Top 25 is geen criterium. Top 10 in een etappe alleen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef tdrone het volgende:
Leezer kan weg wat mij betreft. Hij moest vandaag als 2e lossen waardoor hij bij de liveticker op nu.nl genoemd werd
En Gescke is top 25 geeindigd
Dat was Veelers, niet Leezer.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef tdrone het volgende:
Leezer kan weg wat mij betreft. Hij moest vandaag als 2e lossen waardoor hij bij de liveticker op nu.nl genoemd werd
En Gescke is top 25 geeindigd
nee klopt, maar lijkt me wel een aantekening waardig. Dit moet geen gewoonte worden voor Geschke..quote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Top 25 is geen criterium. Top 10 in een etappe alleen.
Ja je hebt helemaal gelijk sorryquote:
Ow, hahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die doet al niet meer mee voor deze verkiezing.
Tankink is per definitie al opvallendquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ow, haha
Maar hij is toch helemaal niet opgevallen ofzo?
Is hij de enige donkere ? Want zondag zag ik ineens een gitzwarte renner .quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef Gitank2 het volgende:
Qua huidskleur valt hij wel op in een vrijwel blank peloton, dus hij moet goed zijn in het onzichtbaar meekoersen
Reza van Europcar is nog veel erger inderdaad. Gène valt er bijna bij in het nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is hij de enige donkere ? Want zondag zag ik ineens een gitzwarte renner .
Dan zijn jullie wel streng, hij is mij deze tour nog helemaal niet opgevallen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tankink is per definitie al opvallend. Voor de rest rijdt hij nog niet heel opvallend idd, maar zaterdag lag hij bijv. de grote valpartij en maandag reed hij een tijd lang op kop van het peloton.
Verhip ja, ik dacht even dat Johan Gene de donkere was, maar Reza is inderdaad nog veel donkerder.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Reza van Europcar is nog veel erger inderdaad. Gène valt er bijna bij in het niet
Dan was het Reza. Die kerel wat ik in een oogopslag zag was echt pikzwart.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Reza van Europcar is nog veel erger inderdaad. Gène valt er bijna bij in het niet
Die geef ik ook een grote kans inderdaad. Totaal kleurloze renner.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Brian Vandborg is al jarenlang de meest onopvallende renner ooit.
En hij gaat dit keer ook winnen.
Buiten ooit top5??? in een wk tijdrijden, heb ik die inderdaad nooit iets bijzonders zien doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die geef ik ook een grote kans inderdaad. Totaal kleurloze renner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |