Dan moesten we zeker bang of zo voor jouw.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen als tribal mogen blij zijn dat ik geen mod ben
En dat kan jij met cijfers onderbouwen natuurlijk, oh nee, gewoon wat roepen is genoegquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat mensen voor het kleinste griepje al naar het ziekenhuis gaan natuurlijk .
Nee, alleen naar een andere speeltuin gaan zoekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan moesten we zeker bang of zo voor jouw.![]()
![]()
Omdat het zo . Jij gaat toch ook al naar de doktor als je een vlek op je hoofd hebt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat kan jij met cijfers onderbouwen natuurlijk, oh nee, gewoon wat roepen is genoeg
Kijk, nou komen we ergens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef tribalwars het volgende:
ja je kunt net zo goed kwik in je arm spuiten heeft even veel effect als jouw vaccinatie natuurlijk nog met wat anders stoffen zodat het minder opvalt.
Lekker cherry picking.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:37 schreef tribalwars het volgende:
Dat is een gemiddelde inderdaad over de gehele ziekteperiode van de geïnfecteerde. Kijk bijvoorbeeld even naar het lijstje op deze wiki pagina: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kudde-immuniteitquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:33 schreef Individual het volgende:
[..]
Een gemiddelde neem ik aan. Als je 100 vatbare mensen in een kamer met een niezend mazelenkind zet krijgen ze allemaal mazelen toch?
Ik gaf in mijn oorspronkelijke post al aan dat hierbij wordt uitgegaan van het feit dat er niemand gevaccineerd zou zijn, maar vatbaarheid is inderdaad het relevante criterium.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:33 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Nu is R0 wel gedefinieerd voor een volledig vatbare omgeving (dat is de meest gebruikte definitie tenminste) en dat heb je ook op de biblebelt niet.
nee mensen geloven in ziekhuiszorg. Ik heb geloof niet zo in ziekhuiszorg gaat volgens mij meer om winst maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:41 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Kijk, nou komen we ergens.
Wil jij als proefpersoon optreden om je met kwik te laten inspuiten?
Kan je lekker doodgaan. Zijn wij van je af.
[..]
Lekker cherry picking.
Je gelooft niet in vaccinaties, maar wel in de ziekenhuiszorg![]()
MODS, kan a.u.b. die halve zool hier geband worden?
Beloof dan ook dat je nooit naar het ziekenhuis zal gaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee mensen geloven in ziekhuiszorg. Ik heb geloof niet zo in ziekhuiszorg gaat volgens mij meer om winst maken.
Je discussieert niet. Jij flikkert hier alleen allerhande persoonlijk opvattingen over feitelijke kwesties neer. Als jij wilt beweren dat 1 op de 500 mensen overlijdt aan vaccinaties, dan kom je maar met bronnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Daar heb jij wel ervaring mee met je teddybeer ja gewoon normaal discussie voeren als het je niet bevalt rot je maar lekker op.
Neequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:43 schreef Worteltjestaart het volgende:
In analogie dus, als mensen in vaccinaties geloven werkt het ook.
Ahhh.
Maar nogmaals, wil jij jezelf met kwik laten inspuiten?
Als ik die bronnen toon vinden jullie het toch maar complot site's . Dus onderzoek het zelf maar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je discussieert niet. Jij flikkert hier alleen allerhande persoonlijk opvattingen over feitelijke kwesties neer. Als jij wilt beweren dat 1 op de 500 mensen overlijdt aan vaccinaties, dan kom je maar met bronnen.
dat zijn 4400 dode kinderen van 0 tot 12 in Nederland per jaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waarom zou ik wat boeit die 0,2 % dan. Je hebt meer kans dat je met je auto een dodelijk ongeluk maakt. Je gaat toch een keer dood dat hou je niet tegen. Dus als je blieft niet overal bang voor.
Er gaan altijd wel kinderen dood je komt nooit op de 0 kinderen per jaar of je moet ze opsluiten tot ze 18 zijn. En elke handeling volgen ik weet niet of je dat wil.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zijn 4400 dode kinderen van 0 tot 12 in Nederland per jaar
dat boeit mensen ja
ga alstjeblieft ergens anders spelen ... en tegen de rest, don't feed the troll
Je stelde toch net dat het je lot was, en dat er niet aan te ontkomen was?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee dat wil je niet maar je wil het risico zo klein mogelijk houdenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er gaan altijd wel kinderen dood je komt nooit op de 0 kinderen per jaar of je moet ze opsluiten tot ze 18 zijn. En elke handeling volgen ik weet niet of je dat wil.
Mijn werkgeverquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:45 schreef Leandra het volgende:
http://www.tno.nl/downloads/Kindersterfte%20in%20Nederland.pdf
Veel belangrijker nog is dat doodsoorzaken natuurlijk cumulatief zijn. 0.2% voor de ene ziekte die middels een vaccin prima te voorkomen is, 0.3% voor de ander, voor weer een ander 2%, enzovoort. Dan kom je al met al toch al wel weer snel uit op 5%. En dat is simpelweg te voorkomen met een paar injecties die in minder dan 1 op de miljoen gevallen zorgen voor ernstige complicaties.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat wil je niet maar je wil het risico zo klein mogelijk houden
als je met vaccinaties 4400 kinderen in leven kunt houden dan lijkt mij dat wel boeiend ja
en als je het niet boeiend vind dan kun je ervoor kiezen het topic niet aan te klikken
Dat dus, hoe hoog is het sterftecijfer als er niet tegen gevaccineerd wordt?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veel belangrijker nog is dat doodsoorzaken natuurlijk cumulatief zijn. 0.2% voor de ene ziekte die middels een vaccin prima te voorkomen is, 0.3% voor de ander, voor weer een ander 2%, enzovoort. Dan kom je al met al toch al wel weer snel uit op 5%. En dat is simpelweg te voorkomen met een paar injecties die in minder dan 1 op de miljoen gevallen zorgen voor ernstige complicaties.
Er valt weinig te slijten hoor. Het is gewoon onderdeel van de standaardvaccinaties voor kinderen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:53 schreef Veldkamp het volgende:
Ik kom er dagelijks en hoorde niets van deze epidemie.
Het lijkt weer RIVM-paniekpropaganda.
Komt er een nieuw duur vaccin dat men MOET slijten?
Wat is dit voor onzin?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:53 schreef Veldkamp het volgende:
Bovendien worden sommige vaccins (letterlijk) geproduceerd uit geaborteerde babylijkjes uit abortusklinieken. (Pepsi deed er zelfs onderzoeken mee, met abortuslijkjes, naar smaakbeleving.)
Welk geweld?quote:Ik ben zeker niet tegen vaccinaties, maar ik ben tegen een staat die vaccinaties denkt te kunnen opdringen met geweld.
Dat weet bijna niemand, de uitkomst van dat onderzoek is door Pepsi in de doofpot gestopt. Het bleek namelijk dat geaborteerde foetussen geen Pepsi lustten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |