Dan hebben wij een verschil van mening, ik vind Hazes echt vreselijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
True, uit Volendam komt alleen maar bagger en incest, maar Hazes kan ik wel waarderen:
Dat heb ik dan weer met Duitse schlagers.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan hebben wij een verschil van mening, ik vind Hazes echt vreselijk.
Dat heb ik ook, dus daar verschillen we niet van mening.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met Duitse schlagers.
Alsof zo'n meid zelf in haar broekje zou moeten zittenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:53 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier knulletjes, wat rukvoer voor jullie.
Ah tof. En Volendam vinden we ook allebei zwaar kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dus daar verschillen we niet van mening.
Dat doen wij mannen alleen - om met ons lulletje te spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof zo'n meid zelf in haar broekje zou moeten zitten
Misschien heeft ze last van haar clitje en probeert ze te voelen of er een tumor zit?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof zo'n meid zelf in haar broekje zou moeten zitten
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Misschien heeft ze last van haar clitje en probeert te voelen of er een tumor zit?
Nee, ze voelt dat ze nat wordt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Misschien heeft ze last van haar clitje en probeert te voelen of er een tumor zit?
Het zal maar koud water zijn, dan krijgt ze een koude kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze voelt dat ze nat wordt.
Maar het is van het water
Zo voelt dat inderdaad bij het vanuit het noorden bereiken van de Moerdijk. Terug in de gezelligheid.quote:
Volendam is toch geen provincie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de vlag van een inteeltprovincie.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ha, de volle punten voor von_Preussen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo voelt dat inderdaad bij het vanuit het noorden bereiken van de Moerdijk. Terug in de gezelligheid.
Jouw pogingen tot trollen zijn voorspelbaar geworden.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klopt, Pruisen bestaat sowieso niet..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is niet de vlag van een provincie.
Die heb je nog makkelijker op de kast dan VS.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo. Net een lolbertariër achter het behang geplakt. Hij noemde me een statist. De vlegel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |