Ik bedoel van de mensen uit deze SC.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Honderden over de jaren, zoniet duizenden
Als een neocon luis in je pels, pauper.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gedachte overviel mij vanmiddag ook.
Nee.quote:
Volgens mij begint de DDT al te werken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als een neocon luis in je pels, pauper.
Dat heb je aan m'n directeur te danken, man man wat een workload.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij begint de DDT al te werken.
Aandachttrekker, die waardeloze kankerpruis.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb ineens de aandrang om een heel gevoelig gesprek over gevoel en emotie met de Pruis aan te gaan.
Scharen onder "suïcidaal"?
En hoe voel je je daarbij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aandachttrekker, die waardeloze kankerpruis.
Toch jammer dat je nog tijd hebt om hier te posten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb je aan m'n directeur te danken, man man wat een workload.
Neehoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch jammer dat je nog tijd hebt om hier te posten.
Ik ben niet de enige die zich stoort aan je gedrag met je beschermde status. In het zwart ben je wmb weer van harte welkom hier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor.
Misschien voor jou, maar wie boeit dat.
quote:#1: She asked for the day off because it's her birthday.
#2: What the fuck. What is she, 12 years old?
Jammer voor jou dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die zich stoort aan je gedrag met je beschermde status. In het zwart ben je wmb weer van harte welkom hier.
wat mij betreftquote:
We zullen zien wie het laatst lacht. Ik heb ondertussen voldoende gehoord om te kunnen vertrouwen op een gunstige afloop.quote:
Je lijkt op die kale gecastreerde idioot in Game of Thrones nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen zien wie het laatst lacht. Ik heb ondertussen voldoende gehoord om te kunnen vertrouwen op een gunstige afloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |