Ja! Wat kosten jouw foto's per stuk? Een bord nasi of een zooitje cakejes ofzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zal ik de volgende keer maar langs de kant gaan staan?
In sommige gevallen zijn die zelfs gratisquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja! Wat kosten jouw foto's per stuk? Een bord nasi of een zooitje cakejes ofzo?
En kun je bij het koffiezetapparaat ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
Meevallertje hier trouwensZe leggen een compleet nieuwe keukenafvoer aan voor me. De oude is nl. nog van koper en moet vervangen worden
Vier man sterk aan het werk in huis op dit moment
Die staat in de woonkamerquote:
Ha, die kan ik nadoen, die laatste.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha, die kan ik nadoen, die laatste.
[ afbeelding ]
als dat kussen er niet had gelegen, had ze ook niet op de stoel gezeten...
Toch best stoerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk.....twee schijtluizen
[ afbeelding ]
Ze kijken wel stoerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk.....twee schijtluizen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha, die kan ik nadoen, die laatste.
[ afbeelding ]
als dat kussen er niet had gelegen, had ze ook niet op de stoel gezeten...
Afvoerquote:
Oh leuk, moet ik met je meesparen Steer? 5 centjes neem ik aan?quote:
Das een werk dat zo te leggenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's fokking briljant zeg
Coolquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mja, ik denk als je nieuwe muntjes zou nemen, ze binnen no time idd ook zo smerig eruit zienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh leuk, moet ik met je meesparen Steer? 5 centjes neem ik aan?
Alleen wel jammer dat er van die smerige muntjes tussen zitten bij je voorbeeld
Dat kregen wij als kadootje van de collega's als collage.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar als je ze naast elkaar opplakt en er geen beschermlaag overheen doet, dan loop en strooi je er toch allerlei vuil tussen dat je van je never nooit niet meer wegkrijgt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik denk als je nieuwe muntjes zou nemen, ze binnen no time idd ook zo smerig eruit zien
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Shit...deel 4 dus niet bekeken. Alsnog dus doen.
Spinaziequiche met gorgonzola is yum!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat kregen wij als kadootje van de collega's als collage.
Het heeft 20 jaar geduurd voordat ik het er afhaalde en kon inleveren bij het geldmuseum in Utrecht, gelukkig![]()
Oh ja, vanwege de euro-wissel: een paar honderd gulden was het nog![]()
Catering ouwechies: de normandische cręme fraîche moest op..
Op verzoek van Mn. AnneX: al weer een spinazie quiche![]()
Hij is een half uurtje eerder om met moeders aan de wandel te gaan buiten.![]()
Heb het verteld jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe ging de date FF?
Heb dat ff gemist als je het al had verteld
quote:'Katy Perry and Robert Pattinson verliefd'
NEW YORK - Robert Pattinson en Katy Perry zouden het samen weer erg gezellig hebben gehad, afgelopen weekend. Vrienden van de twee vertellen New York Post zelfs dat ze voor elkaar gevallen zijn.
http://www.nu.nl/achterkl(...)tinson-verliefd.html
Wanneer krijgen ze hun eigen daily soap?quote:
(psst, je bent beachboy als je alleen biceps, borst en abs traintquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wanneer krijgen ze hun eigen daily soap?![]()
Het was druk in de sportschool en dan voel ik me heel ongemakkelijk tussen al die beachboy krachttrainers (ik zeg beachboy, want ik heb het gros alleen maar met dumbells in hun handen gezien).
Nou ja, ik zag ze dus alleen maar met hun armen bezig en dan train je ook je borst jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
(psst, je bent beachboy als je alleen biceps, borst en abs traint)
Het maakt herrie, het ziet er niet uit en ik ga het niet eens proberen. Ook niet voor de lolquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Voor je obliques bedoel je, en dan heen en weer met je kont zeg maar?
Vraag me altijd af hoe effectief dat is
En jouw plaatje zie ik niet.quote:If you think an ab machine can transform your gut into washboard abs, look up the word “gullible” in the dictionary.
Je moet er wat voor over hebben om meisjes te versierenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het maakt herrie, het ziet er niet uit en ik ga het niet eens proberen. Ook niet voor de lol
Zo ziet het er ongeveer uit:
[ afbeelding ]
Die gast op dat schommelding heeft echt niet zo'n lijf gekregen van dat belachelijke apparaatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Je moet er wat voor over hebben om meisjes te versieren
Ik dacht nog aan je! Je bent de enige jongen die ik ken die salsa't.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oh,'t is een salsa leraar
Dat Ons soort mensen
Dat is me ook nogal een ingewikkelde opgavequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Apparaat 1 werktIk heb weer internet
Nu eens kijken of ik de TV-module werkend krijg
Nou, moeilijker dan je denkt. Geloof niet dat de verbinding al is opgeleverd. Krijg een foutmeldingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is me ook nogal een ingewikkelde opgave
Welke aanbieder heb je?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, moeilijker dan je denkt. Geloof niet dat de verbinding al is opgeleverd. Krijg een foutmelding
XS4All. Verwachte opleverdatum is de 17e, maar goed....niet geschoten is altijd misquote:
Waarom heb je er 20 geplant als je vorig jaar met 6 ook genoeg had?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Pfff, net 20 tomatenplanten omgepot, heb verschillende soorten en rassen, nu maar eens afwachten wat het wordt. Vorig jaar hadden we tot aan de vorst bijna meer tomaten dan we opkonden, en dat met 6 planten.
Vrees dat het veeel tomaten eten wordt. De hangtomaat heeft al kleine rijpe tomaatjes, maar echt geweldig zijn ze niet. Kunstmest vermoed ik. De nieuw gepotte staan op een mengsel van potgrond, stalmest en guano
Te lang vrijgezel?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh en salsaboy vroeg me weer op date. We wilden dansen maar wisten geen locatie. Toen stelde hij voor bij mij maar heb eerlijk gezegd dat ik liever eerst nog wat wil drinken.
De tijd van hoteldebotel zijn is voorbij
Maar spaart ie het de komende 3 maanden dan op?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh en salsaboy vroeg me weer op date. We wilden dansen maar wisten geen locatie. Toen stelde hij voor bij mij maar heb eerlijk gezegd dat ik liever eerst nog wat wil drinken.
De tijd van hoteldebotel zijn is voorbij
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar spaart ie het de komende 3 maanden dan op?
Vanuit de streetdance/hiphop hoek hoor ik van vrouwen dat het aan het begin slikken is om te leren volgen, maar dat het daarna heerlijk is om niet zelf te hoeven na te denken welke figuren er komen, maar dat je 'alleen maar' hoeft open te staan voor wat je voelt wat aangegeven wordt. Wat overigens wel ontzettend lastig is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan je! Je bent de enige jongen die ik ken die salsa't.
Denk niet dat t iets voor mij is want hij zei dat vrouwen geleid worden en na zoveel jaar mezelf trainen (mn hele leven bijna) ben ik bang er niet aan te kunnen wennen dat iemand mij leidt. Andersom wil ik wel.
Waar zeg ik dat ik dat wel vindquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Die man op dat plaatje vind ik niet echt aantrekkelijk Isa
niet alleen ik vind niksquote:
Wilden wat variatie in de soorten, toen kwan schoonpa ook nog eens aanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waarom heb je er 20 geplant als je vorig jaar met 6 ook genoeg had?
Dat wordt het komende jaar tomatensoep
Herkenbaarquote:
Check! De herrie begint alweerquote:Op woensdag 12 juni 2013 07:32 schreef Isabeau het volgende:
P, goedemorgen! En wat kan je uitkijken naar werken op kantoor op die manier
twitter:JeroenPauw1 twitterde op woensdag 12-06-2013 om 09:42:19Mazelen in de Biblebelt. Krijgen ze daar ķķk eens rode vlekken van het geloof #mazzel reageer retweet
Whehehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 09:53 schreef borisz het volgende:
twitter:JeroenPauw1 twitterde op woensdag 12-06-2013 om 09:42:19Mazelen in de Biblebelt. Krijgen ze daar ķķk eens rode vlekken van het geloof #mazzel reageer retweet
Mogge
Dit is Super Mario:quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HerkenbaarPersoon voldoet nooit aan verwachtingen. En die worden alleen maar hoger naar mate de jaren verstrijken
En misschien is zo'n salsa-avond juist wel een goed ideeLeer je eens anders dansen
Kom op....beetje uit je comfortzone
Ik heb hele goede ervaringen met meisjes die wel hiphop/streetdance ervaring hebben, maar geen nog partnerdans ervaring.quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Salsaavond wil ik niet. Nog niet gedaan dus dan sta ik te kijken en kan ik niet meedoen.
Ik hoor ook dat ik veeleisend ben.. Gelukkig ben ik niet op zoek.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HerkenbaarPersoon voldoet nooit aan verwachtingen. En die worden alleen maar hoger naar mate de jaren verstrijken
Leuke schoentjes heeft Mario aan...quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is Super Mario:
hij heeft ongeveer jouw postuur maar is echt een internetheld wbt Salsa, dus hup los met die heupen!
Neequote:
Da's een aanzienlijk minder buikje dan ik heb hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is Super Mario:
hij heeft ongeveer jouw postuur maar is echt een internetheld wbt Salsa, dus hup los met die heupen!
pee, het is toch niet te doen om thuis te blijven tijdens hak- en breekwerk? Dan word je inderdaad gillend gek.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIk word echt gillend gek hier. Ik kan me ook niet meer op mijn werk concentreren. Ik ga zo bankhangen. Schijt aan mijn werk.
Ik laat niet mijn katten en alle zooi hier achter met een stel bouwvakkers die ik niet ken. Je weet nooit wat er opeens mist.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
pee, het is toch niet te doen om thuis te blijven tijdens hak- en breekwerk? Dan word je inderdaad gillend gek.
Toen hier verbouwd werd, zat ik overdag op het werk of bij een vriendin thuis. No way dat ik in die stofherrie ging zitten. Je kan níets doen!
Oh verschrikkelijk!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:41 schreef AnneX het volgende:
Een paar maanden terug zat een vriend van ons in een 6 weken durende hak- en breekwerk.van een volledig (huur) flatgebouw.
Keuken, badkamer, toilet, gevels voor én achter, galerij. ALLES.
Boven en beneden en opzij van hem.
Hij had 1- éen - vierkante meter ' s avonds tot zijn beschikking.
Dat was zijn stoel voor de teevee.
Er was een " vluchtflat" in een ander gebouw om afstand te kunnen nemen.
En gratis koffie in de bieb.
Hij zat er helemaal doorheen en is nu nog aan het bijkomen.
Mijn katten konden inderdaad naar buiten. Anders had ik ze ondergebracht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik laat niet mijn katten en alle zooi hier achter met een stel bouwvakkers die ik niet ken. Je weet nooit wat er opeens mist.
Ja gaaf is dat!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
Toen ik jong was en bij mijn ouders woonde, had de woningbouw besloten onze rijtjeshuizen een nieuw voor- en achtergevel te geven._! Dát was een gigantische operatie
die overigens nog behoorlijk smooth ging ook
Voor- en achtergevel werden gewoon met een kraan weggehijst en nieuwe gevels werden met een kraan geplaatst. Best indrukwekkend.
Hoe is je date gegaan in Utrecht? Lekker terrasje gepakt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoor ook dat ik veeleisend ben.. Gelukkig ben ik niet op zoek.
Herrie al minder?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe is je date gegaan in Utrecht? Lekker terrasje gepakt?
Komt goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Zonnen op je eigen bedcool.
Is het al 25 juni? Ik wil niet meer afstuderen
Dat ga je makkelijk redden joh!quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Nog veel verslagen en een eindgesprek.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Komt goedAlleen presentatie toch nog?
Herkenbaar!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Borisz, help! Welke post was t nou?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe is je date gegaan in Utrecht? Lekker terrasje gepakt?
We hebben nog geen vakantieplannen, maar het is wel handig te wachten tot ik weet of ik klaar ben of niet.. Dus iets een beetje op de bonnefooi of zo, we zien wel. We zijn immers al naar Schotland geweestquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Succes met de laatste loodjes Sun!
Daarna lekker op vakantie?
Ik hoop in de eerste week van juli te horen te krijgen of de verslagen goed zijn.
Nostradamus?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Borisz, help! Welke post was t nou?![]()
Iemand komt hier zeggen dat t vanaf vlg week woensdag 30 graden wordt
#148quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Borisz, help! Welke post was t nou?![]()
Even de link voor de laptops en pc's gossiequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:15 schreef AnneX het volgende:
Ach , Beppie![]()
http://m.youtube.com/#/wa(...)3Fv%3DXF9rOPVdjuM%26
Ja, die kan nu mooi gaan jammen met Jimi, Jim, Janis, Kurt, Ami en vele andere grote muzikanten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Bep.![]()
Die heeft toch maar mooi nog iets stoers meegepakt, zo op het end!
Ik weet niet waar hier is, maar ik zie tussen de 22 en 27 graden voor volgende week woensdag in de lange termijnverwachtingenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Bijna, 1 van de 3 directeuren.
En ik ben die woensdag thuis
En de tuin om het neer te zetten ? in de kouwe grond of in een kas?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Net langs een paar Aldi's gereden hier, nu 4 verschillende perzikboompjes, 2 soorten kersen en 2 soorten peren
In de grond gewoon, perzikken zijn vorstvast tot -20quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
En de tuin om het neer te zetten ? in de kouwe grond of in een kas?![]()
Ja, Beppie heeft nog iets moois meegekregen dankzij haar zingen!
Zou zij zoon nog ontmoet hebben ?
Mn.X vaart lekker heen en weer op de Lek met zijn vriendjes en de teevee mensen laten al drie uur op zich wachten.![]()
Vinden hullie niet erg.![]()
Ja, bloessie ...hoe was het na twee weken afwezigheid.
Is alle info blijven hangen
In Emmerich stond nog maar 1 boompje die ik wilde hebben, in Bettburg Hau zeiden ze dat ze morgen pas kwamen en in Kleve hadden ze er heel veel staan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:47 schreef AnneX het volgende:
Oh...really![]()
En had iedere Aldi een ander soort perzik boompje. duurt dat niet jaren voordat zij vrucht geven.![]()
Ja!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die kan nu mooi gaan jammen met Jimi, Jim, Janis, Kurt, Ami en vele andere grote muzikanten.
ik zit te twijfelen om er nog een boompje bij te halen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Net langs een paar Aldi's gereden hier, nu 4 verschillende perzikboompjes, 2 soorten kersen en 2 soorten peren
Goed zo !quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ach Bep..![]()
ik mocht 3 minuutjes rennen op de loopband van de fysio
Gaat echt de goede kant op nu
En tķch moet ik de nieuwe grasmat sproeien...quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:53 schreef z80 het volgende:
getver regen. dit is zo slecht voor de tuin. gaat al het onkruid als een gek groeien.
Ik vind het heerlijk om helemaal achteraan te staan deze ritquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, moet je nou binnenkort al weer optreden?
Voor mijn gevoel stap je net van het podium áf, mens!
Kan me voorstellen dat het best even oplucht dat je geen solo hebt. Gewoon lekker zingen zonder gedoe.
Ik zie een lege ruimte en in 3D al helemaal niks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Eens kijken of jullie kunnen meegenieten van mijn ontwerp-probleem
http://nl.floorplanner.com/projects/26135649-badkamer
Edit: alleen als link denk ik
Inham links staan wasmachine en droger. Deur zit in de onderste muur naast die 57cm lijn.
Is wel handig als de beruchte leidingen en afvoer erin zijn getekend ?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Eens kijken of jullie kunnen meegenieten van mijn ontwerp-probleem
http://nl.floorplanner.com/projects/26135649-badkamer
Edit: alleen als link denk ik
Inham links staan wasmachine en droger. Deur zit in de onderste muur naast die 57cm lijn.
Oeh, weet niet of dat lukt, op de Ipad! Even kijken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:53 schreef AnneX het volgende:
Ah. Doe even een linkje naar jullie mooie badkamer
Mijn Ipad kan geen foto's maken (is de Ipad 1), maar ik heb het gekopieerd uit het Parkplatz-topic.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:24 schreef AnneX het volgende:
Duh...als die in de fotoemmer staat en je hebt een foto gemaakt met de ipad...![]()
Oh. Lein heeft ķok een kleine bk mét alles
Nou ja, vind ik ook wel, maar hij is ook wel een beetje zoals half Nederland hem nu heeft. Maar dat geeft niets. Te klein om er nou onze droombadkamer van te maken en ook te klein om er nou keiveel geld aan stuk te gooien.quote:
Super chic!quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:31 schreef AnneX het volgende:
Oh ja...![]()
Een walkin master bedroom annex walkin huis
Die ga ik onthouden.quote:
Wat doe jij zo vroeg op.quote:Op donderdag 13 juni 2013 05:12 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Om vijf uur is het al lang licht buiten
Ik heb niet geslapen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 05:19 schreef AnneX het volgende:
Oh, de ogen vallen al weer dicht.
En jij dan
Ik zal vanavond eens een foto plaatsenvan de lege ruimtequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, ik kan persoonlijk niets met abstracte plaatjes met cijfertjes eromheen.
Hebbie geen foto?
P was een beetje moe van al dat gedoe van de laatste dagen en moet vandaag werken op kantoor, dus jaquote:
O graag! Ben benieuwd. En werk ze. Geniet van de stilte.quote:Op donderdag 13 juni 2013 06:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens een foto plaatsenvan de lege ruimte
Jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 06:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O graag! Ben benieuwd. En werk ze. Geniet van de stilte.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Super chic!![]()
Oh, dit was onze badkamer. Oh hemel.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sorry voor de epileptici onder ons.
Ja maar we gaan er geen 30 jaar mee doen hoor!quote:Op donderdag 13 juni 2013 06:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind dit echt zoveel mooier dan wat jullie er van gemaakt hebben, want dat is idd over 30 jaar 'de typische jaren 10 badkamer'. Maar kan me voorstellen dat het wat druk is als je net je bed uit komt rollen.
FFT, ik ben erg slecht in het onthouden van verjaardagen, maar als DH jarig was dan hoop ik dat hij een top verjaardag had in Indonesië!
Een man of een jong stel zonder veel schoonmaakervaringquote:Op donderdag 13 juni 2013 07:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond de oude badkamer echt verschrikkelijk trouwens. Wie bedenkt zoveel voegen in zo 'n natte ruimte vol zeepresten
Voor die paar minuten per dag, ach.quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een man of een jong stel zonder veel schoonmaakervaring
Ik snap de redenering ook wel hoor, maar ik vind het nu overal zo'n eenheidsworst. Terwijl ik bij de eerste mensen waar ik zo'n badkamer bij zag dacht: oh, lekker strak!
Als afschrikwekkend voorbeeld?quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:17 schreef Isabeau het volgende:
Wie wil er eigenlijk een schilderij van een huilend kind in z'n huis, dat is toch eigenlijk best heel erg raar
Ik hou wel erg van dit soort kitsch. Hebben we wel in huis. Maar dan een wenend vissersvrouwtje.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Giovanni_Bragolinquote:Bruno Amadio (1911–1981), popularly known as Bragolin, and also known as Franchot Seville, Angelo (Giovanni) Bragolin, and J. Bragolin (if you read the signature on his paintings wrong), was the creator of the group of paintings known as Crying Boys. The paintings feature a variety of tearful children looking morosely straight ahead. They are sometimes called "Gypsy boys" although there is nothing specifically linking them to the Romani people.
He was an academically trained painter, working in post-war Venice as painter and restorer, producing the Crying Boy pictures for tourists. At least 65 such paintings were made under the name Bragolin, reproductions of which were sold worldwide. In the 1970s he was found to be alive and well-to-do and still painting in Padua.
Claims that he fled to Spain after the war, painting children from a local orphanage which subsequently burned down, appear to be an unconfirmed urban legend.
Mijn badkamer moet vooral geschikt zijn voor een vrijgezel met andere prio's dan elk weekend heftig lopen soppenquote:Op donderdag 13 juni 2013 07:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een man of een jong stel zonder veel schoonmaakervaring
Ik snap de redenering ook wel hoor, maar ik vind het nu overal zo'n eenheidsworst. Terwijl ik bij de eerste mensen waar ik zo'n badkamer bij zag dacht: oh, lekker strak!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik hou wel erg van dit soort kitsch. Hebben we wel in huis. Maar dan een wenend vissersvrouwtje.
Maar goed, ik hou ook van smartlappen. Er kunnen me niet genoeg etterende pestbuilen, verdronken scheepsjongens en snoerende hoeren in voorkomen.
Grote, matte betegeling nemen. Je hoort wel eens dat je juist glanzendmoet nemen, want dat 'maakt zo lekker schoon', maar op mat zie je veel minder kalk. Dus dat maakt zo lekker weinig schoon.quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn badkamer moet vooral geschikt zijn voor een vrijgezel met andere prio's dan elk weekend heftig lopen soppen(lees: erg onderhoudsvriendelijk dus)
Thnx voor de tipsquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Grote, matte betegeling nemen. Je hoort wel eens dat je juist glanzendmoet nemen, want dat 'maakt zo lekker schoon', maar op mat zie je veel minder kalk. Dus dat maakt zo lekker weinig schoon.
Zorg voor zo min mogelijk randjes, dingetjes, kiertjes. Gaat alleen maar smeer in zitten. Dus bijvoorbeeld een douchescherm met een vaste rand nemen en geen klemmetjes.
Oh en als je het voor het kiezen hebt: matchromen kranen en douche. Hebben wij niet, want wij wilden dat dan nog wel poetsen, maar op mat zie je weinig tot geen watervlekken.
Al geregeldquote:Voor de rest een huishoudster nemen.
En haar daarna de badkamer laten soppen.
Oh,vergeet dat 'nemen'-gedeelte dan maar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Thnx voor de tips
[..]
Al geregeldHeb een deal met mijn zus gesloten. Mooie gelegenheid om haar wat extra toe te stoppen. Echt breed heeft ze het niet.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh,vergeet dat 'nemen'-gedeelte dan maar.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh,vergeet dat 'nemen'-gedeelte dan maar.
Ik ben uitgepiekerd. De betreffende kat is weer binnen en houdt nog van me.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:21 schreef AnneX het volgende:
[..]Het was té vroeg, daar las P. overheen.
En ik niet - jij evil woman - want ik ben uitgeslapen.
Nou ja, wakker dankzij een vroege beller.![]()
Lig je te piekeren over een kattedingetje ? en dan opstaan...
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben uitgepiekerd. De betreffende kat is weer binnen en houdt nog van me.
Ik ga een dutje doen.
Gelukkig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben uitgepiekerd. De betreffende kat is weer binnen en houdt nog van me.
Ik ga een dutje doen.
Nee, het was die ander.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gelukkig.
Je hebt wat te stellen met Dirkje.
Trusten.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:54 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Pee: ik wil je wel helpen met tekenen, vind ik erg leuk.Tussen het typen door zal ik eens kijken wat er allemaal inpast
Oh en wat ik zou doen: wat Dude al zegt wbt tegels op de vloer mooi mat grijs. In zo'n kleine ruimte wel wit op de muren maar wellicht één muurtje ook grijs als leuke breker. Eenvoudig wit sanitair, rustig houden want klein.
Gut, die komen uit de koelcel en de smaak loopt terug.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik koop eens biologische appels.. Zit totaal geen smaak aan.
Niet meer dus.
P. heeft nog niet laten weten wat er allemaal terugmoet in de bk. !?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind dat een puike badkamer Dude! Zo iets moet hier ook ooit eens komen. Wij hebben een typische laat 20e eeuwse badkamer, geplaatst in 2001 geloof ik, toen al 'uit' dusNiet onze keuze, met te veel randjes en dingetjes, maar nog te in orde om er wat aan te willen doen. Het is maar een badkamer
Maar... na de tuin issie wel aan de beurt vrees ik
![]()
@ Pee: ik wil je wel helpen met tekenen, vind ik erg leuk.Tussen het typen door zal ik eens kijken wat er allemaal inpast
Oh en wat ik zou doen: wat Dude al zegt wbt tegels op de vloer mooi mat grijs. In zo'n kleine ruimte wel wit op de muren maar wellicht één muurtje ook grijs als leuke breker. Eenvoudig wit sanitair, rustig houden want klein.
Dat is een gewaardeerde bijbaan hier in de streek: fruit plukken in de zomer voor de scholieren, bessen en frambozen en zo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:44 schreef borisz het volgende:
Appels plukken
Vroegah gingen we in het najaar naar de boer toe en dan zelf de appels plukken. 20-30 kilo direct meenemen voor appeltaart, appelmoes, andere appelgerechten en om direct om op te eten.
Een bad in die kleine ruimte?? Lijkt me toch nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
P. heeft nog niet laten weten wat er allemaal terugmoet in de bk. !?
Een bad, een ( inloop)douche of douchebak, een wastafel, een toilet ...?
Een putje, een drain?
En vooral waar de beruchte standleidingen en afvoer lopen...![]()
Verder wat Dude en Sunny zeggen!
Vertel eens...quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:06 schreef Myraela het volgende:
Waarom dacht ik dat een red velvet cake gewoon iets met rood fruit was.
Is het te doen met bietensap ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet verwacht dat zo'n populaire taart gewoon een kleurstof taart is.
Garantie is niet afhankelijk van winkel maar van het merkbedrijf, toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)lliet-verklaard.html
Ik moest weer zo nodig mijn oven daar kopen vanwege 'bekende merknaam'
Nouja, garantie is in de eerste plaats afhankelijk van de toko waar je het kocht, en die is failliet nuquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Garantie is niet afhankelijk van winkel maar van het merkbedrijf, toch?
Enne vanavond voor jou:
TV / Keuringsdienst van waarde #17 - sushi deel 2 de anticlimax
Nee, zonnebrandsmeersels.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, garantie is in de eerste plaats afhankelijk van de toko waar je het kocht, en die is failliet nuUiteindelijk komt het wel bij de Koreaan terecht idd.
Sushi
Nou, ben benieuwd wat die lui ervan af weten. Hopelijk hebben ze door dat er maar zo'n 20 block/absorptie ingredienten goedgekeurd zijn in de EU, waarvan er een stuk of 6-8 de betere eigenschappen hebben.quote:
Heel simpelquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:44 schreef AnneX het volgende:
P. heeft nog niet laten weten wat er allemaal terugmoet in de bk. !?
Een bad, een ( inloop)douche of douchebak, een wastafel, een toilet ...?
Een putje, een drain?
En vooral waar de beruchte standleidingen en afvoer lopen...![]()
Verder wat Dude en Sunny zeggen!
Echt niet. Ben geen badmensquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een bad in die kleine ruimte?? Lijkt me toch niet
tudududududududu BADMENS!quote:
van coldfeet, geloof ik. Met bietensap.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Inloopdouche: veel praktischer.![]()
Jongens, er waarde hier ooit ooit ooit eens een geniaal bietenrisottorecept rond. Was het niet van Lein? Iemand een idee?
CUL / Risottoquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
van coldfeet, geloof ik. Met bietensap.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Met een groot douchebordijn als cape!
O nee, hij had geen cape, geloof ik. Nou, dan in elk geval met een badeend op zijn borst.
Het is zooooo jammer dat ik geen plaatjes kan vinden van Badman en Robijn. Hilarisch vond ik dat als kindquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Met een groot douchebordijn als cape!
O nee, hij had geen cape, geloof ik. Nou, dan in elk geval met een badeend op zijn borst.
Oh die ken ik helemaal niet! Was dat een strip of zo?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is zooooo jammer dat ik geen plaatjes kan vinden van Badman en Robijn. Hilarisch vond ik dat als kind
Nee een sketch van Rembo & Rembo. Maar helaas niets van terug te vindenquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh die ken ik helemaal niet! Was dat een strip of zo?
Sketchserie van Rembo en Rembo, soooooooo heeee Rembo en Remboquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh die ken ik helemaal niet! Was dat een strip of zo?
Jemig de pemigquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sketchserie van Rembo en Rembo, soooooooo heeee Rembo en Rembo
Zijn al die ingrediënten eetbaar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ben benieuwd wat die lui ervan af weten. Hopelijk hebben ze door dat er maar zo'n 20 block/absorptie ingredienten goedgekeurd zijn in de EU, waarvan er een stuk of 6-8 de betere eigenschappen hebben.
Keep it more simplequote:Op donderdag 13 juni 2013 18:03 schreef borisz het volgende:
Nummel 13 en 49 hiel.
Chinees hier wegens plotselinge dingen.
Yes het wordt vaak met bietensap gemaakt. Heerlijk, heb een punt in London gegetenquote:
Shit was net te vroeg dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:09 schreef AnneX het volgende:
Oh ja...voor FFT et al: nog ongeveer 13 dagen : http://krommerijnfruit.nl/krommerijnkers/
Geen idee wat het is maar klinkt lekkerquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:03 schreef borisz het volgende:
Nummel 13 en 49 hiel.
Chinees hier wegens plotselinge dingen.
twitter:jellebc twitterde op donderdag 13-06-2013 om 21:12:19Tv/recordertip: 50 katten met een GPS zender naar buiten laten, en dan maar zien. BBC 2, 22:00 via @DieuwkeWDD http://t.co/Vezx4RHA6f reageer retweet
een kat met een gps ZENDER? en een karretje met de accu achter zich aan zeker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef golfer het volgende:
Tip voorDude en andere kattenliefhebbers:twitter:jellebc twitterde op donderdag 13-06-2013 om 21:12:19Tv/recordertip: 50 katten met een GPS zender naar buiten laten, en dan maar zien. BBC 2, 22:00 via @DieuwkeWDD http://t.co/Vezx4RHA6f reageer retweet
Weet je hoe klein die tegenwoordig gemaakt worden in halsbanden om dieren te tracken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:08 schreef z80 het volgende:
een kat met een gps ZENDER? en een karretje met de accu achter zich aan zeker.
Ik moet het missen. Misschien kan ik het nog ergens terugkijken!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef golfer het volgende:
Tip voorDude en andere kattenliefhebbers:twitter:jellebc twitterde op donderdag 13-06-2013 om 21:12:19Tv/recordertip: 50 katten met een GPS zender naar buiten laten, en dan maar zien. BBC 2, 22:00 via @DieuwkeWDD http://t.co/Vezx4RHA6f reageer retweet
't is een ontvanger, golfer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je hoe klein die tegenwoordig gemaakt worden in halsbanden om dieren te tracken?
Doen ze in de wildernis en dierenparken met beschermde apensoorten enzo ook regelmatig.
Waarom noemt iedereen het dan een zender?quote:
was idd jarig. En het geweldig gevierd. Wezen duikenquote:FFT, ik ben erg slecht in het onthouden van verjaardagen, maar als DH jarig was dan hoop ik dat hij een top verjaardag had in Indonesië!
Ah, zo even via de i-player kijken dusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:41 schreef golfer het volgende:
Ze keek dus hier naar:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b02xcvhw
Ik hou me aanbevolen voor een linkje als je dat vindt! Zit op dat tijdstip in de trein.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet het missen. Misschien kan ik het nog ergens terugkijken!
Hoe tofquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:12 schreef Den_Haag het volgende:
was idd jarig. En het geweldig gevierd. Wezen duiken
Alleen in de UKquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, zo even via de i-player kijken dus
Ik heb expat-shield, dan kan het welquote:
wow, dat werktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb expat-shield, dan kan het wel
http://www.expatshield.com/
Speciaal geīnstalleerd voor de i-player![]()
Niet voor W8quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb expat-shield, dan kan het wel
http://www.expatshield.com/
Speciaal geīnstalleerd voor de i-player![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Wat een geinige documentaireIk zit echt te genieten van al die katten
Ik ga hem Ross ook laten zienquote:
Alleen ongeīnformeerde mensenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen het dan een zender?
Heerlijk!!!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Klusje 2 van 3 is gedaan. Nu straks nog ff beton storten in het toilet en ze zijn weer opgerot uit huis.
Hetzelfde als een stopcontact. Dat heet toch eigenlijk wandcontactdoos?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen ongeīnformeerde mensen
GPS-zenders zitten uitsluitend in de satellieten die om de aarde heen draaien, en GPS-signalen naar onze ontvanger sturen.
Rundvlees, weinig zout en peper.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Piet, maak je wel eens hamburgers? En zo ja: wat gooi je dan allemaal door het gehakt?? *inspiratieloos*
Echt wel. Ik heb besloten vandaag niet te werken maar vrij te nemen en ik ga straks schoonmaken in de douche. Kan ik vanavond weer in mijn eigen douche douchenquote:
Hmm. Dan toch maar op zoek naar een spannender receptquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rundvlees, weinig zout en peper.
Smaak bij de burger komt van de ketchup, burgersaus, kaas, bacon, augurk, tomaat, etc
In stoofpotten als smaakmaker. In de carbonara. In de tomatensaus. Uitgebakken als soep-garnering. In de linzensoep. In dunne plakken uitbakken voor allerlei gelegenheden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraagje: ik heb een kilo gerookt spek in vier mootjes in de vriezer liggen, maar wat doet een mens daar zoal mee?
In stukjes gebakken door de stamppot?
Gewone speklapjes zijn niet gerookt, toch?
Wat is een I-player sun?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, zo even via de i-player kijken dus
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is een I-player sun?
Heb ik dat ook in huis, ergens?
Aha! Goede tips!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In stoofpotten als smaakmaker. In de carbonara. In de tomatensaus. Uitgebakken als soep-garnering. In de linzensoep. In dunne plakken uitbakken voor allerlei gelegenheden.
Oooh! Dank. Van het weekend even kijken. Ben heel benieuwd!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]op de BBC website. Zo noemen ze hun uitzending-gemist
Dat denk ik wel. Ik heb zelf nooit spek ingevroren dus weet niet hoe het er uit komt dan, maar komt vast goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha! Goede tips!
Dus je kunt het nog wel bakken dus.
Ik ben zo'n oen met dat soort dingen.
wel even de expat-shield installeren eerst, anders werkt het niet. Linkje staat ergens hierboven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oooh! Dank. Van het weekend even kijken. Ben heel benieuwd!
Ja, doe ik!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wel even de expat-shield installeren eerst, anders werkt het niet. Linkje staat ergens hierboven.
Ik zit hier in een doodstil huis hardop te hinnikenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is een I-player sun?
Heb ik dat ook in huis, ergens?
Ja nou ik sta er soms verbaasd van. Dan had ik geen idéé!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit hier in een doodstil huis hardop te hinniken
Ik begrijp géén van de getallen die je noemt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:55 schreef borisz het volgende:
Dude
Ik had trouwens wel als eerste een mp3 speler in de klas. Toen die 128mb krengen nog 150 euro kostte en je er drie batterijen in moest doen. Gewonnen bij 538
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Volgende keer als ik geboren word wil ik nieuwe ogen
Tof hequote:
Tijdens de strijk ( ja, vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh Pee.. over je badkamer he.. Volgens mij weet je prima wat je wilt dus ben niet gaan tekenen. Indeling zoals jij hem beschreef was ook ongeveer wat ik bedacht had. Heel veel opties zijn er volgens mij ook niet.
Best mooiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tijdens de strijk ( ja, vrijdagmiddag) schoot mij een duits merk te binnen.
De volgende douchevloer is vlak ! als in http://www.bette.de/produkte/duschen/bodengleiche-duschflaechen/
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh Pee.. over je badkamer he.. Volgens mij weet je prima wat je wilt dus ben niet gaan tekenen. Indeling zoals jij hem beschreef was ook ongeveer wat ik bedacht had. Heel veel opties zijn er volgens mij ook niet.
Fraai, maar ik ga voor 30x60 tegelsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tijdens de strijk ( ja, vrijdagmiddag) schoot mij een duits merk te binnen.
De volgende douchevloer is vlak ! als in http://www.bette.de/produkte/duschen/bodengleiche-duschflaechen/
Jeejquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:05 schreef Sarabi het volgende:
Geniet er van P!
Stageverslag is ingeleverd, hierna nog maar 1 verslag.....spannend
LOLquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
En mijn huis is weer van mijZo maar eens gaan bezemen en stofferen en dan kunnen de gebakjes weer los
Ja. Dat was een mislukking, experiment geslaagd, resultaat weggeflikkerdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
En yuk Piet! Augurken met anijssmaak
Wat heb je een leuke baanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Weer met een tas vol spullen van werk thuis. Vandaag producten uitgezocht voor eigen label kerstpakketten voor 2014 en beslissingen genomen voor dit jaar. De producten die t niet hebben gehaald hebben we meegekregen. Nu zit ik met potjes tijm, aioli, rillettes de krab, chilimayo, dijon mosterd, eiwitdrank, snoep, energydrink, tomatensap, gekonfijte roze uien uit Bretagne, olijfolie met knoflook, olijfolie met rozemarijntakjes, croutons, pasta van Italiaans label, aardappeltjes, chocoflikken, muesli de luxe, lollies, cassis en appelsap.
Volledig kerstpakket haha en heb deze week al veel gekregen.
Veel beter dan bloemen, alhoewel hiervan toch ook weer t grootste gedeelte niet zelf wordt gebruikt.
Wat kan ik met rillettes de krab en gekonfijte roze uien doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |