SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepJa doei.![]()
Dan ben ik wel benieuwd nu hoor MoBlo
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nou, ik dacht 'ik ga even nieuwe schoenen halen'_________!
Ja, dat even werd 'm niet.
Heb de HELE winkel aangehad voor m'n gevoel. Overproneren, dit-dat-alles, heel mooie analyse gedaan, met filmpje en gait analysis en weetikwatveelmeer. Het was súperrustig (als in: ik was de enige klant) dus er werd echt alle tijd voor me genomen. Damesschoenen vielen weer af ivm te brede voeten, dus op naar de herenschoenen weer, alwaar het probleem dan weer zat in de hiel, die bij mij dan weer heel smal is. Veel verschillende soorten van verschillende merken aangehad, vooral wat Brooks, Nikes, Puma's zelfs nog, paar Asics en vast nog wat meer.
De meer weg-georiënteerde schoenen die ik nu heb, de Ravenna 3, die ik had gekocht zonder analyse, bleken echt perfect voor me te zijn, dus dat is fijnmaar ik wilde echt meer grip, wat ze wel begreep toen ik haar uitlegde waar we regelmatig aan het rennen waren.
Uiteindelijk hing het tussen twee schoenen: de Brooks Cascadia en de Nike Pegasus.
Voor beide viel héél veel te zeggen.
De Brooks: zelfde feel als de Ravenna, veel contact met de grond, wat veel plezier oplevert op de trails; goede feel met de ondergrond en een beetje rauw achtig, maar wel met voldoende steun. Profiel was meer op trail gericht, en gezien m'n budget zou ik toch liever een schoen hebben waarmee ik ook die paar stukken weg gemakkelijk mee kan pakken zonder dat ze direct slijten.
De Nikes: compleet andere feel dan de Brooks. Wat dikkere zool, maar echte slofjes. Heel fijne demping, alsof je op watten loopt, en goede steun aan alle kanten van m'n voet. Profiel is érg goed voor trails, maar naar het schijnt ook prima voor op de weg.
Uiteindelijk gekozen voor de Nike Pegasus, met in m'n hoofd de Cascadia en de Ravenna nog als ik eens geld over heb en ze goedkoop op Ebay staan (gewoon blijven browsen zo nu en dan dus).
Heb een beetje op gevoel gekozen, want verstand zei ergens 'blijf bij de Brooks!', maar ik hoop dat het goed komt. Heb sowieso 3 weken garantie, en mag er op lopen wat ik wil; ze nemen ze zonder problemen terug als ze niet blijken te bevallen, dus het was wel een veilige gevoelskeuze.
Dus, dit zijn zeEn ik heb ze van m'n ouders gehad
![]()
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Leuk MoBlo, fijn dat je zo de tijd kon nemen om eens goed te kijken naar de schoenen, ik hoop voor je dat ze bevallen!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goed verhaal, lekker kort!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik dacht 'ik ga even nieuwe schoenen halen'_________!
Ja, dat even werd 'm niet.
Heb de HELE winkel aangehad voor m'n gevoel. Overproneren, dit-dat-alles, heel mooie analyse gedaan, met filmpje en gait analysis en weetikwatveelmeer. Het was súperrustig (als in: ik was de enige klant) dus er werd echt alle tijd voor me genomen. Damesschoenen vielen weer af ivm te brede voeten, dus op naar de herenschoenen weer, alwaar het probleem dan weer zat in de hiel, die bij mij dan weer heel smal is. Veel verschillende soorten van verschillende merken aangehad, vooral wat Brooks, Nikes, Puma's zelfs nog, paar Asics en vast nog wat meer.
De meer weg-georiënteerde schoenen die ik nu heb, de Ravenna 3, die ik had gekocht zonder analyse, bleken echt perfect voor me te zijn, dus dat is fijnmaar ik wilde echt meer grip, wat ze wel begreep toen ik haar uitlegde waar we regelmatig aan het rennen waren.
Uiteindelijk hing het tussen twee schoenen: de Brooks Cascadia en de Nike Pegasus.
Voor beide viel héél veel te zeggen.
De Brooks: zelfde feel als de Ravenna, veel contact met de grond, wat veel plezier oplevert op de trails; goede feel met de ondergrond en een beetje rauw achtig, maar wel met voldoende steun. Profiel was meer op trail gericht, en gezien m'n budget zou ik toch liever een schoen hebben waarmee ik ook die paar stukken weg gemakkelijk mee kan pakken zonder dat ze direct slijten.
De Nikes: compleet andere feel dan de Brooks. Wat dikkere zool, maar echte slofjes. Heel fijne demping, alsof je op watten loopt, en goede steun aan alle kanten van m'n voet. Profiel is érg goed voor trails, maar naar het schijnt ook prima voor op de weg.
Uiteindelijk gekozen voor de Nike Pegasus, met in m'n hoofd de Cascadia en de Ravenna nog als ik eens geld over heb en ze goedkoop op Ebay staan (gewoon blijven browsen zo nu en dan dus).
Heb een beetje op gevoel gekozen, want verstand zei ergens 'blijf bij de Brooks!', maar ik hoop dat het goed komt. Heb sowieso 3 weken garantie, en mag er op lopen wat ik wil; ze nemen ze zonder problemen terug als ze niet blijken te bevallen, dus het was wel een veilige gevoelskeuze.
Dus, dit zijn zeEn ik heb ze van m'n ouders gehad
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Mooie schoenen iddMijn eerste hardloopschoenen waren ook van Nike.
11,25 KM erop zitten. Warmer dan je zou verwachten. Wel ruim onder het uur.
Vind het nog steeds moeilijk om tijdens mn rustige loopjes niet harder te gaan dan 5.15/KM. Iemand de gouden tip?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Geen tips hier, behalve gewoon langzamer lopen. Pace in de gaten houden en alert op je garmin zetten als je die hebt als je te snel gaat?
En ik ben niet zo merkvast/merkengeil: koop gewoon wat lekker zit en goed voelt. Kleurtjes vond ik wel even wennenmaargoed, ben ook aan die oranje Broos gewend, en deze zijn vast niet heel lang zo fel
![]()
Heb inmiddels al Asics, Saucony's en Brooks versleten, en ben eigenlijk alleen over de Brooks tot nu toe zéér tevreden, die zou ik zou nog eens kopenBen benieuwd naar de Nikes.
Ja doei.![]()
Kleinere stapjes?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:09 schreef _MvN_ het volgende:
Vind het nog steeds moeilijk om tijdens mn rustige loopjes niet harder te gaan dan 5.15/KM. Iemand de gouden tip?Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Tip: die tijd vergeten voor tijdens je trainingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:09 schreef _MvN_ het volgende:
Vind het nog steeds moeilijk om tijdens mn rustige loopjes niet harder te gaan dan 5.15/KM. Iemand de gouden tip?![]()
![]()
Oh, en dit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tip: die tijd vergeten voor tijdens je training
Wijze woorden Dr Quoi!Ja doei.![]()
True. Volgende keer zal ik deze wijze raad een s opvolgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tip: die tijd vergeten voor tijdens je training"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Zien er goed uit ja! Was nooit zo'n fan van Nike, maar de laatste tijd maken ze toch wel leuke modellen!![]()
Mooie schoenen en leuk verslag MoBlo!
Vooral die oranje veters.
MvN: Sorry, ik heb geen tips voor je!A grand adventure has begun.![]()
Nog een langzaam-tip: op een pad met bomen/lantaarnpalen even ver uit elkaar het aantal stappen tussen 2 palen tellen, en proberen meer te doen dan de vorige keer!![]()
Zo wil ik voor snelheid trainen af en toe eens een "meeloop-moment" creeëren, zoals met een fietser die me inhaalt. Proberen aan te haken en meelopen voor een paar 100 m, dan weer afzakken.
Misschien werkt dat ook wel andersom: niet een bepaalde loper/scootmobiel mogen inhalen oid. Al lijkt me dat ook wel weer superirritant soms, omdat je dan zo uit je ritme loopt. En als je een horloge hebt met je pace, kun je natuurlijk gewoon erg "op de klok" gaan lopen.![]()
Als je niet langzamer kunt dan 5:15 min/km, dan zit er niks anders op dan een andere sport te gaan beoefenen, pim-pam-pet bijvoorbeeld. Hardlopen is dan duidelijk niet jouw ding. Het is niet anders.![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Als je niet langzamer kunt dan 5:15 min/km, dan zit er niks anders op dan een andere sport te gaan beoefenen, pim-pam-pet bijvoorbeeld. Hardlopen is dan duidelijk niet jouw ding. Het is niet anders.![]()
![]()
![]()
Het is een trend!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:35 schreef Keshet het volgende:
Mooie schoenen en leuk verslag MoBlo!
Vooral die oranje veters.
MvN: Sorry, ik heb geen tips voor je!
Oude schoenen:
Ja doei.![]()
Inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Zien er goed uit ja! Was nooit zo'n fan van Nike, maar de laatste tijd maken ze toch wel leuke modellen!![]()
Vanavond nog even een kort stukje aan de wandel, dan wéer BBQ en voetballen ... drukke dag.![]()
![]()
Lol. Ik heb zaklopen al overwogen. Maar daar word ik moe van.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Als je niet langzamer kunt dan 5:15 min/km, dan zit er niks anders op dan een andere sport te gaan beoefenen, pim-pam-pet bijvoorbeeld. Hardlopen is dan duidelijk niet jouw ding. Het is niet anders."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik had dat dus vanmorgen mijn eerste KM, het lukte niet om langzamer te lopen en als ik het wel deed voelde het bijna alsof ik zo'n fake slow-motion na probeerde te doen.
***![]()
Ik loop tegenwoordig heel erg op de klok, kijk continue op m'n horloge om m'n pace in de gaten te houden.. Maar dat is voor mij wel de truc om langzamer te gaan en zo m'n km's uit te kunnen breiden. zodra ik een tijdje niet kijk, ga ik ongemerkt toch weer sneller lopen waardoor ik het eerder op moet geven...
Er komt vanzelf wel een tijd dat ik dit slakkentempo ook op gevoel kan lopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Vandaag is een mooie dag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Crisis, kan je dan helemaal níets?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Lol. Ik heb zaklopen al overwogen. Maar daar word ik moe van.![]()
Mooie sloffen Moblo. Ik had wel voor een trail schoen een iets andere profiel verwacht.
Ik ga morgen ook kijken voor trail schoenen. Het is niet zo ruig als daar of als bij RD maar ze (de mensen bij de trail dag) adviseerde dat het wel beter is.
Dus ga ik morgen maar eens kijken bij Scarabee in Valkenswaards.
Nu eerst mijn perenijsje opeten![]()
![]()
Ohai![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja zoiets had ik verwacht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
Je ziet op de foto niet echt goed hoe diep de groeven zijnMaar die zijn wel flink diep
Het zijn geen fell-shoes, dan had je meer dit gekregen:
[ afbeelding ]
Ik laat me morgen gewoon adviseren door hun en kijk wel wat ze te zeggen hebben.
Edit: ha guppy!!![]()
Heer-lijk!!quote:Ik wilde eigenlijk helemaal niet naar huis
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kun je meteen biertjes kopen in Achelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef streamnl het volgende:
Mooie sloffen Moblo. Ik had wel voor een trail schoen een iets andere profiel verwacht.
Ik ga morgen ook kijken voor trail schoenen. Het is niet zo ruig als daar of als bij RD maar ze (de mensen bij de trail dag) adviseerde dat het wel beter is.
Dus ga ik morgen maar eens kijken bij Scarabee in Valkenswaards.
Nu eerst mijn perenijsje opeten![]()
![]()
Dat is een goed teken!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Heer-lijk!!Ik wilde eigenlijk helemaal niet naar huis
Dat is maar 15 min rijden van waar ik woonquote:![]()
![]()
Ik heb dat altijd, met alle vakanties... Altijd al gehad ook. Ik zat vroeger de eerste honderden km's op weg naar huis te janken in de auto (tot groot plezier van m'n ouders, notquote:)
Neger wil ik het niet noemen, want ik ben gewapend met factor 50+ geweest. En dan nog ben ik erg voorzichtig met de zon. Want blond, blauwe ogen en kind van een roodharige vadermaar ik ben zeer zeker geen kreeft geweest of geworden (in tegenstelling tot andere gasten
), en voor mijn doen zelfs heul bruin! Je ziet m'n bikini en alles
Welkom terug in Nederland guppy! Heb je op vakantie nog hardgelopen?
Factor 50 smeer ik zelfs in Nederland nog. Iedere dag standaard op mijn gezicht![]()
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2013 16:46:01 ]![]()
Ik heb een paar halfslachtige pogingen gedaan om een rondje over het strand te rennenmaar het was natuurlijk veels te warm, en te mooi, en steeds zag ik weer iets anders waar ik dan ook nog even wilde kijken... Schoot niet echt op dus, maar dat geeft niet. Ik heb wel wat rondjes, met veel wandelen tussendoor. Ach ja, het zwemmen telt vast ook wel een beetje?
Dan kun je heel vaak biertjes halen in Achel!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is een goed teken!!
[..]
Dat is maar 15 min rijden van waar ik woon![]()
Geeft toch niet, het is niet voor niks vakantiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een paar halfslachtige pogingen gedaan om een rondje over het strand te rennenmaar het was natuurlijk veels te warm, en te mooi, en steeds zag ik weer iets anders waar ik dan ook nog even wilde kijken... Schoot niet echt op dus, maar dat geeft niet. Ik heb wel wat rondjes, met veel wandelen tussendoor. Ach ja, het zwemmen telt vast ook wel een beetje?
Ik snap het helemaal als je naar een warm land gaat, ik vind het hier in Nederland nu al warm.
Ik heb besloten dat ik van mijn eerste salaris (ik begin vanaf zaterdag bij mijn nieuwe bijbaan) een horloge wil kopen. Ik denk dat ik maar voor een simpele garmin 10 ga in tegenstelling tot de 610 die de gadgetfreak in mij wil hebben. Ik wil graag zien hoe hard ik loop en daar is de 10 wel een mooi model voor. Hartslag boeit me (nog) niet.
As we speak zit ik naar de 210 te kijken want die is 'maar' 70 euro duurder. En dan is de 610 'maar' 100 duurder
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2013 16:57:43 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: