Dan was het Reza. Die kerel wat ik in een oogopslag zag was echt pikzwart.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Reza van Europcar is nog veel erger inderdaad. Gčne valt er bijna bij in het niet
Die geef ik ook een grote kans inderdaad. Totaal kleurloze renner.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Brian Vandborg is al jarenlang de meest onopvallende renner ooit.
En hij gaat dit keer ook winnen.
Buiten ooit top5??? in een wk tijdrijden, heb ik die inderdaad nooit iets bijzonders zien doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die geef ik ook een grote kans inderdaad. Totaal kleurloze renner.
Als je tegen het einde vd tour de startlijst nakijkt, kom je er altijd een stuk of 5 tegen waarvan je denkt: o, doet die ook mee?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat er uiteindelijk weinig overblijft.
Ja Ted King enzo, maar die is al weg. En Bingen Fernandez doet niet mee..quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Als je tegen het einde vd tour de startlijst nakijkt, kom je er altijd een stuk of 5 tegen waarvan je denkt: o, doet die ook mee?
Nou en? Dit klassement is zo subjectief, als je onopvallend rijd en toevallig kom je in een valpartij terecht met een camera vol op je rugnummer als je op het asfalt ligt te spartelen is je onopvallendheid weg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja Ted King enzo, maar die is al weg. En Bingen Fernandez doet niet mee..
Robert Gaysink doet dit jaar niet mee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nou en? Dit klassement is zo subjectief, als je onopvallend rijd en toevallig kom je in een valpartij terecht met een camera vol op je rugnummer als je op het asfalt ligt te spartelen is je onopvallendheid weg.
Ik vind dat Robert Gaysink dit jaar nog volop in de race is voor dit klassement, maarja straks krijgen D&D het op hun heupen om een uur lang over hem te discussiėren dan kan hij dit ook al niet meer winnen.
Zou je wel denken ja, gelet op zijn onopvallende koersen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Robert Gaysink doet dit jaar niet mee.
Neuh, niet genoeg in beeld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Leezer was de veroorzaker van de val van Terpstra tijdens de ravitaillering, die ook weg of niet?
Ploegentijdrit doet niet mee voor dit klassement.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:32 schreef lytsewiete het volgende:
Noval niet weg? Vond ik persoonlijk opvallen aangezien hij de veroorzaker was van de opschudding in de Saxo trein tijdens de ploegentijdrit.
Haha, wat een originele grap, lolbroek dat je bent!quote:
Nog weinig van gezien helaasquote:Jack Bauer (born 7 April 1985) is a New Zealander professional road racing cyclist, who currently rides for the UCI ProTeam Garmin-Sharp.[1][2] In January 2010, Bauer won the National Road Race Championships while riding for Endura Racing.[2] In November 2011, Bauer signed with UCI ProTeam Garmin-Barracuda for the 2012 and 2013 cycling seasons, following in the footsteps of compatriot, Julian Dean.[3]
In 2006, Bauer earned a bachelors degree in Physical Education from Otago University in Dunedin, Otago. A noted musician, Bauer spent his collage years playing bass for his local church, Elim Christian Centre. Born in Takaka, Tasman, New Zealand, Bauer now resides in Girona, Catalonia, Spain during the season.[2][4]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |