Zeg dat...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die heb je nog makkelijker op de kast dan VS.
Je hebt je comeback verneukt, probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, Pruisen bestaat sowieso niet..
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die heb je nog makkelijker opuit de kast dan VS.
Klopt, Pruisen bestaat niet meer...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt je comeback verneukt, probeer het nog eens.
Op een verneukte comeback doorgaan werkt averechts.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, Pruisen bestaat niet meer...
Ik lees net dat Pruisen tot 1945 verreweg de grootste deelstaat van het Duitse rijk was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt je comeback verneukt, probeer het nog eens.
Pruisische traditie...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op een verneukte comeback doorgaan werkt averechts.
Nee, is gewoon weer geworden wat het ooit al was: Pools gebied.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lees net dat Pruisen tot 1945 verreweg de grootste deelstaat van het Duitse rijk was.
Dus met de splitsing van Duitsland hebben ze die hele deelstaat maar in stukken geknipt?
Is ze Brabants?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je wat om te rukken.
Zo groot zelfs dat het een koninkrijk was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lees net dat Pruisen tot 1945 verreweg de grootste deelstaat van het Duitse rijk was.
Dus met de splitsing van Duitsland hebben ze die hele deelstaat maar in stukken geknipt?
Misschien moet de NSA maar octopus Paul inzetten om verdachte personen op te sporen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook wel in hoeverre dat nou daadwerkelijk echt 'leads' oplevert. Bij vakken over data mining, information retrieval, enz waren grote hoeveelheden data altijd eerder een reden om minder informatie te vinden, niet meer.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:09 schreef remlof het volgende:
von_Preussen is in de ogen van Fok! de bron van alle kwaad die met wortel en tak moet worden uitgeroeid.
De bezoekers hebben op geestelijk vlak bij benadering dezelfde levensperspectieven, inderdaad.quote:
Nee je bent geen mod meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:12 schreef remlof het volgende:
Zag ik hier nu een mod propaganda voor de NSB verspreiden?
Of die beursgorilla.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien moet de NSA maar octopus Paul inzetten om verdachte personen op te sporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |