Zelf bedachte slechte grappen... Dat topic zit in ONZquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vilhena werd door veel Feyenoorders al naar Barcelona geschreven
nee kloptquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee eriksen trekt de kar tegen Armenië
Onderschat Gibraltar niet, dat is een opkomend land.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb het idee dat Spanje en Duitsland de komende tien jaar de twee sterkste voetballanden zullen blijven.
Johhhhh. Dacht zelf aan Luxemburg en Andorra.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb het idee dat Spanje en Duitsland de komende tien jaar de twee sterkste voetballanden zullen blijven.
En dat zie jij op basis van 1 helft, met 80% 2e keus om hem heen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal best maar voetballen kan hij niet
Vind jij. Ik doe gezellig meequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
Die Feyenoorders hier die zich persoonlijk aangevallen voelen omdat Nederland slecht speelt en daarom random ajacieden gaan aanvallen is wel erg treurig trouwens.
Het was ook maar een grapje het is best een aardige spelerquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat zie jij op basis van 1 helft, met 80% 2e keus om hem heen?
Psv toch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:07 schreef Tjacka het volgende:
die Van Aanholt uit welke jeugdopleiding komt die eigenlijk?
PSV toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:07 schreef Tjacka het volgende:
Uiteindelijk komt iedereen uit de jeugdopleiding van PSV...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:07 schreef Tjacka het volgende:
6/10quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:07 schreef vandermar het volgende:
Depay was vroeger wel goed met handvaardigheid, wat een scharen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |