Dat hangt helemaal van je definitie van "nieuws" af.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:09 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dus Froome is over 10/15 jaar ook geen nieuws?
Nee, die wint gewoon weer een paar etappes in het hooggebergtequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:19 schreef emil23 het volgende:
Ik denk dat Voeckler aan de beurt is dit jaar.
Het probleem is dat je als toeschouwer alleen maar kunt speculeren. Overigens had ik grappig genoeg over Ullrich wel wat informatie destijds vanwege wat lijntjes maar nu ook totaal niet meer. Nu is het pas officieel, dus nieuws. Zolang niemand (toegang tot) keihard bewijs heeft is het geen nieuws.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van je definitie van "nieuws" af.
Froome gebruikt geen doping, dus kan het iig geen dopingnieuws zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:09 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dus Froome is over 10/15 jaar ook geen nieuws?
Boasson Hagenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aicar is amper op te sporen of welk ander wondermiddel ze ook bij Sky gebruiken. Froome gaat vrolijk winnen, maar over 10 jaar horen we dat ze volledig gedopeerd waren en hebben we weer naar een Tour de Farce gekeken. SkyFroome
Porte
Thomas
Jij kan zeker niet wachten tot het 5 december of Pasen of Kerstmis is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome gebruikt geen doping, dus kan het iig geen dopingnieuws zijn.
En de rest? Gebruiken die ook niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome gebruikt geen doping, dus kan het iig geen dopingnieuws zijn.
Andere nog wel, maar geen rijders bij Sky.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de rest? Gebruiken die ook niet?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Andere nog wel, maar geen rijders bij Sky.
Je bent een hele goede troll of ontzettend blindquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om haat jegens Sky in dit geval, maar om de debiele uitspraken van Syntixquote:
In dit geval niet, maar dat is wel de algehele teneur.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om haat jegens Sky in dit geval, maar om de debiele uitspraken van Syntix
Dat komt door de houding van de ploeg. En de manier van rijden als US Postal (tactisch gezien bedoel ik dan). Dus dan is het zo vreemd dat zij het grootste mikpunt zijn van opmerkingen over doping.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
In dit geval niet, maar dat is wel de algehele teneur.
Ach dat gekwijl van jou op Sky compenseert het grotendeelsquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik hoop het. Draait tegenwoordig toch alleen maar om sensatie en hoge kijkcijfers.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Tour zonder dopinghonden: ''Tour de Doping''. Lance Armstrong, Alberto Contador, Frank Schleck, Ricardo Riccó en ga zo maar door. Zal er ook dit jaar weer een verrassende naam uit de test positief naar voren komen?
Daar is het al véééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél te laat voor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:24 schreef Redefine het volgende:
Binnen dit topic is dat ook niet zo'n probleem. Zolang het de rest maar niet te veel vervuild.
Dat is inderdaad wel zo, helaas.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar is het al véééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél te laat voor.
Wielertopics staan tegenwoordig voor 50% vol met insinuaties ensmileys. Ironisch genoeg zijn degenen die zich ergeren aan het feit dat men bij doping steeds over wielrennen begint, vaak dezelfden die niet in een wielertopic kunnen posten zonder over doping te beginnen.
Ze vliegen bijna ui de bocht bij het klimmenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef miep63 het volgende:
Ik ben op dit moment "Mijn jacht op Lance Armstrong" van David Walsh aan het lezen. Hij had het over een etappe die L.A. won in 1999. En dat was idd zo duidelijk als een klontje.
Nou is de klim naar Sestrieres ook niet heel steil. Wat het vervolgens weer verbazingwekkender maakt dat er met minuten werd gestrooid (behalve Zülle dacht ik)...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:42 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Ze vliegen bijna ui de bocht bij het klimmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |