quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:34 schreef Againzender het volgende:
Nou, daar zit je dan met een kind van bijna 3 en eentje van 5.... stuiterdestuiter....
quote:
Ecuador!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:34 schreef Againzender het volgende:
Nou, daar zit je dan met een kind van bijna 3 en eentje van 5.... stuiterdestuiter....
Voor het zingen de kerk uit?quote:
quote:
Ouwe bok!quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:09 schreef Againzender het volgende:
en dan bedenk je je dat het alweer 25 jaar geleden was dat ik deze man live zag.....
(en dat het 25 jaar geleden is dat het Nederlands elftal Europees kampioen werd)
toen niet, toen was ik 13quote:
Nja, daar ga ik alquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je fapt.
Als je een ervaren fapper bent heb je daar geen last van!
Lastig als je niks hebt om aan te fappen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
En je moet jezelf ook vooral in trainen denk ik.
Er zijn gewoon trainingen voor!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Lastig als je niks hebt om aan te fappen!
Da's een hele andere vorm van fap, lang niet zoveel aan... Wel nuttig misschien, maar toch andersquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Er zijn gewoon trainingen voor!
HPSP and FAP Annual Training. Dat vind ik als ik op FAP training zoek
Functional Analytic Psychotherapy
Borsthaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:24 schreef henkde_j het volgende:
Pff wat een onderzoek
"Als twintiger met borsthaar ga je het heel moeilijk krijgen als je een meisje meeneemt"
Edit: Oh, meneer is van een wax keten![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
BorsthaarMits het niet te veel is.
Dat geeft zo'n gay effect...quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n kale borst ziet er toch ook niet uit
Volgens mij willen ook alleen breezermeisjes datquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n kale borst ziet er toch ook niet uit
Die willen geen echte man. Die willen zo'n glad mannetje. Nickelson jas allesquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij willen ook alleen breezermeisjes dat
Komt omdat al die tieneridolen geen borsthaar hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij willen ook alleen breezermeisjes dat
Idd, zolang ie maar een goede persoonlijkheid heeft en zijn bonsaiboompje doet het. Wat wil je dan nog meer?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:37 schreef minthy het volgende:
Genoeg mannen gezien zonder, met 3 of een complete mat aan borsthaar. Lekker boeiend ook, als het de vent van je leven is maakt dat geen zak uit toch?
Bonsaiboompjequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd, zolang ie maar een goede persoonlijkheid heeft en zijn bonsaiboompje doet het. Wat wil je dan nog meer?
Precies! Je hebt niets aan een klootzak met perfecte krul op zijn borstquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd, zolang ie maar een goede persoonlijkheid heeft en zijn bonsaiboompje doet het. Wat wil je dan nog meer?
Boomstam mocht niet meer, dan zou ik overdrijven volgens de heren hier.quote:
Nogal. Die 30cm moet je niet al te letterlijk nemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boomstam mocht niet meer, dan zou ik overdrijven volgens de heren hier.
Een beetje meer respect ja!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef SilentChaos het volgende:
Dat moment dat je na 2,5 dag diarree eindelijk wat fatsoenlijks weet te breien
Kan beter, maar het begin mag er zijn
In je tuintje?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:44 schreef minthy het volgende:
Over boompjes gesproken; ik ga m'n nieuwe Salix maar eens planten
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef SilentChaos het volgende:
Dat moment dat je na 2,5 dag diarree eindelijk wat fatsoenlijks weet te breien
Kan beter, maar het begin mag er zijn
En dan ben je zo snel weer thuis?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:45 schreef SilentChaos het volgende:
Zal wel komen omdat ik bij m'n ouders heb gegeten
M'n ouders wonen nog geen 5km van me vandaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan ben je zo snel weer thuis?
Ik blijf altijd een heel weekend plakken...
Ah op die fiets.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n ouders wonen nog geen 5km van me vandaan.
Het enige wat ons scheid is een winkelcentrum en een spoorbaan
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:29 schreef Lamabal het volgende:
Domien verwijderde zijn tweet waar hij zei:
"Mijn lieve kankerhond"![]()
Hij deed het zo soepel, hij verwees door naar NED2. Maar in 2 tweets. Dus hij had 1 tweet met "Mijn lieve kankerhond"
WAT EEN TWEET WAT EEN TWEET!!11quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:29 schreef Lamabal het volgende:
Domien verwijderde zijn tweet waar hij zei:
"Mijn lieve kankerhond"![]()
Hij deed het zo soepel, hij verwees door naar NED2. Maar in 2 tweets. Dus hij had 1 tweet met "Mijn lieve kankerhond"
Wat voor merk?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef henkde_j het volgende:
Soms gaat alles mis. Lampje vervangen en vervolgens de halve achterkant van de auto moeten demonteren
Buurman en Buurman is er niets bij
Mercedesquote:
Patserquote:
Was het maar m'n eigen autoquote:
Achterkant lukt mezelf helaas wel, maar voor de voorkant mag ik me graag melden bij de garagequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef henkde_j het volgende:
Soms gaat alles mis. Lampje vervangen en vervolgens de halve achterkant van de auto moeten demonteren
Buurman en Buurman is er niets bij
...quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Achterkant lukt mezelf helaas wel, maar voor de voorkant mag ik me graag melden bij de garage
Vastzittend lampenklemmetje> achterlicht demonteren> schroefje laten vallen>bumper demonterenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Achterkant lukt mezelf helaas wel, maar voor de voorkant mag ik me graag melden bij de garage
Hai roflkontjequote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vastzittend lampenklemmetje> achterlicht demonteren> schroefje laten vallen>bumper demonteren
Dat ben ik dan ook nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
Echte bazen hoeven geen lampjes te vervangen.
Inderdaad. Zonder lampjes shine ik ook al iedereen van de weg af.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
Echte bazen hoeven geen lampjes te vervangen.
Mercedesquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Zonder lampjes shine ik ook al iedereen van de weg af.
Maar ja, het was niet mijn eigen auto he
Volgend jaar piep je wel andersquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mercedes.
Fiat Grande Punto Edizione X
Jouw ma!quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Mensen die niet auto winnen bij radiostation.
Die garage heeft gewoon een sublieme pijpsleutel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai roflkontje![]()
Deze auto heeft haast geen onderhoud vergeleken met de vorige en verder heb ik geen verzetjes. Gun mij ook eens wat
Fiats kennende. Al is het sinds de Stilo wel weer wat beter met Fiatquote:
Dus omdat het 2014 is gaat een Fiat stuk?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fiats kennende. Al is het sinds de Stilo wel weer wat beter met Fiat
Ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus omdat het 2014 is gaat een Fiat stuk?
Het spijt me, ik heb alleen Xite voor je in de aanbieding.quote:
geen Lite?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het spijt me, ik heb alleen Xite voor je in de aanbieding.
Na een paar jaar komen de gebreken. Als het niet eerder isquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus omdat het 2014 is gaat een Fiat stuk?
Mijn oma heeft jaren gereden in haar baby blauw Panda.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Na een paar jaar komen de gebreken. Als het niet eerder is
Onzin, ik heb járen in een Fiat gereden. Geen idee wat het type ook alweer was, groter dan de Panda. En de lak was bij te werken met Typ-exquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fiats kennende. Al is het sinds de Stilo wel weer wat beter met Fiat
Panda'squote:Op woensdag 12 juni 2013 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn oma heeft jaren gereden in haar baby blauw Panda.
In Hoogeveen regende het vanmiddag, heerlijk! Alleen vervelend qua ruitenwissers, niet handig na al die droogte. Zag niks meer na de eerste wipequote:Op woensdag 12 juni 2013 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Het ruikt trouwens buiten naar regen
Het enige kwartiertje dat het hier regende vandaag zat ik op de fiets.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Het ruikt trouwens buiten naar regen
edit: het gaat waarschijnlijk straks ook regenen
Scheelt, we hebben hem al bijna vier jaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Na een paar jaar komen de gebreken. Als het niet eerder is
Berg je dan maarquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt, we hebben hem al bijna vier jaar
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mercedes.
Fiat Grande Punto Edizione X
quote:
Zou jammer zijn, want tot nu toe mag ik Michiel graagquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:55 schreef Timo20 het volgende:
!
! nou dacht ik toch dat Veenstra zou zeggen: "over vet gesproken: dalijk na 2200uur Roosmarijn op de radio"
![]()
Ik ook, maar zoals ie `t zei leek `t net alsof ie dat zou gaan zeggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, want tot nu toe mag ik Michiel graag
Niet voor spelling dan.quote:
Als je bij hem een biertje gaat doen, kan je ook wel met je broer en mij meetenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet met spelling dan.
Maar gefeliciteerd hoor bakkertje
DM je adres even voor de parTAAAAYYYYYYYYYY
Ik ben niet echt geslaagd hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet voor spelling dan.
Maar gefeliciteerd hoor bakkertje
DM je adres even voor de parTAAAAYYYYYYYYYY
Hou es op, dat gaat echt op ruzie uitdraaien...quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
Oh nee laat maar, dat klinkt teveel als een meet.
Zie post 124quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je bij hem een biertje gaat doen, kan je ook wel met je broer en mij meeten
Ik maak maar garpjens!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou es op, dat gaat echt op ruzie uitdraaien...
Grapjes worden verkeerd opgevat of te lang/te vaak gemaakt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik maak maar garpjens!
Ik ga ff tv kijken
xoxox
The fuckquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet echt geslaagd hoor
Alles overnieuw. Jeweetzellufquote:
ja bijna hihahoquote:
overnieuw uitprinten kost duur.quote:
Opnieuw kost goedkoper, want twee minder lettersquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
overnieuw uitprinten kost duur.
Printen ook. Scheelt nog weer drie lettersquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Opnieuw kost goedkoper, want twee minder letters
Wauw!! Jij bent het goeikoopste uitquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Printen ook. Scheelt nog weer drie letters.
Dat schreef m`n moeder destijds, uiteraard expres, ook op een groot spandoek en hing dat bij ons uit het raam. De reacties die we kregen van mensenquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat schreef m`n moeder destijds, uiteraard expres, ook op een groot spandoek en hing dat bij ons uit het raam. De reacties die we kregen van mensen![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Opnieuw kost goedkoper, want twee minder letters
Goed de grap opgemerkt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Printen ook. Scheelt nog weer drie letters.
Auquote:
Vond ik ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met onze VW daar nog wel een paar keer geweest. Dit is best wel jammer
Duur idd. M'n oom doet het nu, nog makkelijkerquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Vond ik ook![]()
Dure toko, ik ga liever naar de Profile
Ook qua verkoopprijzen weten ze er wel van, foei... M'n ex wilde helemaal niet zo'n dure auto, ik heb hem aangesmeerdquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duur idd. M'n oom doet het nu, nog makkelijker
Ik las wat verkeerdquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook qua verkoopprijzen weten ze er wel van, foei... M'n ex wilde helemaal niet zo'n dure auto, ik heb hem aangesmeerd![]()
![]()
Nog gemakkelijker ja! Ik ben ook nooit duur uit, word gematst bij het leven daar
Er was een tijd dat ik "mocht ik willen!!111quote:
Ik meende nog zoiets te herinnerenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik "mocht ik willen!!111" had geroepen. Totdat ik die ene leuke zag fietsen met een kinderzitje achterop...
![]()
Misschien had hij wel even de fiets van z'n buurvrouw geleendquote:
Hij had een stang...quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Misschien had hij wel even de fiets van z'n buurvrouw geleend
De fiets?quote:
Ja. En hijzelf waarschijnlijk ook, anders had hij geen zitje nodigquote:
Fiets geleend van een vriend?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. En hijzelf waarschijnlijk ook, anders had hij geen zitje nodig
Slecht voor je reputatiequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fiets geleend van een vriend?
Nooit stilgestaan bij het risico van het fietsen op een fiets met kinderzitje
Klopt. Ooit eens uit nood op een herenfiets gefietst, ging bijna op m'n bek bij het afstappen...quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Ooit eens uit nood op een herenfiets gefietst, ging bijna op m'n bek bij het afstappen...
Damesfiets is ook wennen. Even de fiets tegen je heup willen laten leunen en vervolgens de fiets zo op de straat laten flikkerenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Ooit eens uit nood op een herenfiets gefietst, ging bijna op m'n bek bij het afstappen...
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Damesfiets is ook wennen. Even de fiets tegen je heup willen laten leunen en vervolgens de fiets zo op de straat laten flikkeren
En vervolgens kijkt iedereen op straat je aan met zo'n "WAT DOE JE!quote:
Die blik ken ik maar al te goed, kan me nog goed een volleybaltoernooi voor de geest halen waar m'n kruisband het begaf. Ik ging plat tegen de grond na een überenthousiaste block. Iedereen schoot in de lach om vervolgens qua gezicht te veranderen naar standje afgrijzen toen ik vertelde dat ik iets achter m'n knieschijf langs voelde schietenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En vervolgens kijkt iedereen op straat je aan met zo'n "WAT DOE JE!?" blik
Als ik het alleen al lees krijg ik rillingenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Die blik ken ik maar al te goed, kan me nog goed een volleybaltoernooi voor de geest halen waar m'n kruisband het begaf. Ik ging plat tegen de grond na een überenthousiaste block. Iedereen schoot in de lach om vervolgens qua gezicht te veranderen naar standje afgrijzen toen ik vertelde dat ik iets achter m'n knieschijf langs voelde schieten
Voelde ook niet heel erg prettigquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik het alleen al lees krijg ik rillingen
Bah, zag laatst ook zo'n filmpje van een korfbalster met hetzelfdequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Die blik ken ik maar al te goed, kan me nog goed een volleybaltoernooi voor de geest halen waar m'n kruisband het begaf. Ik ging plat tegen de grond na een überenthousiaste block. Iedereen schoot in de lach om vervolgens qua gezicht te veranderen naar standje afgrijzen toen ik vertelde dat ik iets achter m'n knieschijf langs voelde schieten
Hulde voor alle fysiotherapeuten en revalidatieartsen die ook meededenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bah, zag laatst ook zo'n filmpje van een korfbalster met hetzelfde
Wat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:
Zo lang alweer?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Is al bijna 2 jaar terug hoor, niks arms aan
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand hier met medische kennis van enige aard? Mijn rechteroor produceert echt nauwelijks tot niet oorsmeer.
Hoe kan ik dit stimuleren? Serieuze vraag.
Pijn. Huisarts heeft druppels gegeven voor gehoorgang ontsteking. Maar die zijn inmiddels op.quote:
Vroeger werd er altijd slaolie in m'n oor gegoten wanneer ik oorpijn hadquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pijn. Huisarts heeft druppels gegeven voor gehoorgang ontsteking. Maar die zijn inmiddels op.
De pijn is wel ff weggezakt geweest maar komt nu weer terug. Ik heb geen zin om naar de huisarts weer te gaan dus ik dacht ik hier eens een balletje op
Logisch ook wel.
Ik weet niet of olijfolie ook kanquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm. Zelf vettig maken dus.
Ik ga eens olijfolie proberen.
Ik zie niet in wat voor een risico dat mee zou brengen. Lijkt me misschen zelfs zachter dan slaoliequote:
Gewoon motorolie gebruiken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat voor een risico dat mee zou brengen. Lijkt me misschen zelfs zachter dan slaolie
Kan ook. Je lost er alleen niet zoveel mee op, je maakt alleen het oorsmeer zacht zodat de huisarts het er gemakkelijker uit kan spuiten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm. Zelf vettig maken dus.
Ik ga eens olijfolie proberen.
he wolvenpoepjen!quote:
haha, ik ben een oude lul. ik heb er een zitconcert van gemaaktquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
was het leuk in de moshpit
niks gebroken?
JAAAAAAHOOORRR daar issie weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1123quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Wanne cutie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook al zo'n pijpbekkieTante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Slaap lekker, icongapperdquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:04 schreef henkde_j het volgende:
young and the giant
![]()
Tevens, welterusten
Slaap lekker sgattepoedelepoepsiequote:Op donderdag 13 juni 2013 01:14 schreef wolfrolf het volgende:
ik ga ook slapen want pino negeert me![]()
doei neosjen xoxoxoxoxoxox lebber
quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:14 schreef wolfrolf het volgende:
ik ga ook slapen want pino negeert me![]()
doei neosjen xoxoxoxoxoxox lebber
Daar was ik ook geen fan van, nee. Die hoeft wat mij betreft niet naar de dagquote:
Dan gaat ze maar naar een ander radiostation.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar was ik ook geen fan van, nee. Die hoeft wat mij betreft niet naar de dag
Sky Radio of, nog beter, Islamabad FMquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar naar een ander radiostation.
Mooi vervelend!!quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:50 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zoek een wraakactie om mijn onderburen en hin vrienden te leren dat de meeste mensen na 12 uur in hun nest liggen te rotten en niet hin lever aan het vergallen zijn. Ergens heb ik het idee dat dit niet de laatste keer zal zijn.
Way to go Muis!!quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Schrijf in de ochtend wel een brief naar ze. Met een boel geklaag en gedreig en een grapje. Moederoverste Muis laat niet met haar spotten of haar nachtrust afpakken door een stelletje alcoholisten die schijnbaar geen vriendin hebben. Anders lagen ze allang of te slapen of te wippen. En nee ik stel me niet beschikbaar aan deze kleuters.
Ik ga vanavond met een vriendin van mequote:Op donderdag 13 juni 2013 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik ben een oude lul. ik heb er een zitconcert van gemaakt
maar de zaal ging aardig tekeer ja, en een boel leuke dames die het podium op werden geroepen
Misschien handiger om gewoon een keer langs te gaan en een biertje mee te drinken. Komt net wat sympathieker over dan een boze briefquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Schrijf in de ochtend wel een brief naar ze. Met een boel geklaag en gedreig en een grapje. Moederoverste Muis laat niet met haar spotten of haar nachtrust afpakken door een stelletje alcoholisten die schijnbaar geen vriendin hebben. Anders lagen ze allang of te slapen of te wippen. En nee ik stel me niet beschikbaar aan deze kleuters.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier ga je de fout in PinoEINZEINZZWEIquote:
Jij bent akelig wakkerquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier ga je de fout in PinoEINZEINZZWEI
Muis is van het vrouwelijk geslacht en dus moet het "You mad sis?" zijn!!!
grgr
Zo beter?quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier ga je de fout in PinoEINZEINZZWEI
Muis is van het vrouwelijk geslacht en dus moet het "You mad sis?" zijn!!!
grgr
geen idee of ze het standaard doen. lees er niets over in de recensie van maandagavond in 013. In Grunn mochten de dames iig het podium op tijdens Faith.quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met een vriendin van mehoop voor haar dat ze het podium op mag haha
Ja in de HMH mochten er ook vrouwen het podium op, en natuurlijk werden mooie vrouwen uitgenodigd voor de afterpartyquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee of ze het standaard doen. lees er niets over in de recensie van maandagavond in 013. In Grunn mochten de dames iig het podium op tijdens Faith.
Er zit ook aardig wat verschil in de setlist van maandag en woensdag
Erectieficatiequote:
Giel liet een stukje van Papaoutai horen, maar Formidable is ook een bazentrack. Sowieso alles van Stromae.quote:
Eens even Spotifyen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Giel liet een stukje van Papaoutai horen, maar Formidable is ook een bazentrack. Sowieso alles van Stromae.
Lieke is kut ja.quote:
Neen. Ik ga dat bier zuipen onder mijn raam niet aanmoedigen. Aanpakken dat tuig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Misschien handiger om gewoon een keer langs te gaan en een biertje mee te drinken. Komt net wat sympathieker over dan een boze brief
twitter:FrankieTheSats twitterde op woensdag 12-06-2013 om 21:13:31Pretty sure I just had a massage with a happy ending... She whipped down the towel and caressed my breasts. Wonderful! Lol reageer retweet
Och, beter iedereen te vriend houden. Kun je zelf ook nog eens een feestje gevenquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neen. Ik ga dat bier zuipen onder mijn raam niet aanmoedigen. Aanpakken dat tuig.
Dan ken je mij nog niet goed genoeg... Ik en een feestje houdenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Och, beter iedereen te vriend houden. Kun je zelf ook nog eens een feestje geven
quote:
Dat.. Wat een bullshit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef alors het volgende:
Whut, dit guilty? Domien________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Guilty of niet ik wil het niet nog een keer horen. Bagger muziek.
Ftfyquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef alors het volgende:
Domien________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goed bezig!quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Lamabal het volgende:
Zo, dat was mijn stage opdracht. Nu hopen op goed bericht, en dan hups naar groningen
Heb je ook stage gelopen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Hier zo de hele zwik maar eens uitprinten en laten inbinden, morgen inleveren
Groningenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Lamabal het volgende:
Zo, dat was mijn stage opdracht. Nu hopen op goed bericht, en dan hups naar groningen
Eindportfolio, stellingendocument, afstudeeronderzoekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |