abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127673153
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:08 schreef Janneke141 het volgende:
Goed systeem, niets mis mee. Ik ben ook jarenlang blij geweest met mijn eersteklas treinabonnement zodat ik in de spits lekker kon zitten terwijl al die stinkende studenten klem stonden in het trapgat van de tweedeklas. Eigenlijk is dat net zoiets, je koopt gewoon een stukje gemak.
Dit inderdaad. Plus, je hoeft niet naar een pretpark. Je kan ook naar een museum gaan ofzo.

Daarnaast lijkt het wel alsof het juist de lage inkomentokkies zijn die belachelijk veel uitgeven aan dagjes Efteling enzo. Duurste kaartjes, veel eten in de restaurants, dure foto's van in de attracties en cadeautjes voor alle koters. Ik ga alleen als ik korting kan krijgen of gratis kaartjes, neem zelf wat te eten mee en cadeautjes of foto's hoeven ze niet te verwachten.
pi_127673170
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:28 schreef Bonzai. het volgende:
Beetje vreemd overigens dat je als consument niet op je strepen mag staan volgens sommigen hier.

Als de telefoonrekening opslaat, of als de prijzen van benzine stijgen, staat ook het hele land op zijn kop.
Ze mogen er wel iets van zeggen wmb maar strepen hebben ze niet in dit geval.
pi_127673215
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Verstandige ouders gaan niet naar pretparken
Ook een beetje onzin natuurlijk. Wij gaan vaak naar musea en de natuur in maar met een dagje Efteling op zn tijd is ook niets mis.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:33:10 #129
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127673268
Om dit systeem dwars te zitten zou eigenlijk iedereen een speedy ticket moeten kopen. Dat zal ze leren!!!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:36:25 #130
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_127673388
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze mogen er wel iets van zeggen wmb maar strepen hebben ze niet in dit geval.
Blijkbaar wel. Ik ben benieuwd of de inkomsten van de speedpassen de kosten van de imagoschade kunnen compenseren.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:37:31 #131
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127673429
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:36 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Blijkbaar wel. Ik ben benieuwd of de inkomsten van de speedpassen de kosten van de imagoschade kunnen compenseren.
Welke imagoschade?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:41:02 #132
222384 Bonzai.
pi_127673567
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welke imagoschade?
Na de mediastorm die het veroorzaakte in België.

Irl houden mensen er vaker een andere kijk op na dan op fok! ;)
waarin de stenen rusten,
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:45:40 #133
45206 Pietverdriet
pi_127673705
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:41 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Na de mediastorm die het veroorzaakte in België.

Irl houden mensen er vaker een andere kijk op na dan op fok! ;)
Dream on, er bestaat geen slechte publiciteit.
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 18:52:51 #134
138438 crew  Pizzakoppo
pi_127673965
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Arme mensen horen helemaal niet in pretparken, die horen dat geld te besteden aan goed en gezond eten voor hun kinderen
Hahaha idd stakkers, sowieso kinderen nemen als je arm bent :')!!! En dan ook nog altijd shag roken en altijd bier drinken :')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:59:15 #135
222384 Bonzai.
pi_127674175
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welles.
waarin de stenen rusten,
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:19:44 #136
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127674892
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het Hofnarretje is dan ook volgeboekt tot 2030.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 03:15:29 #137
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_127693090
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dan moet je gehandicapt worden, mag je overal doorrijden en hoef je niks extra's te betalen. En je mag dichtbij de ingang parkeren ook in je gesubsidieerde auto. Gratis!
Lijkt me een goed idee! een rolstoel huren voor een dag en doen alsof je gehandicapt bent :P :D en dan naar een pretpark gaan .
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_127693112
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 03:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee! een rolstoel huren voor een dag en doen alsof je gehandicapt bent :P :D en dan naar een pretpark gaan .
Het kan nog makkelijker:

quote:
Disney World Scheme: Entitled Families Hire Disabled Guide to Bypass Lines, Says Report

Now this is rich: Disney World is investigating news that a handful of upper-crust Manhattan moms have a pricey, secret way to get their kids to the front of the lines—and it’s not by bribing Mickey Mouse.

More on Shine: Disney Princess Makeover Sparks Outrage: Merida Petition Goes Viral

Instead, according to the New York Post, the moms pay $130 an hour to hire a disabled, “black-market” guide, who uses her position—sitting in a motorized scooter—to help entitled families gain special access to rides.

“On one hand, you can say she’s a great entrepreneur,” disability activist Kleo King, of the National Spinal Cord Injury Association, told Yahoo! Shine. “On the other hand, she’s kind of pimping herself out. And it’s outrageous she would help people commit fraud.”

Though the New York Post has no on-the-record sources in its shocking report, Disney is taking the matter seriously, according to spokesperson Bryan Malenius, who told Yahoo! Shine, “We are thoroughly reviewing the situation and will take appropriate steps to deter this type of activity." He added, "It is unacceptable to abuse accommodations that were designed for guests with disabilities."
More on Yahoo!: 6 Rejected Disney Theme Park Rides

The scheme of hiring out the disabled guide was uncovered by social anthropologist Wednesday Martin, a former New York Post contributor who was conducting research for a forthcoming book, “Primates of Park Avenue,” due out in 2014.

“It’s insider knowledge that very few have and share carefully,” Martin told the Post. “So when you’re doing it, you’re affirming that you are one of the privileged insiders who has and shares this information.” You’re also getting a good deal, as VIP tours offered by Disney, which include speed passes, start at $315 an hour.

“My daughter waited one minute to get on ‘It’s a Small World’ — the other kids had to wait 2 1/2 hours,” one unnamed mom bragged to the Post. “You can’t go to Disney without a tour concierge...This is how the 1 percent does Disney.”

A tour company singled out in the story as the family's guide denied using a disability to bypass lines. Both the tour company and Disney have not yet responded to Yahoo! Shine requests for comment.

But according to the park's official policy, guests using a wheelchair or motorized scooter, plus up to five members of their party, can use auxiliary entrances “intended to offer guests in wheelchairs or with trained service animals a more convenient entrance to the attraction” and are “not intended to bypass waiting lines.”

Still, the Post also reported that urban mothers have asked Divamoms website operator Lyss Stern how they might make their children appear handicapped in order to gain special disabled access. “I never understood how parents could have a clear conscience doing this,” Stern told the Post. And one parent, Matt Montesi of Atlanta, added that, after his 11-year-old with ADHD was granted a three-day Disney handicapped pass with a doctor's note, he was tempted to sell it on Craigslist. "People will pay bucks to circumvent the lines," he noted.

Yahoo forums on the topic turn up people who claim to have seen folks fake handicaps for special access. Wrote one commenter, who identified himself as a Disney employee, "There are ways that do allow you to bypass the line but I am not going to tell people because there are people who already abuse it and that pisses me and my fellow cast member off. Those people should be ashamed of themselves for doing it to. They disgust me every time I see them come through."

Using a false disability claim to skip lines is not a new trick, unfortunately. A recent Wall Street Journal story documented the trend of travelers requesting the use of complimentary wheelchairs in airports as a technique of getting pushed to the front of security lines, only to leap up and sprint to their gates once they have clearance. “We call them ‘miracles.’ They just start running with their heavy carry-ons," longtime wheelchair attendant Kenny Sanchez noted.

It’s also not unheard of at other amusement parks, apparently. King told Shine that, just the other day, she heard about someone who borrowed his grandmother’s wheelchair for his day at New Jersey’s Six Flags Great Adventure in order to avoid waiting in queues.

“It’s outrageous. This practice is hurting people with disabilities who legitimately can’t stand in line, as the more people who do it, the more resentful people get,” King explained. “Disney World and other places can’t really ask people about their disabilities in order to curtail fraud, so they have to take people at face value. But anytime fraud happens, it hurts people who really need services.”
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_127693147
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Technisch gezien is business class in vliegtuigen dan wel toegestaan, je bent immers 2 seconden eerder op de bestemming omdat je voorin zit.
Daarom ga ik in de achtbaan altijd achterin zitten, dan ga je als laatste weg, en kom je als laatste aan, dus maximaal waar voor je geld, omdat je langer in de attractie zit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_127693149
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hahaha idd stakkers, sowieso kinderen nemen als je arm bent :')!!! En dan ook nog altijd shag roken en altijd bier drinken :')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je vergeet het 40 inch plasmascherm, anders kun je geen fatsoenlijk sbs kijken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_127695147
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 03:38 schreef raptorix het volgende:
Daarom ga ik in de achtbaan altijd achterin zitten, dan ga je als laatste weg, en kom je als laatste aan, dus maximaal waar voor je geld, omdat je langer in de attractie zit.
En dan ook nog in de pauperrij wachten, maximale spanningsopbouw. :9.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 09:29:26 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_127695195
Veel mensen genieten ook van de rij. Het is een soort voorspel, een voorbereiding op de echte sensatie."

Yeah right :')

Ik dacht trouwens dat dit systeem allang bestond :?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 12 juni 2013 @ 09:47:32 #143
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_127695632
Oh nee, stel je toch eens voor dat niet iedereen gelijk is. :'(
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_127696792
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 03:25 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het kan nog makkelijker:

[..]

Daar was zelfs in de VS verontwaardiging over... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127697094
Uren in de rij staan voor een achtbaan die zelf max 1 minuut duurt :') :')
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:45:37 #146
45206 Pietverdriet
pi_127697372
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 03:25 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het kan nog makkelijker:

[..]

Fucking brilliant!
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 11:03:18 #147
Belg
pi_127698035
quote:
Wie er 35 euro voor over heeft, krijgt van Walibi een Speedy Pass, waarmee hij elke wachtrij mag voorbijlopen. Wouter Rogier van de UGent rekende uit welke invloed de speedy pass heeft op de wachttijd voor de gewone bezoeker.
Op de site van Eos berekent Rogiest met de hulp van de wachtlijntheorie dat de wachttijd voor de gewone bezoeker zou verdubbelen als de helft van de bezoekers van Walibi een speedy pass zou nemen.

Hoe meer bezoekers over een pasje beschikken, hoe langer de wachttijd voor de gewone bezoeker. Indien minder dan 10 procent van de bezoekers een speedy pass heeft, dan blijft de extra wachttijd voor de bezoekers zonder speedy pass echter beperkt. Problematisch zou het wel worden als bezoekers met een speedy pass een bepaalde attractie verschillende keren na mekaar doen.
aardige theorie
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_127698343
Wat een gezeur, in Mali mochten ze willen dat ze lang in de rij mochten voor een attractie.
pi_127699096
Vorige week in florida geweest bij 2 parken die zulke passen gebruiken (express en quick queue ofzo :'))

Niet aan gestoord, en als die mensen het waard vinden moeten ze dat vooral doen.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 12:17:33 #150
Belg
pi_127700925
Moet wel erg frustrend zijn als een rijke tokkie zo in je gezicht lacht en even zwaait met zijn kaart om vervolgens met een grijns je voorbij te steken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')