Clasie wordt wereldtopquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
Verrassend dat Clasie heeft bijgetekend zeg. Hij had zoveel andere opties.
Meer dan Strootman in ieder geval.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
Verrassend dat Clasie heeft bijgetekend zeg. Hij had zoveel andere opties.
Uh, oke.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meer dan Strootman in ieder geval.
Goede vergelijking. Fiorentina vs Milan / Unitedquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meer dan Strootman in ieder geval.
Ja. Fiorentina is beter dan Milan en United wil het 2e team versterkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede vergelijking. Fiorentina vs Milan / United
Ah de kenner aan het woordquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja. Fiorentina is beter dan Milan en United wil het 2e team versterken
Allemaal even lachen jongensquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik gelijk heb zeg je dat het een grapje isquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eriksen is nog slechter dus niet mee bemoeienquote:
Misschien heb jij in je eigen wereldje gelijk, maar zo te zien vindt de rest jou ook lachwekkendquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik gelijk heb zeg je dat het een grapje is![]()
Toch apart dat Eriksen en Strootman naar de top van Europa kunnenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eriksen is nog slechter dus niet mee bemoeien
Goede zelfkennisquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een lachwekkend laag niveau hier.
De enigen die het niveau ontstijgen zijn LitmanenAFCA, Davy & GGMM.
Als we winnen / gelijk spelen gaan we deze post erbij halenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:51 schreef Asskicker14 het volgende:
De verdediging is absoluut drama en Jozefzoon hoort thuis in de Jupiler League.
Leerdam tegen fucking Isco, Thiago Alcantara en Iker Muniain.
Ook met het andere team is winnen van Spanje geen zekerheidjequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:49 schreef Asskicker14 het volgende:
De route Noorwegen - Spanje is makkelijker dan de route Italië - Spanje. En laat Cor Pot met zijn domme beslissing nou net ervoor zorgen dat we tegen Italië moeten ipv Noorwegen.
Meneer kon niet eens zijn team bij de hand nemen tegen Armeniëquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch apart dat Eriksen en Strootman naar de top van Europa kunnen
Dan hebben twee spelers geen man en daar moet je gebruik van makenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:51 schreef Asskicker14 het volgende:
De verdediging is absoluut drama en Jozefzoon hoort thuis in de Jupiler League.
Leerdam tegen fucking Isco, Thiago Alcantara en Iker Muniain.
Ja want je mag nooit een slechte wedstrijd spelenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meneer kon niet eens zijn team bij de hand nemen tegen Armenië
Dat kloptquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want je mag nooit een slechte wedstrijd spelen
Haha. Dat is tyron z'n post na iedere slechte wedstrijd van Eriksen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want je mag nooit een slechte wedstrijd spelen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha. Dat is tyron z'n post na iedere slechte wedstrijd van Eriksen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat is nog al eens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Welquote:
normaal gesprokenquote:
Scoorde bij elke beoordeling een onvoldoende zoals heel denemarkenquote:
Niet gezien. Maar kan me niet voorstellen dat 'ie een goede pot heeft gespeeld.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens tijd om je club bril af te doen. Nu zijn we weer allemaal broeders
Fuck Nederland.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens tijd om je club bril af te doen. Nu zijn we weer allemaal broeders
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:56 schreef superniger het volgende:
Ik denk dat Spanje niet gaat meezingen met het volkslied
Rot dan op.quote:
Messiquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Een speler beoordelen op basis van prestatie bij een Nationaal Team.
Dan is Messi de grond ingeboord...
2 koppen groter dan Clasie en Vilhenaquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:58 schreef vandermar het volgende:
Die Hoesen is trouwens ook aardig aan lengte
Zet die twee op elkaar en je komt aardig in de buurtquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 koppen groter dan Clasie en Vilhena
Ik verstond Tankinkquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Bram Nuytinck is de aanvoerder. Bram Nuytinck, die kent u niet.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Depay is echt net zo breed als hij lang is
1,86 niet echt super lang dus!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:58 schreef vandermar het volgende:
Die Hoesen is trouwens ook aardig aan lengte
Serieusquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je zijn gouden Vespa nog niet gezien
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanwaar die haat op zijn swag?
[ afbeelding ]
Davy, jij als kenner van de swagstyle. Wat hebben al die kuttasjes te betekenen? Zie Lens er ook vaak genoeg mee lopen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ziet er stukken beter uit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk eerder sieraden waar iedereen hier zijn leven voor moet werkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:02 schreef Karina het volgende:
[..]Dat tasje. Zit zeker zijn make-up in.
Dan maar geen swag, je loopt voor lul.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knap of lelijk is niet meer belangrijk tegenwoordig.
#swag moet je hebben
Kun je de blackberry in doen zodat je hem niet in je broek hebt zittenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, jij als kenner van de swagstyle. Wat hebben al die kuttasjes te betekenen? Zie Lens er ook vaak genoeg mee lopen.
Die tasjes hebben geen functie. Het ziet er gewoon kewl uit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, jij als kenner van de swagstyle. Wat hebben al die kuttasjes te betekenen? Zie Lens er ook vaak genoeg mee lopen.
Dus dan mag het wel?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk eerder sieraden waar iedereen hier zijn leven voor moet werken
Oh, Bogarde style.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk eerder sieraden waar iedereen hier zijn leven voor moet werken
Nergens. Daarom vraag ik het ook.quote:
Goede signature trouwens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nergens. Daarom vraag ik het ook.
Best everquote:
Omdat het Depay is mag hetquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nergens. Daarom vraag ik het ook.
en al die negers ofcquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinterclasie voelt zich op zijn gemak tussen al die Spanjaarden.
De Vrij is een prutser dat klopt welquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Van der Hoorn & Nuytinck >= De Vrij & Martins Indi.
Ik doe alleen aan stellingen zolang ze op het tweede scherm euhhh dashboard staan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Van der Hoorn & Nuytinck >= De Vrij & Martins Indi.
Ey swaggerboii.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij swag moet ik aan Holland in da hood denken en dan moet ik heel hard lachen.
..maar er zijn al zo weinig mensen met een mening in dit land.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan stellingen zolang ze op het tweede scherm euhhh dashboard staan.
presentatoren daarin tegen genoegquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
..maar er zijn al zo weinig mensen met een mening in dit land.
Lees dit anders eens voor een uitgesproken meningquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
..maar er zijn al zo weinig mensen met een mening in dit land.
Ziet er zeer interessant uit... na de wedstrijd eens bekijken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lees dit anders eens voor een uitgesproken mening
http://sigaarsnor.blogspo(...)kste-voetbal_12.html
Net alsof ik ooit niet interessante dingen zeg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ziet er zeer interessant uit... na de wedstrijd eens bekijken.
Dat heeft nog nooit gewerkt iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef Muto het volgende:
Pot. Dom om 11 nieuwe spelers in te brengen.
Quote voor het nageslacht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof ik ooit niet interessante dingen zeg.
Welke nobody heeft dat gemaaktquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lees dit anders eens voor een uitgesproken mening
http://sigaarsnor.blogspo(...)kste-voetbal_12.html
Normaal laat ik je altijd maar raaskallen ja. Is het de bedoeling dat we elkaar serieus nemen hier dan??!?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof ik ooit niet interessante dingen zeg.
In de tekst staat ook een stukje over serieus nemen, maar dan heeft het met Hansie en Sophie te maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Normaal laat ik je altijd maar raaskallen ja. Is het de bedoeling dat we elkaar serieus nemen hier dan??!?!
Kreeg ie bij Fortuna ook nooit dus hij zou het gewend moeten zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef Kopsterk het volgende:
Op zich zou er niks mis mee zijn als Hoesen gewoon een normale bal in de voeten kan krijgen.
Hansie. Kijk, dat is nou een man die louter zinnige teksten heeft.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de tekst staat ook een stukje over serieus nemen, maar dan heeft het met Hansie en Sophie te maken.
Of bij een andere aanvallerquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef Kopsterk het volgende:
Op zich zou er niks mis mee zijn als Hoesen gewoon een normale bal in de voeten kan krijgen.
Zou het?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Misschien wordt er geen wedstrijd om de derde plek gespeeld?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kreeg ie bij Fortuna ook nooit dus hij zou het gewend moeten zijn
Sorry tong, 21.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:19 schreef tong80 het volgende:
Mooie lichting dit. Gewoon je tweede keuze opstellen die al veel eredivisie ervaring heeft.
En dan ook nog het onder 19.
Een soort Ebecilio.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Jozefzoon is het type speler waarvan je nu al weet dat hij over 3 jaar in de Cypriotische competitie speelt.
Half. Beste spelers staan er wel in volgens mij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:20 schreef Monolith het volgende:
Speelt Spanje wel met een a-opstelling?
Wat een schijtspelers brengt Ajax ook voort. Ebecilio, Ozbiliz, Jozefzoon, Lukoki. Geen wonder dat Feyenoord de beste jeugd-academie heeft.quote:
Ze spelen zonder Illarramendi, één van de uitblinkers van het toernooi tot nu toe.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Half. Beste spelers staan er wel in volgens mij.
Vind je het gek dat ze allemaal Deense talenten hebben gehaald...?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat een schijtspelers brengt Ajax ook voort. Ebecilio, Ozbiliz, Jozefzoon, Lukoki. Geen wonder dat Feyenoord de beste jeugd-academie heeft.
Is dut rullevant?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh, er zijn in totaal 25 examens gestolen. Maakt allemaal niks uit. Nu voetbal.
de begonia versie ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:22 schreef Pedroso het volgende:
Zit veel meer voetbal in Spanje. Nederland is een beetje hotseknots voetbal.
Ach dat valt best mee. We hebben ook talent uit andere landen gehaald.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze allemaal Deense talenten hebben gehaald...?
Onder 19 heeft zich recent geplaatst voor het EK-19.quote:
Özbiliz doet het geweldig in Rusland blijkbaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat een schijtspelers brengt Ajax ook voort. Ebecilio, Ozbiliz, Jozefzoon, Lukoki. Geen wonder dat Feyenoord de beste jeugd-academie heeft.
en elke keer presenteren ze zon kneusje als de nieuwe v basten ofzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:24 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
en elke keer presenteren ze zon kneusje als de nieuwe v basten ofzo
quote:
En dan scoort Spanje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef tong80 het volgende:
Het leuke is weer dat de teneur hier negatief is.
Ik baal er wel van dat ik eindelijk een wedstrijdje kan zien en dan het b-elftal voorgeschoteld krijg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef tong80 het volgende:
Het leuke is weer dat de teneur hier negatief is.
Mja Feyenoord koopt ze niet allemaal op 16-17 jarige leeftijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef FiliusDeorum het volgende:
Ajax stond anders in de top 5 van beste jeugdopleidingen van de hele wereld. Feyenoord was nergens te bekennen hahahahahahaha feyenoord hahahaha wat een club
Het zwaard van Damascus hangt boven m'n hoofdquote:
#TeamInsomnia_ uiteraard ook. Maar dat lijkt mij duidelijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes steunt deze motie
Ajax stond op éénquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef FiliusDeorum het volgende:
Ajax stond anders in de top 5 van beste jeugdopleidingen van de hele wereld. Feyenoord was nergens te bekennen hahahahahahaha feyenoord hahahaha wat een club
Feyenoord staat op 1 in Nederland, Ajax kan geen Nederlanders opleidenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef FiliusDeorum het volgende:
Inderdaad. We hadden gewoon kampioen moeten zijn de laatste drie jaar.quote:
wij geloven in corquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh wat?
En waarom heb hij dezelfde UI als Johannes, irritant.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik las de vrije Indi op pad
Dacht zo even dat ie vast zat
Die moet neuken zonder hoesen. Boven het dekbed. Zien we er een fuk van.quote:
En iemand claimde dat alle verdedigers vroeger aanvallers warenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoveel tijd en nog op de keeper schieten.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij had 'm wel gemaakt als het bij z'n eigen goal was geweest
johquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:31 schreef S0nic het volgende:
Komt allemaal omdat Strootman niet mee doet.
quote:
quote:
quote:
u gay bro?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Martins Indi voordat hij een aanslag pleegt.
iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
zelfs engeland zou winnen van dit nederland 2 geen probleem
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef RubenSosa het volgende:
slim hoor zo'n 2de elftal opstellen. Huidige vorm en gevoel na die 5-1 HELEMAAL weg.
Indi strooit met zulke passjes manquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef Kopsterk het volgende:
Dit soort steekpasses kan Nederland niet geven. Behalve Hoesen.
die sjaalquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Martins Indi voordat hij een aanslag pleegt.
Dat hij een neger is wil niet betekenen dat hij goed kan steken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef Kopsterk het volgende:
Hoesen is dan ook een uitzondering.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef Kopsterk het volgende:
Om lekker in de flow te blijven, net als in 2008quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef Paxcon het volgende:
Waarom ook die opstelling omgooien dan...
ongelooflijk
einde EK
Zie EK 2008quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Je hebt wel een punt. Ik weet niet welke voordelen een B-elftal opstellen geeft.
- Weg momentum
- Slechte stemming n.a.v. afgetekende nederlaag
- Weg wedstrijdritme basiselftal
- Sterkere tegenstander in de halve finale (Italië ipv Noorwegen)
Ik denk niet dat men een competitie vol met doping wil zienquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:34 schreef tochweerhenk het volgende:
kan er naast echt voetbal niet een speciale tiki taki voetbal bond worden opgericht? gaan die Spanjaarden dat maar spelen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat deed Nederland op het EK 2008 wat ze nu ook doen? En wat gebeurde er toen met Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |