Ik denk dat binnen bepaalde tijd 100% van de gevaccineerden komt te overlijden.. de niet-gevaccineerden trouwens ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat er misschien wel meer mensen dood gaan dan 1 op 500 aan de vaccinatie zelf binnen een bepaalde tijd.
Hoe kom je erbij dat mazelen in NL ongevaarlijk is?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:18 schreef capricia het volgende:
Ik ken wel mensen die hun kinderen het mazelen-vaccin bewust niet geven omdat het GEEN garantie op immuniteit is voor de rest van je leven.
De ziekte een keer doormaken als kind is dat wel.
Bovendien is het in NL geen dodelijk ziekte.
Deze mensen brengen hun kind dan naar zgn. "mazelen-feestjes".
Dit ja, en Elspeet valt nog mee, want een hoop toerisme, Uddel is een stuk strenger.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Putten valt nog mee, moet je eens in Elspeet kijken.
Gezellig! Een soort Russische Roulette met het leven van je kind.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:18 schreef capricia het volgende:
Deze mensen brengen hun kind dan naar zgn. "mazelen-feestjes".
dus het gebeurt bijna nooit dat een kind dood gaat het is maar 0,2 % dan is het toch geen dodelijk ziekte dan kun je griep ook al dodelijk noemen. Kanker is een dodelijk ziekte.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat mazelen in NL ongevaarlijk is?
dit is pertinente onzin, mazelen is een gevaarlijke ziekte waar geen behandeling tegen mogelijk is. Dat het een zg kinderziekte is, wil niet zeggen dat het onschuldig is.
1 tot 2 van de 1000 besmettingen is dodelijk, en die dood is tamelijk gruwelijk, duurt maanden tot jaren van een steeds voortschrijdende degeneratie en vegetatieve staat.
Ik weet niet wat R0 is, maar is dat 12-18 mensen per geïnfecteerd kind? En dan hik-spik-sprauw ik geef de hik mazelen aan jou en je bent er zelf af of kan je dan niemand meer infecteren?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
De R0 schijnt tussen de 12 en 18 te liggen. Dat betekent dat gemiddeld genomen (zonder vaccins) 12-18 mensen worden geïnfecteerd.
Rot jij ff lekker op naar BNW met je ongeinformeerde gelulquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dus het gebeurt bijna nooit dat een kind dood gaat het is maar 0,2 % dan is het toch geen dodelijk ziekte dan kun je griep ook al dodelijk noemen. Kanker is een dodelijk ziekte.
GA. WEG.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:28 schreef tribalwars het volgende:
dus het gebeurt bijna nooit dat een kind dood gaat het is maar 0,2 % dan is het toch geen dodelijk ziekte dan kun je griep ook al dodelijk noemen. Kanker is een dodelijk ziekte.
Een R0 is simpel gezegd de mate van verspreiding. Elke geïnfecteerde infecteert zelf weer 12-18 personen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:29 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik weet niet wat R0 is, maar is dat 12-18 mensen per geïnfecteerd kind? En dan hik-spik-sprauw ik geef de hik mazelen aan jou en je bent er zelf af of kan je dan niemand meer infecteren?
Mensen die griep onderschatten neem ik ook niet erg serieus. Griep is behoorlijk ernstig. en ja 2 op de 1000 is toch nog altijd 1 kind op een behoorlijke bassischool dat hakt er wel in.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waarom zou ik wat boeit die 0,2 % dan. Je hebt meer kans dat je met je auto een dodelijk ongeluk maakt. Je gaat toch een keer dood dat hou je niet tegen. Dus als je blieft niet overal bang voor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rot jij ff lekker op naar BNW met je ongeinformeerde gelul
En dat zeg jij met je doodsangsten voor vaccinatie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waarom zou ik wat boeit die 0,2 % dan. Je hebt meer kans dat je met je auto een dodelijk ongeluk maakt. Je gaat toch een keer dood dat hou je niet tegen. Dus als je blieft niet overal bang voor.
Het zou je kind maar zijn die onder die 0,2% valt. 'Ach ja, je gaat toch een keer dood. Dan maar beter op driejarige leeftijd!'quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:31 schreef tribalwars het volgende:
Waarom zou ik wat boeit die 0,2 % dan. Je hebt meer kans dat je met je auto een dodelijk ongeluk maakt. Je gaat toch een keer dood dat hou je niet tegen. Dus als je blieft niet overal bang voor.
Een gemiddelde neem ik aan. Als je 100 vatbare mensen in een kamer met een niezend mazelenkind zet krijgen ze allemaal mazelen toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een R0 is simpel gezegd de mate van verspreiding. Elke geïnfecteerde infecteert zelf weer 12-18 personen.
Verspreiding van mazelen gaat via de lucht, maar hoe snel een specifiek iemand geïnfecteerd raakt hangt van heel veel factoren af natuurlijk.
Nu is R0 wel gedefinieerd voor een volledig vatbare omgeving (dat is de meest gebruikte definitie tenminste) en dat heb je ook op de biblebelt niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een R0 is simpel gezegd de mate van verspreiding. Elke geïnfecteerde infecteert zelf weer 12-18 personen.
Verspreiding van mazelen gaat via de lucht, maar hoe snel een specifiek iemand geïnfecteerd raakt hangt van heel veel factoren af natuurlijk.
ja je kunt net zo goed kwik in je arm spuiten heeft even veel effect als jouw vaccinatie natuurlijk nog met wat anders stoffen zodat het minder opvalt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat zeg jij met je doodsangsten voor vaccinatie?
Dan is dat het lot.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou je kind maar zijn die onder die 0,2% valt. 'Ach ja, je gaat toch een keer dood. Dan maar beter op driejarige leeftijd!'
Ergens denken 'de zwaren' wel zo, "Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, het heeft zo moeten zijn".quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:33 schreef Copycat het volgende:
Het zou je kind maar zijn die onder die 0,2% valt. 'Ach ja, je gaat toch een keer dood. Dan maar beter op driejarige leeftijd!'
Ik zou het iets anders formuleren maar idd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rot jij ff lekker op naar BNW met je ongeinformeerde gelul
Als dat lot is en er niet aan te ontkomen is, hoe komt het dan dat de kindersterfte zo is gedaald de afgelopen 40 jaar?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan is dat het lot.
Daar ontkom je niet aan.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja je kunt net zo goed kwik in je arm spuiten heeft even veel effect als jouw vaccinatie natuurlijk nog met wat anders stoffen zodat het minder opvalt.
Het bewijs staat boven je. En ondertussen dan wel weer al het andere wat gebeurt met argusogen bekijken en tot false flags reducerenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ergens denken 'de zwaren' wel zo, "Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, het heeft zo moeten zijn".
Omdat mensen voor het kleinste griepje al naar het ziekenhuis gaan natuurlijk .quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat lot is en er niet aan te ontkomen is, hoe komt het dan dat de kindersterfte zo is gedaald de afgelopen 40 jaar?
Mensen als tribal mogen blij zijn dat ik geen mod benquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou het iets anders formuleren maar idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |