Euthanasie is gelukkig legaal toe te passen.quote:
Dun laagje chroom weer...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Iemand heeft met het spijkerpistool Betyars bovenkamer doorzeeft in plaats van het laminaat. Sinds die tijd is hij het spoor een beetje bijster.
99.999 heeft alle belang bij de huidige status quo.quote:
Welke status quo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
99.999 heeft alle belang bij de huidige status quo.
Risico van het absente vak.quote:
Ik heb liever dat jij dat zegt dan iemand met een vol verstand.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Iemand heeft met het spijkerpistool Betyars bovenkamer doorzeeft in plaats van het laminaat. Sinds die tijd is hij het spoor een beetje bijster.
Gefeliciteerd, u bent nu officieel bejaard.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:39 schreef Drugshond het volgende:
Blunder bij de AH.
Boodschappen gedaan, Belgsiche Biertjes actie 25 % goedkoper dus ff een 6 pack Leffe gepakt.
Reken af bij de kassa en zie dat de korting er niet bij staat.
Dus hop in galop naar de klantenbalie.
• Maar mijnheer u heeft heeft helemaal geen Belgisch bier gekocht. We kunnen dan ook geen korting geven.
- Huh ?!
- Check mijn boodschappen. Zie ik inderdaad dat ik inderdaad ipv Leffe , La Trappe Tripple heb gekocht.
- Nee inderdaad mevrouw dit spul komt uit Lieshout en niet uit Belgie.
• Maar uw mag uw product rustig ruilen hoor.
- Voor die ene euro ga ik echt niet weer helemaal de winkel in. Mijn fout, sorry voor het ongemak.
• Overigens is La Trappe wel lekkerder dan Leffe.
- Mwah over smaak valt te twisten. Ik had liever een Rocherfort 10 gehad. Maar die verkopen jullie niet.
- Maar bedankt voor de moeite.
Lieshout?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:39 schreef Drugshond het volgende:
Blunder bij de AH.
Boodschappen gedaan, Belgsiche Biertjes actie 25 % goedkoper dus ff een 6 pack Leffe gepakt.
Reken af bij de kassa en zie dat de korting er niet bij staat.
Dus hop in galop naar de klantenbalie.
• Maar mijnheer u heeft heeft helemaal geen Belgisch bier gekocht. We kunnen dan ook geen korting geven.
- Huh ?!
- Check mijn boodschappen. Zie ik inderdaad dat ik inderdaad ipv Leffe , La Trappe Tripple heb gekocht.
- Nee inderdaad mevrouw dit spul komt uit Lieshout en niet uit Belgie.
• Maar uw mag uw product rustig ruilen hoor.
- Voor die ene euro ga ik echt niet weer helemaal de winkel in. Mijn fout, sorry voor het ongemak.
• Overigens is La Trappe wel lekkerder dan Leffe.
- Mwah over smaak valt te twisten. Ik had liever een Rocherfort 10 gehad. Maar die verkopen jullie niet.
- Maar bedankt voor de moeite.
Prima toch? Graag zelfs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als er efficient gewerkt zou worden, zouden er minder ambtenaren nodig zijn.
Sinds het niet lukte een WAO uitkering te krijgen hij ondernemer is begint hij te verrechtsen zonder dat hij het zelf merkt. Hij slaat dan ook steeds wilder om zich heen waarbij hij zichzelf doorlopend tegenspreekt. Als politiekschizofreen is hij dan wel weer op zijn plaats op Fok.quote:
Dan heb je iets om te corrigeren.quote:
Klopt, Bavaria heeft La Trappe financieel ondersteunt, het brouwen en bottelen gebeurt inderdaad nog steeds in Berkel-Enchot.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
La Trappe, is onderdeel van Bavaria![]()
Feitelijk is het Berkel-Enschot.
Jou inkomen verzekerd. In een Wereld van vrije mensen zal je overbodig zijn.quote:
Voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
Gefeliciteerd, u bent nu officieel bejaard verstrooid.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Sinds het niet lukte een WAO uitkering te krijgen hij ondernemer is begint hij te verrechtsen zonder dat hij het zelf merkt. Hij slaat dan ook steeds wilder om zich heen waarbij hij zichzelf doorlopend tegenspreekt. Als politiekschizofreen is hij dan wel weer op zijn plaats op Fok.
Hij ervaart gewoon dat werkenden bestolen worden. Prima toch, ogen moeten toch een kéér open.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Sinds het niet lukte een WAO uitkering te krijgen hij ondernemer is begint hij te verrechtsen zonder dat hij het zelf merkt. Hij slaat dan ook steeds wilder om zich heen waarbij hij zichzelf doorlopend tegenspreekt. Als politiekschizofreen is hij dan wel weer op zijn plaats op Fok.
Deze ene keer dan.quote:
ff kieken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef YokiKater het volgende:
Yo Drugshond, check mijn veldwerk
Bereik is !!!! We hebben 1 km gemeten.
DJI Phantom
GoPro camera
FatShark FPV kit
http://www.v-nix.nl/dji-phantom-rtf verbazend goed ding.
Een pijnlijk proces. Leuk dat je weer terug bent.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij ervaart gewoon dat werkenden bestolen worden. Prima toch, ogen moeten toch een kéér open.
Yep door werkgevers en de rechtse mens, en nu weer rap terug je NWS-hok in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij ervaart gewoon dat werkenden bestolen worden. Prima toch, ogen moeten toch een kéér open.
Sprak de man die van het goede in de mens uitgaatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep door werkgevers en de rechtse mens, en nu weer rap terug je NWS-hok in.
Rechtse mensen zijn geen mensen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Sprak de man die van het goede in de mens uitgaat
Zou je dat ding op de grond nog horen & zien als hij zo hoog zit?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef YokiKater het volgende:
Heb je je machines en onroerend goed al afbetaald aan de bank of bijt je nog steeds de hand die je voedt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep door werkgevers en de rechtse mens, en nu weer rap terug je NWS-hok in.
Ik heb nog steeds een hypotheek. Voor de rest alles wat bedrijfsmatig is komt gewoon rechtstreeks uit mijn portemonnee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je je machines en onroerend goed al afbetaald aan de bank of bijt je nog steeds de hand die je voedt?
Aha, creatief weer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jou inkomen verzekerd. In een Wereld van vrije mensen zal je overbodig zijn.
Misschien als het heel erg stil is. Zien kan je hem wel denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef waht het volgende:
[..]
Zou je dat ding op de grond nog horen & zien als hij zo hoog zit?
Nou betaal eerst maar de rechtschmens af dan voor je klaagt, of ga op je blote knietjes ons maar danken voor je dak boven je hoofd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een hypotheek. Voor de rest alles wat bedrijfsmatig is komt gewoon rechtstreeks uit mijn portemonnee.
En nu weer opbokken jij, de gezelligheid is weer weg.
Eigenlijk ben jij de persoon die de gezelligheid vergald.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een hypotheek. Voor de rest alles wat bedrijfsmatig is komt gewoon rechtstreeks uit mijn portemonnee.
En nu weer opbokken jij, de gezelligheid is weer weg.
Vliegt wel lekker stabiel met vier rotoren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien als het heel erg stil is. Zien kan je hem wel denk ik.
Ziek...... Dat zit er heel goed uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef YokiKater het volgende:
Yo Drugshond, check mijn veldwerk
Bereik is !!!! We hebben 1 km gemeten.
DJI Phantom
GoPro camera
FatShark FPV kit
Ik ben dan ook niet aardig voor sommige mensen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij de persoon die de gezelligheid vergald.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou betaal eerst maar de rechtschmens af dan voor je klaagt, of ga op je blote knietjes ons maar danken voor je dak boven je hoofd.
Toch aan je vader en je dode oma?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef betyar het volgende:
[..]Dat dak boven mijn hoofd heb ik niet aan "jullie" te danken hoor.
Oh dus je hebt je hypotheek verdiend of hoe moet ik dit zien?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef betyar het volgende:
[..]Dat dak boven mijn hoofd heb ik niet aan "jullie" te danken hoor.
GS!quote:
Dus jouw ware aard is dat je een antisemiet bent die de Joden wil aanpakken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gros van de mensen wel kunnen zien wanneer een post serieus is en wanneer niet. Wanneer je dat niet kunt, dan heb je een probleem en nogmaals: elke post zet je zelf neer, aanvaard de consequenties die daaraan vast hangen, kun je dat niet en je zielig in een hoekje gaat janken omdat via een forum je ware aard naar boven is gekomen heb je dat toch echt aan jezelf te danken.
En overdag onzichtbaar:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef Drugshond het volgende:
Die QC zou je snachts moeten laten vliegen met led-verlichting en een restlicht-camara.
quote:http://www.flightglobal.c(...)invisibility-223358/
Flight has obtained these images of a 2m (6.55ft)-wingspan unmanned air vehicle fitted with an electroluminescent surface flying at an altitude of 1,000ft (305m). The left picture is with the electroluminesence system off, the right was taken with it on.
Hij kan 1 kilo dragen, led verlichting zit er al op. Zoek maar verder naar reviews, zender ziet er een beetje fisher-price uit maar het werkt prima. Had deze kwaliteit niet verwacht. In combinatie met een GoPro en die FatShark bril is het een wonderbaarlijk speeltje. Wel een klap geld bij elkaar opgeteld maar verhoudingsgewijs is er niet veel beters te vinden denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef Drugshond het volgende:
Die QC zou je snachts moeten laten vliegen met led-verlichting en een restlicht-camara.
Do I see nipple?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:02 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Een leuke vrouw voor de SC.
Gifgroen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:02 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf hier, we missen jequote:
Dat werd tijd ook. Lijkt me een stuk beter te pruimen dan een zure Hongaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:02 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Zwoele foto.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:02 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Een zure Hongaar kun je ook niet tussen de tieten neuken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat werd tijd ook. Lijkt me een stuk beter te pruimen dan een zure Hongaar.
Dat betwijfel ik.quote:
Het is de waarheid. Als het nodig is offert du_ke wel wat andere users op.quote:
Een terechte vaststelling.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een zure Hongaar kun je ook niet tussen de tieten neuken.
Daar zeg ik geen nee tegen, waar is Mutant?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:06 schreef waht het volgende:
[..]
Het is de waarheid. Als het nodig is offert du_ke wel wat andere users op.
In de wandelgangen circuleren al een paar namen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:06 schreef waht het volgende:
[..]
Het is de waarheid. Als het nodig is offert du_ke wel wat andere users op.
Staat bookie...Van wat ik zo links en rechts heb gezien ziet het er erg tof uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij kan 1 kilo dragen, led verlichting zit er al op. Zoek maar verder naar reviews, zender ziet er een beetje fisher-price uit maar het werkt prima. Had deze kwaliteit niet verwacht. In combinatie met een GoPro en die FatShark bril is het een wonderbaarlijk speeltje. Wel een klap geld bij elkaar opgeteld maar verhoudingsgewijs is er niet veel beters te vinden denk ik.
Ik ben iig zwaar onder de indruk, houd mij hand nog even op de knip en ga mij nog verder verdiepen (ook qua mods e.d.) maar ik denk dat deze het wel voor mij gaat worden.
Ja, m'n collega's zaten al wat vreemd te kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
Zozo, iedereen is meteen weer aan het rukken geslagen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, m'n collega's zaten al wat vreemd te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |