quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:07 schreef zarGon het volgende:
Allemaal leuk en wel, maar kunnen we terug naar het heden?
Graag ....quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:07 schreef zarGon het volgende:
Allemaal leuk en wel, maar kunnen we terug naar het heden?
Yeps. Ze waren niet gecharmeerd van Armeniers, hoorde ze ook wel eens over Russen praten? Die vonden ze het ergst.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:04 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Over de massamoord op de christelijke Armeniërs? Of op christelijke Grieken of op alevieten?
Interessant. Een tragedie zonder weerga in die regio. Nog veel erger dan het gruwelijke Israël-Palestina-verhaal zelfs.
Het standaardnationalistische vooroordeel en islamitische afkeer tegen Christenen? Armeniërs stonden echt niet allen met Russen aan een zijde.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yeps. Ze waren niet gecharmeerd van Armeniers, hoorde ze ook wel eens over Russen praten? Die vonden ze het ergst.
De ondernemers zijn ook niet gekquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:01 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ik ook. Turkije zou beter op toerisme, veiligheid en verdraagzaamheid inzetten. Alcoholverboden helpen echt niet. Erdogan gooit de eigen ruiten in, nu. En alle Turken zullen lijden helaas.
Je weet dat ik Aleviet ben. Houd je standaard geneuzel over Islamieten voor je ja. Denk niet dat mijn grootouders en die daarvoor ook maar enig interessant hadden in Ottomaans/Soennietisch gezeik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:10 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Het standaardnationalistische vooroordeel en islamitische afkeer tegen Christenen? Armeniërs stonden echt niet allen met Russen aan een zijde.
Niet voor 1860. Toen werd het Ottomaanse Rijk zwak en afhankelijk van het buitenland deels. Dus kregen Christenen met Franse taal en Duitse taal goede opleidingsmogelijkheden. Evenzo Joden, met hun contacten in Berlijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoge posities als in wat? In de Ottomaanse rijk bestonden de doktoren, architecten, bankeneigenaars toch voornamelijk uit christenen en joden. Zelfs begin de 20e eeuw waren alle treinmachinisten christen of joods.
Zeker, wel om te koloniseren en dus langzaam islamitischer te maken.quote:Dat was niet systematisch. Turkse stammen waren in het begin nomaden op paarden en sommige vestigden zich in Anatolië, dit was geen duister complot om Anatolie te islamiseren.
Ja, allemaal incidentjes. Miljoenen gedode Christenen of Christelijke vluchtelingen die voor de Ottomanen vluchtten (half Zuid-Italië sprak ooit Albanees als christelijk vluchteling voor de Ottomaanse onderdrukking).quote:Je hebt het over incidentele gebeurtenissen, dat ontken ik niet. Maar je overdrijft erg. Als de islamitische landen de christen systematisch had gedwongen, dan waren er geen christenen meer over in de islamitische wereld. Zoals er geen moslims meer zijn in Zuid-Spanje, Sicilië, Malta, Krim, Zuid-Oekraïne en grote delen van Rusland; of zoals er geen natuurgodsdiensten meer zijn in Scandinavië en de Baltische landen.
Dit is in strijd met zowel de historische wetenschap als met algemene feiten. Niet alleen nu worden christenen door moslims afgeslacht. Wel gebeurde het vroeger niet door takfiri-salafisten en loslopende jongeren, maar door de Ottomaanse en Arabische moslimvorsten zelf. Sommigen van deze adelijke islamitische vorsten waren inderdaad wel veel gematigder dan huidige islamisten/radicalen uit het gewone primitieve volk.quote:Dus het is onzin dat er te veel christen waren om door het zwaard te halen. De christen hebben zelf massaal door het zwaard gehaald en dus kan het wel. Maar het is niet massaal gebeurd in de islamitische wereld. Het gebeurde wel incidenteel.
Dat klopt. Er woonden er ook honderdduizenden in Thracië en Constantinopel. Alleen mochten de Grieken geen contacten onderhouden met het Westen.quote:Grieks-orthodoxe Patriach in Istanbul was gewoon open tot en met begin de 20e eeuw en de kerken mochten gewoon hun missen houden tot begin de 20e eeuw.
Libanon had door eigen Christelijke strijders, maronitische landheren en de Druzische prinsen (zetbazen van de Ottomanen) een religieus diverse overheid. Met autonomie.quote:Libanon behoorde tot het Ottomaanse rijk, dus dat is een redelijk scheef voorbeeld.
Dat klopt ook maar deels. Sommige Joden werden gedwongen geïslamiseerd of kozen hier zelf voor. Bijvoorbeeld de Dönme, en Zebbatai Zevi. In Thessaloníki.quote:We kunnen het ook hebben over hoe de Joden uit Spanje gevlucht waren tijdens de Spaanse inquisitie en dat ze niet welkom waren bij alle christelijke landen. Maar ze waren wel welkom in het Ottomaanse rijk. Volgens mij kregen ze zelf gratis land van de sultan om op te vestigen.
Soennitisch gezeik...? Niet netjes als je zelf niet aangevallen wil worden op je Alevitische afkomst.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je weet dat ik Aleviet ben. Houd je standaard geneuzel over Islamieten voor je ja. Denk niet dat mijn grootouders en die daarvoor ook maar enig interessant hadden in Ottomaans/Soennietisch gezeik.
Waar is je bron voor miljoenen gedode christenen en vluchtelingen? Ik betwijfel sterk dat Albanië bevolking van één miljoen had in dat tijdperk, als je vanuit gaat dat ze nu 3 miljoen inwoners hebben. De hele Balkan is redelijk dunbevolkt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:18 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Zeker, wel om te koloniseren en dus langzaam islamitischer te maken.
[..]
Ja, allemaal incidentjes. Miljoenen gedode Christenen of Christelijke vluchtelingen die voor de Ottomanen vluchtten (half Zuid-Italië sprak ooit Albanees als christelijk vluchteling voor de Ottomaanse onderdrukking).
Incidenten.... Tuurlijk.
Hetzelfde geldt voor de Hongaren in het Ottomaanse Rijk. Werden ze verbannen uit hun land? Bovendien waren in 1609 de moslims in Zuid-Spanje teruggedrongen tot Grenada, dus het is normaal dat ze de verloren gebieden tijdens de Reconquista terug wilden veroveren.quote:De moslims in Zuid-Spanje zaten er nog tot 1609, maar bereidden steeds invasies voor moslimvorsten voor. Dus werden zij in 1611 uitgewezen. Sommigen kozen voor schijnbekering eerder. In de Krim, Oekraïne, Kaukasus zijn genoeg moslims over. Op Sicilië niet, omdat de moslims daar zelf vertrokken en het eiland alleen islamitische (sjiitische) elite kende. Die vertrok na de Noormannen.
Christenen die afgeslacht worden... waar?quote:[..]
Dit is in strijd met zowel de historische wetenschap als met algemene feiten. Niet alleen nu worden christenen door moslims afgeslacht.
De kruistochten in de Baltische landen en de kerstening in Scandinavië zijn redelijk bekend.quote:Wel gebeurde het vroeger niet door takfiri-salafisten en loslopende jongeren, maar door de Ottomaanse en Arabische moslimvorsten zelf. Sommigen van deze adelijke islamitische vorsten waren inderdaad wel veel gematigder dan huidige islamisten/radicalen uit het gewone primitieve volk.
Oké, ik zal ophouden. Sorry, dat ik me liet gaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:40 schreef Beathoven het volgende:
Zullen we t over de prehistorie hebben?
Uuuuf ya.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Soennitisch gezeik...? Niet netjes als je zelf niet aangevallen wil worden op je Alevitische afkomst.
Er moet ook gewoon een verzoening van beide kanten komen, zoals voedselrecepten uitwisselen. Ik ben wel benieuwd naar jouw börek recept.quote:
Ik kan je oma's best food ever recept sturen. Het is wel dorp etenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Er moet ook gewoon een verzoening van beide kanten komen, zoals voedselrecepten uitwisselen. Ik ben wel benieuwd naar jouw börek recept.
Wat is er mis met occasionally afwijken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
zG, kan je anders achter even vragen of dit topic naar POL kan en we het hier over actualiteiten kunnen hebben? Een TR en een mod die nota bene meepost helpen blijkbaar niet. Fatwa's uit de 16e eeuw horen niet in NWS.
Ja, doe dat. Als ik mijn Hollandse/Franse appeltaart recept ooit heb uitgetikt, dan stuur ik je dat wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan je oma's best food ever recept sturen. Het is wel dorp eten
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:54 schreef Ambipur het volgende:
Ik kom uit het oosten. Hell to the NO dat wij een Arabische invoed hebben.
Qua taal + geloof wellicht.. Verder?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga een keer naar een Arabisch land en ontken dan nog eens de invloeden.
Ok. Was jij Turks? Ja, toch? Of moet ik dat kreng vertalen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, doe dat. Als ik mijn Hollandse/Franse appeltaart recept ooit heb uitgetikt, dan stuur ik je dat wel.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is er mis met occasionally afwijken?
Culinaire wereld, bouwwerken, vroeger het geschrift etc.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Qua taal + geloof wellicht.. Verder?
Maar o wee als je over Assad begint.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Het is goddomme zoeken naar de laatste ontopic post. Maar nee, ga vooral verder met recepten uitwisselen, zeiken over afkomst en bronnen van 500 jaar geleden aanhalen.
Nee, want jij ben continu ontopicquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Het is goddomme zoeken naar de laatste ontopic post. Maar nee, ga vooral verder met recepten uitwisselen, zeiken over afkomst en bronnen van 500 jaar geleden aanhalen.
Leuk verhaal, maar toen ik het over welvaart had was jou reactie 'welke welvaart, mensen betalen hun boodschappen met ccquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Ambipur het volgende:
Che even snel.
Zijn conclusie vermeldt het volgende:
Door explosieve groei van creditcards en consumptieve kredieten, bevinden consumenten zich in langlopende schulden, waar ze niet aan lijken te ontsnappen ivm absurd hoge rentepercentages op hun schulden. Consumenten zien vaak niet de gevolgen van hun schulden/niet afbetalen van schulden. Crisis van 2001 heeft ervoor gezorgd dat spaargelden van vooral lager en middeninkomen klassen compleet is verdampt. Hoewel cc houders zelf verantwoordelijkheid zijn voor de aankopen die zij doen met hun creditcard, is het niet in het algemene macro-economische belang van de gemeenschap om financiële instellingen zelfregulerend te laten zijn betreffende limieten/rovende rentepercentages op de cc houders. Dit is niet alleen in het belang van cc houders maar ook voor de financiële instituten, gezien dit het lange termijn macro-economische stabiliteit zou bewaren, door het bewaken van de betalingsmogelijkheden van de cc houders. De regering heeft hier (beschermen consumenten + financiële veiligheid) een belangrijke proactieve rol in.
Oftewel; mensen geven geld uit die zij niet hebben. Ze schaffen creditcards aan om hun andere creditcard schulden af te lossen. Er wordt geen rekening gehouden met inkomens of andere creditcards. Overheid beschermt haar burger niet hierin. Dit zou volgens schrijver verklaard kunnen worden omdat de overheid eigenlijk graag creditcard transacties zien, ipv de niet-officiele/niet geregistreerde transacties. (Zijn er veel)
Lees zijn tekst maar. Vond het allemaal wel logisch. Om nu alles te vermelden leek mij niet handig. Zijn tabellen geven ook wat weer.
Deze vond ik trouwens wel erg herkenbaar:
[..]
Jij hebt dat linkje niet gelezen he? Misschien moet je dat eerst eens doen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar toen ik het over welvaart had was jou reactie 'welke welvaart, mensen betalen hun boodschappen met cc'. Nou dat klopt, maar dan snap ik je 'welke welvaart?' niet. Ik dacht je komt met een tabel waaruit blijkt dat mensen meer schuld hebben dan inkomen oid. Mijn tabellen die ik je gisteren gaf geven toch aan dat er vooruitgang is geboekt, niet?
Mijn Turkse dorpseten recept mag dus niet.Ah well.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Back to Turkse Appeltaart en ontopic nieuws dan maar
Volgens mij zijn er al 5000 doden onder de pro-AKP demonstranten, maar nog niet geheel bevestigd, ik vrees het ergste.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:02 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Er zijn al tientallen doden door AKP-knokploegen en Erdogans politiekogels, aldus oppositie-activisten.
Maar nog niet geheel bevestigd dus.
Ik vrees het ergste bij escalatie.
Cijfers van Turkish Medical Associaton, bijgewerkt tot 10 juni 18:00.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Gisteren zei NOS dat er 4 bevestigde doden zijn nav de rellen. Er zullen we een hoop mensen opgenomen liggen denk ik. De ziekenhuizen in Istanbul moeten fucking druk zijn. Wel mooi om te zien dat overal medische hulp lijkt te zijn.
Ja, ik ben Turks. Je hoeft het niet te vertalen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Qua taal + geloof wellicht.. Verder?
[..]
Ok. Was jij Turks? Ja, toch? Of moet ik dat kreng vertalen?
Ik verstuur het per DM, gezien niet iedereen het waardeert.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, ik ben Turks. Je hoeft het niet te vertalen.
Dat is gelogen. Hij is inderdaad in gesprek met een paar mensen, maar NIEMAND is een afgevaardigde van Taksim platform. Hij heeft die lui zelf gevraagd en meeste mensen zijn al bekend met hem en hebben al zaken met hem gedaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, Erdogan is volgens Al Jazeera op dit moment in gesprek met afgevaardigden van de demonstranten. Er wordt een statement verwacht straks.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:35 schreef Theoden het volgende:
[..]
Dat is gelogen. Hij is inderdaad in gesprek met een paar mensen, maar NIEMAND is een afgevaardigde van Taksim platform. Hij heeft die lui zelf gevraagd en meeste mensen zijn al bekend met hem en hebben al zaken met hem gedaan.
Één van die gasten is zelfs de dochter van de aannemer die Emek bioscoop heeft gesloopt waar ook al erg veel protesten tegen waren.
Omdat hij dan tegen het domme volk kan zeggen zie ik heb het geprobeerd, maar ze luisteren niet.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:35 schreef Theoden het volgende:
[..]
Dat is gelogen. Hij is inderdaad in gesprek met een paar mensen, maar NIEMAND is een afgevaardigde van Taksim platform. Hij heeft die lui zelf gevraagd en meeste mensen zijn al bekend met hem en hebben al zaken met hem gedaan.
Één van die gasten is zelfs de dochter van de aannemer die Emek bioscoop heeft gesloopt waar ook al erg veel protesten tegen waren.
Efes zegt zelf te hebben gecanceld....quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef Theoden het volgende:
[..]
Omdat hij dan tegen het domme volk kan zeggen zie ik heb het geprobeerd, maar ze luisteren niet.
Simpel toch.
Wisten jullie trouwens dat er grote festivals in Turkije nu worden gecancelled omdat Efes bijvoorbeeld geen sponsor meer mag zijn?
maar reden is toch sowieso dat ze geen open sponsor meer mogen zijn? Als Amstel niet meer zijn naam mag verbinden aan Vrienden van Amstel zouden ze er ook mee kappen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Efes zegt zelf te hebben gecanceld....
http://www.cnnturk.com/20(...)/711437.0/index.htmlquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Niet dat ik je niet geloof, maar heb je een bron? Ik ben dan wel erg benieuwd wat voor statement ze dan gaan maken.
en anders treedt hij af?twitter:AnonymousPress twitterde op woensdag 12-06-2013 om 17:48:45RT @TurkeyPulse: @cnnturkcom reports, Turkish PM Erdogan @RT_Erdogan ordered his interior minister to end the protests in 24 hours. reageer retweet
Hij leer het echt niet hequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
en anders treedt hij af?twitter:AnonymousPress twitterde op woensdag 12-06-2013 om 17:48:45RT @TurkeyPulse: @cnnturkcom reports, Turkish PM Erdogan @RT_Erdogan ordered his interior minister to end the protests in 24 hours. reageer retweet
![]()
Bizar dat hij dit niet doorheeft. Hij had dit zo makkelijk dood kunnen laten bloeden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:06 schreef superworm het volgende:
Zodra ze van het ene plein weggeslagen, weggerookt en wegvermoord zijn, duiken ze gewoon op in een ander deel van de stad. Beetje als dat spelletje waar je mollen op hun kop moet slaan.
En voor elke gewonde die je maakt, maak je een hele familie+vriendengroep aan extra vijanden/demonstranten. Vuur met olie bestrijden is het. Het is zo obvious maar het lijkt wel alsof machthebbers dat gewoon niet willen inzien - nu niet, maar in de (recente en minder recente) geschiedenis eigenlijk ook nooit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bizar dat hij dit niet doorheeft. Hij had dit zo makkelijk dood kunnen laten bloeden.
Even beter gelezen. Je had idd gelijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef Theoden het volgende:
[..]
maar reden is toch sowieso dat ze geen open sponsor meer mogen zijn? Als Amstel niet meer zijn naam mag verbinden aan Vrienden van Amstel zouden ze er ook mee kappen.
http://www.dha.com.tr/canli-yayin-2/quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:12 schreef Theoden het volgende:
Iemand live stream van taksim toevallig?
Komen daar geen andere sponsors voor in de plaats dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef Theoden het volgende:
[..]
Omdat hij dan tegen het domme volk kan zeggen zie ik heb het geprobeerd, maar ze luisteren niet.
Simpel toch.
Wisten jullie trouwens dat er grote festivals in Turkije nu worden gecancelled omdat Efes bijvoorbeeld geen sponsor meer mag zijn?
Tim Pool!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef YazooW het volgende:
http://new.livestream.com/accounts/45219/events/2161341
Mooi zo, weg met die relschopper (duidelijk te zien in complete films).quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:18 schreef aerdt het volgende:
Waarschijnlijk al eerder hier gemeld, maar de 27 jarige Ethem Sarisuluk, neergeschoten door de politie in Ankara op 1 Juni is vandaag in het ziekhuis overleden.
Je bent echt het daglicht niet waard als je iemand zoiets toewenst.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:31 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Mooi zo, weg met die relschopper (duidelijk te zien in complete films).
Welke complete films?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:31 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Noodweer, gelukkig is de agent niet knockout geslagen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent echt het daglicht niet waard als je iemand zoiets toewenst.
Echt he ...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent echt het daglicht niet waard als je iemand zoiets toewenst.
Gisteren was de burgemeester nog trots op de jongeren uit z'n stad en zouden ze van de demonstratie in gezi park afblijven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:57 schreef aerdt het volgende:
Dat wordt gezellig morgen. Erdogan heeft de Ministry of Interior opdracht gegeven om binnen 24 uur een einde te maken aan de protesten; 'Gezi is een park en niet een gebied om te demonstreren'
Hij zou ook van Taksim afblijven en alleen maar de spandoeken opruimen ...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gisteren was de burgemeester nog trots op de jongeren uit z'n stad en zouden ze van de demonstratie in gezi park afblijven.
Iemand moet Erdogan even in z'n gezicht meppen.
Dat scenario kun je wel vergeten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:15 schreef HiZ het volgende:
Ik wacht op het moment dat de AKP besluit dat ze geen zin hebben om met Erdogan in de afgrond te worden gesleurd.
Kun jij ook even weg?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:31 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer.......quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:31 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Dat maakt ook veel uit en heeft een nuttige bijdrage aan het topic om dit te weten, meid....quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer.......
Met zo een naam en UI ben ik wel benieuwd wiens kloon dit is, ja. Gozer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat maakt ook veel uit en heeft een nuttige bijdrage aan het topic om dit te weten, meid....
Nee, maar ze zijn wel allemaal schaapjes helaas. Zelfs Gul durft niks te zeggen en hij is president.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Jij denkt dat de hele partij zelfdestructie als uitweg ziet?
Er is geen alternatief.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:33 schreef Che_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de relschoppers niet tot de verkiezingen wachten?
Democratie is meer dan verkiezingen en zolang jij en zij dat niet snappen is het nutteloos om te discusseren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:33 schreef Che_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de relschoppers niet tot de verkiezingen wachten?
Hmm, maar als ze willen dat Erdogan nu aftreedt... wat moet dan het alternatief wordenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er is geen alternatief.
Soort van dat je in nederland ook geen partij hebt die anti-EU is met wel andere normale standpunten.
Een mildere persoon van de AKP misschien?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, maar als ze willen dat Erdogan nu aftreedt... wat moet dan het alternatief worden
Dit is toch sowieso zijn laatste termijn? En die verkiezingen zijn toch over een paar maanden als ze vervroegd worden...quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een mildere persoon van de AKP misschien?
En dat is? Niet je persoonlijke mening, maar die van die capulcular.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een mildere persoon van de AKP misschien?
Tot dusver weigert AKP de verkiezingen te vervroegenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is toch sowieso zijn laatste termijn? En die verkiezingen zijn toch over een paar maanden als ze vervroegd worden...
Grondwetswijziging, iets met president en meer machtquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is toch sowieso zijn laatste termijn? En die verkiezingen zijn toch over een paar maanden als ze vervroegd worden...
Omdat de grootste relschopper minister-president is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:33 schreef Che_ het volgende:
Erdogan heeft het zelf aangegeven toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:38 schreef aerdt het volgende:
[..]
Tot dusver weigert AKP de verkiezingen te vervroegen
Grondwetswijziging? Alleen met een meerderheid toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Grondwetswijziging, iets met president en meer macht
Ben ook benieuwd of hij dat er doorheen kan drukkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Erdogan heeft het zelf aangegeven toch?
[..]
Grondwetswijziging? Alleen met een meerderheid toch?
Waarom denk je dat hij met de PKK in bed duikt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Erdogan heeft het zelf aangegeven toch?
[..]
Grondwetswijziging? Alleen met een meerderheid toch?
Pfff, word je niet moe van jezelf met die trolluitspraken telkens?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Omdat de grootste relschopper minister-president is.
Mag hij zijn mening gewoon uiten? Kom zeg!quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pfff, word je niet moe van jezelf met die trolluitspraken telkens?
Kom op manquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:41 schreef Theoden het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij met de PKK in bed duikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |