quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Onzinreacties worden verwijderd..
Heeft ze vaker last gehad van dit soort dingen? Anders is het niet haar huis maar zit het probleem in haar zelf.
Wat voor entiteiten?quote:
Wat voor energie?quote:Je kan wel zelf je energie zo naar beneden halen, waardoor je het ervaart als of je overgenomen wordt.
Je bedoel dat het psychologisch is?quote:Maar jij bent in volledige controle over jouw energie. Ze geloofd erin dat ze overgenomen kan worden, dat ze omlaag gehaald kan worden door haar omstandigheden.
Zoek uit wat zij denkt dat waar is waarom ze zo doet.
Alles is psychologisch. Maar psychiaters kan ik afraden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:39 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Wat voor entiteiten?
[..]
Wat voor energie?
[..]
Je bedoel dat het psychologisch is?
Misschien eens een psycholoog of psychiater opzoeken.
Afraden, want je kan beter na een vage duiveluitdrijver gaan? -_-quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:44 schreef Fusions het volgende:
[..]
Alles is psychologisch. Maar psychiaters kan ik afraden.
Met energie bedoel ik je eigen frequentie. En met entiteiten wezens uit de geesten wereld.
Ik vind channelers heel helpvol. Bashar heeft mij uit mijn psychose geholpen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:45 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Afraden, want je kan beter na een vage duiveluitdrijver gaan? -_-
Welke eigenfrequentie?
Wat voor wezens uit welke geestenwereld?
Kan je frequentie van je bewustzijn definieren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:47 schreef Fusions het volgende:
[..]
Ik vind channelers heel helpvol. Bashar heeft mij uit mijn psychose geholpen.
De frequentie van je bewustzijn. Welke wezens, je hebt er een hoop he.
Dat is al gedefinieerd. Je bewustzijn is een frequentie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:48 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Kan je frequentie van je bewustzijn definieren?
Lekker vage definitiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:50 schreef Fusions het volgende:
[..]
Dat is al gedefinieerd. Je bewustzijn is een frequentie.
Oh nu gaan we er opeens weer wel de fysica bij halen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:54 schreef Fusions het volgende:
Wat de frequentie precies is. Ja, trillingen.
Ik heb hier ook niet zo veel verstand van. Ik vertrouw op de informatie die ik krijg van Bashar. Het zal wel iets met string theorie te maken hebben, dat alles een vibratie is.
lolquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Oh nu gaan we er opeens weer wel de fysica bij halen?
Misbruik de wetenschap a.u.b. niet.
Nu wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:36 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Je weet dat hij een troll is?
sjipsjap verjaag de troll en het probleem is opgelost.
Je vraagt hem zelf om een abstract begrip concreet te maken..Probeert ie het en dan misbruikt ie de wetenschap, volgens jou. Het is ook nooit goed of het deugt niet..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Oh nu gaan we er opeens weer wel de fysica bij halen?
Misbruik de wetenschap a.u.b. niet.
Jaa in een ander topic zei hij dat er geen fysica bestond...quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je vraagt hem zelf om een abstract begrip concreet te maken..Probeert ie het en dan misbruikt ie de wetenschap, volgens jou. Het is ook nooit goed of het deugt niet..
Strikt genomen kunnen we aan alles twijfelen, behalve aan het feit dat we twijfelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:00 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Jaa in een ander topic zei hij dat er geen fysica bestond...
Probleem is echter dat mensen die dat soort "zweverige" termen duidelijk willen maken, vaak grijpen naar een verkeerd beeld van de wetenschap om zo hun "zweverige" wereldbeeld een soort van geaccepteerde basis te geven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je vraagt hem zelf om een abstract begrip concreet te maken..Probeert ie het en dan misbruikt ie de wetenschap, volgens jou. Het is ook nooit goed of het deugt niet..
Ik snap het.. Het is mss. slimmer om de terminologie gewoon de terminologie te laten. Frequentie betekent in spirituee zaken dus niet trilling, maar meer gevoelsmatige afstemming (op een ander).quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:48 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Probleem is echter dat mensen die dat soort "zweverige" termen duidelijk willen maken, vaak grijpen naar een verkeerd beeld van de wetenschap om zo hun "zweverige" wereldbeeld een soort van geaccepteerde basis te geven.
Echter vaak is ofwel de wetenschap die gebruikt wordt nog niet geheel uitgekristalliseerd dan wel uit het hoekje van hoog theoretisch gehaald (zoals string theorie) ofwel geheel verkeerd begrepen/uitgelegd (gebeurt vaak met bijv. de theorieën van Einstein).
-Zweverig duidt in dit gevalop een alternatieve kijk op zaken
-Zeg niet dat Fusions dit in dit topic doet, is meer algemeen bedoeld...
http://bashar.org/quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zie af en toe de naam Bashar voorbij komen. Wie is dat?
Als je er baat bij hebt dan is 't prima.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:47 schreef Fusions het volgende:
[..]
Ik vind channelers heel helpvol. Bashar heeft mij uit mijn psychose geholpen.
De frequentie van je bewustzijn. Welke wezens, je hebt er een hoop he.
Die kom je je in ieder topic waar Fusions in post wel tegen, zo heb ik ontdektquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zie af en toe de naam Bashar voorbij komen. Wie is dat?
Niet mee eens. Een psychose heb je doordat je ergens in bent gaan geloven waarnaar je je gedraagd. Dat kan omdat je ergens achter gekomen bent of omdat je iets van iemand anders geloofd. Als je er achter komt wat dat geen is en hoe het echt werkt dan ben je er van af.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als je er baat bij hebt dan is 't prima.
Al zou ik eerder richting haldol verwijzen bij een psychose (en da's een medicijn, even voor de duidelijkheid).
Alle respect voor jouw visie, of course. Ik zei 't niet om in discussie te gaan met je.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef Fusions het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een psychose heb je doordat je ergens in bent gaan geloven waarnaar je je gedraagd. Dat kan omdat je ergens achter gekomen bent of omdat je iets van iemand anders geloofd. Als je er achter komt wat dat geen is en hoe het echt werkt dan ben je er van af.
Als jij geloofd dat je geestelijk ziek bent, dan gedraag je je daarnaar, mensen als ziek bestempelen is dan ook heel gevaarlijk. Maar in dat geval kunnen die medicijnen wel goed helpen denk ik.
In het nederlands demoonquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is het nu eigenlijk 'demon' of 'demoon'?
Daar moest ik ook aan denken jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef loop het volgende:
[..]
Daemon is ook wel grappig, zit ook in je PC... LOL
Hoe gaat het inmiddels met je vriendin, TS?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:54 schreef sjipsjap het volgende:
een goede vriendin van mij , heeft denk ik , last van een demoon, er is volgens haar een hele boze energie die haar boze dingen wil laten doen, sinds een tijdje krijgt ze in een speciale kamer woedeaanvallen etc , en ik ben bang dat dr wat zit daar,ik heb als advies gekregen , dat ze elke avond moet bidden (onze vader :-) ) ,en een kruisje dragen, want kwaad kan het nooit ,alleen hoe kan ik dr verder helpen?
heb dr niet meer gesproken, ze is deze week bij een vriendin logeren ,dus niet thuis, spreek der morgen weer als het goed isquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe gaat het inmiddels met je vriendin, TS?
Als ze er werkelijk van af wil komen dan kan ze beter die weken bij jou spenderen, totdat ze geheel van haar en ook jouw probleem af is. Kun je iets meer vertellen over die boze dingen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef sjipsjap het volgende:
heb dr niet meer gesproken, ze is deze week bij een vriendin logeren ,dus niet thuis, spreek der morgen weer als het goed is
nah,beetje vreemd, ben 15 en als dan en meisje weken blijft slapen,haha, de boze dingen maken haar chagerijnig/boos enzo , en ze maken dr s'nachts wakker , en dan lijkt het net of dr iemand naast dr staat,ze droomt steeds hetzelfdequote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:19 schreef loop het volgende:
[..]
Als ze er werkelijk van af wil komen dan kan ze beter die weken bij jou spenderen, totdat ze geheel van haar en ook jouw probleem af is. Kun je iets meer vertellen over die boze dingen?
Als het enkel logeren is dan kan er niets aan de hand zijn. Het lijkt er een beetje op alsof haar slaap patroon minder goed is dan voorheen, dan kan ze het beste zoveel mogelijk in haar ouderlijk huis slapen in een vertrouwde omgeving zodat haar slaap patroon weer hersteld. Die aanwezigheden zijn makkelijk te verklaren doordat sommige hersencellen die herinneringen bevatten van bekenden actiever blijven dan zou behoren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
nah,beetje vreemd, ben 15 en als dan en meisje weken blijft slapen,haha, de boze dingen maken haar chagerijnig/boos enzo , en ze maken dr s'nachts wakker , en dan lijkt het net of dr iemand naast dr staat,ze droomt steeds hetzelfde
Waarom mag dat meisje weken lang bij jou blijven slapen? Vinden haar ouders dat goed?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
nah,beetje vreemd, ben 15 en als dan en meisje weken blijft slapen,haha, de boze dingen maken haar chagerijnig/boos enzo , en ze maken dr s'nachts wakker , en dan lijkt het net of dr iemand naast dr staat,ze droomt steeds hetzelfde
Woont ze niet bij haar ouders dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
nee , op zoon woongroepding ,uit huis gehaald bij dr oudersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Woont ze niet bij haar ouders dan?
En daar spookt het dus?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:30 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
nee , op zoon woongroepding ,uit huis gehaald bij dr ouders
Uit huis gehaald bij haar ouders klinkt niet alsof ze weer terug kan...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom gaat ze niet een paar weken naar haar ouders dan?
Ze zal wel meer familie hebben?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Uit huis gehaald bij haar ouders klinkt niet alsof ze weer terug kan...
mag je niet naar toequote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze zal wel meer familie hebben?
oke.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat een vreemd verhaal...
dat ze zich dingen inbeeld ,want die geloven dr niet in , en denken dat het wel ophoudquote:Op zondag 16 juni 2013 09:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat zeggen de hulpverleners aldaar ervan dan?
Dat zou toch best kunnen?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
dat ze zich dingen inbeeld ,want die geloven dr niet in , en denken dat het wel ophoud
Haalt ze zich vaker dingen in haar hoofd? Ze woont wrs. niet een beschermde omgeving vanwege haar zweetvoeten.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ja klopt,maar aan de andere kant geloof ik dr wel , weet niet echt wat ik moet doen maja
is uit huis gehaalt omdat ze alleen bij dr moeder wonen, en die moeder was aan de drugs ofzo, ze woont daar al 6 jaarquote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Haalt ze zich vaker dingen in haar hoofd? Ze woont wrs. niet een beschermde omgeving vanwege haar zweetvoeten.
En er is geen vader? Geen broer? Oom? Tante? Grootouder?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:47 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
is uit huis gehaalt omdat ze alleen bij dr moeder wonen, en die moeder was aan de drugs ofzo, ze woont daar al 6 jaar
daar mag je dan niet direct naar toe eh, ze heeft zover ik weet 1 oom en tante in denhaag (das uurtje of 3 vanaf hier) , en oma in limburgquote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En er is geen vader? Geen broer? Oom? Tante? Grootouder?
Waarom mag ze daar niet heen dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
daar mag je dan niet direct naar toe eh, ze heeft zover ik weet 1 oom en tante in denhaag (das uurtje of 3 vanaf hier) , en oma in limburg
zou moeilijk gaan ,ook voor haar, want ze heeft hier school,vrienden etc, maar zou wel kunnenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom mag ze daar niet heen dan?
Als ze zo bang is.. Ze kan geen andere kamer krijgen, ofzoiets?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:42 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
zou moeilijk gaan ,ook voor haar, want ze heeft hier school,vrienden etc, maar zou wel kunnen
Jij woont daar ook? En dat meisje slaapt uit angst al weken bij jou op de kamer?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
daar mag je dan niet direct naar toe eh, ze heeft zover ik weet 1 oom en tante in denhaag (das uurtje of 3 vanaf hier) , en oma in limburg
whuut , heb nooit gezegt dat ik dr woon,alleen dat ze soms bij mij in huis slaapt (logeerd)quote:Op maandag 17 juni 2013 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij woont daar ook? En dat meisje slaapt uit angst al weken bij jou op de kamer?
En dat mag wél van de leiding?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
whuut , heb nooit gezegt dat ik dr woon,alleen dat ze soms bij mij in huis slaapt (logeerd)
Ja vooral verder brainwashen -_-quote:Op maandag 17 juni 2013 17:33 schreef Manke het volgende:
Gaat ze niet van afkomen, priesters en rituelen (zout, heilig water, salie, wierook, wees gegroet etc) maakt het alleen maar erger.
Heb wel van iemand gehoord die een meisje hebben geholpen die zelfmoordpoging had gedaan en heel agressief was, is nu allemaal weg doordat ze Jezus aanvaardde en de bijbel in zich opnam.
Laat haar eens vragen aan de God voor hulp, kijken wat er gebeurt.
Ik vertel alleen wat ik heb gehoord van die mensen, sgien heeft ze er baat bij, het heeft namelijk meer mensen geholpen. Al is het placebo, dan is het toch ook goed? Zo'n ramp is het niet om in een God te geloven.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:51 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja vooral verder brainwashen -_-
Naar een psycholoog/psychiater is waar ze heen moet, als dit echt is.
Oh een paar nachtjes is geen probleem?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
dat is dan maar voor en paar nachtjes, niet al te lang
nee , 3 nachtjes in bijvoorbeeld een vakantie niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh een paar nachtjes is geen probleem?
Dus een meisje van nog geen 16 met probleemgedrag mag 3 nachten bij een jongen slapen die ook in de instelling woont waar ze behandeld worden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
nee , 3 nachtjes in bijvoorbeeld een vakantie niet.
ik ben even oud als dr, en ik woon niet in n instelling? ,ik woon gewoon lekker bij mn mama hoor hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus een meisje van nog geen 16 met probleemgedrag mag 3 nachten bij een jongen slapen die ook in de instelling woont waar ze behandeld worden?
Oh, en ze mag bij jou logeren en niet bij haar familie? Maar ze woont wel in een beschermde woonvorm?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik ben even oud als dr, en ik woon niet in n instelling? ,ik woon gewoon lekker bij mn mama hoor haha
dr instelling is 2 straten van mij af, en ze moet zich dan 1 keer per dag daar melden,das dan wel ietsje anders als de andere kant van Nederlandquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh, en ze mag bij jou logeren en niet bij haar familie? Maar ze woont wel in een beschermde woonvorm?
Maar dat een minderjarig meisje met gedragsproblemen bij je slaapt en zich aldus aan het toezicht van de instelling waar ze beschermd woont onttrekt is geen probleem?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:02 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
dr instelling is 2 straten van mij af, en ze moet zich dan 1 keer per dag daar melden,das dan wel ietsje anders als de andere kant van Nederland
zolang ze zich elke dag meld niet nee, en ze blijft ook nooit echt lang hoor, en ken dr al 7 jaar (sinds dat ze daar zit) dus ze vertrouwen me wel n beetje met drquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar dat een minderjarig meisje met gedragsproblemen bij je slaapt en zich aldus aan het toezicht van de instelling waar ze beschermd woont onttrekt is geen probleem?
Dus ze doen niet moeilijk als een minderjarig meisje met gedragsproblemen dat al 7 jaar in een beschermde omgeving moet wonen een paar dagen per week elders slaapt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:56 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
zolang ze zich elke dag meld niet nee, en ze blijft ook nooit echt lang hoor, en ken dr al 7 jaar (sinds dat ze daar zit) dus ze vertrouwen me wel n beetje met dr
2 a 3 , in eens in de 3 weken, op 250 meter afstand, neequote:Op zondag 23 juni 2013 12:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus ze doen niet moeilijk als een minderjarig meisje met gedragsproblemen dat al 7 jaar in een beschermde omgeving moet wonen een paar dagen per week elders slaapt?
Maar bij andere familie of vrienden kan ze niet terecht, yeah right.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:19 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
2 a 3 , in eens in de 3 weken, op 250 meter afstand, nee
nee? ,en of je me gelooft of niet boeit me trouwens vrij weinigquote:Op maandag 24 juni 2013 14:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar bij andere familie of vrienden kan ze niet terecht, yeah right.
Ik kan je vertellen dat iemand die al zolang een beschermde omgeving nodig heeft en zelfs niet bij familie terecht kan voor logeerpartijen, ze niet zomaar elders laten slapen. Dat zou volledig onverantwoordelijk zijn. En waarom zouden ze? Je woont er praktisch naast.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:54 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
nee? ,en of je me gelooft of niet boeit me trouwens vrij weinig
of je me gelooft of niet interesseert me geen zak, ik vraag gewoon hulp , als je alleen komt zeiken ga dan niet reagerenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat iemand die al zolang een beschermde omgeving nodig heeft en zelfs niet bij familie terecht kan voor logeerpartijen, ze niet zomaar elders laten slapen. Dat zou volledig onverantwoordelijk zijn. En waarom zouden ze? Je woont er praktisch naast.
Je verhaal klopt gewoon niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:58 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
of je me gelooft of niet interesseert me geen zak, ik vraag gewoon hulp , als je alleen komt zeiken ga dan niet reageren
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:08 schreef Lucifur het volgende:
Lijkt me wel dat zijn verhaal klopt.
Jeugdzorg en dat soort instellingen hanteren een aantal vreemde regels, heb er zelf helaas ook ervaring mee.
En wat zou TS er mee opschieten om hier over te liegen? Wat schiet jij er mee op om dit onzinnige en niet ter zake doende feitje te 'debunken'?
1-0 voor mijquote:Op maandag 24 juni 2013 21:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je verhaal klopt gewoon niet.
Als dat meisje zo problematisch is dat ze vanaf haar 8ste een beschermde omgeving nodig heeft, dan garandeer ik je dat ze haar niet uit het oog zullen verliezen. En al helemaal niet zonder reden. Ze geloven haar verhaal immers niet. TS woont aan de overkant, waarom zou ze daar moeten slapen? En ze gaan een kind echt niet toevertrouwen aan iemand die niet een naaste familie is of een verzorgende taak heeft.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:08 schreef Lucifur het volgende:
Lijkt me wel dat zijn verhaal klopt.
Jeugdzorg en dat soort instellingen hanteren een aantal vreemde regels, heb er zelf helaas ook ervaring mee.
En wat zou TS er mee opschieten om hier over te liegen? Wat schiet jij er mee op om dit onzinnige en niet ter zake doende feitje te 'debunken'?
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar dat een minderjarig meisje met gedragsproblemen bij je slaapt en zich aldus aan het toezicht van de instelling waar ze beschermd woont onttrekt is geen probleem?
En dat is dus waar een hulpverlenende instantie die toezicht moet houden op meisjes met gedragproblemen, niet op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.Ik zou d'r ook uitwonen.
Lijkt me ook ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En dat is dus waar een hulpverlenende instantie die toezicht moet houden op meisjes met gedragproblemen, niet op zitten te wachten.
Valt wel mee. Het eerste deel van dit verhaal is erg vreemd en daar heeft de discussie zich erg op toegespitst. Logisch, als dat rammelt, blijft er van het tweede gedeelte, nl. de behekste kamer, geen spaan over.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:22 schreef Natalie het volgende:
Mja, ik vind het ook een beetje een vreemd verhaal. Je zou denken dat zoiets niet toegestaan mag worden. Aan de andere kant komt JG wel vaker negatief in het nieuws. Heb soms het idee dat ze 't niet zo nauw nemen met de regels. Een verhaal heeft altijd twee kanten, wat dat betreft. En dan laat ik de betrouwbaarheid er nog buiten.
Maar volgens mij gaan we een beetje off topic, of ligt het aan mij?
Maar 't loopt welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het eerste deel van dit verhaal is erg vreemd en daar heeft de discussie zich erg op toegespitst. Logisch, als dat rammelt, blijft er van het tweede gedeelte, nl. de behekste kamer, geen spaan over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |