Precies en toch is hij er beroemd mee geworden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:18 schreef Gehenna het volgende:
Anthony Kedis vind ik trouwens ook een vervelende zanger(op zich ritmisch wel sterk en zo maar verder
)
Dat dus. Een van de beste rock 'n' roll drummers ooit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:14 schreef Gehenna het volgende:
Uhm, Ringo Star?Aan de drumpartijen kun je vrijwel elk Beatles nummer herkennen, dat is vrij uniek, en doen niet veel drummers Ringo na.
Die man wordt echt zwaar onderschat (maar ja wat wil je als je je band deelt met Lennon, McCartney & Harrison...)
Dit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:26 schreef BoerBert het volgende:
Ik nomineer iedereen van U2, behalve The Edge.
Kijk, The Edge is gewoon herkenbaar qua het ding dat ie doet. Bono is een idioot. De rest van de bandleden hebben 0,0 significante input.quote:
The Edge is niet de meest virtuoze gitarist in de wereld (gelukkig niet, die zijn vaak vreselijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Kijk, The Edge is gewoon herkenbaar qua het ding dat ie doet. Bono is een idioot. De rest van de bandleden hebben 0,0 significante input.
Als hun stijl, niet jouw stijl is, is het makkelijker haten natuurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:38 schreef henkde_j het volgende:
Eigen stijl lijkt gelijk als slecht gezien te worden![]()
The Edge en Ringo Starr hebben gewoon een eigen handschrift. Ik waardeer dat juist wel
The Beatles heb ik inderdaad nooit echt iets mee gehad... maar ik heb toch aardig wat CD's en DVD's van U2, waar ik graag naar luister. Desondanks is The Edge wat mij betreft de meest talentloze bekende gitarist uit de popgeschiedenis.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Als hun stijl, niet jouw stijl is, is het makkelijker haten natuurlijk
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:30 schreef BoerBert het volgende:
Bono is een idioot. De rest van de bandleden hebben 0,0 significante input.
Moet ik deze tellen als nominaties?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Gehenna het volgende:
maar b.v. Kevin Shields (My Bloody Valetine) is dat ook, maar die wordt op handen gedragen
haha doe maar iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
[..]
Moet ik deze tellen als nominaties?
Terechte nominatie. Rush maakt geweldige muziek, maar de live optredens zijn vanwege de beroerde zang vrijwel niet om aan te horen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef Perrin het volgende:
Slechtste bekende zanger
Geddy Lee (Rush), klinkt als een hamster in een blender.
Gus Seyffert?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef Gehenna het volgende:
Slechtste bekende bassist
Hoe heet die ene van The Black Keys ook alweer?
Haha, wat? Hoe kun je dit nu weer zeggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef Gehenna het volgende:
Slechtste bekende zanger
Jeff Mangum (Neutral Milk Hotel)
Sinds 2010 alweer, blijkbaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh hebben die tegenwoordig serieus een bassist?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Haha, wat? Hoe kun je dit nu weer zeggen
Luister van pak hem beet 3:20 tot het eind en durf hem dan nog eens een slechte zanger te noemen..
En die arme knul is nu zelfs genomineerdquote:
Goeie god... in vergelijking daarmee heeft Bob Dylan de stem van een nachtegaal.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Haha, wat? Hoe kun je dit nu weer zeggen
Luister van pak hem beet 3:20 tot het eind en durf hem dan nog eens een slechte zanger te noemen..
Gezien dit misverstand toch maar weer eraf gehaald... tenzij iemand hem alsnog wil nomineren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
En die arme knul is nu zelfs genomineerd
Die stond er al op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:02 schreef Perrin het volgende:
Oh bij slechtste zanger mag ook Anthony Kiedis van de Red Hot Chilli Peppers natuurlijk niet ontbreken. Daar is alleen in de studio iets van te maken dat niet vals klinkt.
Speelt die ook niet in Godflesh?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:01 schreef ranja het volgende:
[..]
slechtste drummer: Doktor Avalanche van The Sisters of Mercy
Ah, oeps. Wel geheel terecht idd.quote:
Ooit trapte er wel iemand in die grapquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het gaat niet lukken vandaag, Gehenna.
Die kan zowel in slechtste zanger als slechtste gitarist worden genomineerd. Best een uitzonderlijke prestatiequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fred durst (zanger/rapper limp bizkit)
Wauwquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die kan zowel in slechtste zanger als slechtste gitarist worden genomineerd. Best een uitzonderlijke prestatie
Lil' Wayne is ook wel een toppertje hoor:quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die kan zowel in slechtste zanger als slechtste gitarist worden genomineerd. Best een uitzonderlijke prestatie
Crap, die gaat het gewoon winnen van The Edge.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Lil' Wayne is ook wel een toppertje hoor:
haha wat een held is dat eigenlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Koto is wel een matige toetsenist
Terechte nominatie. Beroemd *en* kansloos.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha wat een held is dat eigenlijk
Ik nomineer Tommy Seebach voor toetsenisten:
Meg White is genoemd!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:22 schreef Molurus het volgende:Overigens... er is nog niet 1 vrouw genomineerd. Dat mag ook hoor, mensen!
Woops, gemist.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meg White is genoemd!
Waarom staat Ozzy Osbourne er nog niet bij? Die zou ook niet misstaan in het rijtje slechtste zangers
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:09 schreef Gehenna het volgende:
Oh ik vind Ozzy bij Sabbath wel fantastisch eigenlijk
Zonder die zanger zou ik hun (oudere werk, dat nieuwe is helemaal verschrikkelijk) veel beter trekken denk ik, John Frusciante & Flea zijn wel een stel baasjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:22 schreef Perrin het volgende:
En nog even over Kiedis..
(vanaf 55:50)
Daar was ik dus bij, dat concert
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zonder die zanger zou ik hun (oudere werk, dat nieuwe is helemaal verschrikkelijk) veel beter trekken denk ik, John Frusciante & Flea zijn wel een stel baasjes
Dat is...... best wel heel erg.quote:
En dan zijn Katy Perry, Miley Cyrus, Rihanna, Bieber etc nog niet eens genoemd..quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:33 schreef Molurus het volgende:
Ik zal voor de poll de lijst van zangers wel iets moeten inkorten denk ik. Dan zal ik er voornamelijk de minder bekende talentlozen uit gooien, het gaat tenslotte over beroemde mislukkelingen.
Deze was hierin vergeten:quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan zijn Katy Perry, Miley Cyrus, Rihanna, Bieber etc nog niet eens genoemd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |