Dan moet je april eens proberen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:10 schreef readertje het volgende:
Ik heb mijn senseo terug uitgehaald na een jaartje te hebben opgeborgen,heb hem ontkalkt met senseo ontkalker maar nu blijven er bruine brokjes(geen kalk)uitkomen!Heb al verschillende x ontkalkt ondertussen maart niks helpt!!!
Een Senseo is een filterkoffiezetapparaat. Komt gewoon goede koffie uit, vind hem lekkerder als normale filterkoffie (staat iets van druk op).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is gewoon senseo-'koffie'. Koop gewoon een filterkoffiezetapparaat. Die Senseo's zouden verboden moeten worden. Gátver.
Het is een kwestie van smaak die jij dus niet hebt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:15 schreef marzman het volgende:
[..]
Een Senseo is een filterkoffiezetapparaat. Komt gewoon goede koffie uit, vind hem lekkerder als normale filterkoffie (staat iets van druk op).
Zeikwijfquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is gewoon senseo-'koffie'. Koop gewoon een filterkoffiezetapparaat. Die Senseo's zouden verboden moeten worden. Gátver.
Goeie, zo 's ff pissen. Misschien kan ik de urine wel verkopen als senseo; niemand die 't verschil merkt wrsch.quote:
Ok man.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goeie, zo 's ff pissen. Misschien kan ik de urine wel verkopen als senseo; niemand die 't verschil merkt wrsch.
Marketeers? Ik heb een percolator van nog geen 6 euro.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok man.
Sneu modeverschijnsel, dat gezeik op de Senseo. Net als dat het meelopen in de Senseoparade een beetje triest was. Ineens voelen "we" ons blijkbaar weer te goed, voor iets wat jaren lang goed heeft voldaan.Toch leuk, hoe mensen zich compleet laten verkutten door een stel marketeers.
Marketeers hebben bedacht dat de Senseo niet meer goed genoeg is ja. Italiaanse espressocultuur dit dat, met dure nieuwe machines en cupjes van 28x de koffieprijs van voor hypes. Bijverschijnsel is dat ook de gewone filterkoffie ineens weer als 'veel, veel beter' wordt gezien. 5 jaar geleden hoorde je praktisch niemand dat de Senseo niet zou volstaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Marketeers? Ik heb een percolator van nog geen 6 euro.
ik zou daar toch maar een beetje mee uitkijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goeie, zo 's ff pissen. Misschien kan ik de urine wel verkopen als senseo; niemand die 't verschil merkt wrsch.
Dan heb je niet geluisterd. Wél waren er hele volksstammen die hun aanschaf probeerde recht te lullen door te beweren dat 'Senseo heus zo slecht niet was hoor!'.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
5 jaar geleden hoorde je praktisch niemand dat de Senseo niet zou volstaan.
Eens met deze damequote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
Dulsão de Brasil ....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:33 schreef Mgolovic het volgende:
Senseo![]()
Als je dan toch instant koffie wil, neem dan een Nespresso. Ristretto
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:33 schreef Mgolovic het volgende:
Senseo![]()
Als je dan toch instant koffie wil, neem dan een Nespresso. Ristretto iperespresso
Zet dan eens 3 koppen koffie: 1 Senso, 1 Nespresso en 1 normale filterkoffie. Durf dan nog eens met droge ogen te beweren dat Senseo prima koffie is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Marketeers hebben bedacht dat de Senseo niet meer goed genoeg is ja. Italiaanse espressocultuur dit dat, met dure nieuwe machines en cupjes van 28x de koffieprijs van voor hypes. Bijverschijnsel is dat ook de gewone filterkoffie ineens weer als 'veel, veel beter' wordt gezien. 5 jaar geleden hoorde je praktisch niemand dat de Senseo niet zou volstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |