en dan kimi langs die kutpruusquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:18 schreef Fiorano het volgende:
Webber volgend haar weg bij RBR en gaat naar Porsche
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 27-06-2013 om 11:35:09Morgen naar Silverstone. Ga bij de resterende GP´s in europa voor Sport1 een 20 min voorbeschouwing maken met intv´s, techniek en nws. reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 27-06-2013 om 11:45:54Sport1 heeft de deur geopend en een voorbeschouwing hoort bij F1. Ik wil ook graag vervolg,..de tijd zal het leren reageer retweet
oh, dat valt tegenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef Active_Topics het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 27-06-2013 om 11:35:09Morgen naar Silverstone. Ga bij de resterende GP´s in europa voor Sport1 een 20 min voorbeschouwing maken met intv´s, techniek en nws. reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 27-06-2013 om 11:45:54Sport1 heeft de deur geopend en een voorbeschouwing hoort bij F1. Ik wil ook graag vervolg,..de tijd zal het leren reageer retweet
quote:Enkele dagen voor de F1 Grand Prix van Canada kwam het bericht naar buiten dat Sport1 en Veronica per direct de samenwerking met OlAV Mol hadden opgezegd. Tegenvallende kijkcijfers zorgden voor te weinig opbrengsten waardoor de enthousiaste commentator niet meer op locatie kon zijn. Een tegenvaller voor de vele Nederlandse autosportfans, maar beide partijen hebben de strijdbijl begraven en gaan weer aan de slag.
Olav Mol liet via Twitter de plannen voor de komende maanden weten: “Morgen naar Silverstone. Ga bij de resterende GP´s in Europa voor Sport1 een 20 min voorbeschouwing maken met intv´s, techniek en nws. Sport1 heeft de deur geopend en een voorbeschouwing hoort bij F1. Ik wil ook graag vervolg... De tijd zal het leren.”
Helaas heeft de betaalzender nog niet de conclusie getrokken dat zij veel goodwill kweken door Mol aan te stellen als commentator, maar gelukkig is hij nog niet volledig van de buis verdwenen.
Als Gary Anderson het zegt...quote:
quote:Olav Mol is vanaf komend weekend weer terug op Sport1 met een uitgebreide voorbeschouwing op de Grand Prix van Silverstone. De uitzending rond de Grand Prix van Silverstone begint zondag om 13:30 uur. Ronald van Dam zal bij alle races, trainingen en kwalificaties het commentaar blijven verzorgen, bijgestaan door een co-commentator.
‘We zijn bij Sport1 constant bezig om ons product te verbeteren’, aldus Will Moerer, vice-president van Film1/Sport1. ‘Daarnaast luisteren we altijd goed naar de feedback die we van onze abonnees krijgen.’
‘De afgelopen weken zijn we met Olav in gesprek gebleven en hebben we gekeken naar de mogelijkheden Olav nog dit seizoen bij onze uitzendingen te betrekken. Dat zo’n proces soms langer duurt dan je eigenlijk zou willen, is soms niet anders.’
‘Ik ben blij dat we er vanaf de GP van Silverstone in geslaagd zijn om Olav voor alle resterende races van dit seizoen die in Europa verreden worden als verslaggever op locatie te kunnen sturen. Met uitzondering van de Grand Prix van Duitsland. Dat was helaas om agenda-technische redenen onmogelijk.’
Naast Silverstone, zal Olav Mol aanwezig zijn in Hongarije, België en Italië. Of dit het nieuws is waar de kijker op zit te wachten is niet direct duidelijk. Sport1 verandert niets aan de commentator Ronald van Dam. Ook geeft het duidelijk weer dat er slechts op zeer korte termijn wordt gedacht en geïnvesteerd. Voor de situatie na de GP van Italië zijn nog geen afspraken naar buiten gebracht.
Een voorbeschouwing van 20 minuten daarvoor ga ik geen abonnement nemen op Sport1.twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 27-06-2013 om 11:35:09Morgen naar Silverstone. Ga bij de resterende GP´s in europa voor Sport1 een 20 min voorbeschouwing maken met intv´s, techniek en nws. reageer retweet
Pardon? Flikker die kale homo dan buiten en zet Olav terug. Op locatie en een voorbeschouwing van een uur.quote:‘Daarnaast luisteren we altijd goed naar de feedback die we van onze abonnees krijgen.’
OMGOMGOMG IK DOE MEE ALS ZE MAAR 19 MAN HEBBEN EN HET KAN BIJ @) PAS DOORGAAN MOETEN ZE MIJ MAAR BELLEN!!!!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:37 schreef twiFight het volgende:
Gewoon Ruud ter Weijden in een studiootje neerzetten, met een man of 20 publiek
Zo stom, wel kosten maken om mol erheen te vliegen en dan er maar 20 min uithalen ipv ook het commentaar op locatie te laten doen, stellentje naaie bij sport1, ze willen mol gewoon niet payen voor dat commentaar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon? Flikker die kale homo dan buiten en zet Olav terug. Op locatie en een voorbeschouwing van een uur.
Ik gok dat dat zo een beetje de enige feedback is die jullie gekregen hebben.
Olav 20minuutjes in de voorbeschouwing is NIET waar fans/kijkers om gevraagd hebben.![]()
![]()
Bijna 37 hier, meer haar op m'n zak dan op m'n schedel, ouder worden zuigt aars.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:12 schreef vosss het volgende:
De tering; ik ben 36. Gisteren was ik nog 23 ofzo
Denk ik ook, maar dat is uiteraard gebaseerd op een incidentloze race...quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Gary Anderson het zegt...
Who will win the British Grand Prix this weekend? @jdlJanDavid
Fernando Alonso, because I think the Ferrari is strong on this type of circuit. It is good on its tyres on race day, his determination to win a championship this year is higher than ever, and he needs to pull back that deficit to Sebastian Vettel.
Meer http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/23061695
In Monaco was Alonso bij lange na niet de snelstequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef Marks het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar dat is uiteraard gebaseerd op een incidentloze race...![]()
Het viel mij vooral in Bahrein al op hoe werkelijk belachelijk snel Alonso was. Zelfs met drs problemen was hij nog even snel als de Red Bulls toen! Daarna iets andere banen gehad (Monaco en Canada) maar Barcelona won hij ook al... Die wagen is echt de beste van het hele veld, alleen hangt er nog een waas van pech overheen waardoor het lijkt dat de red bull het snelst is, maar ik verwacht dat Ferrari (lees ALONSO) nog wel kan gaan domineren de rest van het seizoen!
Maar ik verwacht wel plek 1 voor hem, al zou ik het Webber ook wel gunnen dit weekendquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:43 schreef kepler het volgende:
[..]
In Monaco was Alonso bij lange na niet de snelste
Als ik telkens een deur openzet voor ik een bocht induik in mn huis dan ben ik ook niet als eerste binnenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:43 schreef kepler het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik telkens een deur openzet voor ik een bocht induik in mn huis dan ben ik ook niet als eerste binnen
Dat bedoel ik dus ook, maar die baan was totaaaaal anders dan Silverstone.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem uitgeschakeld, BBC stream erbij nu voor de info, die liep bijna een minuut achter op de beelden van Sport1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Welkom terug, streams kijken op vrijdag
Maar zelfs nu er geen auto een hele ronde rijdt blijft het commentaar interessant. Heeft Ronald al koffie gehaald?
Refreshen heeft gewerkt voor mij, ligt wsl aan mijn browserquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze zonder problemen
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html
BBC
Als ze op het punt waar geel hing aantoonbaar van hun gas zijn gegaan is daar niets mee aan de hand.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Hulkenberg en Maldenado hebben zojuist een snelle ronde neergezet tijdens geel?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:30 schreef Maver24 het volgende:
krijgen we de 2e vrije training wel live te zien op Sport1 ?, ik zie alleen maar Wimbledon staan
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Sport1
VT1: vrijdag 28 juni, 10:55
VT2: vrijdag 28 juni, 22:30 (verlaatte uitzending ivm de TT van Assen)
VT3: zaterdag 29 juni, 10:55 (Sport1 extra)
Quali : zaterdag 29 juni, 13:55 (Sport1 extra)
Quali samenvatting: zondag 30 juni, 13:00
Race: zondag 30 juni, 13:30
Dan is dat toch veranderd tov woensdag toen ik de OP gemaakt hebt. Heb alle kanalen gecontroleerd destijdsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens de TV-gids wordt VT2 live uitgezonden op Sport 1 extra om 14:55u.
http://www.sport1.nl/programmagids/deze-week.html
Meestal hebben de beste streams al Sky commentaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:09 schreef Breaker.Faker het volgende:
Alle streams die de vrije training uitzend is hier te vinden.
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=204377&part=sports
Wat ik zelf doe is een goede stream met hoge bitrate op zoeken daar het geluid van uit zetten en het geluid aan zetten van Sky Sports.
Misschien is het ook handig om deze site te plaatsen in de begin topic.
Op deze website zijn meer streams te vinden van andere sporten.
Vreemd, hij doet het niet veel slechter dan Pic. Tenzij ze er samen uit vliegen, wat ik dus niet zie gebeuren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:37 schreef alwaysonhold het volgende:
En van der Garde is alweer aan zijn laatste races bezig volgens diverse geruchten. Jammer
bron?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:37 schreef alwaysonhold het volgende:
En van der Garde is alweer aan zijn laatste races bezig volgens diverse geruchten. Jammer
Die tweet eronderquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:44 schreef alwaysonhold het volgende:
https://twitter.com/NataliePinkham/status/350596209494327296
Bron Guido van der Garde vertrek, meer dan 120.000 volgers...het gerucht zoemt in het paddock van Silverstone
Hij doet het in FP2 in ieder geval beter dan Pic. Hopelijk ook de rest van het weekend (en het seizoen).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:50 schreef Breaker.Faker het volgende:
Het zijn weer geruchten. Zijn weer mensen die zien Heikko praten met Caterham ooh dan zal Giedo Caterham gaan verlaten.
Ik denk niet dat ze Giedo zo snel ontslaan. Hij is beter dan Pic en de team was flink te spreken over hem. Is hier te lezen http://www.formule1.nl/ni(...)-wordt-steeds-beter/
En Giedo neemt aardig wat geld mee. Ik denk meer dan Pic.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | 1. Nico Rosberg Mercedes 1m32.248s 33 2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m32.547s + 0.299s 26 3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m32.680s + 0.432s 31 4. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m32.832s + 0.584s 34 5. Lewis Hamilton Mercedes 1m32.911s + 0.663s 28 6. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m33.171s + 0.923s 34 7. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m33.290s + 1.042s 38 8. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m33.313s + 1.065s 34 9. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m33.322s + 1.074s 38 10. Fernando Alonso Ferrari 1m33.494s + 1.246s 32 11. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m33.740s + 1.492s 29 12. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m33.896s + 1.648s 36 13. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m34.120s + 1.872s 30 14. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m34.130s + 1.882s 29 15. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m34.998s + 2.750s 32 16. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m35.070s + 2.822s 29 17. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m35.127s + 2.879s 35 18. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m35.802s + 3.554s 27 19. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m35.984s + 3.736s 32 20. Charles Pic Caterham-Renault 1m36.079s + 3.831s 35 21. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m37.329s + 5.081s 33 22. Felipe Massa Ferrari 1m43.466s + 11.218s 7 |
Ook in FP1, Pic is gecrashtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij doet het in FP2 in ieder geval beter dan Pic. Hopelijk ook de rest van het weekend (en het seizoen).
Dat was ook veel bijzonderder, hij kwam binnen bij een topteam en mocht ineens rijden. Bovendien hadden we toen heel lang geen Nederlander meer gehad, alleen Lammer twee races tussendoor. Nu hebben we een rijtje Nederlanders gehad en Guido stapt ook nog eens helemaal achteraan in...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:04 schreef De_Fietser het volgende:
Ik heb bij Van der Garde toch een minder euforisch gevoel als hij eens goed rijdt dan bij Verstappen.
Had jij dat beloofd?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:
De beloofde verplettering van Rosberg door Hamilton blijft nog even uit geloof ik.
Topteam vind ik wat overdreven, maar inderdaad hij pakte regelmatig puntenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat was ook veel bijzonderder, hij kwam binnen bij een topteam en mocht ineens rijden. Bovendien hadden we toen heel lang geen Nederlander meer gehad, alleen Lammer twee races tussendoor. Nu hebben we een rijtje Nederlanders gehad en Guido stapt ook nog eens helemaal achteraan in...
Ik weet niet of het alleen daar aan lag, bij Verstappen had ik wel het idee dat hij snel genoeg was voor de top (al dan niet wat chauvinistisch gedacht), bij v/d Garde heb ik dat gevoel niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat was ook veel bijzonderder, hij kwam binnen bij een topteam en mocht ineens rijden. Bovendien hadden we toen heel lang geen Nederlander meer gehad, alleen Lammer twee races tussendoor. Nu hebben we een rijtje Nederlanders gehad en Guido stapt ook nog eens helemaal achteraan in...
Benneton was gewoon een topteam hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Topteam vind ik wat overdreven, maar inderdaad hij pakte regelmatig punten
Edit: in het begin zat hij inderdaad in een topteam.
ja dat ook nog. Verstappen reed in Duitsland in de Formule 3 natuurlijk ook als een raket en bij de Mastersquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of het alleen daar aan lag, bij Verstappen had ik wel het idee dat hij snel genoeg was voor de top (al dan niet wat chauvinistisch gedacht), bij v/d Garde heb ik dat gevoel niet.
Ik heb ook het gevoel dat Verstappen beter meeging met de top dan Van der Garde.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Benneton was gewoon een topteam hoor
[..]
ja dat ook nog. Verstappen reed in Duitsland in de Formule 3 natuurlijk ook als een raket en bij de Masters
Verstappen wist ook meer uit beperkte wagens te halen, kijk maar eens wat hij met de Simtek deed. Ook bij Arrows in oud materiaal deed hij het prima met een 4e, 5e en 6e plek. Daarmee zou je tegenwoordig flink opvallen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:59 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat Verstappen beter meeging met de top dan Van der Garde.
Conclusie was dat als je tussen de regels leest het erop lijkt dat hij meer tijd in één van de auto's gaat krijgen, erg cryptisch dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:34 schreef JohnB52 het volgende:
En nèt te laat voor t interview met Kovalainen...
Nee, Button.quote:
Verstappen had veel meer talent natuurlijk. Benetton was geen topteam in de zin van een ideale uitgangspositie voor een talent om zich te laten zien. Niet voor de grote talenten Lehto en Herbert en ook niet voor Verstappen. Schumacher kon er top mee presteren, mar die had sowieso al bijzondere klasse, en was de enige die met die 'undrivable' nerveuze achterkant kon omgaan. Had je daar niet het bijzondere talent voor dan was het een vrij trage auto.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:59 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat Verstappen beter meeging met de top dan Van der Garde.
Dan krijg je weer dat gerucht dat de auto van Schumi niet hetzelfde was, dat hij de betere rijder is/was uiteraard wel bewezenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, Button.
[..]
Verstappen had veel meer talent natuurlijk. Benetton was geen topteam in de zin van een ideale uitgangspositie voor een talent om zich te laten zien. Niet voor de grote talenten Lehto en Herbert en ook niet voor Verstappen. Schumacher kon er top mee presteren, mar die had sowieso al bijzondere klasse, en was de enige die met die 'undrivable' nerveuze achterkant kon omgaan. Had je daar niet het bijzondere talent voor dan was het een vrij trage auto.
Dus hij had beter in een middenmootteam met een evenwichtige auto kunnen beginnen, dan had hij zich veel beter kunnen laten zien.
Ach ja, de complexiteit van F1 kan ook gebruikt worden om je eigen gewenste waarheidjes te creeeren. Dat gebeurt nog steeds volop.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan krijg je weer dat gerucht dat de auto van Schumi niet hetzelfde was, dat hij de betere rijder is/was uiteraard wel bewezen
Jup, nu livequote:
Is je BBC stuk?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:23 schreef Pagan het volgende:
Weet iemand een stream naar FP3?
http://www.fullsportlive.com/p/sky-sports-f1-hd.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |