Mee eens. Iets minder strak zou goed zijn. Op kop sleuren, sprint voorbereiden, etc. zou natuurlijk wel strafbaar moeten blijven.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:24 schreef Chiappucci het volgende:
Ik vind dat er nu toch wel veel renners zomaar worden geschrapt uit de lijst. Toevallig een keer in beeld komen tijdens het lossen vind ik nou niet meteen een reden om niet meer mee te doen voor deze verkiezing. Wie weet komen die renners de rest van de Tour totaal niet meer in beeld, maar zijn ze al geschrapt in rit 2 voor iets onbenulligs.
Eens. Als het zo doorgaat blijft er niemand meer over. Blijft desondanks moeilijk om onopvallend te definiëren, maar het kan iets minder streng.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:24 schreef Chiappucci het volgende:
Ik vind dat er nu toch wel veel renners zomaar worden geschrapt uit de lijst. Toevallig een keer in beeld komen tijdens het lossen vind ik nou niet meteen een reden om niet meer mee te doen voor deze verkiezing. Wie weet komen die renners de rest van de Tour totaal niet meer in beeld, maar zijn ze al geschrapt in rit 2 voor iets onbenulligs.
Oke Dennis en Noval toegevoegd.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:26 schreef Chiappucci het volgende:
Dus om Dennis, Noval en die Saur-renners meteen te schrappen vind ik erg overdreven. Kun je beter even de komende ritten afwachten. Definitief schrappen kan altijd nog.
En LtD weg.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:29 schreef mincemeat het volgende:
Ten Dam vond ik zelf niet heel erg onopvallend. Heeft mooi Mollema afgeleverd.
Snap het wel een beetje, maar ze kwamen echt vol met rugnummer en al in beeld. Dat is al meer dan we van LtD hebben gezien.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke Dennis en Noval toegevoegd.
[..]
En LtD weg.
LtD moet ook gewoon blijven. Liever dan wat hardere criteria dan. Ik denk dat het nog te streng is. Kan je bij een kleine overtreding niet een aantekening maken?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Snap het wel een beetje, maar ze kwamen echt vol met rugnummer en al in beeld. Dat is al meer dan we van LtD hebben gezien.
Ja moeilijk soms, maar dan houden we niks meer over uiteindelijkquote:Op zondag 30 juni 2013 19:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Snap het wel een beetje, maar ze kwamen echt vol met rugnummer en al in beeld. Dat is al meer dan we van LtD hebben gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dat. Kom je één seconde in beeld, ben je al opvallend volgens dit topicquote:Op zondag 30 juni 2013 19:24 schreef Chiappucci het volgende:
Noval werd op het moment van lossen nog even besproken door Herbert. Volgens Dijkstra was dat toch een begenadigd helper voor Contador in het hooggebergtequote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke Dennis en Noval toegevoegd.
[..]
En LtD weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |