Zeg dat...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die heb je nog makkelijker op de kast dan VS.
Je hebt je comeback verneukt, probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, Pruisen bestaat sowieso niet..
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die heb je nog makkelijker opuit de kast dan VS.
Klopt, Pruisen bestaat niet meer...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt je comeback verneukt, probeer het nog eens.
Op een verneukte comeback doorgaan werkt averechts.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, Pruisen bestaat niet meer...
Ik lees net dat Pruisen tot 1945 verreweg de grootste deelstaat van het Duitse rijk was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt je comeback verneukt, probeer het nog eens.
Pruisische traditie...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op een verneukte comeback doorgaan werkt averechts.
Nee, is gewoon weer geworden wat het ooit al was: Pools gebied.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lees net dat Pruisen tot 1945 verreweg de grootste deelstaat van het Duitse rijk was.
Dus met de splitsing van Duitsland hebben ze die hele deelstaat maar in stukken geknipt?
Is ze Brabants?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je wat om te rukken.
Zo groot zelfs dat het een koninkrijk was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lees net dat Pruisen tot 1945 verreweg de grootste deelstaat van het Duitse rijk was.
Dus met de splitsing van Duitsland hebben ze die hele deelstaat maar in stukken geknipt?
Misschien moet de NSA maar octopus Paul inzetten om verdachte personen op te sporen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook wel in hoeverre dat nou daadwerkelijk echt 'leads' oplevert. Bij vakken over data mining, information retrieval, enz waren grote hoeveelheden data altijd eerder een reden om minder informatie te vinden, niet meer.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:09 schreef remlof het volgende:
von_Preussen is in de ogen van Fok! de bron van alle kwaad die met wortel en tak moet worden uitgeroeid.
De bezoekers hebben op geestelijk vlak bij benadering dezelfde levensperspectieven, inderdaad.quote:
Nee je bent geen mod meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:12 schreef remlof het volgende:
Zag ik hier nu een mod propaganda voor de NSB verspreiden?
Of die beursgorilla.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien moet de NSA maar octopus Paul inzetten om verdachte personen op te sporen.
Assumptions darling, mere assumptions.quote:
Neuh, meer het gebrek aan kwaliteiten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Assumptions darling, mere assumptions.
Inherent aan het mij zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, meer het gebrek aan kwaliteiten.
Dat was een slimme zet; het is tenslotte plausibel dat een gorilla meer inzicht heeft dan de gemiddelde bankier.quote:
Correct, beiden doen maar wat, echter wij doen er moeite voor. De gorilla komt het aanwaaien, ergo die is slimmer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat was een slimme zet; het is tenslotte plausibel dat een gorilla meer inzicht heeft dan de gemiddelde bankier.
Ik ben er echter niet zeker van of een gorilla zou kunnen beslissen over de hypotheek van betyar; familiale relaties tussen klant en adviseur lijken me niet toegelaten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct, beiden doen maar wat, echter wij doen er moeite voor. De gorilla komt het aanwaaien, ergo die is slimmer.
Daarom krijgen we ook beter betaald dan een gorilla, die hoeven niet met betyars te communiceren, hetgeen veel werklast weghaalt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben er echter niet zeker van of een gorilla zou kunnen beslissen over de hypotheek van betyar; familiale relaties tussen klant en adviseur lijken me niet toegelaten.
Wil je in zijn broekje?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, meer het gebrek aan kwaliteiten.
Bankier + werklast?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom krijgen we ook beter betaald dan een gorilla, die hoeven niet met betyars te communiceren, hetgeen veel werklast weghaalt.
Mensen afzetten is zwaar werk.quote:
Dat zal het zijn... want van dat op en neer schuiven van andermans geld kan je niet echt moe worden.quote:
Wie ben ik om jou tegen te spreken, je weet het vast beter dan een bankier wat ze doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn... want van dat op en neer schuiven van andermans geld kan je niet echt moe worden.
Dat weet iedereen... Een beetje in dure pakken en in geleasede Audi's rondrijden, zakendiners wegwerken en diezelfde zakendiners er op een kantoorkolos uitbaggeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie ben ik om jou tegen te spreken, je weet het vast beter dan een bankier wat ze doen.
Geleasede Audiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat weet iedereen... Een beetje in dure pakken en in geleasede Audi's rondrijden, zakendiners wegwerken en diezelfde zakendiners er op een kantoorkolos uitbaggeren.
Betyar heeft een relatie met een gorilla?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben er echter niet zeker van of een gorilla zou kunnen beslissen over de hypotheek van betyar; familiale relaties tussen klant en adviseur lijken me niet toegelaten.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee...
Het lukt me niet.
Ik wil écht, écht heel gemeen overkomen enzo, en schelden op bankiers en dat ze waardeloos zijn enzo...
Maar... ik kan het niet... Ik ben te gevoelig, denk ik...
Soms zou ik willen dat ik ook gewoon een grote bek kon opzetten zonder direct schuldgevoelens te ontwikkelen.
Voorschrift... het... het SPIJT me...
Wat is dit nu weer voor onzin?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee...
Het lukt me niet.
Ik wil écht, écht heel gemeen overkomen enzo, en schelden op bankiers en dat ze waardeloos zijn enzo...
Soms zou ik willen dat ik ook gewoon een grote bek kon opzetten zonder direct schuldgevoelens te ontwikkelen.
En als je bukt zitten ze erin?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
True... true...
Achtervolgt me al jaren.
Gelukkig voor hem is er OUD, dat zit vol met gelijkgestemden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die domme kutbrabo komt niet mee in de hedendaagse wereld.
Ja, hoe leg ik dat nou uit...quote:
Dat wordt inderdaad nog een probleem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die domme kutbrabo komt niet mee in de hedendaagse wereld.
Heeft hij ook tepelkloven?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem is er OUD, dat zit vol met gelijkgestemden.
Cry me a river, R&P is voor je gevoelens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad nog een probleem.
Alsjeblieft zeg... R&Pquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Cry me a river, R&P is voor je gevoelens.
Nee, dat is weer té... sowieso, een beetje je digitale vuile was neerplempen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Blijkbaar pas jij beter bij dat subforum dan bij deze SC.
Geeft niet, het is best lastig bankiers te haten, we zijn zo liefelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee...
Het lukt me niet.
Dan moet je ook niet zitten te miemelen dat deze SC het menselijk leven veracht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat is weer té... sowieso, een beetje je digitale vuile was neerplempen...
Op school zat leraren overspannen gekregen, dus ik voel mij als een vis in het wateren om "zwakkeren" net het zetje in de afgrond te geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat lijkt me trouwens wel een massaslachting in R&P, met Von_Preussen en remlof als 'casual' aanwezigen.
Oh... hier wordt ALLE menselijk leven veracht?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zitten te miemelen dat deze SC het menselijk leven veracht.
Dat doen we niet meer, aangezien het gewoonlijk tot een fors aantal bans aan onze zijde leidt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat lijkt me trouwens wel een massaslachting in R&P, met Von_Preussen en remlof als 'casual' aanwezigen.
Is er ooit iemand gebanned om getroll in R&P dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat doen we niet meer, aangezien het gewoonlijk tot een fors aantal bans aan onze zijde leidt.
Honderden over de jaren, zoniet duizendenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is er ooit iemand gebanned om getroll in R&P dan?
Oh oh, het is terug!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb geen verborgen agenda. De seculiere tegenbeweging kan geen vuist maken tijdens verkiezingen en gedragen zich als kleuters en gooien met stenen naar de politie. De Islamitische regering die er nu zit doet niks verkeerd en dankzij de inspanningen van Erdogan gaat het nu uitstekend met de Turkse economie.
Ik bedoel van de mensen uit deze SC.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Honderden over de jaren, zoniet duizenden
Als een neocon luis in je pels, pauper.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gedachte overviel mij vanmiddag ook.
Nee.quote:
Volgens mij begint de DDT al te werken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als een neocon luis in je pels, pauper.
Dat heb je aan m'n directeur te danken, man man wat een workload.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij begint de DDT al te werken.
Aandachttrekker, die waardeloze kankerpruis.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb ineens de aandrang om een heel gevoelig gesprek over gevoel en emotie met de Pruis aan te gaan.
Scharen onder "suïcidaal"?
En hoe voel je je daarbij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aandachttrekker, die waardeloze kankerpruis.
Toch jammer dat je nog tijd hebt om hier te posten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb je aan m'n directeur te danken, man man wat een workload.
Neehoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch jammer dat je nog tijd hebt om hier te posten.
Ik ben niet de enige die zich stoort aan je gedrag met je beschermde status. In het zwart ben je wmb weer van harte welkom hier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor.
Misschien voor jou, maar wie boeit dat.
quote:#1: She asked for the day off because it's her birthday.
#2: What the fuck. What is she, 12 years old?
Jammer voor jou dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die zich stoort aan je gedrag met je beschermde status. In het zwart ben je wmb weer van harte welkom hier.
wat mij betreftquote:
We zullen zien wie het laatst lacht. Ik heb ondertussen voldoende gehoord om te kunnen vertrouwen op een gunstige afloop.quote:
Je lijkt op die kale gecastreerde idioot in Game of Thrones nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen zien wie het laatst lacht. Ik heb ondertussen voldoende gehoord om te kunnen vertrouwen op een gunstige afloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |