Ik vind dat automatisch updaten denk ik helemaal niet handig. Ik wil weten wat er verandert voordat ik update, dus neem aan dat dat ook gewoon in te stellen is?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:53 schreef remlof het volgende:
Ik neem aan dat je dat automatisch updaten van apps in iOS7 wel zo kan instellen dat ie dat alleen doet als ie aan wifi (en/of 4G) hangt?
Ja, via Settings kun je het uitzetten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind dat automatisch updaten denk ik helemaal niet handig. Ik wil weten wat er verandert voordat ik update, dus neem aan dat dat ook gewoon in te stellen is?
Tofquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, via Settings kun je het uitzetten.
Je kan het ook uitzetten per app, als ik swetz goed begreep.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind dat automatisch updaten denk ik helemaal niet handig. Ik wil weten wat er verandert voordat ik update, dus neem aan dat dat ook gewoon in te stellen is?
Oh die wil ik ook wel proberen, hoe kom je aan zo'n beta?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof
Ben benieuwd wanneer de beta voor iPad verschijnt, daar ik geen iPhone heb.
Zal voor iPad wel hetzelfde werken als iPhone, dus iets met je UDID toevoegen aan een Developer-account. Maar hoe dat verder werkt weet ik ook nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook wel proberen, hoe kom je aan zo'n beta?
Nee. Je kunt automatisch apps downloaden (wat al in iOS 6 bestaat) en app UPDATES onafhankelijk van elkaar uitzetten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan het ook uitzetten per app, als ik swetz goed begreep.
Iets met importheffing.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:12 schreef vandermar het volgende:
http://www.amazon.com/gp/(...)703CM#productDetails
Iemand enig idee of deze gewoon in NL in het stopcontact kan en de DVD drive ook voor NL werkt? Ik heb geen idee waar ik het moet lezen
(uiteraard zit er een amerikaanse stekker bij maar die kan je veranderen naar Europees door een europese kant erop te zetten, of kan met die van de iPad wel tenminste)
850 euro is hij daar namelijk.
Of zit ik dan ook met garantie als er iets stuk is dat het niet in NL kan?
Oh, dus dat gaat net zo duur worden?quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, dus dat gaat net zo duur worden?
En als je zegt dat het een gift is?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongeveer, die 12% weet ik niet zeker. Via.
Maakt volgens mij weinig uit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
En als je zegt dat het een gift is?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
En als je zegt dat het een gift is?
Oh, dan koop ik hem hier maar. Jammer dat ze hier duurder zijn door die nare heffingquote:
Volgens mij kan je van 10.4 naar 10.6 (Snow Leopard) en dan van 10.6 naar 10.8quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik heb nog steeds OSX 10.4.11 op mn macbook pro draaienmaar heb nu een drumcomputer gekocht die minstens 10.6 of 10.7 nodig heeft. Hoe kan ik updaten? Moet ik eerst naar 10.5 dan naar 10.6 enz.?
thanks. meteen maar ff snow leopard gekocht, daar kan ik wel ff mee vooruit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Volgens mij kan je van 10.4 naar 10.6 (Snow Leopard) en dan van 10.6 naar 10.8
Beste OS X ooit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
thanks. meteen maar ff snow leopard gekocht, daar kan ik wel ff mee vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |