Goede signature trouwens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nergens. Daarom vraag ik het ook.
Best everquote:
Omdat het Depay is mag hetquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nergens. Daarom vraag ik het ook.
en al die negers ofcquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinterclasie voelt zich op zijn gemak tussen al die Spanjaarden.
De Vrij is een prutser dat klopt welquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Van der Hoorn & Nuytinck >= De Vrij & Martins Indi.
Ik doe alleen aan stellingen zolang ze op het tweede scherm euhhh dashboard staan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Van der Hoorn & Nuytinck >= De Vrij & Martins Indi.
Ey swaggerboii.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij swag moet ik aan Holland in da hood denken en dan moet ik heel hard lachen.
..maar er zijn al zo weinig mensen met een mening in dit land.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan stellingen zolang ze op het tweede scherm euhhh dashboard staan.
presentatoren daarin tegen genoegquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
..maar er zijn al zo weinig mensen met een mening in dit land.
Lees dit anders eens voor een uitgesproken meningquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
..maar er zijn al zo weinig mensen met een mening in dit land.
Ziet er zeer interessant uit... na de wedstrijd eens bekijken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lees dit anders eens voor een uitgesproken mening
http://sigaarsnor.blogspo(...)kste-voetbal_12.html
Net alsof ik ooit niet interessante dingen zeg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ziet er zeer interessant uit... na de wedstrijd eens bekijken.
Dat heeft nog nooit gewerkt iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef Muto het volgende:
Pot. Dom om 11 nieuwe spelers in te brengen.
Quote voor het nageslacht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof ik ooit niet interessante dingen zeg.
Welke nobody heeft dat gemaaktquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lees dit anders eens voor een uitgesproken mening
http://sigaarsnor.blogspo(...)kste-voetbal_12.html
Normaal laat ik je altijd maar raaskallen ja. Is het de bedoeling dat we elkaar serieus nemen hier dan??!?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof ik ooit niet interessante dingen zeg.
In de tekst staat ook een stukje over serieus nemen, maar dan heeft het met Hansie en Sophie te maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Normaal laat ik je altijd maar raaskallen ja. Is het de bedoeling dat we elkaar serieus nemen hier dan??!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |