En overdag onzichtbaar:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef Drugshond het volgende:
Die QC zou je snachts moeten laten vliegen met led-verlichting en een restlicht-camara.
quote:http://www.flightglobal.c(...)invisibility-223358/
Flight has obtained these images of a 2m (6.55ft)-wingspan unmanned air vehicle fitted with an electroluminescent surface flying at an altitude of 1,000ft (305m). The left picture is with the electroluminesence system off, the right was taken with it on.
Hij kan 1 kilo dragen, led verlichting zit er al op. Zoek maar verder naar reviews, zender ziet er een beetje fisher-price uit maar het werkt prima. Had deze kwaliteit niet verwacht. In combinatie met een GoPro en die FatShark bril is het een wonderbaarlijk speeltje. Wel een klap geld bij elkaar opgeteld maar verhoudingsgewijs is er niet veel beters te vinden denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef Drugshond het volgende:
Die QC zou je snachts moeten laten vliegen met led-verlichting en een restlicht-camara.
Do I see nipple?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:02 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Een leuke vrouw voor de SC.
Gifgroen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:02 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf hier, we missen jequote:
Dat werd tijd ook. Lijkt me een stuk beter te pruimen dan een zure Hongaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:02 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Zwoele foto.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:02 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Een zure Hongaar kun je ook niet tussen de tieten neuken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat werd tijd ook. Lijkt me een stuk beter te pruimen dan een zure Hongaar.
Dat betwijfel ik.quote:
Het is de waarheid. Als het nodig is offert du_ke wel wat andere users op.quote:
Een terechte vaststelling.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een zure Hongaar kun je ook niet tussen de tieten neuken.
Daar zeg ik geen nee tegen, waar is Mutant?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:06 schreef waht het volgende:
[..]
Het is de waarheid. Als het nodig is offert du_ke wel wat andere users op.
In de wandelgangen circuleren al een paar namen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:06 schreef waht het volgende:
[..]
Het is de waarheid. Als het nodig is offert du_ke wel wat andere users op.
Staat bookie...Van wat ik zo links en rechts heb gezien ziet het er erg tof uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij kan 1 kilo dragen, led verlichting zit er al op. Zoek maar verder naar reviews, zender ziet er een beetje fisher-price uit maar het werkt prima. Had deze kwaliteit niet verwacht. In combinatie met een GoPro en die FatShark bril is het een wonderbaarlijk speeltje. Wel een klap geld bij elkaar opgeteld maar verhoudingsgewijs is er niet veel beters te vinden denk ik.
Ik ben iig zwaar onder de indruk, houd mij hand nog even op de knip en ga mij nog verder verdiepen (ook qua mods e.d.) maar ik denk dat deze het wel voor mij gaat worden.
Ja, m'n collega's zaten al wat vreemd te kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
Zozo, iedereen is meteen weer aan het rukken geslagen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, m'n collega's zaten al wat vreemd te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |