ik ben even oud als dr, en ik woon niet in n instelling? ,ik woon gewoon lekker bij mn mama hoor hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus een meisje van nog geen 16 met probleemgedrag mag 3 nachten bij een jongen slapen die ook in de instelling woont waar ze behandeld worden?
Oh, en ze mag bij jou logeren en niet bij haar familie? Maar ze woont wel in een beschermde woonvorm?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik ben even oud als dr, en ik woon niet in n instelling? ,ik woon gewoon lekker bij mn mama hoor haha
dr instelling is 2 straten van mij af, en ze moet zich dan 1 keer per dag daar melden,das dan wel ietsje anders als de andere kant van Nederlandquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh, en ze mag bij jou logeren en niet bij haar familie? Maar ze woont wel in een beschermde woonvorm?
Maar dat een minderjarig meisje met gedragsproblemen bij je slaapt en zich aldus aan het toezicht van de instelling waar ze beschermd woont onttrekt is geen probleem?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:02 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
dr instelling is 2 straten van mij af, en ze moet zich dan 1 keer per dag daar melden,das dan wel ietsje anders als de andere kant van Nederland
zolang ze zich elke dag meld niet nee, en ze blijft ook nooit echt lang hoor, en ken dr al 7 jaar (sinds dat ze daar zit) dus ze vertrouwen me wel n beetje met drquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar dat een minderjarig meisje met gedragsproblemen bij je slaapt en zich aldus aan het toezicht van de instelling waar ze beschermd woont onttrekt is geen probleem?
Dus ze doen niet moeilijk als een minderjarig meisje met gedragsproblemen dat al 7 jaar in een beschermde omgeving moet wonen een paar dagen per week elders slaapt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:56 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
zolang ze zich elke dag meld niet nee, en ze blijft ook nooit echt lang hoor, en ken dr al 7 jaar (sinds dat ze daar zit) dus ze vertrouwen me wel n beetje met dr
2 a 3 , in eens in de 3 weken, op 250 meter afstand, neequote:Op zondag 23 juni 2013 12:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus ze doen niet moeilijk als een minderjarig meisje met gedragsproblemen dat al 7 jaar in een beschermde omgeving moet wonen een paar dagen per week elders slaapt?
Maar bij andere familie of vrienden kan ze niet terecht, yeah right.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:19 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
2 a 3 , in eens in de 3 weken, op 250 meter afstand, nee
nee? ,en of je me gelooft of niet boeit me trouwens vrij weinigquote:Op maandag 24 juni 2013 14:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar bij andere familie of vrienden kan ze niet terecht, yeah right.
Ik kan je vertellen dat iemand die al zolang een beschermde omgeving nodig heeft en zelfs niet bij familie terecht kan voor logeerpartijen, ze niet zomaar elders laten slapen. Dat zou volledig onverantwoordelijk zijn. En waarom zouden ze? Je woont er praktisch naast.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:54 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
nee? ,en of je me gelooft of niet boeit me trouwens vrij weinig
of je me gelooft of niet interesseert me geen zak, ik vraag gewoon hulp , als je alleen komt zeiken ga dan niet reagerenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat iemand die al zolang een beschermde omgeving nodig heeft en zelfs niet bij familie terecht kan voor logeerpartijen, ze niet zomaar elders laten slapen. Dat zou volledig onverantwoordelijk zijn. En waarom zouden ze? Je woont er praktisch naast.
Je verhaal klopt gewoon niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:58 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
of je me gelooft of niet interesseert me geen zak, ik vraag gewoon hulp , als je alleen komt zeiken ga dan niet reageren
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:08 schreef Lucifur het volgende:
Lijkt me wel dat zijn verhaal klopt.
Jeugdzorg en dat soort instellingen hanteren een aantal vreemde regels, heb er zelf helaas ook ervaring mee.
En wat zou TS er mee opschieten om hier over te liegen? Wat schiet jij er mee op om dit onzinnige en niet ter zake doende feitje te 'debunken'?
1-0 voor mijquote:Op maandag 24 juni 2013 21:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je verhaal klopt gewoon niet.
Als dat meisje zo problematisch is dat ze vanaf haar 8ste een beschermde omgeving nodig heeft, dan garandeer ik je dat ze haar niet uit het oog zullen verliezen. En al helemaal niet zonder reden. Ze geloven haar verhaal immers niet. TS woont aan de overkant, waarom zou ze daar moeten slapen? En ze gaan een kind echt niet toevertrouwen aan iemand die niet een naaste familie is of een verzorgende taak heeft.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:08 schreef Lucifur het volgende:
Lijkt me wel dat zijn verhaal klopt.
Jeugdzorg en dat soort instellingen hanteren een aantal vreemde regels, heb er zelf helaas ook ervaring mee.
En wat zou TS er mee opschieten om hier over te liegen? Wat schiet jij er mee op om dit onzinnige en niet ter zake doende feitje te 'debunken'?
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar dat een minderjarig meisje met gedragsproblemen bij je slaapt en zich aldus aan het toezicht van de instelling waar ze beschermd woont onttrekt is geen probleem?
En dat is dus waar een hulpverlenende instantie die toezicht moet houden op meisjes met gedragproblemen, niet op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.Ik zou d'r ook uitwonen.
Lijkt me ook ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En dat is dus waar een hulpverlenende instantie die toezicht moet houden op meisjes met gedragproblemen, niet op zitten te wachten.
Valt wel mee. Het eerste deel van dit verhaal is erg vreemd en daar heeft de discussie zich erg op toegespitst. Logisch, als dat rammelt, blijft er van het tweede gedeelte, nl. de behekste kamer, geen spaan over.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:22 schreef Natalie het volgende:
Mja, ik vind het ook een beetje een vreemd verhaal. Je zou denken dat zoiets niet toegestaan mag worden. Aan de andere kant komt JG wel vaker negatief in het nieuws. Heb soms het idee dat ze 't niet zo nauw nemen met de regels. Een verhaal heeft altijd twee kanten, wat dat betreft. En dan laat ik de betrouwbaarheid er nog buiten.
Maar volgens mij gaan we een beetje off topic, of ligt het aan mij?
Maar 't loopt welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het eerste deel van dit verhaal is erg vreemd en daar heeft de discussie zich erg op toegespitst. Logisch, als dat rammelt, blijft er van het tweede gedeelte, nl. de behekste kamer, geen spaan over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |