Sinds het niet lukte een WAO uitkering te krijgen hij ondernemer is begint hij te verrechtsen zonder dat hij het zelf merkt. Hij slaat dan ook steeds wilder om zich heen waarbij hij zichzelf doorlopend tegenspreekt. Als politiekschizofreen is hij dan wel weer op zijn plaats op Fok.quote:
Dan heb je iets om te corrigeren.quote:
Klopt, Bavaria heeft La Trappe financieel ondersteunt, het brouwen en bottelen gebeurt inderdaad nog steeds in Berkel-Enchot.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
La Trappe, is onderdeel van Bavaria![]()
Feitelijk is het Berkel-Enschot.
Jou inkomen verzekerd. In een Wereld van vrije mensen zal je overbodig zijn.quote:
Voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
Gefeliciteerd, u bent nu officieel bejaard verstrooid.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Sinds het niet lukte een WAO uitkering te krijgen hij ondernemer is begint hij te verrechtsen zonder dat hij het zelf merkt. Hij slaat dan ook steeds wilder om zich heen waarbij hij zichzelf doorlopend tegenspreekt. Als politiekschizofreen is hij dan wel weer op zijn plaats op Fok.
Hij ervaart gewoon dat werkenden bestolen worden. Prima toch, ogen moeten toch een kéér open.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Sinds het niet lukte een WAO uitkering te krijgen hij ondernemer is begint hij te verrechtsen zonder dat hij het zelf merkt. Hij slaat dan ook steeds wilder om zich heen waarbij hij zichzelf doorlopend tegenspreekt. Als politiekschizofreen is hij dan wel weer op zijn plaats op Fok.
Deze ene keer dan.quote:
ff kieken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef YokiKater het volgende:
Yo Drugshond, check mijn veldwerk
Bereik is !!!! We hebben 1 km gemeten.
DJI Phantom
GoPro camera
FatShark FPV kit
http://www.v-nix.nl/dji-phantom-rtf verbazend goed ding.
Een pijnlijk proces. Leuk dat je weer terug bent.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij ervaart gewoon dat werkenden bestolen worden. Prima toch, ogen moeten toch een kéér open.
Yep door werkgevers en de rechtse mens, en nu weer rap terug je NWS-hok in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij ervaart gewoon dat werkenden bestolen worden. Prima toch, ogen moeten toch een kéér open.
Sprak de man die van het goede in de mens uitgaatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep door werkgevers en de rechtse mens, en nu weer rap terug je NWS-hok in.
Rechtse mensen zijn geen mensen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Sprak de man die van het goede in de mens uitgaat
Zou je dat ding op de grond nog horen & zien als hij zo hoog zit?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef YokiKater het volgende:
Heb je je machines en onroerend goed al afbetaald aan de bank of bijt je nog steeds de hand die je voedt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep door werkgevers en de rechtse mens, en nu weer rap terug je NWS-hok in.
Ik heb nog steeds een hypotheek. Voor de rest alles wat bedrijfsmatig is komt gewoon rechtstreeks uit mijn portemonnee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je je machines en onroerend goed al afbetaald aan de bank of bijt je nog steeds de hand die je voedt?
Aha, creatief weer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jou inkomen verzekerd. In een Wereld van vrije mensen zal je overbodig zijn.
Misschien als het heel erg stil is. Zien kan je hem wel denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef waht het volgende:
[..]
Zou je dat ding op de grond nog horen & zien als hij zo hoog zit?
Nou betaal eerst maar de rechtschmens af dan voor je klaagt, of ga op je blote knietjes ons maar danken voor je dak boven je hoofd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een hypotheek. Voor de rest alles wat bedrijfsmatig is komt gewoon rechtstreeks uit mijn portemonnee.
En nu weer opbokken jij, de gezelligheid is weer weg.
Eigenlijk ben jij de persoon die de gezelligheid vergald.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een hypotheek. Voor de rest alles wat bedrijfsmatig is komt gewoon rechtstreeks uit mijn portemonnee.
En nu weer opbokken jij, de gezelligheid is weer weg.
Vliegt wel lekker stabiel met vier rotoren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien als het heel erg stil is. Zien kan je hem wel denk ik.
Ziek...... Dat zit er heel goed uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef YokiKater het volgende:
Yo Drugshond, check mijn veldwerk
Bereik is !!!! We hebben 1 km gemeten.
DJI Phantom
GoPro camera
FatShark FPV kit
Ik ben dan ook niet aardig voor sommige mensen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij de persoon die de gezelligheid vergald.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou betaal eerst maar de rechtschmens af dan voor je klaagt, of ga op je blote knietjes ons maar danken voor je dak boven je hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |