quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:34 schreef Againzender het volgende:
Nou, daar zit je dan met een kind van bijna 3 en eentje van 5.... stuiterdestuiter....
quote:
Ecuador!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:34 schreef Againzender het volgende:
Nou, daar zit je dan met een kind van bijna 3 en eentje van 5.... stuiterdestuiter....
Voor het zingen de kerk uit?quote:
quote:
Ouwe bok!quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:09 schreef Againzender het volgende:
en dan bedenk je je dat het alweer 25 jaar geleden was dat ik deze man live zag.....
(en dat het 25 jaar geleden is dat het Nederlands elftal Europees kampioen werd)
toen niet, toen was ik 13quote:
Nja, daar ga ik alquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je fapt.
Als je een ervaren fapper bent heb je daar geen last van!
Lastig als je niks hebt om aan te fappen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
En je moet jezelf ook vooral in trainen denk ik.
Er zijn gewoon trainingen voor!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Lastig als je niks hebt om aan te fappen!
Da's een hele andere vorm van fap, lang niet zoveel aan... Wel nuttig misschien, maar toch andersquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Er zijn gewoon trainingen voor!
HPSP and FAP Annual Training. Dat vind ik als ik op FAP training zoek
Functional Analytic Psychotherapy
Borsthaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:24 schreef henkde_j het volgende:
Pff wat een onderzoek
"Als twintiger met borsthaar ga je het heel moeilijk krijgen als je een meisje meeneemt"
Edit: Oh, meneer is van een wax keten![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
BorsthaarMits het niet te veel is.
Dat geeft zo'n gay effect...quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n kale borst ziet er toch ook niet uit
Volgens mij willen ook alleen breezermeisjes datquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n kale borst ziet er toch ook niet uit
Die willen geen echte man. Die willen zo'n glad mannetje. Nickelson jas allesquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij willen ook alleen breezermeisjes dat
Komt omdat al die tieneridolen geen borsthaar hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij willen ook alleen breezermeisjes dat
Idd, zolang ie maar een goede persoonlijkheid heeft en zijn bonsaiboompje doet het. Wat wil je dan nog meer?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:37 schreef minthy het volgende:
Genoeg mannen gezien zonder, met 3 of een complete mat aan borsthaar. Lekker boeiend ook, als het de vent van je leven is maakt dat geen zak uit toch?
Bonsaiboompjequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd, zolang ie maar een goede persoonlijkheid heeft en zijn bonsaiboompje doet het. Wat wil je dan nog meer?
Precies! Je hebt niets aan een klootzak met perfecte krul op zijn borstquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd, zolang ie maar een goede persoonlijkheid heeft en zijn bonsaiboompje doet het. Wat wil je dan nog meer?
Boomstam mocht niet meer, dan zou ik overdrijven volgens de heren hier.quote:
Nogal. Die 30cm moet je niet al te letterlijk nemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boomstam mocht niet meer, dan zou ik overdrijven volgens de heren hier.
Een beetje meer respect ja!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef SilentChaos het volgende:
Dat moment dat je na 2,5 dag diarree eindelijk wat fatsoenlijks weet te breien
Kan beter, maar het begin mag er zijn
In je tuintje?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:44 schreef minthy het volgende:
Over boompjes gesproken; ik ga m'n nieuwe Salix maar eens planten
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef SilentChaos het volgende:
Dat moment dat je na 2,5 dag diarree eindelijk wat fatsoenlijks weet te breien
Kan beter, maar het begin mag er zijn
En dan ben je zo snel weer thuis?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:45 schreef SilentChaos het volgende:
Zal wel komen omdat ik bij m'n ouders heb gegeten
M'n ouders wonen nog geen 5km van me vandaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan ben je zo snel weer thuis?
Ik blijf altijd een heel weekend plakken...
Ah op die fiets.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n ouders wonen nog geen 5km van me vandaan.
Het enige wat ons scheid is een winkelcentrum en een spoorbaan
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:29 schreef Lamabal het volgende:
Domien verwijderde zijn tweet waar hij zei:
"Mijn lieve kankerhond"![]()
Hij deed het zo soepel, hij verwees door naar NED2. Maar in 2 tweets. Dus hij had 1 tweet met "Mijn lieve kankerhond"
WAT EEN TWEET WAT EEN TWEET!!11quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:29 schreef Lamabal het volgende:
Domien verwijderde zijn tweet waar hij zei:
"Mijn lieve kankerhond"![]()
Hij deed het zo soepel, hij verwees door naar NED2. Maar in 2 tweets. Dus hij had 1 tweet met "Mijn lieve kankerhond"
Wat voor merk?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef henkde_j het volgende:
Soms gaat alles mis. Lampje vervangen en vervolgens de halve achterkant van de auto moeten demonteren
Buurman en Buurman is er niets bij
Mercedesquote:
Patserquote:
Was het maar m'n eigen autoquote:
Achterkant lukt mezelf helaas wel, maar voor de voorkant mag ik me graag melden bij de garagequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef henkde_j het volgende:
Soms gaat alles mis. Lampje vervangen en vervolgens de halve achterkant van de auto moeten demonteren
Buurman en Buurman is er niets bij
...quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Achterkant lukt mezelf helaas wel, maar voor de voorkant mag ik me graag melden bij de garage
Vastzittend lampenklemmetje> achterlicht demonteren> schroefje laten vallen>bumper demonterenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Achterkant lukt mezelf helaas wel, maar voor de voorkant mag ik me graag melden bij de garage
Hai roflkontjequote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vastzittend lampenklemmetje> achterlicht demonteren> schroefje laten vallen>bumper demonteren
Dat ben ik dan ook nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
Echte bazen hoeven geen lampjes te vervangen.
Inderdaad. Zonder lampjes shine ik ook al iedereen van de weg af.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
Echte bazen hoeven geen lampjes te vervangen.
Mercedesquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Zonder lampjes shine ik ook al iedereen van de weg af.
Maar ja, het was niet mijn eigen auto he
Volgend jaar piep je wel andersquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mercedes.
Fiat Grande Punto Edizione X
Jouw ma!quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Mensen die niet auto winnen bij radiostation.
Die garage heeft gewoon een sublieme pijpsleutel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai roflkontje![]()
Deze auto heeft haast geen onderhoud vergeleken met de vorige en verder heb ik geen verzetjes. Gun mij ook eens wat
Fiats kennende. Al is het sinds de Stilo wel weer wat beter met Fiatquote:
Dus omdat het 2014 is gaat een Fiat stuk?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fiats kennende. Al is het sinds de Stilo wel weer wat beter met Fiat
Ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus omdat het 2014 is gaat een Fiat stuk?
Het spijt me, ik heb alleen Xite voor je in de aanbieding.quote:
geen Lite?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het spijt me, ik heb alleen Xite voor je in de aanbieding.
Na een paar jaar komen de gebreken. Als het niet eerder isquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus omdat het 2014 is gaat een Fiat stuk?
Mijn oma heeft jaren gereden in haar baby blauw Panda.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Na een paar jaar komen de gebreken. Als het niet eerder is
Onzin, ik heb járen in een Fiat gereden. Geen idee wat het type ook alweer was, groter dan de Panda. En de lak was bij te werken met Typ-exquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fiats kennende. Al is het sinds de Stilo wel weer wat beter met Fiat
Panda'squote:Op woensdag 12 juni 2013 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn oma heeft jaren gereden in haar baby blauw Panda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |