En toch is Erviti inmiddels een grote kanshebber!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De definitieve ploegen zijn nog niet bekend en jij hebt al een naam
Zo kan ik als renner ook onopvallend zijn, als ik thuis voor de TV zit met een zak chips.
Lijkt me niet, de camera's staan minutenlang op je gericht tenzij je buiten de uitzending valt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:24 schreef Tchock het volgende:
In een tijdrit kun je eigenlijk nauwelijks opvallen tenzij je top 20 fietst of zo.
Smukulis net gevallen, dus daar gaat één van je vier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bazayev, Fischer, Favilli en Smukulis zijn mijn favorieten voor dit klassement nu.
Helaas. Die kan inderdaad ook weg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Smukulis net gevallen, dus daar gaat één van je vier.
Fischer werd nog genoemd!!!!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas. Die kan inderdaad ook weg.
Ik hoop op Fischer, mijn adoptierenner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fischer werd nog genoemd!!!!!Mja, ik was bijna bang dat ie iets zinnigs deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hij kan volgens mij ook wel redelijk sprinten. Stond me bij dat hij vaak voor de 15e plek gingquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, ik was bijna bang dat ie iets zinnigs deed
Hij werd nog ooit 5e op het WK in Madrid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij kan volgens mij ook wel redelijk sprinten. Stond me bij dat hij vaak voor de 15e plek gingGek dat hij dan nog niet gezien is inderdaad. Voor de veiligheid van de renners wel beter uiteraard.
vandaag werd Murelio ook genoemd! hij zou gaan meesprinten. totaal niet gezien btw...quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, ik was bijna bang dat ie iets zinnigs deed
Baza staat nu volgens mij laatste, die zie ik nog wel strijden voor de rode lantaarnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bazayev, Fischer, Favilli en Smukulis zijn mijn favorieten voor dit klassement nu.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Meest onopvallende renner 2013 na etappe 10:
SKY
CANNONDALE / ITA
15 KOREN Kristijan
16 MARANGONI Alan
18 SABATINI Fabio
LOTTO-BELISOL / BEL
BMC RACING TEAM / USA
33 BURGHARDT Marcus
RADIOSHACK LEOPARD / LUX
TEAM EUROPCAR / FRA
55 GENE Yohann Top 10
ASTANA PRO TEAM / KAZ
62 BAZAYEV Assan
FDJ.FR / FRA
75 FISCHER Murilo Antoniobil
76 GENIEZ Alexandre
AG2R LA MONDIALE / FRA
86 GADRET John
TEAM SAXO-TINKOFF / DEN
96 PAULINHO Sergio Miguel Moreira
KATUSHA TEAM / RUS
102 BRUTT Pavel
104 KUCHYNSKI Aliaksandr
107 SMUKULIS Gatis
109 VORGANOV Eduard
EUSKALTEL - EUSKADI / ESP
MOVISTAR TEAM / ESP
125 ERVITI Imanol
COFIDIS, SOLUTIONS CREDITS / FRA
134 GARCIA ECHEGUIBEL Egoitz
135 LE MEVEL Christophe
136 LEVARLET Guillaume
LAMPRE - MERIDA / ITA
144 FAVILLI Elia
148 NIEMIEC Przemyslaw
149 SERPA José Beide al genoemd enkele ritten geleden toen ze moesten lossen , waren ook duidelijk in beeld
OMEGA PHARMA-QUICK STEP / BEL
BELKIN PRO CYCLING / NED
163 LEEZER Thomas
169 WYNANTS Maarten
GARMIN - SHARP / USA
ORICA GREENEDGE / AUS
186 LANCASTER Brett Daniel
187 MEYER Cameron
TEAM ARGOS-SHIMANO / NED
VACANSOLEIL-DCM / NED
SOJASUN / FRA
213 EL FARES Julien
214 HIVERT Jonathan
Bonnet weg omdat top 10.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fischer werd nog genoemd!!!!!Hij stond ook bij de valpartij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nr. 75
Goede foto. Hagen, Vanmarcke, Cimolai, D. van Poppel dus bij die valpartijquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij stond ook bij de valpartij.
[ afbeelding ]
nr. 75
En Henderson ligt eronder.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goede foto. Hagen, Vanmarcke, Cimolai, D. van Poppel dus bij die valpartij
Arishiro kon blijven staan leek hetquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En Henderson ligt eronder.De positie van Arashiro lijkt ook niet echt comfortabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |