Oh, dus dat gaat net zo duur worden?quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, dus dat gaat net zo duur worden?
En als je zegt dat het een gift is?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongeveer, die 12% weet ik niet zeker. Via.
Maakt volgens mij weinig uit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
En als je zegt dat het een gift is?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
En als je zegt dat het een gift is?
Oh, dan koop ik hem hier maar. Jammer dat ze hier duurder zijn door die nare heffingquote:
Volgens mij kan je van 10.4 naar 10.6 (Snow Leopard) en dan van 10.6 naar 10.8quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik heb nog steeds OSX 10.4.11 op mn macbook pro draaienmaar heb nu een drumcomputer gekocht die minstens 10.6 of 10.7 nodig heeft. Hoe kan ik updaten? Moet ik eerst naar 10.5 dan naar 10.6 enz.?
thanks. meteen maar ff snow leopard gekocht, daar kan ik wel ff mee vooruit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Volgens mij kan je van 10.4 naar 10.6 (Snow Leopard) en dan van 10.6 naar 10.8
Beste OS X ooit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
thanks. meteen maar ff snow leopard gekocht, daar kan ik wel ff mee vooruit.
Sept lijkt me.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:57 schreef Gauner het volgende:
Wanneer verwachten jullie ongeveer de back to school actie?
Wil een 13' rMBP bestellen maar zou nog wel even kunnen wachten.
Dan pas? Lijkt me wel erg laat..quote:
16 juni t/m 20 september was het vorig jaar. Dus best kans dat het over een paar weken inzet. Maar goed, we will see. Op het moment dat je student bent krijg je sowieso je korting.quote:
Je was me net voor! Klopt, maar extra korting/giftcard is natuurlijk altijd mooi.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
16 juni t/m 20 september was het vorig jaar. Dus best kans dat het over een paar weken inzet. Maar goed, we will see. Op het moment dat je student bent krijg je sowieso je korting.
Ik ben blij met m'n rMBP yes. Al moet hij dit weekend even gaan knallen met veel activiteiten en veel foto's. Maar het inladen van al m'n foto's en activiteiten die ik er nu mee gedaan heb ben ik er alleen maar heel blij meequote:Op donderdag 13 juni 2013 10:15 schreef Gauner het volgende:
[..]
Je was me net voor! Klopt, maar extra korting/giftcard is natuurlijk altijd mooi.
Bevalt ie nog?
alt ingedrukt houden en op het volumeicoon klikkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:40 schreef Stienn het volgende:
Wij hebben hier thuis een Airplay om muziek te streamen naar de luidsprekers. Als ik hier van gebruik wil maken moet ik eerst naar systeemvoorkeuren, geluid en dan pas kan ik de geluidsuitvoer aanpassen. Nu zie ik op sommige website's dat men ook het onderstaande kan selecteren.
Zoals dit alleen dan voor de airport:
[ afbeelding ]
Dus waar kan ik dat instellen?
Niet genoeg kortingquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
16 juni t/m 20 september was het vorig jaar. Dus best kans dat het over een paar weken inzet. Maar goed, we will see. Op het moment dat je student bent krijg je sowieso je korting.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:05 schreef n8n het volgende:
[..]
alt ingedrukt houden en op het volumeicoon klikken
En Time Machine aanzetten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:40 schreef Stienn het volgende:
Wij hebben hier thuis een Airplay om muziek te streamen naar de luidsprekers. Als ik hier van gebruik wil maken moet ik eerst naar systeemvoorkeuren, geluid en dan pas kan ik de geluidsuitvoer aanpassen. Nu zie ik op sommige website's dat men ook het onderstaande kan selecteren.
Zoals dit alleen dan voor de airport:
[ afbeelding ]
Dus waar kan ik dat instellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |