Absoluutquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:59 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik sta er zelf ook van te kijken
Denk dat een vrouw die initiatief toont sowieso wel in een bepaalde mate indruk maakt
Ja das ook wel weer zoquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij is het vasthouden een groter compliment waard.
Een date is niet zo lastig. Beetje verzorging en uitstraling en er is wel iemand.
Iemand vast houden.... als dat niet lukt ben je kennelijk toch niet zo leuk
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
(sorry
![]()
)
Ot: Best ok. Nog een half dagje en dan kan ik de hond van mijn ouders weer doodknuffelenen vast het effect van de puppycursus teniet doen
![]()
![]()
![]()
Een dode puppy kan wel goed blijven liggen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
half dagje en dan kan ik de hond van mijn ouders weer doodknuffelenen vast het effect van de puppycursus teniet doen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:52 schreef theKiD het volgende:
[..]Ben op mijn gemak een 3 kwwartier weg geweest om boodschappen te gaan doen, en nog steeds.. Wie heb ik aan de lijn? Hallo, hallo...
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een dode puppy kan wel goed blijven liggen.
Zo te lezen lukt ze dat goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Meer Grote-Kid-plagen-dag volgens mij
Dit post je nu al een behoorlijke tijd zo'n beetje dagelijks in dit topic..quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef Ensemble het volgende:
Waarom durf ik niet op haar af te stappen.
Dank je wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dit post je nu al een behoorlijke tijd zo'n beetje dagelijks in dit topic..
Wat het ook is, sterkte/succes er mee
OT: mwoah
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:33 schreef Trashcanman het volgende:
De stemming is deze week wel aardig fucked vrees ik.
Dan zal je d'r niks aan missenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:31 schreef Mishu het volgende:
Uitgekotst door een bepaalde groep mensen. Zogenaamde hippies die zich verheven voelen boven andere mensen.
Accepteer deze virtuele knuffel van mij...quote:
Dankjequote:Op donderdag 13 juni 2013 10:50 schreef eleusis het volgende:
[..]
Accepteer deze virtuele knuffel van mij...![]()
Je bent top en je komt er weer bovenop!
quote:
het gaat al iets beter. ik heb gewoon last van de benauwdheid.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]knuf. Kan je iets leuks gaan doen? Met iemand praten?
Vind Mollie het wel leuk?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dol op 't knuffelfestijn metMollie
Tuurlijk vindt ze 't leukquote:
Ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Tuurlijk vindt ze 't leukMollie
doet niets liever
![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe ik het aan moet pakken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:28 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OT: Moe, maar nog zo veel te doen.
Want?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:57 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik het aan moet pakken.
Ik stuur zo wel een DM, voordat er teveel SC komt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Want?
OT: Goed, blij voor al mijn lieve vrienden dat ze zijn geslaagdEentje is gezakt, maar dat had hij al verwacht dus dat vond hij niet zo erg. En nu komt hij bij mij in de klas, ook wel gezellig hihi.
Leuke date gehad dus?quote:
Jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:12 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Leuke date gehad dus?![]()
OT: Een beetje chagrijnig. Met wat klotewerk bezig en de boel nu nog wat verder gesloopt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hysterisch. In de negatieve vorm.
jalalala laten we een clubje beginnenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Moet weer verder met mijn leven, helemaal klaar mee
Prima, is er al een agendacomissie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jalalala laten we een clubje beginnen
K
POepzooi
Ik heb een clubje opgericht...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jalalala laten we een clubje beginnen
K
POepzooi
Herkenbaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:41 schreef Luxuria het volgende:
Ahhh waarom word ik altijd zo onzeker als ik een kerel serieus leuk vind?
Jouw date ging dus ook goed?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:41 schreef Luxuria het volgende:
Ahhh waarom word ik altijd zo onzeker als ik een kerel serieus leuk vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |