En ik hoorde tijdens het commentaar in de giro op eurosport van Thijs Zonneveld dat hij nu coach is van een Italiaanse jongerenploeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:26 schreef Keano het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd 'leuk' om eens terug te kijken naar de roerige jaren 90. Bij mij is deze gek altijd bijgebleven. Rodolfo Massi, bijgenaamd 'De Apotheker'. Reed rond met een enorme voorraad zooi en vervoerde een deel daarvan in zijn eigen lichaam. Droeg ineens in de Bolletjestrui en werd voor het einde van de Tour in '98 alweer uit de ronde gedonderd.
Een type Valjavecquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zie een type Brajkovic/Fuglsang ook wel gepakt worden. Iets meer risico nemen dan gewoonlijk omdat ze hun potentie nooit écht waar hebben kunnen maken. Aan de andere kant wordt het bij Astana ook allemaal wel erg goed begeleid.
Mensen die denken dat Sky gepakt gaat worden. Sowieso, die AICAR oid is allemaal in de winter al gebruikt, dat gaat niet opeens in de Tour nog gevonden worden.
Een wielrenner dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:19 schreef Pandarus het volgende:
Een ding is zeker, een doper gaat ook dit jaar weer winnen.
Dus Froome is over 10/15 jaar ook geen nieuws?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:38 schreef Chiappucci het volgende:
Dit is toch geen nieuws meer
Ziet het overal als kop op alle pagina's staan.
Dat hangt helemaal van je definitie van "nieuws" af.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:09 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dus Froome is over 10/15 jaar ook geen nieuws?
Nee, die wint gewoon weer een paar etappes in het hooggebergtequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:19 schreef emil23 het volgende:
Ik denk dat Voeckler aan de beurt is dit jaar.
Het probleem is dat je als toeschouwer alleen maar kunt speculeren. Overigens had ik grappig genoeg over Ullrich wel wat informatie destijds vanwege wat lijntjes maar nu ook totaal niet meer. Nu is het pas officieel, dus nieuws. Zolang niemand (toegang tot) keihard bewijs heeft is het geen nieuws.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van je definitie van "nieuws" af.
Froome gebruikt geen doping, dus kan het iig geen dopingnieuws zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:09 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dus Froome is over 10/15 jaar ook geen nieuws?
Boasson Hagenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aicar is amper op te sporen of welk ander wondermiddel ze ook bij Sky gebruiken. Froome gaat vrolijk winnen, maar over 10 jaar horen we dat ze volledig gedopeerd waren en hebben we weer naar een Tour de Farce gekeken. SkyFroome
Porte
Thomas
Jij kan zeker niet wachten tot het 5 december of Pasen of Kerstmis is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome gebruikt geen doping, dus kan het iig geen dopingnieuws zijn.
En de rest? Gebruiken die ook niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome gebruikt geen doping, dus kan het iig geen dopingnieuws zijn.
Andere nog wel, maar geen rijders bij Sky.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de rest? Gebruiken die ook niet?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Andere nog wel, maar geen rijders bij Sky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |