Woops, gemist.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meg White is genoemd!
Waarom staat Ozzy Osbourne er nog niet bij? Die zou ook niet misstaan in het rijtje slechtste zangers
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:09 schreef Gehenna het volgende:
Oh ik vind Ozzy bij Sabbath wel fantastisch eigenlijk
Zonder die zanger zou ik hun (oudere werk, dat nieuwe is helemaal verschrikkelijk) veel beter trekken denk ik, John Frusciante & Flea zijn wel een stel baasjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:22 schreef Perrin het volgende:
En nog even over Kiedis..
(vanaf 55:50)
Daar was ik dus bij, dat concert
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zonder die zanger zou ik hun (oudere werk, dat nieuwe is helemaal verschrikkelijk) veel beter trekken denk ik, John Frusciante & Flea zijn wel een stel baasjes
Dat is...... best wel heel erg.quote:
En dan zijn Katy Perry, Miley Cyrus, Rihanna, Bieber etc nog niet eens genoemd..quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:33 schreef Molurus het volgende:
Ik zal voor de poll de lijst van zangers wel iets moeten inkorten denk ik. Dan zal ik er voornamelijk de minder bekende talentlozen uit gooien, het gaat tenslotte over beroemde mislukkelingen.
Deze was hierin vergeten:quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan zijn Katy Perry, Miley Cyrus, Rihanna, Bieber etc nog niet eens genoemd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |