Ze spelen zonder Illarramendi, één van de uitblinkers van het toernooi tot nu toe.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Half. Beste spelers staan er wel in volgens mij.
Vind je het gek dat ze allemaal Deense talenten hebben gehaald...?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat een schijtspelers brengt Ajax ook voort. Ebecilio, Ozbiliz, Jozefzoon, Lukoki. Geen wonder dat Feyenoord de beste jeugd-academie heeft.
Is dut rullevant?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh, er zijn in totaal 25 examens gestolen. Maakt allemaal niks uit. Nu voetbal.
de begonia versie ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:22 schreef Pedroso het volgende:
Zit veel meer voetbal in Spanje. Nederland is een beetje hotseknots voetbal.
Ach dat valt best mee. We hebben ook talent uit andere landen gehaald.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze allemaal Deense talenten hebben gehaald...?
Onder 19 heeft zich recent geplaatst voor het EK-19.quote:
Özbiliz doet het geweldig in Rusland blijkbaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat een schijtspelers brengt Ajax ook voort. Ebecilio, Ozbiliz, Jozefzoon, Lukoki. Geen wonder dat Feyenoord de beste jeugd-academie heeft.
en elke keer presenteren ze zon kneusje als de nieuwe v basten ofzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:24 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
en elke keer presenteren ze zon kneusje als de nieuwe v basten ofzo
quote:
En dan scoort Spanje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef tong80 het volgende:
Het leuke is weer dat de teneur hier negatief is.
Ik baal er wel van dat ik eindelijk een wedstrijdje kan zien en dan het b-elftal voorgeschoteld krijg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef tong80 het volgende:
Het leuke is weer dat de teneur hier negatief is.
Mja Feyenoord koopt ze niet allemaal op 16-17 jarige leeftijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef FiliusDeorum het volgende:
Ajax stond anders in de top 5 van beste jeugdopleidingen van de hele wereld. Feyenoord was nergens te bekennen hahahahahahaha feyenoord hahahaha wat een club
Het zwaard van Damascus hangt boven m'n hoofdquote:
#TeamInsomnia_ uiteraard ook. Maar dat lijkt mij duidelijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes steunt deze motie
Ajax stond op éénquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef FiliusDeorum het volgende:
Ajax stond anders in de top 5 van beste jeugdopleidingen van de hele wereld. Feyenoord was nergens te bekennen hahahahahahaha feyenoord hahahaha wat een club
Feyenoord staat op 1 in Nederland, Ajax kan geen Nederlanders opleidenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef FiliusDeorum het volgende:
Inderdaad. We hadden gewoon kampioen moeten zijn de laatste drie jaar.quote:
wij geloven in corquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh wat?
En waarom heb hij dezelfde UI als Johannes, irritant.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik las de vrije Indi op pad
Dacht zo even dat ie vast zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |