Ja! Wat kosten jouw foto's per stuk? Een bord nasi of een zooitje cakejes ofzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zal ik de volgende keer maar langs de kant gaan staan?
In sommige gevallen zijn die zelfs gratisquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja! Wat kosten jouw foto's per stuk? Een bord nasi of een zooitje cakejes ofzo?
En kun je bij het koffiezetapparaat ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
Meevallertje hier trouwensZe leggen een compleet nieuwe keukenafvoer aan voor me. De oude is nl. nog van koper en moet vervangen worden
Vier man sterk aan het werk in huis op dit moment
Die staat in de woonkamerquote:
Ha, die kan ik nadoen, die laatste.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha, die kan ik nadoen, die laatste.
[ afbeelding ]
als dat kussen er niet had gelegen, had ze ook niet op de stoel gezeten...
Toch best stoerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk.....twee schijtluizen
[ afbeelding ]
Ze kijken wel stoerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk.....twee schijtluizen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha, die kan ik nadoen, die laatste.
[ afbeelding ]
als dat kussen er niet had gelegen, had ze ook niet op de stoel gezeten...
Afvoerquote:
Oh leuk, moet ik met je meesparen Steer? 5 centjes neem ik aan?quote:
Das een werk dat zo te leggenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's fokking briljant zeg
Coolquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mja, ik denk als je nieuwe muntjes zou nemen, ze binnen no time idd ook zo smerig eruit zienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh leuk, moet ik met je meesparen Steer? 5 centjes neem ik aan?
Alleen wel jammer dat er van die smerige muntjes tussen zitten bij je voorbeeld
Dat kregen wij als kadootje van de collega's als collage.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar als je ze naast elkaar opplakt en er geen beschermlaag overheen doet, dan loop en strooi je er toch allerlei vuil tussen dat je van je never nooit niet meer wegkrijgt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik denk als je nieuwe muntjes zou nemen, ze binnen no time idd ook zo smerig eruit zien
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Shit...deel 4 dus niet bekeken. Alsnog dus doen.
Spinaziequiche met gorgonzola is yum!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat kregen wij als kadootje van de collega's als collage.
Het heeft 20 jaar geduurd voordat ik het er afhaalde en kon inleveren bij het geldmuseum in Utrecht, gelukkig![]()
Oh ja, vanwege de euro-wissel: een paar honderd gulden was het nog![]()
Catering ouwechies: de normandische cręme fraîche moest op..
Op verzoek van Mn. AnneX: al weer een spinazie quiche![]()
Hij is een half uurtje eerder om met moeders aan de wandel te gaan buiten.![]()
Heb het verteld jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe ging de date FF?
Heb dat ff gemist als je het al had verteld
quote:'Katy Perry and Robert Pattinson verliefd'
NEW YORK - Robert Pattinson en Katy Perry zouden het samen weer erg gezellig hebben gehad, afgelopen weekend. Vrienden van de twee vertellen New York Post zelfs dat ze voor elkaar gevallen zijn.
http://www.nu.nl/achterkl(...)tinson-verliefd.html
Wanneer krijgen ze hun eigen daily soap?quote:
(psst, je bent beachboy als je alleen biceps, borst en abs traintquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wanneer krijgen ze hun eigen daily soap?![]()
Het was druk in de sportschool en dan voel ik me heel ongemakkelijk tussen al die beachboy krachttrainers (ik zeg beachboy, want ik heb het gros alleen maar met dumbells in hun handen gezien).
Nou ja, ik zag ze dus alleen maar met hun armen bezig en dan train je ook je borst jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
(psst, je bent beachboy als je alleen biceps, borst en abs traint)
Het maakt herrie, het ziet er niet uit en ik ga het niet eens proberen. Ook niet voor de lolquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Voor je obliques bedoel je, en dan heen en weer met je kont zeg maar?
Vraag me altijd af hoe effectief dat is
En jouw plaatje zie ik niet.quote:If you think an ab machine can transform your gut into washboard abs, look up the word “gullible” in the dictionary.
Je moet er wat voor over hebben om meisjes te versierenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het maakt herrie, het ziet er niet uit en ik ga het niet eens proberen. Ook niet voor de lol
Zo ziet het er ongeveer uit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |