De definitieve ploegen zijn nog niet bekend en jij hebt al een naamquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:16 schreef tdrone het volgende:
Ik geef Imanol Erviti van Movistar dit jaar mijn zege. Hopen dat hij dit jaar wel finisht.
in het geval dat hij meegaat natuurlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De definitieve ploegen zijn nog niet bekend en jij hebt al een naam
Zo kan ik als renner ook onopvallend zijn, als ik thuis voor de TV zit met een zak chips.
Als die drie weken lang niet in beeld komt zal er vast wel een moment komen dat Herbert en Maarten zich afvragen waar hij is. En dan val je toch op.quote:
idd vorig jaar ook zoiets. Tankink bijzonder onopvallend gereden maar omdat het een nederlander is wordt er toch over hem gepraat door de commentatoren,en ook interviewtjes na de etappe enzo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als die drie weken lang niet in beeld komt zal er vast wel een moment komen dat Herbert en Maarten zich afvragen waar hij is. En dan val je toch op.
Ik gok dat hij wel op zal vallenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:18 schreef Pedroso het volgende:
Ik geef Andy Schleck wel een goede kans dit jaar.
Die zal het niet gaan worden. Die gaat zeker in een ontsnapping zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:16 schreef tdrone het volgende:
Ik geef Imanol Erviti van Movistar dit jaar mijn zege. Hopen dat hij dit jaar wel finisht.
Ja ik weet het, maar zelfs als hij niet meedoet denk je dat ie meedoet.quote:
Hij moet wel de tour uitrijden hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als die drie weken lang niet in beeld komt zal er vast wel een moment komen dat Herbert en Maarten zich afvragen waar hij is. En dan val je toch op.
Valls doet niet mee. En normaal gesproken is dat juist een vrij aanvallende renner. Tijdens de Giro is hij hard gevallen, waardoor de laatste 1,5 week voor spek en bonen meereed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Bugno het volgende:
Rafael Valls zou het ook moeten kunne, zn rijden in de Giro was veelbelovend.
Het feit dat het twee broers zijn die in de Tour rijden is al zo opvallend dat ze voor deze verkiezing al te veel zijn opgevallen.quote:
Nordhaug zal in de bergetappes zeker wel te zien zijn als knecht voor Mollema. Dus lijkt me geen kandidaat hiervoor.quote:
Als die dit wint eet ik mijn schoen op.quote:
Toch maar even quoten, hoewel ik al wel weet dat ie het niet wintquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als die dit wint eet ik mijn schoen op.
Sommige dingen zijn gewoon onmogelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toch maar even quoten, hoewel ik al wel weet dat ie het niet wint
Een stuk uit de vloer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als die dit wint eet ik mijn schoen op.
die heeft dit topic natuurlijk gezien en dacht "dat gaat me niet nog eens gebeuren"quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:24 schreef Boezeidekoe het volgende:
De winnaar van vorig jaar kunnen we nu al doorstrepen, Lemoine zit in de kopgroep.
Laatste in een etappe maakt toch niet uit voor deze verkiezing? Zo veel aandacht krijgt die niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Moinard kwam volgens mij als laatste binnen. Weet ik niet zeker.
Als dat genoemd wordt is hij natuurlijk 'af'.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Laatste in een etappe maakt toch niet uit voor deze verkiezing? Zo veel aandacht krijgt die niet.
Checkquote:Op zondag 30 juni 2013 11:09 schreef TheArt het volgende:
Fröhlinger en De Clercq hebben gisteren de hele dag op kop van het peloton gereden. Boeckmans deed mee bij de tussensprint en was 10e in de etappe, Trentin werd 5e en Reza is bij voorbaat al niet onopvallend.
Nee, King. Die ook weg dan.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Moinard kwam volgens mij als laatste binnen. Weet ik niet zeker.
Checkquote:
Checkquote:Op zondag 30 juni 2013 11:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Kennaugh reed volgens mij ook even op kop. Veelers ook (bij het aantrekken van de sprint).
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kiryienka heeft op kop gesleurd. Fedrigo werd in zijn eentje, duidelijk in beeld, gelost. Dupont gaf zijn wiel aan Peraud, dacht ik toch. Schar ook een paar keer op kop.
Mee eens. Iets minder strak zou goed zijn. Op kop sleuren, sprint voorbereiden, etc. zou natuurlijk wel strafbaar moeten blijven.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:24 schreef Chiappucci het volgende:
Ik vind dat er nu toch wel veel renners zomaar worden geschrapt uit de lijst. Toevallig een keer in beeld komen tijdens het lossen vind ik nou niet meteen een reden om niet meer mee te doen voor deze verkiezing. Wie weet komen die renners de rest van de Tour totaal niet meer in beeld, maar zijn ze al geschrapt in rit 2 voor iets onbenulligs.
Eens. Als het zo doorgaat blijft er niemand meer over. Blijft desondanks moeilijk om onopvallend te definiëren, maar het kan iets minder streng.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:24 schreef Chiappucci het volgende:
Ik vind dat er nu toch wel veel renners zomaar worden geschrapt uit de lijst. Toevallig een keer in beeld komen tijdens het lossen vind ik nou niet meteen een reden om niet meer mee te doen voor deze verkiezing. Wie weet komen die renners de rest van de Tour totaal niet meer in beeld, maar zijn ze al geschrapt in rit 2 voor iets onbenulligs.
Oke Dennis en Noval toegevoegd.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:26 schreef Chiappucci het volgende:
Dus om Dennis, Noval en die Saur-renners meteen te schrappen vind ik erg overdreven. Kun je beter even de komende ritten afwachten. Definitief schrappen kan altijd nog.
En LtD weg.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:29 schreef mincemeat het volgende:
Ten Dam vond ik zelf niet heel erg onopvallend. Heeft mooi Mollema afgeleverd.
Snap het wel een beetje, maar ze kwamen echt vol met rugnummer en al in beeld. Dat is al meer dan we van LtD hebben gezien.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke Dennis en Noval toegevoegd.
[..]
En LtD weg.
LtD moet ook gewoon blijven. Liever dan wat hardere criteria dan. Ik denk dat het nog te streng is. Kan je bij een kleine overtreding niet een aantekening maken?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Snap het wel een beetje, maar ze kwamen echt vol met rugnummer en al in beeld. Dat is al meer dan we van LtD hebben gezien.
Ja moeilijk soms, maar dan houden we niks meer over uiteindelijkquote:Op zondag 30 juni 2013 19:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Snap het wel een beetje, maar ze kwamen echt vol met rugnummer en al in beeld. Dat is al meer dan we van LtD hebben gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dat. Kom je één seconde in beeld, ben je al opvallend volgens dit topicquote:Op zondag 30 juni 2013 19:24 schreef Chiappucci het volgende:
Noval werd op het moment van lossen nog even besproken door Herbert. Volgens Dijkstra was dat toch een begenadigd helper voor Contador in het hooggebergtequote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke Dennis en Noval toegevoegd.
[..]
En LtD weg.
Lopez Garcia bedoel je. Tja, mag nog wel even blijven staan vind ik. Verder mag Irizar nu wel weg na het incident van gisteren en vooral zijn langdurig op kop rijden van het peloton vandaag.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:55 schreef mincemeat het volgende:
Garcia was vandaag toch redelijk lang in beeld, omdat hij het liet lopen. Of was dat een andere SKY renner?
Lopez Garcia kwam ook nog in de samenvatting in het tourjournaal voor. Dus die kan er wel uit wmb.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Lopez Garcia bedoel je. Tja, mag nog wel even blijven staan vind ik. Verder mag Irizar nu wel weg na het incident van gisteren en vooral zijn langdurig op kop rijden van het peloton vandaag.
Top 25 is geen criterium. Top 10 in een etappe alleen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef tdrone het volgende:
Leezer kan weg wat mij betreft. Hij moest vandaag als 2e lossen waardoor hij bij de liveticker op nu.nl genoemd werd
En Gescke is top 25 geeindigd
Dat was Veelers, niet Leezer.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef tdrone het volgende:
Leezer kan weg wat mij betreft. Hij moest vandaag als 2e lossen waardoor hij bij de liveticker op nu.nl genoemd werd
En Gescke is top 25 geeindigd
nee klopt, maar lijkt me wel een aantekening waardig. Dit moet geen gewoonte worden voor Geschke..quote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Top 25 is geen criterium. Top 10 in een etappe alleen.
Ja je hebt helemaal gelijk sorryquote:
Ow, hahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die doet al niet meer mee voor deze verkiezing.
Tankink is per definitie al opvallendquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ow, haha
Maar hij is toch helemaal niet opgevallen ofzo?
Is hij de enige donkere ? Want zondag zag ik ineens een gitzwarte renner .quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef Gitank2 het volgende:
Qua huidskleur valt hij wel op in een vrijwel blank peloton, dus hij moet goed zijn in het onzichtbaar meekoersen
Reza van Europcar is nog veel erger inderdaad. Gčne valt er bijna bij in het nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is hij de enige donkere ? Want zondag zag ik ineens een gitzwarte renner .
Dan zijn jullie wel streng, hij is mij deze tour nog helemaal niet opgevallen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tankink is per definitie al opvallend. Voor de rest rijdt hij nog niet heel opvallend idd, maar zaterdag lag hij bijv. de grote valpartij en maandag reed hij een tijd lang op kop van het peloton.
Verhip ja, ik dacht even dat Johan Gene de donkere was, maar Reza is inderdaad nog veel donkerder.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Reza van Europcar is nog veel erger inderdaad. Gčne valt er bijna bij in het niet
Dan was het Reza. Die kerel wat ik in een oogopslag zag was echt pikzwart.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Reza van Europcar is nog veel erger inderdaad. Gčne valt er bijna bij in het niet
Die geef ik ook een grote kans inderdaad. Totaal kleurloze renner.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Brian Vandborg is al jarenlang de meest onopvallende renner ooit.
En hij gaat dit keer ook winnen.
Buiten ooit top5??? in een wk tijdrijden, heb ik die inderdaad nooit iets bijzonders zien doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die geef ik ook een grote kans inderdaad. Totaal kleurloze renner.
Als je tegen het einde vd tour de startlijst nakijkt, kom je er altijd een stuk of 5 tegen waarvan je denkt: o, doet die ook mee?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat er uiteindelijk weinig overblijft.
Ja Ted King enzo, maar die is al weg. En Bingen Fernandez doet niet mee..quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Als je tegen het einde vd tour de startlijst nakijkt, kom je er altijd een stuk of 5 tegen waarvan je denkt: o, doet die ook mee?
Nou en? Dit klassement is zo subjectief, als je onopvallend rijd en toevallig kom je in een valpartij terecht met een camera vol op je rugnummer als je op het asfalt ligt te spartelen is je onopvallendheid weg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja Ted King enzo, maar die is al weg. En Bingen Fernandez doet niet mee..
Robert Gaysink doet dit jaar niet mee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nou en? Dit klassement is zo subjectief, als je onopvallend rijd en toevallig kom je in een valpartij terecht met een camera vol op je rugnummer als je op het asfalt ligt te spartelen is je onopvallendheid weg.
Ik vind dat Robert Gaysink dit jaar nog volop in de race is voor dit klassement, maarja straks krijgen D&D het op hun heupen om een uur lang over hem te discussiëren dan kan hij dit ook al niet meer winnen.
Zou je wel denken ja, gelet op zijn onopvallende koersen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Robert Gaysink doet dit jaar niet mee.
Neuh, niet genoeg in beeld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Leezer was de veroorzaker van de val van Terpstra tijdens de ravitaillering, die ook weg of niet?
Ploegentijdrit doet niet mee voor dit klassement.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:32 schreef lytsewiete het volgende:
Noval niet weg? Vond ik persoonlijk opvallen aangezien hij de veroorzaker was van de opschudding in de Saxo trein tijdens de ploegentijdrit.
Haha, wat een originele grap, lolbroek dat je bent!quote:
Nog weinig van gezien helaasquote:Jack Bauer (born 7 April 1985) is a New Zealander professional road racing cyclist, who currently rides for the UCI ProTeam Garmin-Sharp.[1][2] In January 2010, Bauer won the National Road Race Championships while riding for Endura Racing.[2] In November 2011, Bauer signed with UCI ProTeam Garmin-Barracuda for the 2012 and 2013 cycling seasons, following in the footsteps of compatriot, Julian Dean.[3]
In 2006, Bauer earned a bachelors degree in Physical Education from Otago University in Dunedin, Otago. A noted musician, Bauer spent his collage years playing bass for his local church, Elim Christian Centre. Born in Takaka, Tasman, New Zealand, Bauer now resides in Girona, Catalonia, Spain during the season.[2][4]
Als de De Driedaagse op je naam kan schrijven ben je een grote mijnheer !quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Frederik Willems staat er nog op trouwens, die werd vandaag een aantal maal genoemd omdat hij (volgens mij) erg hard op kop aan het sleuren was. Ook zijn overwinning in de Driedaagse De Panne kwam nog aan bod.
Mate, de naam Mardones is van ondergeschikt belangquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
137 Mardones is ontsnapt momenteel.
Die fietst in Oostenrijk, dan val je moeilijk op idd.quote:
Maar die staan, net als Mate, nog wel in de lijstquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef Wombcat het volgende:
Hansen en Sieberg zijn al een paar etappes in beeld geweest bij de sprintvoorbereiding.
Voorbeelden? Kan zijn dat ze top 10 gereden hebben, daar kijk ik sowieso naar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:50 schreef heywoodu het volgende:
Er zijn overigens wel heel veel namen uit die lijst van Pino geschrapt die verder niet in het topic genoemd zijn, hoe komt dat?
@Pino, zijn dat bijvoorbeeld renners die je zelf op de grond hebt zien liggen/zitten?
Deze titel moet je verdienen, die krijg je niet zomaar.quote:
Dat is waar natuurlijk. En ik moet zeggen: de laatste 2 winnaars waren écht 3 weken lang onzichtbaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Deze titel moet je verdienen, die krijg je niet zomaar.
Quitana staat 20 ste in het algemeen klassement !quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:43 schreef Pino112 het volgende:
Meest onopvallende renner 2013 na etappe 6:
SKY
5 LOPEZ GARCIA David
CANNONDALE / ITA
15 KOREN Kristijan
16 MARANGONI Alan
18 SABATINI Fabio
19 VANDBORG Brian
LOTTO-BELISOL / BEL
BMC RACING TEAM / USA
33 BURGHARDT Marcus
36 MORABITO Steve
RADIOSHACK LEOPARD / LUX
43 DIDIER Laurent
47 MONFORT Maxime
TEAM EUROPCAR / FRA
55 GENE Yohann
ASTANA PRO TEAM / KAZ
62 BAZAYEV Assan
69 MURAVYEV Dmitriy
FDJ.FR / FRA
72 BONNET William
75 FISCHER Murilo Antoniobil
76 GENIEZ Alexandre
77 JEANNESSON Arnold
AG2R LA MONDIALE / FRA
86 GADRET John
89 RIBLON Christophe
TEAM SAXO-TINKOFF / DEN
93 HERNANDEZ BLAZQUEZ Jesus
95 NOVAL GONZALEZ Benjamin
96 PAULINHO Sergio Miguel Moreira
98 ROGERS Michael
KATUSHA TEAM / RUS
102 BRUTT Pavel
104 KUCHYNSKI Aliaksandr
105 LOSADA ALGUACIL Alberto
106 MORENO FERNANDEZ Daniel
107 SMUKULIS Gatis
108 TROFIMOV Yury
109 VORGANOV Eduard
EUSKALTEL - EUSKADI / ESP
117 OROZ Juan José
MOVISTAR TEAM / ESP
122 AMADOR Andrey
123 CASTROVIEJO NICOLAS Jonathan
125 ERVITI Imanol
127 PLAZA MOLINA Ruben
128 QUINTANA ROJAS Nairo Alexander
COFIDIS, SOLUTIONS CREDITS / FRA
133 COPPEL Jérôme
134 GARCIA ECHEGUIBEL Egoitz
135 LE MEVEL Christophe
136 LEVARLET Guillaume
138 MOLARD Rudy
LAMPRE - MERIDA / ITA
142 BONO Matteo
144 FAVILLI Elia
146 MALORI Adriano
148 NIEMIEC Przemyslaw
149 SERPA José
OMEGA PHARMA-QUICK STEP / BEL
BELKIN PRO CYCLING / NED
163 LEEZER Thomas
169 WYNANTS Maarten
GARMIN - SHARP / USA
172 BAUER Jack
173 DANIELSON Thomas
174 DENNIS Rohan
178 TALANSKY Andrew
ORICA GREENEDGE / AUS
182 ALBASINI Michael
186 LANCASTER Brett Daniel
187 MEYER Cameron
TEAM ARGOS-SHIMANO / NED
196 GESCHKE Simon
VACANSOLEIL-DCM / NED
207 VAN POPPEL Boy
SOJASUN / FRA
213 EL FARES Julien
214 HIVERT Jonathan
216 MARINO Jean Marc
217 MEDEREL Maxime
Hansen, Sieberg, Tuft, Mate, Navarro, Willems er af.
Moinaird, Quinziato, Cousin, Roy (terwijl ik Jeanneson zelf juist wel heb weggestreept), Bardet (die stond een keer 2e in het jongerenklassement terwijl dat op dat moment nog 0,0 zei, niet echt opvallend lijkt me...), Kreuziger, Roche, Costa, Pineau (maar zal wel in het treintje zitten), Boom, Vanmarcke en O'Grady maar volgens mij werd die een keer besprokenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voorbeelden? Kan zijn dat ze top 10 gereden hebben, daar kijk ik sowieso naar.
Verder weet ik eigenlijk geen renners die ik weggehaald heb die ik zelf gezien heb.
Buiten de renners om die natuurlijk sowieso wel opvallen (lees: klassementsrenners enz).
Quitana staat 20 ste in het algemeen klassement !quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:28 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
SKY
5 LOPEZ GARCIA David
CANNONDALE / ITA
15 KOREN Kristijan
16 MARANGONI Alan
18 SABATINI Fabio
19 VANDBORG Brian
LOTTO-BELISOL / BEL
BMC RACING TEAM / USA
33 BURGHARDT Marcus
36 MORABITO Steve
RADIOSHACK LEOPARD / LUX
43 DIDIER Laurent
47 MONFORT Maxime
TEAM EUROPCAR / FRA
55 GENE Yohann
ASTANA PRO TEAM / KAZ
62 BAZAYEV Assan
69 MURAVYEV Dmitriy
FDJ.FR / FRA
72 BONNET William
76 GENIEZ Alexandre
77 JEANNESSON Arnold
AG2R LA MONDIALE / FRA
86 GADRET John
89 RIBLON Christophe
TEAM SAXO-TINKOFF / DEN
98 ROGERS Michael
KATUSHA TEAM / RUS
102 BRUTT Pavel
104 KUCHYNSKI Aliaksandr
107 SMUKULIS Gatis
108 TROFIMOV Yury
109 VORGANOV Eduard
117 OROZ Juan José
MOVISTAR TEAM / ESP
122 AMADOR Andrey
125 ERVITI Imanol
127 PLAZA MOLINA Ruben
133 COPPEL Jérôme
135 LE MEVEL Christophe
136 LEVARLET Guillaume
138 MOLARD Rudy
LAMPRE - MERIDA / ITA
142 BONO Matteo
144 FAVILLI Elia
146 MALORI Adriano
148 NIEMIEC Przemyslaw
149 SERPA José
BELKIN PRO CYCLING / NED
163 LEEZER Thomas
169 WYNANTS Maarten
GARMIN - SHARP / USA
172 BAUER Jack
173 DANIELSON Thomas
174 DENNIS Rohan
178 TALANSKY Andrew
ORICA GREENEDGE / AUS
182 ALBASINI Michael
187 MEYER Cameron
TEAM ARGOS-SHIMANO / NED
196 GESCHKE Simon
VACANSOLEIL-DCM / NED
207 VAN POPPEL Boy
SOJASUN / FRA
213 EL FARES Julien
214 HIVERT Jonathan
216 MARINO Jean Marc
217 MEDEREL Maxime
ik heb van 2010 geen topic kunnen terugvinden met de meest onopvallende renner. Mocht jij het kunnen vinden dan hoor ik dat graag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
De winnaar van 2010 was blijkbaar zó onopvallend dat hij niet eens in de OP vernoemd is
Bijv een Cousin is volgens mij een dag in de aanval geweest. Boom en Vanmarcke zijn ook wel opgevallen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moinaird, Quinziato, Cousin, Roy (terwijl ik Jeanneson zelf juist wel heb weggestreept), Bardet (die stond een keer 2e in het jongerenklassement terwijl dat op dat moment nog 0,0 zei, niet echt opvallend lijkt me...), Kreuziger, Roche, Costa, Pineau (maar zal wel in het treintje zitten), Boom, Vanmarcke en O'Grady maar volgens mij werd die een keer besproken
Als je namen gaat schrappen omdat ze toch wel opvallen (want klassement) mag je een Talansky ook wel weghalen
Oh ja, helemaal vergeten dat Boom natuurlijk al aangevallen heeft. Vanmarcke vandaag ook ja, net als El Fares volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:18 schreef Felagund het volgende:
Boom is al een paar keer in de aanval geweest, Vanmarcke was vandaag nog (eventjes) in de aanval. Cousin was de eerste aanvaller van deze tour.
Heeft een paar dagen terug nog op kop gereden voor Bakelants.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:22 schreef Szura het volgende:
Zie nu een interviewtje met Monfort
Heb ik nog niet gezien in de koers
Die heb je gezien vandaag of wat?quote:
Ik denk dat je hem verwart met Irizarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heeft een paar dagen terug nog op kop gereden voor Bakelants.
Molard, Riblon en Marino zijn vandaag in de aanval. Rohan Dennis doet maar een week mee en zal dit toch nooit kunnen 'winnen'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:43 schreef Pino112 het volgende:
Meest onopvallende renner 2013 na etappe 6:
SKY
5 LOPEZ GARCIA David
CANNONDALE / ITA
15 KOREN Kristijan
16 MARANGONI Alan
18 SABATINI Fabio
19 VANDBORG Brian
LOTTO-BELISOL / BEL
BMC RACING TEAM / USA
33 BURGHARDT Marcus
36 MORABITO Steve
RADIOSHACK LEOPARD / LUX
43 DIDIER Laurent
47 MONFORT Maxime
TEAM EUROPCAR / FRA
55 GENE Yohann
ASTANA PRO TEAM / KAZ
62 BAZAYEV Assan
69 MURAVYEV Dmitriy
FDJ.FR / FRA
72 BONNET William
76 GENIEZ Alexandre
77 JEANNESSON Arnold
AG2R LA MONDIALE / FRA
86 GADRET John
89 RIBLON Christophe
TEAM SAXO-TINKOFF / DEN
98 ROGERS Michael
KATUSHA TEAM / RUS
102 BRUTT Pavel
104 KUCHYNSKI Aliaksandr
107 SMUKULIS Gatis
108 TROFIMOV Yury
109 VORGANOV Eduard
117 OROZ Juan José
MOVISTAR TEAM / ESP
122 AMADOR Andrey
125 ERVITI Imanol
127 PLAZA MOLINA Ruben
133 COPPEL Jérôme
135 LE MEVEL Christophe
136 LEVARLET Guillaume
138 MOLARD Rudy
LAMPRE - MERIDA / ITA
142 BONO Matteo
144 FAVILLI Elia
146 MALORI Adriano
148 NIEMIEC Przemyslaw
149 SERPA José
BELKIN PRO CYCLING / NED
163 LEEZER Thomas
169 WYNANTS Maarten
GARMIN - SHARP / USA
172 BAUER Jack
173 DANIELSON Thomas
174 DENNIS Rohan
178 TALANSKY Andrew
ORICA GREENEDGE / AUS
182 ALBASINI Michael
187 MEYER Cameron
TEAM ARGOS-SHIMANO / NED
196 GESCHKE Simon
VACANSOLEIL-DCM / NED
207 VAN POPPEL Boy
SOJASUN / FRA
213 EL FARES Julien
214 HIVERT Jonathan
216 MARINO Jean Marc
217 MEDEREL Maxime
Moet je achter een boom gaan staan als je gaat lossen om hier mee te doenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Riblon, Marino, Molard, Quintana kunnen we wel afschrijven. Verder moet Malori nog geschrapt worden want afgestapt.
Niemec is van alle onopvallende renners het duidelijkst in beeld geweest bij het lossen. (niet zo gek want 6e in de giro) Didier, Gadret, Rogers, Amador, Le Mevel zijn ook benoemd door D&D tijdens het lossen.
Kan als je in parijs bent wel net het verschil maken. Van mij hoeven ze niet uit de lijst, maar je moet er wel rekening mee houden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet je achter een boom gaan staan als je gaat lossen om hier mee te doen
Het is hier in ieder geval het vermelden waard, dan kunnen we dat nakijken later.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan als je in parijs bent wel net het verschil maken. Van mij hoeven ze niet uit de lijst, maar je moet er wel rekening mee houden.
Nope.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Rohan Dennis nog van start gegaan?
Bauer, Talansky en Didier waren ook in de aanval.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
Geschke kan ook van de lijst. Was net nog met naam in beeld tijdens een achtervolging, samen met Van Garderen.
En weer + benoeming.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:25 schreef 3rdRock het volgende:
Vandborg moest net lossen! hij is in beeld geweest. en Svein Tufts verhaal is verteld een minuut geleden. of het zwaar genoeg is om geschrapt te worden weet ik niet, maar ze zijn genoemd
Duidelijk alleen in beeld toen ie moest lossen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Boy van Poppel mag er toch ook wel uit? Die heb ik al regelmatig met zijn broer in de weer gezien.
Jep, kan er ook af.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat noval er nog altijd tussen zit vind ik wel een grap.
Hij kan er nu dus definitief afquote:Op zondag 7 juli 2013 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noval is ook al voor de 6e keer benoemd. Echt, als die gast nog onopvallend is
Ah, mijn gebeden zijn verhoord. Pino
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gadret reed ook in de aanval toch?
Daarnaast zou ik zeggen dat Muravyev met zijn schijn-abandon ook wel in beeld is geweest.
Ohja klopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:16 schreef SanAnt het volgende:
Michael Albasini was ook in de aanval in het begin ,een paar X zelfs
eerder ook al wel eens in beeld geweest, weliswaar kort, maar doet 'ie toch te vaak.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Burghardt hebben we vandaag toch ook gezien?
Letour zei het..quote:Op zondag 7 juli 2013 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hernandez Blazquez heb ik niet gezien.
Is een keer op zijn bek gegaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik vraag me al een paar dagen af waarom Goss al doorgestreept is
Ik doe m'n best om het te herinneren, maar ik heb hem echt nog geen moment gezien ofzo
En toch is Erviti inmiddels een grote kanshebber!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De definitieve ploegen zijn nog niet bekend en jij hebt al een naam
Zo kan ik als renner ook onopvallend zijn, als ik thuis voor de TV zit met een zak chips.
Lijkt me niet, de camera's staan minutenlang op je gericht tenzij je buiten de uitzending valt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:24 schreef Tchock het volgende:
In een tijdrit kun je eigenlijk nauwelijks opvallen tenzij je top 20 fietst of zo.
Smukulis net gevallen, dus daar gaat één van je vier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bazayev, Fischer, Favilli en Smukulis zijn mijn favorieten voor dit klassement nu.
Helaas. Die kan inderdaad ook weg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Smukulis net gevallen, dus daar gaat één van je vier.
Fischer werd nog genoemd!!!!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas. Die kan inderdaad ook weg.
Ik hoop op Fischer, mijn adoptierenner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fischer werd nog genoemd!!!!!Mja, ik was bijna bang dat ie iets zinnigs deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hij kan volgens mij ook wel redelijk sprinten. Stond me bij dat hij vaak voor de 15e plek gingquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, ik was bijna bang dat ie iets zinnigs deed
Hij werd nog ooit 5e op het WK in Madrid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij kan volgens mij ook wel redelijk sprinten. Stond me bij dat hij vaak voor de 15e plek gingGek dat hij dan nog niet gezien is inderdaad. Voor de veiligheid van de renners wel beter uiteraard.
vandaag werd Murelio ook genoemd! hij zou gaan meesprinten. totaal niet gezien btw...quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, ik was bijna bang dat ie iets zinnigs deed
Baza staat nu volgens mij laatste, die zie ik nog wel strijden voor de rode lantaarnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bazayev, Fischer, Favilli en Smukulis zijn mijn favorieten voor dit klassement nu.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Meest onopvallende renner 2013 na etappe 10:
SKY
CANNONDALE / ITA
15 KOREN Kristijan
16 MARANGONI Alan
18 SABATINI Fabio
LOTTO-BELISOL / BEL
BMC RACING TEAM / USA
33 BURGHARDT Marcus
RADIOSHACK LEOPARD / LUX
TEAM EUROPCAR / FRA
55 GENE Yohann Top 10
ASTANA PRO TEAM / KAZ
62 BAZAYEV Assan
FDJ.FR / FRA
76 GENIEZ Alexandre
AG2R LA MONDIALE / FRA
86 GADRET John
TEAM SAXO-TINKOFF / DEN
KATUSHA TEAM / RUS
102 BRUTT Pavel
104 KUCHYNSKI Aliaksandr
107 SMUKULIS Gatis
109 VORGANOV Eduard
MOVISTAR TEAM / ESP
125 ERVITI Imanol
135 LE MEVEL Christophe
136 LEVARLET Guillaume
LAMPRE - MERIDA / ITA
144 FAVILLI Elia
148 NIEMIEC Przemyslaw
149 SERPA José Beide al genoemd enkele ritten geleden toen ze moesten lossen , waren ook duidelijk in beeld
BELKIN PRO CYCLING / NED
163 LEEZER Thomas
169 WYNANTS Maarten
GARMIN - SHARP / USA
ORICA GREENEDGE / AUS
187 MEYER Cameron
TEAM ARGOS-SHIMANO / NED
VACANSOLEIL-DCM / NED
SOJASUN / FRA
213 EL FARES Julien
214 HIVERT Jonathan
Bonnet weg omdat top 10.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fischer werd nog genoemd!!!!!Hij stond ook bij de valpartij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nr. 75
Goede foto. Hagen, Vanmarcke, Cimolai, D. van Poppel dus bij die valpartijquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij stond ook bij de valpartij.
[ afbeelding ]
nr. 75
En Henderson ligt eronder.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goede foto. Hagen, Vanmarcke, Cimolai, D. van Poppel dus bij die valpartij
Arishiro kon blijven staan leek hetquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En Henderson ligt eronder.De positie van Arashiro lijkt ook niet echt comfortabel.
Beste prestatie 65e. Verder niet in de top 100. Is wel aan het begin van de tour gevallen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af inderdaad. Wat rijdt die onzichtbaar rond met zijn kwaliteiten...
quote:
Samen met Aliaksandr Kuchynskiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:58 schreef 3rdRock het volgende:
Pavel Brutt deed net wat kopwerk! hij is genoemd!
Daar heeft hij toch niks voor hoeven doen...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:00 schreef Felagund het volgende:
Dit zal de reden zijn, hij lag een keer bij een valpartij.
[..]
Maar het valt wel op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch niks voor hoeven doen...
Vandaag kwam hij ook nog een paar keer in beeld (en werd genoemd). Dus sowieso al kansloos voor dit klassement.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:00 schreef Felagund het volgende:
Dit zal de reden zijn, hij lag een keer bij een valpartij.
[..]
De prijs is ook niet renner die het minste uitvoert.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch niks voor hoeven doen...
Dat is ook nog wel een leuk idee, alleen wat moeilijk voor ons om na te gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
De prijs is ook niet renner die het minste uitvoert.
Dat is gewoon de renner die het laatste binnenkomt. Die heeft immers de langste tijd gedaan over dezelfde afstand en dus gemiddeld het minste.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel een leuk idee, alleen wat moeilijk voor ons om na te gaan.
Of degene die de hele tijd midden in het peloton rijdt, die doet de minste inspanning.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is gewoon de renner die het laatste binnenkomt. Die heeft immers de langste tijd gedaan over dezelfde afstand en dus gemiddeld het minste.
Of het is de eerste uitvaller. Die maakt de minste kilometers.
Dus eigenlijk is het de renner met het laagste wattage. Dat kunnen de ploegleiders zo zien van hun ploegquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of degene die de hele tijd midden in het peloton rijdt, die doet de minste inspanning.
Een renner die als laatste binnenkomt, maar wel 100 bidonnen heeft gehaald tijdens de etappe, die heeft zich toch flink ingespand.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het de renner met het laagste wattage. Dat kunnen de ploegleiders zo zien van hun ploeg
Lance gezien?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:00 schreef Nober het volgende:
Cancellara, Nibali, Farrar, Boonen, S. Sánchez, L. L. Sánchez, Basso... erg onopvallend.
Als je zeven keer de Tour wint en het komt niet eens voor in de statistieken dan kun je wel spreken van een onopvallende renner!quote:
Hij is wel de renner bij wie de meeste tourzeges zijn afgenomen. Dat is een record dat moeilijk te kloppen isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:39 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Als je zeven keer de Tour wint en het komt niet eens voor in de statistieken dan kun je wel spreken van een onopvallende renner!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |