Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die.quote:
Met die schoonmoeder er bij. Je moet het er maar voor over hebben.quote:
Dan heb je Bassie en Adriaan gemist jaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:25 schreef webspider het volgende:
Echt, hoe kun je nu niet weten wat Paella is
Gewoon elk ontbijt erna stiekem een morning after pill in haar koffiequote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Met die schoonmoeder er bij. Je moet het er maar voor over hebben.
Koekje, je bent eerder een grote rollade kerel.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:27 schreef De-Dwerg het volgende:
Moet altijd nog deze eens gebruiken als openingszin "hey kan ik jouw helpen? Of is er een andere reden waarom je naar me kijkt alsof ik het laatste koekje ben"
Hey, mooie schoenen. Neuken?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:27 schreef De-Dwerg het volgende:
Moet altijd nog deze eens gebruiken als openingszin "hey kan ik jouw helpen? Of is er een andere reden waarom je naar me kijkt alsof ik het laatste koekje ben"
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koekje, je bent eerder een grote rollade kerel.
wel een baasrollade.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koekje, je bent eerder een grote rollade kerel.
Heb je nou helemaal niks geleerd van Michael en Alex?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:28 schreef De-Dwerg het volgende:
Hey, wil je neuken? Biertje? Nee? Neuken dan?
Uh nee dat werkt niet. Al denken ze op FOK! dat dat wel werkt.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:28 schreef De-Dwerg het volgende:
Andersomquote:Op maandag 10 juni 2013 22:28 schreef De-Dwerg het volgende:
dit heb je niet echt geprobeerd toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:28 schreef De-Dwerg het volgende:
Nog nooit geprobeerd en ja ik probeer er een te vinden, moet alleen even weten waarquote:Op maandag 10 juni 2013 22:30 schreef blow... het volgende:
[..]
dit heb je niet echt geprobeerd toch?
Wel een gamersmeidje kiezen
Ik zou die twee ook niet willen zien voortplanten.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:27 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Gewoon elk ontbijt erna stiekem een morning after pill in haar koffie
Ik heb gelukquote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef Zhano het volgende:
Vrouwelijke gamers zijn meestal niet echt vriendinmateriaal
Nou ik zie wel eens pics van gamerchicks die qua uiterlijk erg leuk zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef Zhano het volgende:
Vrouwelijke gamers zijn meestal niet echt vriendinmateriaal
En daarna gewoon niks meer zeggen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
Beste openingszin is "hoi" of "hallo"
Jij hebt een opening en ik heb zin.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
Beste openingszin is "hoi" of "hallo"
Zo snel hoef je dt ook weer niet te roepen, gewoon als ze interesse krijgt lijkt me prima.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef dikkedaniel het volgende:
Zeg gewoon:
Hoi mijn naam is...
Wist je trouwens dat ik nog maagd ben?
Ik zoek eigenlijk een persoon zodat ik ontmaagd kan worden.
Hoe sta jij hier eigenlijk tegenover?
Modellen met een controller in hun hand/tussen hun borsten tellen niet...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou ik zie wel eens pics van gamerchicks die qua uiterlijk erg leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |