorige wedstrijd prima.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee man, volgens Ronald was die goal meer geluk dan wijsheid.
Die speelt voor zweden man gek.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef d1ce het volgende:
Ola moet er in, speelde vorige wedstrijd als een held.
Meeste zijn A-internationals, best zielig eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee man, volgens Ronald was die goal meer geluk dan wijsheid.
Flikker op Mario Beenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoesen speelde anders vorige wedstrijd prima.
Bij Ajax toch ook goed?
Vilhena heeft echt pas 2 goede wedstrijden bij Feyenoord gespeeld.
yoo Stinho, zal ik 2e helft gaan kijken of jonko roken met mattie?quote:
Je muttiquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:57 schreef moneyball het volgende:
Wat is die Clasie toch ook slecht, meest overschatte speler.
Ook anti-Feyenoordquote:
Ha haquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:58 schreef Tjacka het volgende:
Isco? Doe maar Ijsco Hasan!
[ afbeelding ]
Jonko roken met je mattie is een betere optie. Ooggriep of jezelf een groot plezier doen. Zeg het maar, Smokeysmook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:57 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
yoo Stinho, zal ik 2e helft gaan kijken of jonko roken met mattie?
Nee, beter wijn.quote:
Je hebt gelijk, thnx manquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jonko roken met je mattie is een betere optie. Ooggriep of jezelf een groot plezier doen. Zeg het maar, Smokeysmook.
Jonge iedereen speelt gewoon kut nu.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
ahaha lul niet man je ziet toch zelf hoe die speelt wees gwn realistisch dan
Ik speel toevallig met Iker Muniain nu bij Athletic op FM. Leuke uitdaging die club.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Thiago Alcantara
Isco
Iker Muniain
Alvaro Morata
Dat zijn wel namen om van te smullen. FM-legendes.
Legendes met hun 20 jaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Thiago Alcantara
Isco
Iker Muniain
Alvaro Morata
Zouden makkelijk mee kunnen bij het echte Nl+De Geaquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Thiago Alcantara
Isco
Iker Muniain
Alvaro Morata
Seg jy ja hans vond hem ook kut spele dus dan is het gwn so ahahahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge iedereen speelt gewoon kut nu.
Vilhena heeft meer dan twee wedstrijden goed gespeeld.
Owned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |