quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Hop, een nieuwe OP![]()
[knip]
Game on!!
Copy pasta code![]()
[ code verwijderd ]
Meer dan je zou denken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Even een vraagje: moet ik Sport1 in de OP blijven zetten voor de uitzendingen? Zijn er nog kijkers?
Nee, Vettel heeft genoeg. Laat Grosjean hem maar killenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doe mij maar Kimi, Alonso en Vettel hebben al genoeg punten.
Voor het WK is het wel leuk als Alonso wint, anders is het snel gestreden, Kimi is toch geen kanshebber vanwege de financiële beperkingen van Lotus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doe mij maar Kimi, Alonso en Vettel hebben al genoeg punten.
Genoeg misschien wel, maar zitten die ook in dit topicquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:11 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Meer dan je zou denken.![]()
Geile OP weer btw.
quote:
Graag als het niet teveel moeite kost!quote:Even een vraagje: moet ik Sport1 in de OP blijven zetten voor de uitzendingen? Zijn er nog kijkers?
Taradoquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Genoeg misschien wel, maar zitten die ook in dit topicIk heb totaal geen idee meer welke users er nog naar welke zender kijken voor de race.
Dat komt door de goeie OPquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:18 schreef vosss het volgende:
Vergeet ook de lurkers niet. Ik heb begrepen dat deze reeks een van de meeste gelurkte is van heel FOK! !!
Ze komen deze race met een grote update, dus ik hoop van wel. En ook de financiele injectie van Infinity zou moeten helpen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Vettel heeft genoeg. Laat Grosjean hem maar killen
Lotus lijkt niet meer mee te kunnen gaan met de top.
Die hebben genoeg geld om te ontwikkelen, alleen de verkeerde richting opquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef vosss het volgende:
Financiele injecties zeggen mij niks meer sinds Schumachter terug kwam met het grote geld van Petronas en Mercedes.
Ben benieuwdtwitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 26-06-2013 om 18:15:55De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!! morgen meer reageer retweet
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef zoem het volgende:
Ben benieuwdtwitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 26-06-2013 om 18:15:55De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!! morgen meer reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
hij zal wel commentaar via de radio mogen geven verwacht ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef zoem het volgende:
Of de kijkcijfers op sport1 zijn inmiddels zo beroerd -na het aflopen van het proefabonnement- dat ze als noodgreep toch Olav zijn zin hebben gegeven en hem naar alle races laten vliegen en dat hij dus het commentaar vanaf locatie gaat verzorgen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hij zal wel commentaar via de radio mogen geven verwacht ik.
dat zou ik helemaal geweldig voor hem vindenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:50 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Of de kijkcijfers op sport1 zijn inmiddels zo beroerd -na het aflopen van het proefabonnement- dat ze als noodgreep toch Olav zijn zin hebben gegeven en hem naar alle races laten vliegen en dus het commentaar vanaf locatie gaat verzorgen.
En voor mezelf. Van Dam.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat zou ik helemaal geweldig voor hem vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |