quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Onzinreacties worden verwijderd..
Heeft ze vaker last gehad van dit soort dingen? Anders is het niet haar huis maar zit het probleem in haar zelf.
Wat voor entiteiten?quote:
Wat voor energie?quote:Je kan wel zelf je energie zo naar beneden halen, waardoor je het ervaart als of je overgenomen wordt.
Je bedoel dat het psychologisch is?quote:Maar jij bent in volledige controle over jouw energie. Ze geloofd erin dat ze overgenomen kan worden, dat ze omlaag gehaald kan worden door haar omstandigheden.
Zoek uit wat zij denkt dat waar is waarom ze zo doet.
Alles is psychologisch. Maar psychiaters kan ik afraden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:39 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Wat voor entiteiten?
[..]
Wat voor energie?
[..]
Je bedoel dat het psychologisch is?
Misschien eens een psycholoog of psychiater opzoeken.
Afraden, want je kan beter na een vage duiveluitdrijver gaan? -_-quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:44 schreef Fusions het volgende:
[..]
Alles is psychologisch. Maar psychiaters kan ik afraden.
Met energie bedoel ik je eigen frequentie. En met entiteiten wezens uit de geesten wereld.
Ik vind channelers heel helpvol. Bashar heeft mij uit mijn psychose geholpen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:45 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Afraden, want je kan beter na een vage duiveluitdrijver gaan? -_-
Welke eigenfrequentie?
Wat voor wezens uit welke geestenwereld?
Kan je frequentie van je bewustzijn definieren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:47 schreef Fusions het volgende:
[..]
Ik vind channelers heel helpvol. Bashar heeft mij uit mijn psychose geholpen.
De frequentie van je bewustzijn. Welke wezens, je hebt er een hoop he.
Dat is al gedefinieerd. Je bewustzijn is een frequentie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:48 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Kan je frequentie van je bewustzijn definieren?
Lekker vage definitiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:50 schreef Fusions het volgende:
[..]
Dat is al gedefinieerd. Je bewustzijn is een frequentie.
Oh nu gaan we er opeens weer wel de fysica bij halen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:54 schreef Fusions het volgende:
Wat de frequentie precies is. Ja, trillingen.
Ik heb hier ook niet zo veel verstand van. Ik vertrouw op de informatie die ik krijg van Bashar. Het zal wel iets met string theorie te maken hebben, dat alles een vibratie is.
lolquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Oh nu gaan we er opeens weer wel de fysica bij halen?
Misbruik de wetenschap a.u.b. niet.
Nu wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:36 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Je weet dat hij een troll is?
sjipsjap verjaag de troll en het probleem is opgelost.
Je vraagt hem zelf om een abstract begrip concreet te maken..Probeert ie het en dan misbruikt ie de wetenschap, volgens jou. Het is ook nooit goed of het deugt niet..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Oh nu gaan we er opeens weer wel de fysica bij halen?
Misbruik de wetenschap a.u.b. niet.
Jaa in een ander topic zei hij dat er geen fysica bestond...quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je vraagt hem zelf om een abstract begrip concreet te maken..Probeert ie het en dan misbruikt ie de wetenschap, volgens jou. Het is ook nooit goed of het deugt niet..
Strikt genomen kunnen we aan alles twijfelen, behalve aan het feit dat we twijfelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:00 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Jaa in een ander topic zei hij dat er geen fysica bestond...
Probleem is echter dat mensen die dat soort "zweverige" termen duidelijk willen maken, vaak grijpen naar een verkeerd beeld van de wetenschap om zo hun "zweverige" wereldbeeld een soort van geaccepteerde basis te geven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je vraagt hem zelf om een abstract begrip concreet te maken..Probeert ie het en dan misbruikt ie de wetenschap, volgens jou. Het is ook nooit goed of het deugt niet..
Ik snap het.. Het is mss. slimmer om de terminologie gewoon de terminologie te laten. Frequentie betekent in spirituee zaken dus niet trilling, maar meer gevoelsmatige afstemming (op een ander).quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:48 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Probleem is echter dat mensen die dat soort "zweverige" termen duidelijk willen maken, vaak grijpen naar een verkeerd beeld van de wetenschap om zo hun "zweverige" wereldbeeld een soort van geaccepteerde basis te geven.
Echter vaak is ofwel de wetenschap die gebruikt wordt nog niet geheel uitgekristalliseerd dan wel uit het hoekje van hoog theoretisch gehaald (zoals string theorie) ofwel geheel verkeerd begrepen/uitgelegd (gebeurt vaak met bijv. de theorieën van Einstein).
-Zweverig duidt in dit gevalop een alternatieve kijk op zaken
-Zeg niet dat Fusions dit in dit topic doet, is meer algemeen bedoeld...
http://bashar.org/quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zie af en toe de naam Bashar voorbij komen. Wie is dat?
Als je er baat bij hebt dan is 't prima.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:47 schreef Fusions het volgende:
[..]
Ik vind channelers heel helpvol. Bashar heeft mij uit mijn psychose geholpen.
De frequentie van je bewustzijn. Welke wezens, je hebt er een hoop he.
Die kom je je in ieder topic waar Fusions in post wel tegen, zo heb ik ontdektquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zie af en toe de naam Bashar voorbij komen. Wie is dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |