SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepJa doei.![]()
Dan ben ik wel benieuwd nu hoor MoBlo
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nou, ik dacht 'ik ga even nieuwe schoenen halen'_________!
Ja, dat even werd 'm niet.
Heb de HELE winkel aangehad voor m'n gevoel. Overproneren, dit-dat-alles, heel mooie analyse gedaan, met filmpje en gait analysis en weetikwatveelmeer. Het was súperrustig (als in: ik was de enige klant) dus er werd echt alle tijd voor me genomen. Damesschoenen vielen weer af ivm te brede voeten, dus op naar de herenschoenen weer, alwaar het probleem dan weer zat in de hiel, die bij mij dan weer heel smal is. Veel verschillende soorten van verschillende merken aangehad, vooral wat Brooks, Nikes, Puma's zelfs nog, paar Asics en vast nog wat meer.
De meer weg-georiënteerde schoenen die ik nu heb, de Ravenna 3, die ik had gekocht zonder analyse, bleken echt perfect voor me te zijn, dus dat is fijnmaar ik wilde echt meer grip, wat ze wel begreep toen ik haar uitlegde waar we regelmatig aan het rennen waren.
Uiteindelijk hing het tussen twee schoenen: de Brooks Cascadia en de Nike Pegasus.
Voor beide viel héél veel te zeggen.
De Brooks: zelfde feel als de Ravenna, veel contact met de grond, wat veel plezier oplevert op de trails; goede feel met de ondergrond en een beetje rauw achtig, maar wel met voldoende steun. Profiel was meer op trail gericht, en gezien m'n budget zou ik toch liever een schoen hebben waarmee ik ook die paar stukken weg gemakkelijk mee kan pakken zonder dat ze direct slijten.
De Nikes: compleet andere feel dan de Brooks. Wat dikkere zool, maar echte slofjes. Heel fijne demping, alsof je op watten loopt, en goede steun aan alle kanten van m'n voet. Profiel is érg goed voor trails, maar naar het schijnt ook prima voor op de weg.
Uiteindelijk gekozen voor de Nike Pegasus, met in m'n hoofd de Cascadia en de Ravenna nog als ik eens geld over heb en ze goedkoop op Ebay staan (gewoon blijven browsen zo nu en dan dus).
Heb een beetje op gevoel gekozen, want verstand zei ergens 'blijf bij de Brooks!', maar ik hoop dat het goed komt. Heb sowieso 3 weken garantie, en mag er op lopen wat ik wil; ze nemen ze zonder problemen terug als ze niet blijken te bevallen, dus het was wel een veilige gevoelskeuze.
Dus, dit zijn zeEn ik heb ze van m'n ouders gehad
![]()
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Leuk MoBlo, fijn dat je zo de tijd kon nemen om eens goed te kijken naar de schoenen, ik hoop voor je dat ze bevallen!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goed verhaal, lekker kort!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Heb de HELE winkel aangehad voor m'n gevoel. Overproneren, dit-dat-alles, heel mooie analyse gedaan, met filmpje en gait analysis en weetikwatveelmeer. Het was súperrustig (als in: ik was de enige klant) dus er werd echt alle tijd voor me genomen. Damesschoenen vielen weer af ivm te brede voeten, dus op naar de herenschoenen weer, alwaar het probleem dan weer zat in de hiel, die bij mij dan weer heel smal is. Veel verschillende soorten van verschillende merken aangehad, vooral wat Brooks, Nikes, Puma's zelfs nog, paar Asics en vast nog wat meer.
De meer weg-georiënteerde schoenen die ik nu heb, de Ravenna 3, die ik had gekocht zonder analyse, bleken echt perfect voor me te zijn, dus dat is fijnmaar ik wilde echt meer grip, wat ze wel begreep toen ik haar uitlegde waar we regelmatig aan het rennen waren.
Uiteindelijk hing het tussen twee schoenen: de Brooks Cascadia en de Nike Pegasus.
De Brooks: zelfde feel als de Ravenna, veel contact met de grond, wat veel plezier oplevert op de trails; goede feel met de ondergrond en een beetje rauw achtig, maar wel met voldoende steun. Profiel was meer op trail gericht, en gezien m'n budget zou ik toch liever een schoen hebben waarmee ik ook die paar stukken weg gemakkelijk mee kan pakken zonder dat ze direct slijten.
De Nikes: compleet andere feel dan de Brooks. Wat dikkere zool, maar echte slofjes. Heel fijne demping, alsof je op watten loopt, en goede steun aan alle kanten van m'n voet. Profiel is érg goed voor trails, maar naar het schijnt ook prima voor op de weg.
Uiteindelijk gekozen voor de Nike Pegasus, met in m'n hoofd de Cascadia en de Ravenna nog als ik eens geld over heb en ze goedkoop op Ebay staan (gewoon blijven browsen zo nu en dan dus).
Heb een beetje op gevoel gekozen, want verstand zei ergens 'blijf bij de Brooks!', maar ik hoop dat het goed komt. Heb sowieso 3 weken garantie, en mag er op lopen wat ik wil; ze nemen ze zonder problemen terug als ze niet blijken te bevallen, dus het was wel een veilige gevoelskeuze.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Mooie schoenen iddMijn eerste hardloopschoenen waren ook van Nike.
11,25 KM erop zitten. Warmer dan je zou verwachten. Wel ruim onder het uur.
Vind het nog steeds moeilijk om tijdens mn rustige loopjes niet harder te gaan dan 5.15/KM. Iemand de gouden tip?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Geen tips hier, behalve gewoon langzamer lopen. Pace in de gaten houden en alert op je garmin zetten als je die hebt als je te snel gaat?
En ik ben niet zo merkvast/merkengeil: koop gewoon wat lekker zit en goed voelt. Kleurtjes vond ik wel even wennenmaargoed, ben ook aan die oranje Broos gewend, en deze zijn vast niet heel lang zo fel
![]()
Heb inmiddels al Asics, Saucony's en Brooks versleten, en ben eigenlijk alleen over de Brooks tot nu toe zéér tevreden, die zou ik zou nog eens kopenBen benieuwd naar de Nikes.
Ja doei.![]()
Kleinere stapjes?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:09 schreef _MvN_ het volgende:
Vind het nog steeds moeilijk om tijdens mn rustige loopjes niet harder te gaan dan 5.15/KM. Iemand de gouden tip?Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Tip: die tijd vergeten voor tijdens je trainingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:09 schreef _MvN_ het volgende:
Vind het nog steeds moeilijk om tijdens mn rustige loopjes niet harder te gaan dan 5.15/KM. Iemand de gouden tip?![]()
![]()
Oh, en dit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tip: die tijd vergeten voor tijdens je training
Wijze woorden Dr Quoi!Ja doei.![]()
True. Volgende keer zal ik deze wijze raad een s opvolgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tip: die tijd vergeten voor tijdens je training"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Zien er goed uit ja! Was nooit zo'n fan van Nike, maar de laatste tijd maken ze toch wel leuke modellen!![]()
Mooie schoenen en leuk verslag MoBlo!
Vooral die oranje veters.
MvN: Sorry, ik heb geen tips voor je!A grand adventure has begun.![]()
Nog een langzaam-tip: op een pad met bomen/lantaarnpalen even ver uit elkaar het aantal stappen tussen 2 palen tellen, en proberen meer te doen dan de vorige keer!![]()
Zo wil ik voor snelheid trainen af en toe eens een "meeloop-moment" creeëren, zoals met een fietser die me inhaalt. Proberen aan te haken en meelopen voor een paar 100 m, dan weer afzakken.
Misschien werkt dat ook wel andersom: niet een bepaalde loper/scootmobiel mogen inhalen oid. Al lijkt me dat ook wel weer superirritant soms, omdat je dan zo uit je ritme loopt. En als je een horloge hebt met je pace, kun je natuurlijk gewoon erg "op de klok" gaan lopen.![]()
Als je niet langzamer kunt dan 5:15 min/km, dan zit er niks anders op dan een andere sport te gaan beoefenen, pim-pam-pet bijvoorbeeld. Hardlopen is dan duidelijk niet jouw ding. Het is niet anders.![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Als je niet langzamer kunt dan 5:15 min/km, dan zit er niks anders op dan een andere sport te gaan beoefenen, pim-pam-pet bijvoorbeeld. Hardlopen is dan duidelijk niet jouw ding. Het is niet anders.![]()
![]()
![]()
Het is een trend!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:35 schreef Keshet het volgende:
Mooie schoenen en leuk verslag MoBlo!
Vooral die oranje veters.
MvN: Sorry, ik heb geen tips voor je!
Oude schoenen:
Ja doei.![]()
Inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Zien er goed uit ja! Was nooit zo'n fan van Nike, maar de laatste tijd maken ze toch wel leuke modellen!![]()
Vanavond nog even een kort stukje aan de wandel, dan wéer BBQ en voetballen ... drukke dag.![]()
![]()
Lol. Ik heb zaklopen al overwogen. Maar daar word ik moe van.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Als je niet langzamer kunt dan 5:15 min/km, dan zit er niks anders op dan een andere sport te gaan beoefenen, pim-pam-pet bijvoorbeeld. Hardlopen is dan duidelijk niet jouw ding. Het is niet anders."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik had dat dus vanmorgen mijn eerste KM, het lukte niet om langzamer te lopen en als ik het wel deed voelde het bijna alsof ik zo'n fake slow-motion na probeerde te doen.
***![]()
Ik loop tegenwoordig heel erg op de klok, kijk continue op m'n horloge om m'n pace in de gaten te houden.. Maar dat is voor mij wel de truc om langzamer te gaan en zo m'n km's uit te kunnen breiden. zodra ik een tijdje niet kijk, ga ik ongemerkt toch weer sneller lopen waardoor ik het eerder op moet geven...
Er komt vanzelf wel een tijd dat ik dit slakkentempo ook op gevoel kan lopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Vandaag is een mooie dag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Crisis, kan je dan helemaal níets?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Lol. Ik heb zaklopen al overwogen. Maar daar word ik moe van.![]()
Mooie sloffen Moblo. Ik had wel voor een trail schoen een iets andere profiel verwacht.
Ik ga morgen ook kijken voor trail schoenen. Het is niet zo ruig als daar of als bij RD maar ze (de mensen bij de trail dag) adviseerde dat het wel beter is.
Dus ga ik morgen maar eens kijken bij Scarabee in Valkenswaards.
Nu eerst mijn perenijsje opeten![]()
![]()
Ohai![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja zoiets had ik verwacht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
Je ziet op de foto niet echt goed hoe diep de groeven zijnMaar die zijn wel flink diep
Het zijn geen fell-shoes, dan had je meer dit gekregen:
[ afbeelding ]
Ik laat me morgen gewoon adviseren door hun en kijk wel wat ze te zeggen hebben.
Edit: ha guppy!!![]()
Heer-lijk!!quote:Ik wilde eigenlijk helemaal niet naar huis
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kun je meteen biertjes kopen in Achelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef streamnl het volgende:
Mooie sloffen Moblo. Ik had wel voor een trail schoen een iets andere profiel verwacht.
Ik ga morgen ook kijken voor trail schoenen. Het is niet zo ruig als daar of als bij RD maar ze (de mensen bij de trail dag) adviseerde dat het wel beter is.
Dus ga ik morgen maar eens kijken bij Scarabee in Valkenswaards.
Nu eerst mijn perenijsje opeten![]()
![]()
Dat is een goed teken!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Heer-lijk!!Ik wilde eigenlijk helemaal niet naar huis
Dat is maar 15 min rijden van waar ik woonquote:![]()
![]()
Ik heb dat altijd, met alle vakanties... Altijd al gehad ook. Ik zat vroeger de eerste honderden km's op weg naar huis te janken in de auto (tot groot plezier van m'n ouders, notquote:)
Neger wil ik het niet noemen, want ik ben gewapend met factor 50+ geweest. En dan nog ben ik erg voorzichtig met de zon. Want blond, blauwe ogen en kind van een roodharige vadermaar ik ben zeer zeker geen kreeft geweest of geworden (in tegenstelling tot andere gasten
), en voor mijn doen zelfs heul bruin! Je ziet m'n bikini en alles
Welkom terug in Nederland guppy! Heb je op vakantie nog hardgelopen?
Factor 50 smeer ik zelfs in Nederland nog. Iedere dag standaard op mijn gezicht![]()
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2013 16:46:01 ]![]()
Ik heb een paar halfslachtige pogingen gedaan om een rondje over het strand te rennenmaar het was natuurlijk veels te warm, en te mooi, en steeds zag ik weer iets anders waar ik dan ook nog even wilde kijken... Schoot niet echt op dus, maar dat geeft niet. Ik heb wel wat rondjes, met veel wandelen tussendoor. Ach ja, het zwemmen telt vast ook wel een beetje?
Dan kun je heel vaak biertjes halen in Achel!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is een goed teken!!
[..]
Dat is maar 15 min rijden van waar ik woon![]()
Geeft toch niet, het is niet voor niks vakantiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een paar halfslachtige pogingen gedaan om een rondje over het strand te rennenmaar het was natuurlijk veels te warm, en te mooi, en steeds zag ik weer iets anders waar ik dan ook nog even wilde kijken... Schoot niet echt op dus, maar dat geeft niet. Ik heb wel wat rondjes, met veel wandelen tussendoor. Ach ja, het zwemmen telt vast ook wel een beetje?
Ik snap het helemaal als je naar een warm land gaat, ik vind het hier in Nederland nu al warm.
Ik heb besloten dat ik van mijn eerste salaris (ik begin vanaf zaterdag bij mijn nieuwe bijbaan) een horloge wil kopen. Ik denk dat ik maar voor een simpele garmin 10 ga in tegenstelling tot de 610 die de gadgetfreak in mij wil hebben. Ik wil graag zien hoe hard ik loop en daar is de 10 wel een mooi model voor. Hartslag boeit me (nog) niet.
As we speak zit ik naar de 210 te kijken want die is 'maar' 70 euro duurder. En dan is de 610 'maar' 100 duurder
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2013 16:57:43 ]![]()
De 210 heeft dan wel de hartslagmeter functie. Het is maar wat je wilt natuurlijk. Je kan later altijd upgraden naar een ander typequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geeft toch niet, het is niet voor niks vakantie
Ik snap het helemaal als je naar een warm land gaat, ik vind het hier in Nederland nu al warm.
Ik heb besloten dat ik van mijn eerste salaris (ik begin vanaf zaterdag bij mijn nieuwe bijbaan) een horloge wil kopen. Ik denk dat ik maar voor een simpele garmin 10 ga in tegenstelling tot de 610 die de gadgetfreak in mij wil hebben. Ik wil graag zien hoe hard ik loop en daar is de 10 wel een mooi model voor. Hartslag boeit me (nog) niet.
As we speak zit ik naar de 210 te kijken want die is 'maar' 70 euro duurder. En dan is de 610 'maar' 100 duurder![]()
![]()
Ja klopt, ik denk dat het uiteindelijk tussen de 10 en 210 zal gaan. Maar ik heb nog even om het te bedenken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:05 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
De 210 heeft dan wel de hartslagmeter functie. Het is maar wat je wilt natuurlijk. Je kan later altijd upgraden naar een ander type![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:53 schreef hatsaflats het volgende:
Dan kun je heel vaak biertjes halen in Achel!![]()
Als ik thuis alcohol nuttig, is het meestal Oban.
En voor de gasten heb ik Bavaria of Dommels. Net wat in de reclame is![]()
![]()
Note to self: niet bij streamnl bier gaan drinkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:07 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Als ik thuis alcohol nuttig, is het Oban.
En voor de gasten heb ik Bavaria of Drommels. Net wat in de reclame is
Ja doei.![]()
Klopt. Voor lekkere drank heb ik dit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
Note to self: niet bij streamnl bier gaan drinken
Ik had lekkere sigaren voor erbij maar mijn kameraden hebben laatst de laatste opgerookt en ik heb gezworen om nooit geen rookwaar meer te kopen toen ik stopte![]()
![]()
Gelukkig heeft ie whisky.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Note to self: niet bij streamnl bier gaan drinken
Bavaria en Dommels![]()
![]()
Nou, kijk, omdat ontopic, en omdat het natuurlijk ook leuke kaartjes oplevertverder stelt het hardlooptechnisch geen drol voor, maar het was wèl mooi
![]()
Eerste poging
http://www.endomondo.com/workouts/201900357/2734897
Ansichtkaartjes naar de receptie brengen, rennend
http://www.endomondo.com/workouts/201900351/2734897
Een rondje vol wandel-rennend
http://www.endomondo.com/workouts/201900341/2734897SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou, kijk, omdat ontopic, en omdat het natuurlijk ook leuke kaartjes oplevertverder stelt het hardlooptechnisch geen drol voor, maar het was wèl mooi
![]()
Eerste poging
http://www.endomondo.com/workouts/201900341/2734897Access DeniedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar oehlala! Mooie foto'sWaar was je ook al weer?
![]()
Langzaam lopen kan ik niet, blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Crisis, kan je dan helemaal níets?
Telt dat ook?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik vind bier uit een fles al vrij snelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie whisky.
Bavaria en Dommels![]()
Dat zal je mij ook niet vlug zien doen. Of ik moet op een festival ofzo zijn.
Mijn mening over bier... Voor pils, rijd je naar Duitsland. Voor speciaal bier, rijd je naar België.
Edit:
Wauw Gupp. Ziet er mooi uit!!!![]()
Access denied?? Zijn wij geen Endomondo-vriendjes??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Access Denied
Maar oehlala! Mooie foto'sWaar was je ook al weer?
Nou ja, voor de gelegenheid kan ik ze ook wel op publiek zetten, moment
Geloof het wel, daarom is het zo raarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Access denied?? Zijn wij geen Endomondo-vriendjes??
Nou ja, voor de gelegenheid kan ik ze ook wel op publiek zetten, moment![]()
![]()
Dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geloof het wel, daarom is het zo raarRaarrrr!!
Ze staan nu in ieder geval op publiek, kun je ze nu wel zien?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
O o o, je moet toch eens kennis gaan maken met Nederlandse Biertjes. In Duitsland is Urquell en Jever dan wel weer goedkoop, dat is fijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:28 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind bier uit een fles al vrij snel![]()
Dat zal je mij ook niet vlug zien doen. Of ik moet op een festival ofzo zijn.
Mijn mening over bier... Voor pils, rijd je naar Duitsland. Voor speciaal bier, rijd je naar België.
Edit:
Wauw Gupp. Ziet er mooi uit!!!
Strakjes hopelijk weer gewoon pijnvrij hobbelen![]()
![]()
Jup nu wel!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dacht ik dus ookRaarrrr!!
Ze staan nu in ieder geval op publiek, kun je ze nu wel zien?
Je staat trouwens nog op 'friend requested' dus ik denk dat het daar aan ligt![]()
![]()
Oh helloquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup nu wel!
Je staat trouwens nog op 'friend requested' dus ik denk dat het daar aan ligtGelijk even geaccepteerd
En SEMTEX ook meteen geaccepteerd
Genoeg NL bier is te pruimen idd, maar Bavaria en Dommelschquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O o o, je moet toch eens kennis gaan maken met Nederlandse Biertjes. In Duitsland is Urquell en Jever dan wel weer goedkoop, dat is fijn.
Strakjes hopelijk weer gewoon pijnvrij hobbelen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie whisky.
Bavaria en Dommelsdan maar over op whisky idd, ook geen straf.
Ja doei.![]()
Als we dan toch door gaan over dit geweldg herstel drankje (blijven we toch nog een heel klein beetje ontopic)...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Genoeg NL bier is te pruimen idd, maar Bavaria en Dommelsch
Mij valt op dat mensen uit het noorden vaak niets van Bavaria of Dommelsch moet hebben en dan eerder Heineken drinken en hier is het vaak net andersom.
Maar wat ik ook zie is dat Dommelsch steeds meer terrein verliest en dat moet inleveren aan Jupiler.
(Vind ik ook niet lekker)![]()
zoveel kan ik helemaal niet tellen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:37 schreef Twinky het volgende:
Nog een langzaam-tip: op een pad met bomen/lantaarnpalen even ver uit elkaar het aantal stappen tussen 2 palen tellen, en proberen meer te doen dan de vorige keer!
[ Bericht 5% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 11-06-2013 18:03:42 ]![]()
Barbaarse biertjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Als we dan toch door gaan over dit geweldg herstel drankje (blijven we toch nog een heel klein beetje ontopic)...
Mij valt op dat mensen uit het noorden vaak niets van Bavaria of Dommelsch moet hebben en dan eerder Heineken drinken en hier is het vaak net andersom.
Maar wat ik ook zie is dat Dommelsch steeds meer terrein verliest en dat moet inleveren aan Jupiler.
(Vind ik ook niet lekker)![]()
Tijd voor een Run & Beer meeting waar Hats en ik wat aan educatie doenuiteraard eerst Run, dan Beer
![]()
![]()
Vind ik niet zo heel slecht idee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Barbaarse biertjes![]()
Tijd voor een Run & Beer meeting waar Hats en ik wat aan educatie doenuiteraard eerst Run, dan Beer
Is dit niet te plannen?
PS ik vind het nooit erg om te rijden maar dan niet![]()
![]()
En hier in Twente is het dan weer veelal Grolsch en Hertog-Jan, en ook vaak wel Krombacher en Warsteiner.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Als we dan toch door gaan over dit geweldg herstel drankje (blijven we toch nog een heel klein beetje ontopic)...
(Vind ik ook niet lekker)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Na mijn bieropleidingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Vind ik niet zo heel slecht idee.
Is dit niet te plannen?
PS ik vind het nooit erg om te rijden maar dan niet![]()
(okt)
![]()
Met dit warme weer loop ik liever in een korte broek dan in een 3/4 broek. Maar mijn bovenbenen zijn nog niet zo strak als ik wildus die schuren tegen elkaar. Ik heb een hardlooprokje, maar het broekje daarvan kruipt omhoog en daarvan krijg ik ook last. Heeft er iemand een tip voor een korte broek waarbij ik dit probleem niet heb, of een andere oplossing hiervoor? Voor vandaag heb ik toch maar mijn 3/4broek aan gedaan, maar eigenlijk is dat veel te warm.
Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Hier komt steeds meer Heineken () ipv Amstel (liever ook niet, maar als het niet anders kan..) Ik drink graag Brand, en nog grager Brand UP. Jupiler heb ik ook niets mee. Palm boycot ik vanwege de miniflesjes en Hertog vind ik eigenlijk ook niet veel aan.
Je ziet wel af en toe dat je Erdinger Alcoholfrei na een loopje krijgt, da's wel tof.![]()
Gewoon een korte tight?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:07 schreef Quinazoline het volgende:
Met dit warme weer loop ik liever in een korte broek dan in een 3/4 broek. Maar mijn bovenbenen zijn nog niet zo strak als ik wildus die schuren tegen elkaar. Ik heb een hardlooprokje, maar het broekje daarvan kruipt omhoog en daarvan krijg ik ook last. Heeft er iemand een tip voor een korte broek waarbij ik dit probleem niet heb, of een andere oplossing hiervoor? Voor vandaag heb ik toch maar mijn 3/4broek aan gedaan, maar eigenlijk is dat veel te warm.
Ja doei.![]()
Maar hoe kort dan? Net boven je knie ofzo? Dat zoek ik eigenlijk, maar heb ik nog nergens gevonden. Want tot halverwege mijn bovenbenen kruipt dus op en dat werkt niet.quote:Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Ja, ik heb zelf net boven de knie, bij de Perry ooit gehaaldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:11 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Maar hoe kort dan? Net boven je knie ofzo? Dat zoek ik eigenlijk, maar heb ik nog nergens gevonden. Want tot halverwege mijn bovenbenen kruipt dus op en dat werkt niet.Kruipt totaal niet op.
Ja doei.![]()
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:11 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Maar hoe kort dan? Net boven je knie ofzo? Dat zoek ik eigenlijk, maar heb ik nog nergens gevonden. Want tot halverwege mijn bovenbenen kruipt dus op en dat werkt niet.
http://www.zalando.nl/asi(...)t-as141b02u-802.html
Maar die kruipt ook wel wat op![]()
Hmm, dan ga ik nog even doorzoeken naar een iets langere korte broek, misschien dat ik met een ander model het probleem wat minder heb.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
![]()
Eerste poging
http://www.endomondo.com/workouts/201900341/2734897Haha, wat leuk om op zo'n eilandje hard te lopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik zweer bij deze: http://www.zalando.nl/nik(...)s-n1241b023-404.htmlquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:07 schreef Quinazoline het volgende:
(kijk maar naar de review)
en raad deze ook aan iedereen aan![]()
![]()
De eigenaren van de kroeg die op 23-6 dat bierfestival organiseert, hebben sinds enkele maanden een bierwinkeltje in Delft. Daar vanuit wordt de opleiding verzorgd. Allemaal erg kleinschaligquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat is echt wel tof trouwens! Waar ga je dat doen?![]()
Afijn, ik ga zo eens ffkes mijn hardlooptenue aandoen![]()
Ik ga trouwens komend weekend een weekendje Alkmaar doen!!![]()
Wat leuk! Als je tijd hebt voor een biertje, laat maar wetenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
De eigenaren van de kroeg die op 23-6 dat bierfestival organiseert, hebben sinds enkele maanden een bierwinkeltje in Delft. Daar vanuit wordt de opleiding verzorgd. Allemaal erg kleinschalig![]()
Afijn, ik ga zo eens ffkes mijn hardlooptenue aandoen![]()
Ik ga trouwens komend weekend een weekendje Alkmaar doen!!![]()
![]()
Het wordt festivalbierquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wat leuk! Als je tijd hebt voor een biertje, laat maar weten![]()
![]()
![]()
Eerste poging
http://www.endomondo.com/workouts/201900341/2734897Voor een 10km rondje moet je gewoon 5x het eiland om. Hahahahaha, episch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben van plan om de Garmin 210 te kopen:
https://buy.garmin.com/nl(...)r-210/prod83280.html
Iemand ervaring daarmee?
Ik ben een beginner, maar wil veel gaan lopen en ik wil hem vooral om een constant tempo te gaan lopen.![]()
Vervelend he, dat ze niet wat meer rekening houden met bredere damesvoeten? Je hebt gelijk echt een stuk minder keuze en die kleine herenmaten zijn vaak niet op voorraad. :-/quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door LadyOracle op 11-06-2013 18:53:19 ]“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Yup heb m ook, en is perfect voor wat je wilquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef FZN05 het volgende:
Ik ben van plan om de Garmin 210 te kopen:
https://buy.garmin.com/nl(...)r-210/prod83280.html
Iemand ervaring daarmee?
Ik ben een beginner, maar wil veel gaan lopen en ik wil hem vooral om een constant tempo te gaan lopen.Het is voor veel beginners (en gevorderden) lastig om tempo te houden
Mooie foto's Gup![]()
![]()
Ah, je doet een weekendje Broek op Langedijk. Wel Prodigyquote:En Heineken
Goed dat je het zegt trouwens, want ik had voor dit weekend eigenlijk een rondje Geestmerambacht gepland![]()
![]()
Yups, slaap alleen in Alkmaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah, je doet een weekendje Broek op Langedijk. Wel Prodigy
Goed dat je het zegt trouwens, want ik had voor dit weekend eigenlijk een rondje Geestmerambacht gepland
* Quoi doet een festival op eigen manier: mét hotel
Hoppa, weer een biecht....![]()
Geestmerambacht, ik moet googlen![]()
![]()
Gelijk heb je hoor! En daar is je festivalletjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yups, slaap alleen in Alkmaar
* Quoi doet een festival op eigen manier: mét hotel
Hoppa, weer een biecht....![]()
Geestmerambacht, ik moet googlenVanaf mijn huis daarheen en een rondje eromheen en via een andere weg weer terug is 15km, dus mooi rondje. Misschien loop ik evengoed wel heen
![]()
![]()
Festival in Broek????
Kleine gehuchtje ontwikkelt zich, sinds ik niet meer in die hoek woon
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ik heb de 10 en je kan gewoon run loop run instellen hoor. Alleen op tijd, niet op snelheid. Dus 8min rennen, 4min lopen, 8min rennen etc. Je kan ook geen afwijkende tijden instellen, dus niet eerst 2 min, dan 4 min, dan 6 min etc, het blijft bij een rentijd en een looptijd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
De 210 heeft ook een intervalfunctie en de 10 dan weer niet, dat is wel een dikke + voor de 210![]()
Thanks! Heb hem meteen besteld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup heb m ook, en is perfect voor wat je wilHet is voor veel beginners (en gevorderden) lastig om tempo te houden
Mooie foto's Gup![]()
Duurt alleen nog wel 10+ werkdagen voordat ie binnen is...![]()
http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1057.htmlquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:00 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Thanks! Heb hem meteen besteld.
Duurt alleen nog wel 10+ werkdagen voordat ie binnen is...
Supersnel en goedkoper dan ergens anders. Oh en erg goede service![]()
![]()
De 210 kan hetzelfde met intervallen dus alleen herhalen van hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:59 schreef AlexN het volgende:
[..]
ik heb de 10 en je kan gewoon run loop run instellen hoor. Alleen op tijd, niet op snelheid. Dus 8min rennen, 4min lopen, 8min rennen etc. Je kan ook geen afwijkende tijden instellen, dus niet eerst 2 min, dan 4 min, dan 6 min etc, het blijft bij een rentijd en een looptijd.
Alleen kun je wel kiezen tussen tijd en afstand.![]()
Ik loop in korte broeken van Nike, volgens mij zijn het voetbalbroeken, maar /care. Ze komen tot aan je knie, zitten prettig, schuren niet, en komen in de niet-kleuren: zwart en wit. Perfect en niet duur. Bij de aktiesport zijn ze o.a. te krijgen (dacht dat als je bij OHRA zit je 20% korting krijgt bij die toko op sportartikelen).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:07 schreef Quinazoline het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Guppy! WB!
Dan wil ik dus niet als gast gezien worden en gewoon Oban meedrinken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:07 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Als ik thuis alcohol nuttig, is het meestal Oban.
En voor de gasten heb ik Bavaria of Dommels. Net wat in de reclame isZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Thanks allebei! Dan heb ik er voor Evy niet veel aan, maar wel voor de pace natuurlijk (waar ik hem hoofdzakelijk voor wil hebben). Intervallen is dus geen argument voor de 210.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef Shravani het volgende:
[..]
De 210 kan hetzelfde met intervallen dus alleen herhalen van hetzelfde.
Alleen kun je wel kiezen tussen tijd en afstand.
Nu mezelf inhouden om niet meteen op bestellen te rammen
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2013 19:19:22 ]![]()
Oh, wow! Bedanktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1057.html
Supersnel en goedkoper dan ergens anders. Oh en erg goede service
Dat scheelt weer 30 euro en 10 dagen wachten!![]()
Ik moet rennen, someone was wrong on the internet en nu heb ik haaaast!!!!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Noes!! Run for it!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
* SpaceInvaders drools
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2013 19:33:28 ]![]()
MoBlo: wauw....Mooie schoenen!
Gup: Dat uitzicht!!![]()
Hier net terug van personeelsuitje: ditmaal anti slipcursus gevolgd door bbq. Ik ben kapot....![]()
![]()
Je had toch al besteld?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:19 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Oh, wow! Bedankt
Dat scheelt weer 30 euro en 10 dagen wachten!
Anyways, ik heb voor het eerst eens een soort interval gelopen.
400meter langzaam, 400meter snel x 3
600meter gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/201986099/7102294
Best leuk* Daywalk3r gaat nu toch maar een schema van het internet plukken. Nu loop ik maar als een kip zonder kop en waar ik zin in heb.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heb geannuleerdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je had toch al besteld?
Anyways, ik heb voor het eerst eens een soort interval gelopen.
600meter gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/201986099/7102294
Best leuk* Daywalk3r gaat nu toch maar een schema van het internet plukken. Nu loop ik maar als een kip zonder kop en waar ik zin in heb.
![]()
![]()
N.a.v het schema wat Miezziej en Levitas doen van Runnersweb en de bijbehorende uitleg?Zijn er hier mensen die op die snelheid lopen met zo'n lage hartslag?quote:Toelichting bij tabel 1
Herstelduurloop
Deze wordt toegepast als actieve rust. Vooral na een zware training of wedstrijd, zodat het lichaam als het ware wordt schoongespoeld. Lopers herstellen het beste bij een korte langzame duurloop, zoals een half uurtje draven met een pols van onder de 130 slagen per minuut.
Een herstelduurloop beoogt geen ander trainingseffect dan het herstellen van de balans, die in de wedstrijd of training daarvoor werd verstoord. De snelheid van een herstelduurloop hangt af van de getraindheid, maar voor een gemiddelde loper is een snelheid van twaalf à dertien kilometer per uur voldoende.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yur en Jeronimo natuurlijk, de goden van dit topicquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:56 schreef Daywalk3r het volgende:
N.a.v het schema wat Miezziej en Levitas doen van Runnersweb en de bijbehorende uitleg?
[..]
Zijn er hier mensen die op die snelheid lopen met zo'n lage hartslag?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb zo'n idee dat het niet klopt iig. Een herstelloopje doe je idd met een lage hartslag maar dat kan nooit met die snelheid dunkt me. Wil ik onder de 130slagen lopen dan ga ik denk ik 8km/h ofzo ala snelwandelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Yur en Jeronimo natuurlijk, de goden van dit topicJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yur z'n herstelloopjes worden sinds kort gedaan op 5:15min/km, wordt geen rekening gehouden met HRHij kon nog wel ouwehoeren
![]()
![]()
Lijkt me ook een broodje aap. Zo'n hartslag heb ik bij het dribbelen tijdens interval.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat het niet klopt iig. Een herstelloopje doe je idd met een lage hartslag maar dat kan nooit met die snelheid dunkt me. Wil ik onder de 130slagen lopen dan ga ik denk ik 8km/h ofzo ala snelwandelen.Life is what you make it.![]()
Dat ouwehoeren tijdens het lopen, daar begrijp ik geen snars van. Dat lukt me volgens mij dribbelend nog niet. Maar soms zie ik in een wedstrijd mensen vrolijk kwebbelen, terwijl ze ongeveer mijn tempo lopen. Hoe kán dat!?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:06 schreef GotC het volgende:
Yur z'n herstelloopjes worden sinds kort gedaan op 5:15min/km, wordt geen rekening gehouden met HRHij kon nog wel ouwehoeren
Life is what you make it.![]()
Nee ok. Maar een herstelloopje loop je toch op een heel laag tempo. Als dan 12/13KM een laag tempo is, dan zou je een gewoon tempo hebben van 16/17KM. Dat is niet meer gemiddeld.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ouwehoer gewoon altijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat ouwehoeren tijdens het lopen, daar begrijp ik geen snars van. Dat lukt me volgens mij dribbelend nog niet. Maar soms zie ik in een wedstrijd mensen vrolijk kwebbelen, terwijl ze ongeveer mijn tempo lopen. Hoe kán dat!?F means you're fucked![]()
Het is een kwestie van conditie, juiste tempo en oefenen denk ik? Ik kon het ook niet, maar na een paar weken bij m'n loopgroep kon ik zelfs tijdens tempolopen nog constant praten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat ouwehoeren tijdens het lopen, daar begrijp ik geen snars van. Dat lukt me volgens mij dribbelend nog niet. Maar soms zie ik in een wedstrijd mensen vrolijk kwebbelen, terwijl ze ongeveer mijn tempo lopen. Hoe kán dat!?![]()
Maar hoe bepaal je je hartslagzones zonder een echte sporttest te hebben laten doen? Daar zijn wel allemaal formuletjes en zo voor, maar echt nauwkeurig zullen die niet zijn.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Zelf testenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef Onama het volgende:
Maar hoe bepaal je je hartslagzones zonder een echte sporttest te hebben laten doen? Daar zijn wel allemaal formuletjes en zo voor, maar echt nauwkeurig zullen die niet zijn.
F means you're fucked![]()
Zie OP voor een redelijke formulequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef Onama het volgende:
Maar hoe bepaal je je hartslagzones zonder een echte sporttest te hebben laten doen? Daar zijn wel allemaal formuletjes en zo voor, maar echt nauwkeurig zullen die niet zijn.Max HR door eerst een stuk te lopen en aansluitend steile heuvel op te sprinten..
Kleine wist-je-dat: Veel zorgverzekeraars vergoeden (een deel) van een bezoek aan een SMA, en daar kan je een echte test laten doen.![]()
Ik zat de dropbox van mijn roparun team te bekijken en zag nog een paar filmpjes, weet niet of jullie deze kunnen zien, maar wie weet...
Hier al lopend diepgaand interview in de Franse natuur:
https://www.dropbox.com/s/escw3yo9hhsq6wx/IMG_2189.MOV
Sfeer impressie van de Belgische nacht:
https://www.dropbox.com/s/rt7flvr2g9cco6p/IMG_2193.MOV<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:11 schreef mosselmossel het volgende:
Dan wil ik dus niet als gast gezien worden en gewoon Oban meedrinken.![]()
Uiteraard, ik ben de enige in mijn vriendengroep die liever Oban heeft dan bier.
En hun maakt het niets uit wat voor bier er is, als het maar koud is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:06 schreef GotC het volgende:
![]()
Dat is mijn tempo 3 snelheid (tempoloop)![]()
Eigenlijk wil ik ook wel een harthorloge. Fantastisch cadeau voor mijn afstuderen en/of verjaardag, maar die zijn allebei nog voor mijn uit-de-hardloopkast-kom-moment in september![]()
![]()
En de zones dan? Want die worden toch bepaald op basis van percentages, maar kan me niet voorstellen dat die voor iedereen hetzelfde zijn. Dus wat voor de een zone 4 op 80-85% is kan toch voor de ander net zo goed van 85-90% zijn. Heeft toch te maken met volledige, onvolledige verbranding enzo. Dat zal toch niet bij iedereen op hetzelfde percentage omvliegen...quote:The sun in your Eyes
Dit is een schema van Renate (dacht ik) en die gebruik ik:
https://docs.google.com/s(...)pbXZYdUE&usp=sharing
Kijk naar je PR op de 5 en zoek dezelfde tijd op de horizontale balk.![]()
Ken de formule ja, heb hem ook wel eens ingevuld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Zie OP voor een redelijke formuleMax HR door eerst een stuk te lopen en aansluitend steile heuvel op te sprinten..
Kleine wist-je-dat: Veel zorgverzekeraars vergoeden (een deel) van een bezoek aan een SMA, en daar kan je een echte test laten doen.
211- ( 0.64 x leeftijd ) ( met een foutmarge van 11 slagen/min)
Komt uit op 198 voor mij, met die foutmarge van 11 slagen dus maximaal 210, terwijl ik comfortabel op 195 loop.
Ik weet het niet hoor, misschien toch weer eens er mee gaan lopen en dan mijn eigen hier eens een berg op sprinten, kijken hoe het gaat. Laatste keer dat ik met hem gelopen heb was alweer een tijd geleden dus misschien ben ik er betreft conditie flink op vooruit gegaan.The sun in your Eyes
Comfortabel op 195? In welk tempo is dat en hoe snel herstelt je HR zich? Vind het behoorlijk hoog.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Onama het volgende:
[..]
Ken de formule ja, heb hem ook wel eens ingevuld.
211- ( 0.64 x leeftijd ) ( met een foutmarge van 11 slagen/min)
Komt uit op 198 voor mij, met die foutmarge van 11 slagen dus maximaal 210, terwijl ik comfortabel op 195 loop.
Ik weet het niet hoor, misschien toch weer eens er mee gaan lopen en dan mijn eigen hier eens een berg op sprinten, kijken hoe het gaat. Laatste keer dat ik met hem gelopen heb was alweer een tijd geleden dus misschien ben ik er betreft conditie flink op vooruit gegaan.![]()
130 is wel erg laag inderdaad, dan moet ik ook een stuk langzamer gaan lopen. Maar laatst die LDL (dus eigenlijk op herstelloop tempo) die ging in 5'04 met een gemiddelde hs van 142. Daar stond ik toen zelf ook wel van te kijken, maar toch. Ligt natuurlijk ook net aan wat je hartslagwaardes zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat het niet klopt iig. Een herstelloopje doe je idd met een lage hartslag maar dat kan nooit met die snelheid dunkt me. Wil ik onder de 130slagen lopen dan ga ik denk ik 8km/h ofzo ala snelwandelen.
Maar 12-13km/h en een hs van 130 ben je wel echt een geoefende loper, geen gemiddelde in ieder geval!![]()
![]()
Als het goed is moeten die wel ongeveer voor iedereen gelijk liggen denk ik, mits je de juiste waardes erbij bepaalt. Het kan wel zijn dat de een wat makkelijker diep kan gaan, laat maar zeggen, maar dan is de lactaatvorming misschien wat minder t.o.v. een ander. Denk ik hoor, heb verder ook geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:33 schreef Onama het volgende:
[..]
En de zones dan? Want die worden toch bepaald op basis van percentages, maar kan me niet voorstellen dat die voor iedereen hetzelfde zijn. Dus wat voor de een zone 4 op 80-85% is kan toch voor de ander net zo goed van 85-90% zijn. Heeft toch te maken met volledige, onvolledige verbranding enzo. Dat zal toch niet bij iedereen op hetzelfde percentage omvliegen...![]()
![]()
Nu heb ik een Hm schema via runnersweb gebasseerd op de tijd van een 10K.
Daar rolt een mooi schema uit, maar als ik naar de duurlopen van de eerste weken kijk dan ben ik dat qua afstand al voorbij. Moet ik dan oppakken om en nabij de duurloop van 16KM waar ik nu ben?
geen tijdwaarneming mee nemen, gewoon je rondje lopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:09 schreef _MvN_ het volgende:
Vind het nog steeds moeilijk om tijdens mn rustige loopjes niet harder te gaan dan 5.15/KM. Iemand de gouden tip?
Ik merk zelf dat als ik vaanaf het begin niet op moijn horloge kijk bij elke kilometer ik ontspannender loop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik zou gewoon vanaf het begin gaan beginnen dan. Als dat uitkomt met de tijd. Het kan toch geen kwaad om iets korter weer te rennen? Desnoods maak je van het duurloopje gewoon een wat langere en de rest wel hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu heb ik een Hm schema via runnersweb gebasseerd op de tijd van een 10K.
Daar rolt een mooi schema uit, maar als ik naar de duurlopen van de eerste weken kijk dan ben ik dat qua afstand al voorbij. Moet ik dan oppakken om en nabij de duurloop van 16KM waar ik nu ben?
[ afbeelding ]![]()
Deze bijvoorbeeld, tempo was comfortabel toen. Maargoed sindsdien is er veel verandert. Zal voor de aardigheid de band weer eens meenemen deze week.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Comfortabel op 195? In welk tempo is dat en hoe snel herstelt je HR zich? Vind het behoorlijk hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sun in your Eyes
Kunnen jullie ze zien?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zat de dropbox van mijn roparun team te bekijken en zag nog een paar filmpjes, weet niet of jullie deze kunnen zien, maar wie weet...
https://www.dropbox.com/s/rt7flvr2g9cco6p/IMG_2193.MOV
En trouwens, de inschrijving van 5 Fok! teams bij de Ekiden is een feit...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kunnen jullie ze zien?
En trouwens, de inschrijving van 5 Fok! teams bij de Ekiden is een feit...![]()
![]()
De indeling ook al?
PS ik kan je dropbox bestanden bekijken.![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef Onama het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld, tempo was comfortabel toen. Maargoed sindsdien is er veel verandert. Zal voor de aardigheid de band weer eens meenemen deze week.Met die pace zo hoog? Dat zal ik niet snel verwachten bij jou :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Like a charmquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kunnen jullie ze zien?
En trouwens, de inschrijving van 5 Fok! teams bij de Ekiden is een feit...
Nee, die is afhankelijk van Miezziej, dat is de enige die nog een voorbehoud heeft staan en dat als zij niet mee kan, dat Mascleta dan mee kan en Miezziej staat nu in het damesteam en daar kan Mascleta niet in meedoenquote:
OK, dan weet ik dat ze niet veel indruk op jullie maakte, was even bang dat jullie ze niet konden zien...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Woeptiedoe. Kuitjes zijn duidelijk aan de beterende hand. Tijdens de 7e interval werd het weer redelijk oncomfortabel, dus ben ik wel weer afgehaakt - je zou maar doorbikkelen en tijdens de laatste interval toch iets stukmaken.
Nieuwe sloffen zijn, maar echt veeeeeeeeeeel te zacht en dempend voor op de baan
En ik had limo + ijsklontjes + water + zout in de blender gemikt en nu heb ik een herstelslushpuppie![]()
![]()
Heb nu geen geluid dus kijk ze later ffquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK, dan weet ik dat ze niet veel indruk op jullie maakte, was even bang dat jullie ze niet konden zien...
O, oke, dan wacht ik nog geduldig afquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:11 schreef MaleDuck het volgende:
Nee, die is afhankelijk van Miezziej, dat is de enige die nog een voorbehoud heeft staan en dat als zij niet mee kan, dat Mascleta dan mee kan en Miezziej staat nu in het damesteam en daar kan Mascleta niet in meedoenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef MaleDuck het volgende:
OK, dan weet ik dat ze niet veel indruk op jullie maakte, was even bang dat jullie ze niet konden zien...![]()
Ik heb ze onder mijn tap staan om straks na mijn huiswerk te bekijken....
(true story)![]()
Ik ben nog op m'n mobiel aan het FOK!kenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK, dan weet ik dat ze niet veel indruk op jullie maakte, was even bang dat jullie ze niet konden zien...![]()
![]()
daar heb je trailschoenen voorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:47 schreef Muis84 het volgende:
Hier net terug van personeelsuitje: ditmaal anti slipcursus gevolgd door bbq. Ik ben kapot....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik mocht ook weer vanavond. Net te laat aangekomen, dus zag mijn groep al aanlopen. Snel de auto geparkeerd en een sprintje getrokken om ze in te halen.
Op het programma stond 6 x 500 meter op tijd lopen. Dat is voor mij wat anders gegaan want mijn scheenbenen deden pijn zodra ik ging versnellenDe trainer keek eens goed naar mijn schoenen en zag dat ik mijn schoenen amper gestrikt had, en gaf aan dat het daar ook aan kan liggen.. Dus ik uitgelegd dat mijn voeten anders gaan slapen en dat ik al verschillende standen van strakheid geprobeerd heb en dit het beste werkt.
Dus toen heeft voor het eerst in 25 jaar iemand anders mijn schoenen weer eens gestriktNu iets met lusjes en ik hoop dat dit werkt. Het voelde iets beter met verder lopen. Dus ik heb niet alles gegeven vandaag, maar dat mocht ook niet van de trainer. Pijn is niet goed en een signaal dat je rustig aan moet doen. Dus dat hebben we maar gedaan.
Ondanks dat toch weer een training gehad en dat voelt wel weer goed natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu op de bank met een enorm glas water en even bijlezen in de reclames van Angelina Jolie![]()
![]()
Ik heb er gewoon over heen gekeken denk ik. Maar vind het erg leuke filmpjes, wat een sfeer daar in dat stadje in België!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK, dan weet ik dat ze niet veel indruk op jullie maakte, was even bang dat jullie ze niet konden zien...Allemaal dansen enzo, dikke discolampen en alles, dan is het wel leuk als je met z'n allen rent inderdaad. Wie waren die lui op de fiets die midden in het pad gingen staan, van een ander team?
Je andere filmpje kan ik maar 5 seconden bekijken ofzo, dan slaat ie op zwart. Ook na een refresh? Straks nog eens proberen!Maar in ieder geval erg gaaf zo in de nacht vooral!
Zie nu dat je ze ook naar de pc kan downloaden, dat maar even proberen!![]()
vanmiddag er even tusenuit knijpen...enkele junioren van onze club doen mee aan de Eastern Southland Cross Country Champs, dus even aanmoedigen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit was ook Zele, het dorp wat ieder jaar helemaal gek is van de Roparun, ik had daar zo'n last van mijn knieholte, terwijl ik op zich nog redelijk soepel lijk te lopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon over heen gekeken denk ik. Maar vind het erg leuke filmpjes, wat een sfeer daar in dat stadje in België!Allemaal dansen enzo, dikke discolampen en alles, dan is het wel leuk als je met z'n allen rent inderdaad. Wie waren die lui op de fiets die midden in het pad gingen staan, van een ander team?
Je andere filmpje kan ik maar 5 seconden bekijken ofzo, dan slaat ie op zwart. Ook na een refresh? Straks nog eens proberen!Maar in ieder geval erg gaaf zo in de nacht vooral!
Zie nu dat je ze ook naar de pc kan downloaden, dat maar even proberen!Die fietsers waren een ander team dat waarschijnlijk met hun teamgenoten wilden aanhaken om het feest in Zele ook mee te krijgen. Het andere filmpje is puur van mij als loper, genietend van de omgeving en lekker ouwehoeren (terwijl ik daar ongeveer 13-14 km/uur loop)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hey Nirak, als ik zie waar jij gelopen hebt, dan lopen wij bij dezelfde vereniging! Heeft Maurice je veters gestrikt vanavond? Ik zie mini-meet mogelijkheden!
Ik heb vanavond met een groepje rustiger meegelopen dan vanavond, duurloop van 10,3 km met een snelheid van ongeveer 9km/h. Dat was me echt te langzaam, dus weet nu zeker dat ik in het hogere groepje 'hoor'.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Ik merk trouwens dat ik vaak de eerste helft van de training achterin hang, met moeite mee kom met het tempo van de groep, terwijl ik in de versnellingen op het einde, en sowieso tegen de tijd dat we terug komen bij de baan juist energie over heb en voorop loop. Ik denk dat het een combinatie is van langzaam warm worden en niet voluit durven te gaan. Wat zou ik kunnen doen om dat tweede te verbeteren?Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit was ook Zele, het dorp wat ieder jaar helemaal gek is van de Roparun, ik had daar zo'n last van mijn knieholte, terwijl ik op zich nog redelijk soepel lijk te lopenDie fietsers waren een ander team dat waarschijnlijk met hun teamgenoten wilden aanhaken om het feest in Zele ook mee te krijgen. Het andere filmpje is puur van mij als loper, genietend van de omgeving en lekker ouwehoeren (terwijl ik daar ongeveer 13-14 km/uur loop)...
Haha dikke tribunes en alles, hoe laat was dat dat je daar doorheen kwam? Dat geeft wel een dikke moraalboost natuurlijk! Erg vet inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Proberen iets meer energie te leveren aan het begin, hopen dat je wat over hebt aan 't end.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Quinazoline het volgende:
Ik merk trouwens dat ik vaak de eerste helft van de training achterin hang, met moeite mee kom met het tempo van de groep, terwijl ik in de versnellingen op het einde, en sowieso tegen de tijd dat we terug komen bij de baan juist energie over heb en voorop loop. Ik denk dat het een combinatie is van langzaam warm worden en niet voluit durven te gaan. Wat zou ik kunnen doen om dat tweede te verbeteren?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Rampzalig loopjebah, echt kut.
Eerst begon het al met een flinke bottelnek van ongeveer een kmmeer gelopen dan gerend, en daarna ben ik samen met een clubgenoot, toen we juist helemaal alleen liepen, verkeerd gelopen, waardoor we een stuk afgesneden hebben van de route, waar we eigenlijk te laat achter kwamen, en als we terug zouden gaan, hadden we anderen nog meer gehinderd dan nu omdat het zo smal was en het vol brandnetels stond
![]()
We besloten eerst te wachten op de mensen die we hadden ingehaald, daarna het lusje ergens anders nog even op te pakken, maar daar kwamen we niet meer lekker mee uit dus toen maar gefinished. Garmin uitgezet en maar gewoon met een boos gezicht samen bij de finish mensen binnen staan juichen.
BAH![]()
daar kan ik écht van balen, had er zo'n zin in!
Maar, schoenen zijn goedgekeurd, dat wel.
En de scheonen geven ook nog wrijving aan de binnenkant van m'n voet. Terug ermeeBah.
Ja doei.![]()
Vertrouwen hebben in jezelf. Als je naar de training gaat met de gedachte "ik hoop maar dat het goed gaat" dan zal het in het begin zeker zwaar zijn. Als je denkt "ik ga weer lekker doorlopen vandaag" dan zul je zien dat dat ook makkelijk gaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Quinazoline het volgende:
Ik merk trouwens dat ik vaak de eerste helft van de training achterin hang, met moeite mee kom met het tempo van de groep, terwijl ik in de versnellingen op het einde, en sowieso tegen de tijd dat we terug komen bij de baan juist energie over heb en voorop loop. Ik denk dat het een combinatie is van langzaam warm worden en niet voluit durven te gaan. Wat zou ik kunnen doen om dat tweede te verbeteren?
Genoeg voorbeelden voorbij gekomen van mensen die dachten iets niet aan te kunnen, maar het gewoon prima lukt als ze er eenmaal vertrouwen in hebben gekregen.The sun in your Eyes
Het was denk ik tussen 11 en 12 uur, dus de feeststemming zat er toen ook wel goed in jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha dikke tribunes en alles, hoe laat was dat dat je daar doorheen kwam? Dat geeft wel een dikke moraalboost natuurlijk! Erg vet inderdaad!
Vanavond testloop gehad voor nieuwe seizoen. Groepen worden dan ingedeeld op basis van PR op 5 km, 10 km en coopertest.
5 bekertjes erbij
Wat was het warm zeg... loop je zondag nog met 12 graden, was het nu ongeveer het dubbele..
Aan het eind, de laatste 300 meter kreeg ik opeens steken in m'n zij en schouder, had dit tempo ook geen 10 kilometer vol kunnen houden
Wel tevreden zo achteraf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt heel leuk dat je dit laat zien! Heerlijke sfeer in het nachtelijke België en die rust in Frankrijk die daar tegenover staat. Leuk om een onderdeeltje van deze topprestatie gezien te hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef MaleDuck het volgende:
https://www.dropbox.com/s/rt7flvr2g9cco6p/IMG_2193.MOV![]()
![]()
Maar ik ben dus bang dat ik dan de baan niet meer haal, dus lukt het niet goed die energie te leveren. Maar denk wel dat het iets mentaals is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Proberen iets meer energie te leveren aan het begin, hopen dat je wat over hebt aan 't end.Ik weet inmiddels ook wel dat we altijd wachten, maar ik wil niet degene zijn die de groep ophoudt. Volgende keer in een zware week toch maar gewoon met 'mijn' groepje mee dus. Gewoon doen en zien dat het goed komt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:43 schreef Onama het volgende:
[..]
Vertrouwen hebben in jezelf. Als je naar de training gaat met de gedachte "ik hoop maar dat het goed gaat" dan zal het in het begin zeker zwaar zijn. Als je denkt "ik ga weer lekker doorlopen vandaag" dan zul je zien dat dat ook makkelijk gaat.
Genoeg voorbeelden voorbij gekomen van mensen die dachten iets niet aan te kunnen, maar het gewoon prima lukt als ze er eenmaal vertrouwen in hebben gekregen.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Je zou het toch moeten proberen om er een beetje slag in te krijgen denk ik. Ook dat je de laatste bent moet je niet te zwaar aan tillen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:45 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Maar ik ben dus bang dat ik dan de baan niet meer haal, dus lukt het niet goed die energie te leveren. Maar denk wel dat het iets mentaals is.
[..]
Ik weet inmiddels ook wel dat we altijd wachten, maar ik wil niet degene zijn die de groep ophoudt. Volgende keer in een zware week toch maar gewoon met 'mijn' groepje mee dus. Gewoon doen en zien dat het goed komt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Daar moet ik me misschien maar gewoon over heen zetten. Iemand moet de traagste zijn natuurlijk. Heb vandaag wel nog lekker tijdens een paar versnellingen samen met iemand anders elkaar opgejaagd en gepusht om er nog net wat meer uit te halen. Erg lekker!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je zou het toch moeten proberen om er een beetje slag in te krijgen denk ik. Ook dat je de laatste bent moet je niet te zwaar aan tillen.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Loop je ook bij Get Running? Ik loop bij de beginners+, dus het tempo wat jij loopt daar kan ik alleen nog maar van dromenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:35 schreef Quinazoline het volgende:
Hey Nirak, als ik zie waar jij gelopen hebt, dan lopen wij bij dezelfde vereniging! Heeft Maurice je veters gestrikt vanavond? Ik zie mini-meet mogelijkheden!
Ik heb vanavond met een groepje rustiger meegelopen dan vanavond, duurloop van 10,3 km met een snelheid van ongeveer 9km/h. Dat was me echt te langzaam, dus weet nu zeker dat ik in het hogere groepje 'hoor'.Eerst 30 kg eraf en dan is dat misschien ooit haalbaar
![]()
Maar Frans heeft mijn schoenen dus gestrikt![]()
![]()
Dat is inderdaad erg jammer ja, maar dan weet je wel bijna zeker dat het de volgende keer beter gaat! De anderen zullen wel raar gekeken hebben als je met een boos gezicht staat te juichen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Eerst begon het al met een flinke bottelnek van ongeveer een kmmeer gelopen dan gerend, en daarna ben ik samen met een clubgenoot, toen we juist helemaal alleen liepen, verkeerd gelopen, waardoor we een stuk afgesneden hebben van de route, waar we eigenlijk te laat achter kwamen, en als we terug zouden gaan, hadden we anderen nog meer gehinderd dan nu omdat het zo smal was en het vol brandnetels stond
![]()
We besloten eerst te wachten op de mensen die we hadden ingehaald, daarna het lusje ergens anders nog even op te pakken, maar daar kwamen we niet meer lekker mee uit dus toen maar gefinished. Garmin uitgezet en maar gewoon met een boos gezicht samen bij de finish mensen binnen staan juichen.
BAH![]()
En de scheonen geven ook nog wrijving aan de binnenkant van m'n voet. Terug ermeeBah.
Schoentjes kunnen trouwens nog goedkomen he, mijn Spyridons gaven de eerste 2 loopjes ook blaren en wrijving aan de binnenkant, maar de laatste keer niets meer gevoeld. Geef ze ietsje tijd als ze toch erg fijn rennen!![]()
![]()
@MD: leuke filmpjesWat loop je toch met gemak!
Mijn training zit erop. Bijna 45 MINUTEN loopscholing gedaanDaarna korte snelle intervallen, inclusief flinke heuvel en eindigen met sprint. In het begin viel het erg tegen, kon bijna niet herstellen. De laatste 200m voluit en de sprint gingen echter heerlijk. Heb dan best profijt van de lange benen
Wat jammer is dat mijn trainer zich niet echt raad weet met het feit dat ik in zijn groepje loop als bestuurslid. Hij praat niet echt meer met me, zoals eerst. Ik ben persoonlijk reuze gemotiveerd in zijn groep en houd van zijn fanatisme en trainingschema's. Vanuit het bestuur is echter soort van "ingegrepen" omdat die aanpak andere mensen afschrikt. Die mensen blijven dus "hangen" in een lagere loopgroep, en die lopen nogal vol. Ook weer logisch dat daar iets mee moet.
Ofwel: Ik voel me gesandwiched![]()
Maar lopen:En pijntjes: afwezig, nog steeds
![]()
![]()
vergeet niet....training is geen wedstrijd...het is de brandstof die je beetje bij beetje in de tank stop om tijdens eens wedstrijd te gebruiken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Quinazoline het volgende:
Ik merk trouwens dat ik vaak de eerste helft van de training achterin hang, met moeite mee kom met het tempo van de groep, terwijl ik in de versnellingen op het einde, en sowieso tegen de tijd dat we terug komen bij de baan juist energie over heb en voorop loop. Ik denk dat het een combinatie is van langzaam warm worden en niet voluit durven te gaan. Wat zou ik kunnen doen om dat tweede te verbeteren?
Als ik alleen loop dan loop ik de eerste 5km ook altijd rustig, zo'n 5.40, omdat mijn lichaam gewoon langzaam op gang komt maar eindig bijna altijd met een km-tijd van rond de 5.10-5.00, hoe langer de duurlopen worden, hoe sneller in verhouding de laatste km's worden iov de gedane inspanning.
Dus ik zou zeggen, doe gewoon wat je lichaam je vertelt en probeer wat extra's te geven aan het eind van de training zodat je toch een voldaan gevoel heb.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop bij EA, heb je PM gestuurdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Loop je ook bij Get Running? Ik loop bij de beginners+, dus het tempo wat jij loopt daar kan ik alleen nog maar van dromenEerst 30 kg eraf en dan is dat misschien ooit haalbaar
![]()
Maar Frans heeft mijn schoenen dus gestrikt.
Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
moeiijk... kan hij geen "fanatiekere" groep beginnen binnen de vereniging op een ander tijdstip en alsnog de "hangers" onder zijn hoede nemen met een mildere aanpak of denk je dat hij, gezien zijn manier van trainen, geen oren voor heeft?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef Quoi het volgende:
Wat jammer is dat mijn trainer zich niet echt raad weet met het feit dat ik in zijn groepje loop als bestuurslid. Hij praat niet echt meer met me, zoals eerst. Ik ben persoonlijk reuze gemotiveerd in zijn groep en houd van zijn fanatisme en trainingschema's. Vanuit het bestuur is echter soort van "ingegrepen" omdat die aanpak andere mensen afschrikt. Die mensen blijven dus "hangen" in een lagere loopgroep, en die lopen nogal vol. Ook weer logisch dat daar iets mee moet.
Ofwel: Ik voel me gesandwiched
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef Arquero het volgende:
Vanavond testloop gehad voor nieuwe seizoen. Groepen worden dan ingedeeld op basis van PR op 5 km, 10 km en coopertest.
5 bekertjes erbij
Wat was het warm zeg... loop je zondag nog met 12 graden, was het nu ongeveer het dubbele..
Aan het eind, de laatste 300 meter kreeg ik opeens steken in m'n zij en schouder, had dit tempo ook geen 10 kilometer vol kunnen houden
Wel tevreden zo achteraf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen jammer dat we je workout niet kunnen zien. Moet bij je instellingen ff op openbaar zetten.![]()
![]()
Of je moet gewoon vriendjes met Arquero worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:05 schreef FZN05 het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer dat we je workout niet kunnen zien. Moet bij je instellingen ff op openbaar zetten.![]()
Dat zou de aanpak moeten zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moeiijk... kan hij geen "fanatiekere" groep beginnen binnen de vereniging op een ander tijdstip en alsnog de "hangers" onder zijn hoede nemen met een mildere aanpak of denk je dat hij, gezien zijn manier van trainen, geen oren voor heeft?Hij kan alleen lastig omgaan met mensen zonder ambitie. Alleen: die lopen ook bij een vereniging. Momenteel heeft een afvaardiging van het bestuur een gesprek met hem. Heb ze op het hart gedrukt het positief te benaderen: hij bedient tenslotte een heel gemotiveerde club, zonde die kwijt te raken.
Meer gedifferentieerde aanpak is het streven, alleen dan: meer trainers nodig, meer trainingsuren. Dat is nog een lastig organisatorisch pakket. Maar ook een uitdaging![]()
![]()
Ja, doe ik ook eigenlijk met iedereen die hier een link naar zijn workout post, maar via zijn link kom ik meteen bij Access Denied. Dus kan ook zijn profiel niet zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Of je moet gewoon vriendjes met Arquero worden.
Of kan ik met een beetje knutselen in de link wel naar z'n profiel?![]()
![]()
5 bekertjes erbij
Wel tevreden zo achteraf.Mooie tijd man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan weet je volgende week in welke groep je komt?
![]()
Geen optie om hem een groep hoger te plaatsen en iemand anders zijn beginners groep te laten vervangen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat zou de aanpak moeten zijnHij kan alleen lastig omgaan met mensen zonder ambitie. Alleen: die lopen ook bij een vereniging. Momenteel heeft een afvaardiging van het bestuur een gesprek met hem. Heb ze op het hart gedrukt het positief te benaderen: hij bedient tenslotte een heel gemotiveerde club, zonde die kwijt te raken.
Meer gedifferentieerde aanpak is het streven, alleen dan: meer trainers nodig, meer trainingsuren. Dat is nog een lastig organisatorisch pakket. Maar ook een uitdagingThe sun in your Eyes
evne een zijstap.... weet iemand of er vanuit bijv. KNAU actief gepromoot wordt om trainerscursussen te volgen? Al was het bijv. alleen al voor jeugdbegeleidingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat zou de aanpak moeten zijnHij kan alleen lastig omgaan met mensen zonder ambitie. Alleen: die lopen ook bij een vereniging. Momenteel heeft een afvaardiging van het bestuur een gesprek met hem. Heb ze op het hart gedrukt het positief te benaderen: hij bedient tenslotte een heel gemotiveerde club, zonde die kwijt te raken.
Meer gedifferentieerde aanpak is het streven, alleen dan: meer trainers nodig, meer trainingsuren. Dat is nog een lastig organisatorisch pakket. Maar ook een uitdaging'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jammer dat iemand zich dan anders opstelt.. Hoe heeft het bestuur die "ingreep" dan gedaan? De manier waarop iets gebracht wordt kan soms verkeerd vallen.. Voor jou balen, want jij houdt wel van die aanpak en als hij daarop in moet leveren..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef Quoi het volgende:
@MD: leuke filmpjesWat loop je toch met gemak!
Mijn training zit erop. Bijna 45 MINUTEN loopscholing gedaanDaarna korte snelle intervallen, inclusief flinke heuvel en eindigen met sprint. In het begin viel het erg tegen, kon bijna niet herstellen. De laatste 200m voluit en de sprint gingen echter heerlijk. Heb dan best profijt van de lange benen
Ofwel: Ik voel me gesandwiched![]()
Maar lopen:En pijntjes: afwezig, nog steeds
De suggestie van een tussengroep lijkt me wel een goede oplossing, maar daar moet iemand oom tijd voor hebben en de trainers liggen nu eenmaal niet voor het oprapen...![]()
Ik mocht het vandaag proberen met een BMW, ook leuk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar heb je trailschoenen voor![]()
![]()
Zijstap, maar ook tevens een aanpak: we gaan intern trainingscursussen aanbieden. Opbrengst: meer trainers, meer aanpak-op-maat. Een aantal groepjes die naar een doel toewerken (HM, M, 10k), enkele groepjes die lekker willen freewheelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
evne een zijstap.... weet iemand of er vanuit bijv. KNAU actief gepromoot wordt om trainerscursussen te volgen? Al was het bijv. alleen al voor jeugdbegeleidingAgendapunt op de trainersvergadering. Zijn opzich 2 zeer sociale tactische personen vanuit het bestuur die dit hebben opgepakt, dus ik verwacht geen overonderende aanpak. Ben je zo een trainer kwijt, want wat jij zegt: de manier van communiceren is het halve werk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jammer dat iemand zich dan anders opstelt.. Hoe heeft het bestuur die "ingreep" dan gedaan? De manier waarop iets gebracht wordt kan soms verkeerd vallen.. Voor jou balen, want jij houdt wel van die aanpak en als hij daarop in moet leveren..
De suggestie van een tussengroep lijkt me wel een goede oplossing, maar daar moet iemand oom tijd voor hebben en de trainers liggen nu eenmaal niet voor het oprapen...
Tussengroep moet het dus worden, alleen gebrek aan trainers. Deze trainer in kwestie is 72dus gaat ook niet meer jaren mee
![]()
![]()
het is natuurlijk wel zo dat je voor een "beginnende tussengroep" misschien niet echt een trainer nodig hebt, misschien is een ervaren loper die het wil coordineren en wat wil adviseren al voldoendequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jammer dat iemand zich dan anders opstelt.. Hoe heeft het bestuur die "ingreep" dan gedaan? De manier waarop iets gebracht wordt kan soms verkeerd vallen.. Voor jou balen, want jij houdt wel van die aanpak en als hij daarop in moet leveren..
De suggestie van een tussengroep lijkt me wel een goede oplossing, maar daar moet iemand oom tijd voor hebben en de trainers liggen nu eenmaal niet voor het oprapen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Whoaaaaahhhh.
Ik loop volgens mij 5/km op dit moment als ik continue hardloop. Vandaag hebben we 15 minuten aan een stuk gelopen en dan kom ik dus op een mooie 3km uit. Tis de een-na-laatste training met de loopgroep. Nu moet ik gaan nadenken of ik ermee doorga of dat ik wat anders ga doen. Twijfels...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Quoi, can you hear the calling??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:16 schreef Quoi het volgende:
Tussengroep moet het dus worden, alleen gebrek aan trainers. Deze trainer in kwestie is 72dus gaat ook niet meer jaren mee
Dat ik trainert moet worden bedoel je? Nehhh..... Er zitten potdikkie maar 7 dagen in een week en 24 in een dagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Quoi, can you hear the calling??![]()
![]()
Ja.. Maar vergis je niet, beginners is juist een groep die goede begeleiding nodig hebben om verkeerde gewoonten eruit te halen/houden en blessurepreventie.. Lastig hoor...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel zo dat je voor een "beginnende tussengroep" misschien niet echt een trainer nodig hebt, misschien is een ervaren loper die het wil coordineren en wat wil adviseren al voldoende![]()
I feel your pain sister...en ik ben ook nog zo'n ezel die overal ja op zegt als ze me ergens voor vragenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat ik trainert moet worden bedoel je? Nehhh..... Er zitten potdikkie maar 7 dagen in een week en 24 in een daggewoon omdat ik het leuk vind
Vindt je het leuk om in deze groep te trainen? En als je doorgaat, waarin kom je dan terecht?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef slacker_nl het volgende:
Whoaaaaahhhh.
Ik loop volgens mij 5/km op dit moment als ik continue hardloop. Vandaag hebben we 15 minuten aan een stuk gelopen en dan kom ik dus op een mooie 3km uit. Tis de een-na-laatste training met de loopgroep. Nu moet ik gaan nadenken of ik ermee doorga of dat ik wat anders ga doen. Twijfels...![]()
tuurlijk, maar er zijn bij mij club bijv. genoeg lopers die geen trainingspapieren hebben maar wel ervaring genoeg om een beginnende groep onder hun hoede te nemen, al was het maar voor een 12weeks programma of zo iets om ze kennis te laten maken met de loopsportquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja.. Maar vergis je niet, beginners is juist een groep die goede begeleiding nodig hebben om verkeerde gewoonten eruit te halen/houden en blessurepreventie.. Lastig hoor...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
@MaleDuck; leuke filmpjes!! En tof dat de inschrijvingen voor de Ekiden de deur uit zijn!
Ik zag weer mooie horloges voorbij komen; een GPS-horloge wordt mijn volgende beloning. Toen ik aan het opbouwen was naar vijf km had ik mezelf hardloopschoenen beloofd voor als ik de vijf zou halen. Uiteindelijk heb ik ze van mossel gekregen voor m'n verjaardag, maar wél toen ik de vijf km zo ongeveer gehaald had. Nu wordt het (als de financiën meezitten) een GPS-horloge wanneer ik de 10 km haal. Waarschijnlijk de garmin 210, al moet ik tzt even kijken of ie goed zit.. Heb nogal smalle polsen. Maar dat zien we dan wel, voorlopig blijft het bij af en toe kwijlen.
Vandaag trouwens belabberd gelopen. Ik moest 30 minuten, maar na 12 minuten ben ik er mee gestopt. M'n neus liep harder dan ik, ik liep te niezen en was kortademig. Hopelijk ben ik donderdag een beetje opgeknapt en gaat het dan weer beter. Nu lekker naar bed!Wat zijn je alternatieven? Als je het naar je zin hebt zou ik lekker doorgaan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef slacker_nl het volgende:
Whoaaaaahhhh.
Ik loop volgens mij 5/km op dit moment als ik continue hardloop. Vandaag hebben we 15 minuten aan een stuk gelopen en dan kom ik dus op een mooie 3km uit. Tis de een-na-laatste training met de loopgroep. Nu moet ik gaan nadenken of ik ermee doorga of dat ik wat anders ga doen. Twijfels...![]()
![]()
Wat voor anders wil je dan gaan doen? Lekker doorgaan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef slacker_nl het volgende:
Whoaaaaahhhh.
Ik loop volgens mij 5/km op dit moment als ik continue hardloop. Vandaag hebben we 15 minuten aan een stuk gelopen en dan kom ik dus op een mooie 3km uit. Tis de een-na-laatste training met de loopgroep. Nu moet ik gaan nadenken of ik ermee doorga of dat ik wat anders ga doen. Twijfels...Ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I feel your pain sister...en ik ben ook nog zo'n ezel die overal ja op zegt als ze me ergens voor vragengewoon omdat ik het leuk vind
Dus: nee. Want ik vind alles bijna leuk! Ik denk ook dat er mensen zijn die dat beter kunnen als ik.
![]()
Het is een leuke groep, maar of ik er in de twee sterrenvariant mee doorga? Ik loop ver vooraan op dit moment en er zit een groep in het Westerpark wat voor mij velenmalen dichterbij is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef Nirak het volgende:
Vindt je het leuk om in deze groep te trainen? En als je doorgaat, waarin kom je dan terecht?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zelf lopuh.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:24 schreef Quoi het volgende:
Wat voor anders wil je dan gaan doen? Lekker doorgaan!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dankjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mooie tijd man!En dan weet je volgende week in welke groep je komt?
Aan de hand van die tijd en advies van de trainer komt er een advies uitrollen voor 1 groep.
2 Groepen waar ik in zou kunnen zijn B- groep (10 km tussen 50 en 60 minuten), of de C-groep (60-65 minuten).
Denk dat ik in ieder geval in het begin verder ga in de C groep waar ik nu in zit. Later in het seizoen overstappen is wel altijd mogelijk dus als het goed blijft gaan kan ik altijd later nog kijken.
Wil eerst de HM lopen, en tegendeel tijd kijk ik verder![]()
![]()
Dat is een waarheid als een koequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tuurlijk, maar er zijn bij mij club bijv. genoeg lopers die geen trainingspapieren hebben maar wel ervaring genoeg om een beginnende groep onder hun hoede te nemen, al was het maar voor een 12weeks programma of zo iets om ze kennis te laten maken met de loopsport
Slacker, je kunt overwegen om her en der op proef een paar keer mee te trainen. Als je nu al zo ver voorop loopt is het de vraag of je bij deze loopgroep voldoende uitdaging blijft houden natuurlijk.
Zelf lopen kan ook, is maar net wat je voorkeur is.![]()
Je vergeet dat deze loopgroep meerdere groepen heeft, dus ik kan ook gewoon bij een andere groep van dezelfde groep gaan zitten. De vraag is meer nu, wil ik weer een loopgroep of ga ik solo verder. Beide hebben hun voordelen (en nadelen).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef Nirak het volgende:
Dat is een waarheid als een koe
Slacker, je kunt overwegen om her en der op proef een paar keer mee te trainen. Als je nu al zo ver voorop loopt is het de vraag of je bij deze loopgroep voldoende uitdaging blijft houden natuurlijk.
Zelf lopen kan ook, is maar net wat je voorkeur is.
@RD coaching is een vak apart hoor, dat kan je niet zomaar doen omdat je ervaring hebt. Techniek hebben en techniek overbrengen zijn twee aparte zaken. Kijk naar de voetballerij, goede voetballers zijn niet per se goede coaches en goede coaches zijn niet per se goede voetballers.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik had vanavond niet veel zin, voelde me erg moe. Ook omdat ik vanmiddag teveel winegums had gegeten...
Toch even snel een 5 km eruit geperst. En hoe. Beste cooper, beste 3Mi en beste 5 km tot nu toe. En naderhand een heerlijk gevoel!
Hardlopen is leuk
http://www.endomondo.com/workouts/202050001/6604798Life is what you make it.![]()
tuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in... Louis van Gaal is daar het beste voorbeeld van, bakte er bij Sparta weinig van maar toch redelijk terecht gekomen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je vergeet dat deze loopgroep meerdere groepen heeft, dus ik kan ook gewoon bij een andere groep van dezelfde groep gaan zitten. De vraag is meer nu, wil ik weer een loopgroep of ga ik solo verder. Beide hebben hun voordelen (en nadelen).
@RD coaching is een vak apart hoor, dat kan je niet zomaar doen omdat je ervaring hebt. Techniek hebben en techniek overbrengen zijn twee aparte zaken. Kijk naar de voetballerij, goede voetballers zijn niet per se goede coaches en goede coaches zijn niet per se goede voetballers.
Maar het ging er mij dan ook om om de druk op een club wat te verlichten door "de introductie" aan zeer ervaren lopers over te laten en ze dan door te laten stromen.
En mensen die dat leuk vinden om te doen (het "coachen") hebben vaak van hun eigen al de natuurlijke flair om dingen over te brengen op een duidelijke manier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als ik kijk naar het tempo waar jij en Swets nu jullie loopjes doen lijkt B- me een prima groep hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:28 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dankje
Aan de hand van die tijd en advies van de trainer komt er een advies uitrollen voor 1 groep.
2 Groepen waar ik in zou kunnen zijn B- groep (10 km tussen 50 en 60 minuten), of de C-groep (60-65 minuten).
Denk dat ik in ieder geval in het begin verder ga in de C groep waar ik nu in zit. Later in het seizoen overstappen is wel altijd mogelijk dus als het goed blijft gaan kan ik altijd later nog kijken.
Wil eerst de HM lopen, en tegendeel tijd kijk ik verder![]()
Westerpark dan + daarnaast zelf lopen. Opgelost!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het is een leuke groep, maar of ik er in de twee sterrenvariant mee doorga? Ik loop ver vooraan op dit moment en er zit een groep in het Westerpark wat voor mij velenmalen dichterbij is.![]()
Wow! Dat is echt sprinten voor mij...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Schanulleke het volgende:
Ik had vanavond niet veel zin, voelde me erg moe. Ook omdat ik vanmiddag teveel winegums had gegeten...
Toch even snel een 5 km eruit geperst. En hoe. Beste cooper, beste 3Mi en beste 5 km tot nu toe. En naderhand een heerlijk gevoel!
Hardlopen is leuk
http://www.endomondo.com/workouts/202050001/6604798![]()
![]()
Eergisteren had ik 5.7 km gelopen met 6:35 min/km, daar wilde ik vanavond overheen.
Minimaal 5 kilometer lopen met zo ongeveer 6:20 min/km.
Ik startte redelijk snel met 6:17 min/km en ik hoorde elke kilometer eigenlijk de rondetijden dalen, terwijl ik normaal juist steeds langzamer ga lopen. Na 5 kilometer had ik een tijd van 30:47, mooie tijd vond ik zelf. Ik besloot nog tot 6 kilometer door te gaan en een (flinke) versnelling in te zetten.
Door die versnelling heb ik uiteindelijk heb ik zelfs een bekertje op de 5 kilometer gehaald! Precies 30:00![]()
Ook nog een bekertje op de 3 mijl, maar die afstand boeit me niet zoveel![]()
http://www.endomondo.com/workouts/202050671/4748952![]()
5 bekertjes erbij
Wel tevreden zo achteraf.Sow, snelle tijd man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, zo makkelijk is da ni he. De dagen moeten ook nog kloppen en het staat nog niet op de site. Tijd zat, er zit hoe dan ook een rustweek tussen dus dan kan ik nog vrolijk nadenken over deze en gene.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:38 schreef Quoi het volgende:
Westerpark dan + daarnaast zelf lopen. Opgelost!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Damn, de schoenen die ik dus besteld had zijn niet meer leverbaar. Nergens meer te krijgen mijn model. Wel zonde, ben er echt tevreden mee.The sun in your Eyes
ik kan heel goed googlen, wil je nog dat ik even kijk?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:54 schreef Onama het volgende:
Damn, de schoenen die ik dus besteld had zijn niet meer leverbaar. Nergens meer te krijgen mijn model. Wel zonde, ben er echt tevreden mee.![]()
Mooi gelopen dan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:47 schreef FZN05 het volgende:
Eergisteren had ik 5.7 km gelopen met 6:35 min/km, daar wilde ik vanavond overheen.
Minimaal 5 kilometer lopen met zo ongeveer 6:20 min/km.
Ik startte redelijk snel met 6:17 min/km en ik hoorde elke kilometer eigenlijk de rondetijden dalen, terwijl ik normaal juist steeds langzamer ga lopen. Na 5 kilometer had ik een tijd van 30:47, mooie tijd vond ik zelf. Ik besloot nog tot 6 kilometer door te gaan en een (flinke) versnelling in te zetten.
Door die versnelling heb ik uiteindelijk heb ik zelfs een bekertje op de 5 kilometer gehaald! Precies 30:00![]()
Ook nog een bekertje op de 3 mijl, maar die afstand boeit me niet zoveel![]()
http://www.endomondo.com/workouts/202050671/4748952Life is what you make it.![]()
Graag! Had al rondgekeken, maar zelfs op e-bay kan ik niks vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik kan heel goed googlen, wil je nog dat ik even kijk?
Gaat om deze schoen, moet de Wide variant zijn. Heb de normale aan mijn voet gehad en is me te smal helaas (maat zou 43 zijn, 10 in de US):
http://shop.run.mizunousa.com/p/mizuno-mens-wave-inspire-9-wide
EDIT: Maargoed, als het niet is dan is het niet. Als ik een andere anti-pronatie schoen haal die ik langzaam erin rouleer dan komt het ook wel goed natuurlijk.The sun in your Eyes
http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item4855d9c432quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:00 schreef Onama het volgende:
[..]
Graag! Had al rondgekeken, maar zelfs op e-bay kan ik niks vinden.
Gaat om deze schoen, moet de Wide variant zijn. Heb de normale aan mijn voet gehad en is me te smal helaas (maat zou 43 zijn, 10 in de US):
http://shop.run.mizunousa.com/p/mizuno-mens-wave-inspire-9-wide
EDIT: Maargoed, als het niet is dan is het niet. Als ik een andere anti-pronatie schoen haal die ik langzaam erin rouleer dan komt het ook wel goed natuurlijk.
deze? ships worldwide!![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Schanulleke het volgende:
En hoe. Beste cooper, beste 3Mi en beste 5 km tot nu toe. En naderhand een heerlijk gevoel!
Hardlopen is leuk
http://www.endomondo.com/workouts/202050001/6604798![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:06 schreef Twinky het volgende:
[..]
http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item4855d9c432
deze? ships worldwide!quote:We can NOT ship to E.E.A.
The sun in your Eyes
Als je ze echt héél graag wil kun je ze naar zo'n service in China/Amerika sturen die ze dan weer naar jou sturen.quote:![]()
Jaaaaaa, na vier maanden blessure heb ik ook al weer drie keer gelopen!
Wel vanaf les 2 bij Evy, les 1 deed het niet, maar goed. Mijn conditie blijkt er erger aan toe te zijn dan ik dacht (hoewel ik ook weer bloedarmoede heb gehad), maar een mooie tijd op de 4mijl komt er zeker aan!
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef Finland. het volgende:
Wel vanaf les 2 bij Evy, les 1 deed het niet, maar goed. Mijn conditie blijkt er erger aan toe te zijn dan ik dacht (hoewel ik ook weer bloedarmoede heb gehad), maar een mooie tijd op de 4mijl komt er zeker aan!
Omdat ik vandaag alleen maar heb lopen vragen bij deze wat info om te delen:
http://www.dcrainmaker.co(...)android-surface.html
Ik herinner me hier iemand die de vraag stelde of je workouts vanaf je Garmin meteen op je tablet kan zetten en zie zowaar dcrainmaker er een artikel over posten. Kan dus zeker wel met verschillende tablets, de een wat beter dan de andere weliswaar.
Wie was dat nou ook alweer die wou weten of dat kon?The sun in your Eyes
Lichaam begint te zeuren dat 5x sporten in de week wat teveel is. Zo jammer dat ik het zelf leuker vind dan mijn lichaam. Zere knietjes en enkeltjes, dus maar even de rem erop. Zou morgenochtend lopen en morgenavond badmintonnen. Morgenavond maar kiezen welke van de 2 het wordt.
Zou toch liever beide doen als remedie tegen tentamenstress.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Alweer geen training vanavond, maar ik heb in plaats daarvan naar een van mijn grote helden op het gebied van softwareontwikkeling mogen luisterenVanaf donderdag ga ik weer trainen, zondag begint mijn marathonvoorbereiding.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2013 23:59:33 ]![]()
Godsgloeiende, ipv hardlopen heb ik vanavond vanaf 20.13u tot 23.45u op f5 lopen duwen om kaartjes te kopen voor het Into the Woods festival ...zonder succes!
Dan maar de wekker extra vroeg om morgen nog even te kunnen lopen."On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Bah, na 17km begon mijn knie het echt plotseling te begeven, bergje af van een viaduct en ineens kreeg ik last. Even gestopt om goed te rekken en strekken. Niks hielp. Terug dan maar lopend, lekker 8km....
Blurgh, hopen dat het snel over is, even een drietal daagjes echt rust pakken. Zit aan de achterkant van mijn knie, ofja, loopt bijna uit over mijn hele rechterbeen.![]()
Vandaag ook weer zo'n 5km gelopen, ging prima en m'n looppartner had blijkbaar haast want ik scherpte nog bijna m'n PR aan ook.![]()
Vrijdag weer 5km en dan heb ik die afstand wel een beetje gehad moet ik zeggen.![]()
Mooi, hoop dat het goed blijft gaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef Finland. het volgende:
![]()
![]()
Kaartjes kopen via internet is een bitchquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:16 schreef yozd het volgende:
Godsgloeiende, ipv hardlopen heb ik vanavond vanaf 20.13u tot 23.45u op f5 lopen duwen om kaartjes te kopen voor het Into the Woods festival ...zonder succes!
Dan maar de wekker extra vroeg om morgen nog even te kunnen lopen.
Oh, en van de Facebook van de Ekiden!quote:Het gaat nog druk worden aan het loket.. Exact 99 teams hebben zich reeds aangemeld! Zijn we op weg naar een record-deelname? Nog niet ingeschreven? Ga snel naar http://www.rotterdamekiden.nl/inschrijven :-)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat een nacht. De muggen zijn er weer. Ook al steken ze mij zelden en mijn vrouw des te meer. Het geluid blijft zwaar klote. En na een tijdje ga je hem toch maar zoeken maar dan heeft ie ineens een stealth mode...
Zowat De hele nacht geprobeerd haar dood te meppen, de wekker gaat, ik ga eruit, zie iets voorbij vliegen, pats, hebbes. Geeft toch een voldoening
Klote beesten...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef Onama het volgende:
http://www.dcrainmaker.co(...)android-surface.html
Ik herinner me hier iemand die de vraag stelde of je workouts vanaf je Garmin meteen op je tablet kan zetten en zie zowaar dcrainmaker er een artikel over posten. Kan dus zeker wel met verschillende tablets, de een wat beter dan de andere weliswaar.
Wie was dat nou ook alweer die wou weten of dat kon?![]()
De werking met de ipad wist ik al. Maar nog niet hoe ik mij android gsm kan gebruiken. Top, bedankt.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:03 schreef streamnl het volgende:
Wat een nacht. De muggen zijn er weer. Ook al steken ze mij zelden en mijn vrouw des te meer. Het geluid blijft zwaar klote. En na een tijdje ga je hem toch maar zoeken maar dan heeft ie ineens een stealth mode...
Zowat De hele nacht geprobeerd haar dood te meppen
Mannetjes muggen steken nietquote:het zijn dus altijd de vrouwtjes die je wakker houden 's nachts
oooowww...weer wat geleerd!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mannetjes muggen steken niethet zijn dus altijd de vrouwtjes die je wakker houden 's nachts
Ik dacht al dat een verdachte "love triangle" plaats vond na Stream's afspraakje in het bos met Jero'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nu eten en zo direkt brandweeroefening...
Wij zijn aan het wachten tot de AH opengaat, want we hebben natuurlijk niks in huis
Na een duurloop jezelf helemaal leeg sprinten bergop. Kun je na de eerste keer nog? Nog een keer!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is daar een testje voor of iets dergelijks?F means you're fucked![]()
Na 1 keer al terugquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
BAH![]()
![]()
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat mijn nieuwe schoenen de eerste 2/3 keer geen last gaven. En daarna liepen ze ineens heerlijk.F means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oooowww...weer wat geleerd!!
Ik dacht al dat een verdachte "love triangle" plaats vond na Stream's afspraakje in het bos met Jero
Veel plezier met de oefening! Probeer niet het bos in de fik te zetten..![]()
![]()
Vanavond beachvolleybal. Als mijn voet dat houdt, vindt ik dat ik morgen weer moet lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
mijn ravenna's zaten meteen gegoten, nooit geen greintje last van gehad, pas toen ze begonnen te verslijten kwamen de blaren. En dit is niet een hiel- of wat dan ook blaar, maar precies dezelfde wrijving die ik bij mijn Saucony's ook had die nooit weggegaan is, vandaar. Maar ik loop er nog wel even op door, aangezien ik toch niet de tijd heb om meteen terug te gaan, kan ik inderdaad kijken of 't beter wordt, maar vrees 't ergste.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Na 1 keer al terug![]()
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat mijn nieuwe schoenen de eerste 2/3 keer geen last gaven. En daarna liepen ze ineens heerlijk.Ja doei.![]()
Het is toch net geworden ipv gisterenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef MaleDuck het volgende:
https://www.dropbox.com/s/rt7flvr2g9cco6p/IMG_2193.MOV![]()
Mare, leuk filmpjes. Het geeft wel een klein beetje het beeld hoe het is in België. Al kan je niet filmen hoe dat voor jou moet voelen als je er daadwerkelijk er door heen loopt.Er komt misschien een vervolg....quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
oooowww...weer wat geleerd!!
Ik dacht al dat een verdachte "love triangle" plaats vond na Stream's afspraakje in het bos met JeroJij hebt toch ook zijn Facebook foto gezien waar ie lachend voor een brandend huis staat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:04 schreef Jero_nimo het volgende:
Veel plezier met de oefening! Probeer niet het bos in de fik te zetten..
De grootste pyromanen zijn de brandweermannen
[ Bericht 17% gewijzigd door streamnl op 12-06-2013 09:25:25 ]![]()
Dit vermoeden had ik al, maar nooit getest, nou, toch maar eens dealxtreme gaan voorzien van knaken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef Onama het volgende:
http://www.dcrainmaker.co(...)android-surface.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ok, thanks. Eens kijken of ik daar een duurloopje op kan vinden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Na een duurloop jezelf helemaal leeg sprinten bergop. Kun je na de eerste keer nog? Nog een keer!
Succes! Bij rugpijn is lopen meestal wel goed trouwens. Je bent geneigd om rust te nemen, maar daar verkrampen die spieren alleen maar meer van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is interval dag. Maar ik heb een spier verrekt in m'n rug... We gaan het beleven straks.Life is what you make it.![]()
Ik heb nu ook twee weken nieuwe schoenen en opeens een klein beetje last in mijn knie. Voelt nog niet alarmerend, lijkt me er een beetje bij te horen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Na 1 keer al terug![]()
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat mijn nieuwe schoenen de eerste 2/3 keer geen last gaven. En daarna liepen ze ineens heerlijk.
Net als een schuurplekje, dat heb je bij gewone schoenen ook wel eens.Life is what you make it.![]()
Broeierig buiten!
Zwaar rondje dus.. gelukkig maar een klein rondje gedaan![]()
ah, buienradar heeft het over een luchtvochtigheid van 78% met 18 graden en windkracht 4.. dat verklaart e.e.a.
Op naar zondag!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nice, gaat dat wel goedkomen met de knieholte? Of ben je alweer klachtenvrij?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:45 schreef YUR het volgende:
Vanavond een zware training op het programma![]()
Nette 5 km hoor Arquero!
En met een beetje mazzel volgt vandaag voor de Ekidenlopers een pm met informatie.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik voel me ineens zo'n aansteller, met m'n trui aan
Ik lijk klachtenvrijquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, gaat dat wel goedkomen met de knieholte? Of ben je alweer klachtenvrij?
Nette 5 km hoor Arquero!
En met een beetje mazzel volgt vandaag voor de Ekidenlopers een pm met informatie.
training voor vanavond: 6-8-4-8-6 minuten op 10km-tempo (dat is in deze groep rond de 4.00/km), met na elke interval de helft van de interval als rust. Ben erg benieuwd!F means you're fucked![]()
Geen last van m'n rug gehad inderdaad. En ondanks het broeierige weer nog een behoorlijke interval gelopen ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Succes! Bij rugpijn is lopen meestal wel goed trouwens. Je bent geneigd om rust te nemen, maar daar verkrampen die spieren alleen maar meer van.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
En met een beetje mazzel volgt vandaag voor de Ekidenlopers een pm met informatie.![]()
* streamnl is toch wel erg nieuwsgierig![]()
![]()
* CRX_master ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:03 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
* streamnl is toch wel erg nieuwsgierig![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik lijk klachtenvrij
training voor vanavond: 6-8-4-8-6 minuten op 10km-tempo (dat is in deze groep rond de 4.00/km), met na elke interval de helft van de interval als rust. Ben erg benieuwd!Top, hier gaat het ook steeds beter, zo goed dat ik steeds vaker mijn oefeningen vergeet te doen
![]()
Veel plezier en succes vanavond!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Kan iemand me toevoegen bij de loopjes? Ik heb me ingeschreven:
1
21 [b]06-10-2013 - [url=http://www.rondjebergen.nl]Rondje Bergen (Bergen)[/url][/b]
2 [*]SEMTEX - 10EM
Een lekker klein loopje en lopen door de mooie bossen en het centrum van BergenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Naar dat loopje had ik laatst ook al gekeken toen ik een 10EM aan het uitzoeken was. Mooie omgeving in ieder geval.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:11 schreef SEMTEX het volgende:
Kan iemand me toevoegen bij de loopjes? Ik heb me ingeschreven:
[ code verwijderd ]
Een lekker klein loopje en lopen door de mooie bossen en het centrum van BergenLife is what you make it.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:03 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
* streamnl is toch wel erg nieuwsgierig
Dat dusquote:![]()
![]()
Welke heb je nog meer op 't oog? Ik heb me ook ingeschreven voor de Veldhoven ten miles. Best veel 10EM-etjes dit jaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Naar dat loopje had ik laatst ook al gekeken toen ik een 10EM aan het uitzoeken was. Mooie omgeving in ieder geval.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb het idee dat ik regelmatig weer uit de lijst verdwijn met loopjes die ik al opgegeven had. Vrrrrrrrrreeeeeeeeeeemd.
Zou iemand me willen toevoegen voor de volgende loopjes?
1
2[b]21 juni - [url=http://www.grachtenloop.nl/]Grachtenloop (Haarlem)[/url][/b]
[*]Schanulleke - 10 km
1
2[b]29 september - [url=http://www.zilverenkruisachmealoop.nl/]Zilveren Kruis Achmealoop (Haarlem)[/url][/b]
[*]Schanulleke - HM
1
2[b]17 november - [url=http://www.zevenheuvelenloop.nl/]Zevenheuvelenloop (Nijmegen)[/url][/b]
[*]Schanulleke - 15 kmLife is what you make it.![]()
Heb me uiteindelijk ingeschreven voor twee andere afstanden, zie mijn post hiervoor. Misschien dat ik die loop in Bergen er nog bij doe, het wordt wel tijd voor een aanscherping van mijn pr op de 10EM.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:18 schreef SEMTEX het volgende:
Welke heb je nog meer op 't oog? Ik heb me ook ingeschreven voor de Veldhoven ten miles. Best veel 10EM-etjes dit jaar.Life is what you make it.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Top, hier gaat het ook steeds beter, zo goed dat ik steeds vaker mijn oefeningen vergeet te doen
![]()
Veel plezier en succes vanavond!
F means you're fucked![]()
Misschien dat iemand de OP uit het vorige topic dan niet meeneemt, maar kopieert van de wiki.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:22 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb het idee dat ik regelmatig weer uit de lijst verdwijn met loopjes die ik al opgegeven had. Vrrrrrrrrreeeeeeeeeeemd.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ah ok. En is dat te ondervangen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien dat iemand de OP uit het vorige topic dan niet meeneemt, maar kopieert van de wiki.Life is what you make it.![]()
PM's voor de Ekiden zijn allemaal verstuurd.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Die Wiki uit de OP mikken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ah ok. En is dat te ondervangen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
ik loop na mn echtgenoot em voor een goede vriend op de Ekiden
Ik mag mijn chip-enkelbandje overdragen aan mijn vriendinnetje bij de Ekiden!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:30 schreef E.T. het volgende:
ik loop na mn echtgenoot em voor een goede vriend op de Ekiden
En verder ook veel leuke mensen die ik al heb gezien in het team
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:30 schreef MaleDuck het volgende:
PM's voor de Ekiden zijn allemaal verstuurd.![]()
![]()
![]()
Ik ga dus sowieso een PR lopen![]()
(de 7,nog wat km)![]()
Da's een leuke afstand ja!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:32 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga dus sowieso een PR lopen![]()
(de 7,nog wat km)
Ik mag de 10, na Quoi! Dan ben ik wel lekker snel klaar en kan ik gaan pogen gezellig te doen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Alweer geen training vanavond, maar ik heb in plaats daarvan naar een van mijn grote helden op het gebied van softwareontwikkeling mogen luisterenVanaf donderdag ga ik weer trainen, zondag begint mijn marathonvoorbereiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Da's een leuke afstand ja!
Ik mag de 10, na Quoi! Dan ben ik wel lekker snel klaar en kan ik gaan pogen gezellig te doen![]()
Dan mag ik na ca. 25 minuten (ja, ik ga een tandje extra voor de Ekiden) al op mijn lauweren rusten
![]()
![]()
Was ik net van planquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:32 schreef Swetsenegger het volgende:
LeukMaleduck plaats je ook nog een post met alle team samenstellingen?
Fok!ing Fast:
5 km MaleDuck
10 km Jero_nimo
5 km DeeBee
10 km Mr.B.
5 km YUR
7.195 km Bonobo11
Fok!ing Girlpower
5 km Quoi
10 km hatsaflats
5 km Brighteyes
10 km Sheriam
5 km Guppyfriend
7.195 km Miezziej (met een klein voorbehoud)
Fok!ing Awesome
5 km TheWhiteCowboy
10 km xzaz
5 km LadyOracle
10 km Levitas
5 km De_kluizenaar
7.195 km Onama
Niet Fok!en, maar lopen
5 km Mosselmossel
10 km GlenHighland
5 km Gogo83
10 km Jumparound
5 km Daywalk3r
7.195 km streamnl
Run, Fok!, run!
5 km LastPost
10 km Hinder
5 km CRX_master
10 km Swetsenegger
5 km E.T.
7.195 km Arquero<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ben ook benieuwd naar de anderen teams iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:32 schreef Swetsenegger het volgende:
LeukMaleduck plaats je ook nog een post met alle team samenstellingen?
De Rotterdam Ekiden op 6 juli.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:35 schreef Schanulleke het volgende:
Over welke ekiden gaat het? Ziet er tof uit zo'n evenement!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
De 10, Oooo die heb jij vaak zat gelopen, kippetjequote:Op woensdag 12 juni 2013 10:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Da's een leuke afstand ja!
Ik mag de 10, na Quoi! Dan ben ik wel lekker snel klaar en kan ik gaan pogen gezellig te doen
Mij lijkt die 7, nog wat een aparte afstand om te lopen.
Ik heb er zin in.
En dan Mossel als sheriff in onze team![]()
![]()
Mooi, dan hoef ik niet te balen dat de inschrijving me ontgaan is, dan ga ik al lekker vakantie vieren.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Was ik net van plan
Fok!ing Fast:
5 km MaleDuck
10 km Jero_nimo
5 km DeeBee
10 km Mr.B.
5 km YUR
7.195 km Bonobo11
Fok!ing Girlpower
5 km Quoi
10 km hatsaflats
5 km Brighteyes
10 km Sheriam
5 km Guppyfriend
7.195 km Miezziej (met een klein voorbehoud)
Fok!ing Awesome
5 km TheWhiteCowboy
10 km xzaz
5 km LadyOracle
10 km Levitas
5 km De_kluizenaar
7.195 km Onama
Niet Fok!en, maar lopen
5 km Mosselmossel
10 km GlenHighland
5 km Gogo83
10 km Jumparound
5 km Daywalk3r
7.195 km streamnl
Run, Fok!, run!
5 km LastPost
10 km Hinder
5 km CRX_master
10 km Swetsenegger
5 km E.T.
7.195 km ArqueroIk krijg er nu echt zin in.
![]()
Ik hoop dat het niet te warm is, want dan vind ik 10 op redelijk tempo best wel een eindquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:36 schreef streamnl het volgende:
[..]
De 10, Oooo die heb jij vaak zat gelopen, kippetje
Mij lijkt die 7, nog wat een aparte afstand om te lopen.
Ik heb er zin in.
En dan Mossel als sheriff in onze team
[ afbeelding ]Maar het moet wel weer lekker weer zijn om gezellig te doen en voor de bbq. Drama's.
![]()
Ik ook, kan ik me nu op de praktische zaken gaan richten. En een besluit gaan nemen over de BBQquote:
Ik wil dan wel voor Jero finishen, lijkt me tofquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:39 schreef mosselmossel het volgende:
Voor Quoi finishen. Dat wordt het doel.![]()
![]()
Ja, dat wil ik ook wel, maar ik weet dat me dat niet lukt. Quoi is echter ongeveer even snel als ik en we starten tegelijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik wil dan wel voor Jero finishen, lijkt me tof
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is een goed idee!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik wil dan wel voor Jero finishen, lijkt me tofDan loop ik wel in je slipstream! Lekker uit de wind!
Fok!ing fast FTW![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb het aan de hand van PR's en richttijden staan op finish tussen: 14:34 - 14:46quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:41 schreef Arquero het volgende:
Fok!ing Fast is volgens mij ook echt wel fokking fast![]()
Wordt mooie eindtijd<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik verwacht zelfs nog iets sneller te zijn die dagquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel, maar ik weet dat me dat niet lukt. Quoi is echter ongeveer even snel als ik en we starten tegelijk.Leuk dat we gelijk lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: