Kan als je in parijs bent wel net het verschil maken. Van mij hoeven ze niet uit de lijst, maar je moet er wel rekening mee houden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet je achter een boom gaan staan als je gaat lossen om hier mee te doen
Het is hier in ieder geval het vermelden waard, dan kunnen we dat nakijken later.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan als je in parijs bent wel net het verschil maken. Van mij hoeven ze niet uit de lijst, maar je moet er wel rekening mee houden.
Nope.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Rohan Dennis nog van start gegaan?
Bauer, Talansky en Didier waren ook in de aanval.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
Geschke kan ook van de lijst. Was net nog met naam in beeld tijdens een achtervolging, samen met Van Garderen.
En weer + benoeming.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:25 schreef 3rdRock het volgende:
Vandborg moest net lossen! hij is in beeld geweest. en Svein Tufts verhaal is verteld een minuut geleden. of het zwaar genoeg is om geschrapt te worden weet ik niet, maar ze zijn genoemd
Duidelijk alleen in beeld toen ie moest lossen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Boy van Poppel mag er toch ook wel uit? Die heb ik al regelmatig met zijn broer in de weer gezien.
Jep, kan er ook af.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat noval er nog altijd tussen zit vind ik wel een grap.
Hij kan er nu dus definitief afquote:Op zondag 7 juli 2013 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noval is ook al voor de 6e keer benoemd. Echt, als die gast nog onopvallend is
Ah, mijn gebeden zijn verhoord. Pino
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gadret reed ook in de aanval toch?
Daarnaast zou ik zeggen dat Muravyev met zijn schijn-abandon ook wel in beeld is geweest.
Ohja klopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:16 schreef SanAnt het volgende:
Michael Albasini was ook in de aanval in het begin ,een paar X zelfs
eerder ook al wel eens in beeld geweest, weliswaar kort, maar doet 'ie toch te vaak.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Burghardt hebben we vandaag toch ook gezien?
Letour zei het..quote:Op zondag 7 juli 2013 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hernandez Blazquez heb ik niet gezien.
Is een keer op zijn bek gegaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik vraag me al een paar dagen af waarom Goss al doorgestreept is
Ik doe m'n best om het te herinneren, maar ik heb hem echt nog geen moment gezien ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |