dat ze zich dingen inbeeld ,want die geloven dr niet in , en denken dat het wel ophoudquote:Op zondag 16 juni 2013 09:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat zeggen de hulpverleners aldaar ervan dan?
Dat zou toch best kunnen?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
dat ze zich dingen inbeeld ,want die geloven dr niet in , en denken dat het wel ophoud
Haalt ze zich vaker dingen in haar hoofd? Ze woont wrs. niet een beschermde omgeving vanwege haar zweetvoeten.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ja klopt,maar aan de andere kant geloof ik dr wel , weet niet echt wat ik moet doen maja
is uit huis gehaalt omdat ze alleen bij dr moeder wonen, en die moeder was aan de drugs ofzo, ze woont daar al 6 jaarquote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Haalt ze zich vaker dingen in haar hoofd? Ze woont wrs. niet een beschermde omgeving vanwege haar zweetvoeten.
En er is geen vader? Geen broer? Oom? Tante? Grootouder?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:47 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
is uit huis gehaalt omdat ze alleen bij dr moeder wonen, en die moeder was aan de drugs ofzo, ze woont daar al 6 jaar
daar mag je dan niet direct naar toe eh, ze heeft zover ik weet 1 oom en tante in denhaag (das uurtje of 3 vanaf hier) , en oma in limburgquote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En er is geen vader? Geen broer? Oom? Tante? Grootouder?
Waarom mag ze daar niet heen dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
daar mag je dan niet direct naar toe eh, ze heeft zover ik weet 1 oom en tante in denhaag (das uurtje of 3 vanaf hier) , en oma in limburg
zou moeilijk gaan ,ook voor haar, want ze heeft hier school,vrienden etc, maar zou wel kunnenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom mag ze daar niet heen dan?
Als ze zo bang is.. Ze kan geen andere kamer krijgen, ofzoiets?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:42 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
zou moeilijk gaan ,ook voor haar, want ze heeft hier school,vrienden etc, maar zou wel kunnen
Jij woont daar ook? En dat meisje slaapt uit angst al weken bij jou op de kamer?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
daar mag je dan niet direct naar toe eh, ze heeft zover ik weet 1 oom en tante in denhaag (das uurtje of 3 vanaf hier) , en oma in limburg
whuut , heb nooit gezegt dat ik dr woon,alleen dat ze soms bij mij in huis slaapt (logeerd)quote:Op maandag 17 juni 2013 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij woont daar ook? En dat meisje slaapt uit angst al weken bij jou op de kamer?
En dat mag wél van de leiding?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
whuut , heb nooit gezegt dat ik dr woon,alleen dat ze soms bij mij in huis slaapt (logeerd)
Ja vooral verder brainwashen -_-quote:Op maandag 17 juni 2013 17:33 schreef Manke het volgende:
Gaat ze niet van afkomen, priesters en rituelen (zout, heilig water, salie, wierook, wees gegroet etc) maakt het alleen maar erger.
Heb wel van iemand gehoord die een meisje hebben geholpen die zelfmoordpoging had gedaan en heel agressief was, is nu allemaal weg doordat ze Jezus aanvaardde en de bijbel in zich opnam.
Laat haar eens vragen aan de God voor hulp, kijken wat er gebeurt.
Ik vertel alleen wat ik heb gehoord van die mensen, sgien heeft ze er baat bij, het heeft namelijk meer mensen geholpen. Al is het placebo, dan is het toch ook goed? Zo'n ramp is het niet om in een God te geloven.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:51 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja vooral verder brainwashen -_-
Naar een psycholoog/psychiater is waar ze heen moet, als dit echt is.
Oh een paar nachtjes is geen probleem?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
dat is dan maar voor en paar nachtjes, niet al te lang
nee , 3 nachtjes in bijvoorbeeld een vakantie niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh een paar nachtjes is geen probleem?
Dus een meisje van nog geen 16 met probleemgedrag mag 3 nachten bij een jongen slapen die ook in de instelling woont waar ze behandeld worden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
nee , 3 nachtjes in bijvoorbeeld een vakantie niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |