Precies, als Sony er een paar vette games tegenover zet hebben ze de hardcore gamers in hun zakquote:Op maandag 10 juni 2013 20:10 schreef over_hedge het volgende:
Alle spelen die goed waren, waren geen exclusive games.
ik zou het liever neit willen zodat hij dan goedkoper zou zijnquote:
http://www.twitch.tv/blammomedia/ via daar kijk ik. Alleen via een andere laptop kom ik er niet op via die link. beetje raar.quote:
The community has closed this channel due to terms of service violations.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/blammomedia/ via daar kijk ik. Alleen via een andere laptop kom ik er niet op via die link. beetje raar.
Ja, dat dus. Best raar aangezien ik wel kijk via die linkquote:Op maandag 10 juni 2013 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
The community has closed this channel due to terms of service violations.
Yepquote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef Jimbo het volgende:
Mooi dat we 123eur meer betalen dan de usazeker ook nog regio locked dat ding?
Omdat de US prijs altijd zonder VAT isquote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef Jimbo het volgende:
ps4 prijs duikt onder xbox zonder eyetoy 450quote:
Dit zat ik me dus ookal te bedenken je zou bijna een import kopen maar jah dan zit je weer dat je al je games daar ook vandaan moet halen...quote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef Jimbo het volgende:
voor import dus ookquote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Omdat de US prijs altijd zonder VAT is
snel hacken dat ding :pquote:Op maandag 10 juni 2013 20:16 schreef Liandri het volgende:
[..]
Dit zat ik me dus ookal te bedenken je zou bijna een import kopen maar jah dan zit je weer dat je al je games daar ook vandaan moet halen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:16 schreef bjorntju het volgende:
PS4 ¤299 believeHaha hihaho denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
killer instinct. Zal vast wel op de ps4 komen ook. Was geen exclusive toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef Haque het volgende:
Helemaal afgekeken, had ik niet verwacht. Lekker vlotte uitzending. Heb helaas MGS gemist en andere titels aan het begin. Ben wel benieuwd naar die fighting game en forza zag er wel gvd goed uit!
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:16 schreef bjorntju het volgende:
PS4 ¤299 believe450 manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
mwah wii u ging ook snel...3ds daarentegen...quote:Op maandag 10 juni 2013 20:17 schreef Liandri het volgende:
[..]
Gaat wel een paar manen duren vrees ik.
Ik hoop weer een toffe rayman titelquote:
2200quote:
mmoquote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik hoop weer een toffe rayman titelonline multiplayer rayman zou wel vet zijn
EA om 10 uur. Ubi om 12 uur.quote:
ps3 duurden ook ruim een jaar (zo niet langer?) of heb ik het misquote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah wii u ging ook snel...3ds daarentegen...
ea om 22:00 geloof ikquote:
0000quote:
andersomquote:
geen idee.. Ik koop mn spellen op de ps :pquote:Op maandag 10 juni 2013 20:19 schreef Liandri het volgende:
[..]
ps3 duurden ook ruim een jaar (zo niet langer?) of heb ik het mis
18:00 – Start E3 2013 livestream: Voorbeschouwing Persconferentie Microsoftquote:
Weet ik niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
killer instinct. Zal vast wel op de ps4 komen ook. Was geen exclusive toch?
Waar?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
vrouwen die janken dat er geen vrouwelijke protagonists zijnkutwijven jank op
Denk ook 399 en met PSEye en grotere HD 499.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:20 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik denk zelf ¤399, met misschien een extra SKU met wat extra's voor 449/499 euri
Ben de grommende stoere boiis ook een beetje zat. Wanneer kunnen we eens met Sugar Lee Hooper type gamen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
vrouwen die janken dat er geen vrouwelijke protagonists zijnkutwijven jank op
Voor de nieuwe playstation?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Denk ook 399 en met PSEye en grotere HD 499.
Ze hebben al vaak gezegd geleerd te hebben van de te hoge prijs van de PS3, ik denk dat je nog verrast gaat wordenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:22 schreef Haque het volgende:
[..]
Voor de nieuwe playstation?
Ik gok eerder 600 voor de goedkoopste. Maar we zullen zien :p
Want? kan me niet voorstellen dat die duurder wordt dan de xbox. aangezien je bij de xbox verplicht ben kinect te kopen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:22 schreef Haque het volgende:
[..]
Voor de nieuwe playstation?
Ik gok eerder 600 voor de goedkoopste. Maar we zullen zien :p
Zeker wel, komen altijd wel op Youtube te staanquote:Op maandag 10 juni 2013 20:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Valt die Sony presentatie nog ergens terug te kijken morgen?
Heel youtube zal er mee vol staanquote:Op maandag 10 juni 2013 20:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Valt die Sony presentatie nog ergens terug te kijken morgen?
Het is toch ms, ubisoft, ea en sony? of komen er meer.quote:
4 uur 's middagsquote:
ms, ea, ubisoft en sony. Nintendo heeft een direct en meerdere stage shows, maar geen conferentie.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:26 schreef Haque het volgende:
[..]
Het is toch ms, ubisoft, ea en sony? of komen er meer.
Nee ze houden wijselijk hun mondquote:Op maandag 10 juni 2013 20:24 schreef xminator het volgende:
Fail xbox voor 500 euro. Hebben ze nog iets over drm gezegd?
Wat kunnen ze nog zeggen?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:24 schreef xminator het volgende:
hoop tquote:Op maandag 10 juni 2013 20:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Denk ook 399 en met PSEye en grotere HD 499.
neequote:Op maandag 10 juni 2013 20:24 schreef xminator het volgende:
ergens rond 000 geloof ikquote:
-.-'quote:
kom je vannacht te wetenquote:
Slimpiequote:
zie de op lamlulquote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef DJ_ het volgende:
Hoe laat is de sony conferentie ? ( Nederlandse tijd )
Zie OPquote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef DJ_ het volgende:
03 00quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef DJ_ het volgende:
Danku voor deze uiterst vriendelijke informatiequote:
niks persoonlijks maar als iedereen gewoon de op leest scheelt mij dat weer breedbandquote:Op maandag 10 juni 2013 20:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Danku voor deze uiterst vriendelijke informatie
Digital Rights Management. Kopieerbeveiliging.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Niet iedereen is bekend afkortingen.
En begrijp nog steeds niet wat je aan die Project Glass hebt.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef Jimbo het volgende:
pff die interviews op GT
its all about the gamers.... Bullshit, het zijn wanproducten
het is zeg maar net als EDL 2e scherm, alleen dan voor je games.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En begrijp nog steeds niet wat je aan die Project Glass hebt.
Ja ik weet wat het is, maar je hebt er echt niets aan. Na paar minuten is het al irritant.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is zeg maar net als EDL 2e scherm, alleen dan voor je games.
leuk met een tablet, kut op je telefoon
zondermeer, maarja het goedkope antwoord op de wii hequote:Op maandag 10 juni 2013 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik weet wat het is, maar je hebt er echt niets aan. Na paar minuten is het al irritant.
22:00 toch ?quote:
Voorbeschouwing gamekings denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
22:00 toch ?
ik weet niet waar jij woont, maar hier is het pas 20:52
Dat zal wel iddquote:
voorbescouwing.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.gamespot.com/e3/ea-press-conference/
oh daar stond het
Maar je koopt hem dus wel. Blijkbaar toch niet zo kut als je beweert.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:57 schreef Jimbo het volgende:
forza 5 lijkt me kut.
heel de One lijkt me kut
ik koop hem in de budgetbak
tot zo ver deze dienstmededeling
ik heb hier ook een atari 2600 staan die niet aan staat sinds 5 - 6 jaarquote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Maar je koopt hem dus wel. Blijkbaar toch niet zo kut als je beweert.
quote:
Maar dat geldt voor elke console, dat 500 het niet waard is. Heb als early adopter de Xbox en de 360 gekocht, ik wacht nu wel tot hij gewoon betaalbaar is. Datzelfde geldt voor de Playstation 4 trouwens. Grappig, jaren geleden deed ik net zo hard mee met het "het is kut", "wat een faal", en nu zit ik hier me hier facepalmend te vermaken met al de fanboyposts hier. Wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb hier ook een atari 2600 staan die niet aan staat sinds 5 - 6 jaar
ik spaar consoles ofzoTuurlijk wil ik de one ook eens spelen, maar ik wacht wel tot ie 200 is of iets... 500 is het ver van waard
en toen was t nog fpsquote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het erg typerend dat ryse volgens de vorige e3 eerst een kinecttitel zou worden en nu volledig met de controller bestuurd werd.
meh als ie t waard was kocht ik hem wel voor 5-600. maar vind het gewoon echt kut momenteelquote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor elke console, dat 500 het niet waard is. Heb als early adopter de Xbox en de 360 gekocht, ik wacht nu wel tot hij gewoon betaalbaar is. Datzelfde geldt voor de Playstation 4 trouwens. Grappig, jaren geleden deed ik net zo hard mee met het "het is kut", "wat een faal", en nu zit ik hier me hier facepalmend te vermaken met al de fanboyposts hier. Wie de schoen past, trekke hem aan.
als je geen exclusive had kocht iemand maar 1 console ipv beide.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef Ame_thyst het volgende:
waarom zou exclusive een goed iets zijn
vanuit een consumenten perspectief is exclusief toch achterlijk of niet
Valt wel tegen hoor. Zijn niet zoveel mensen die hun console zo snel weg doen dus prijzen blijven wel aardig rond de 80% hangen denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Jimbo het volgende:
dan maar een jaar later op marktplaats met 15 games erbij voor een prikkie
dat ding gaat voor het eind van volgend jaar 150eur minder kosten zeg ik je.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef Haque het volgende:
[..]
Valt wel tegen hoor. Zijn niet zoveel mensen die hun console zo snel weg doen dus prijzen blijven wel aardig rond de 80% hangen denk ik.
precies, scheelt weer 500 euroquote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef Jimbo het volgende:
d
[..]
als je geen exclusive had kocht iemand maar 1 console ipv beide.
sony zal weinig info geven wbt 2nd hand games ect, maar ze laten wel de ps4 zien en wat games en de prijsquote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Daftastic het volgende:
Vond het een solide presentatie. Niet heel erg bijzonder, maar vermakelijk. Moet ook zeggen dat de lat niet zo hoog lag na afgelopen jaren (). Ben benieuwd naar wat Sony gaat presenteren.
voor ons zou t relaxter zijn, maar als MS/Sony heb je gewoon nodig dat mensen je console kopen. daarh eb je die exclusives / system sellers voorquote:
Ik kocht mijn xbox om gta te kunnen spelen bij launch dus ja het werkt wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor ons zou t relaxter zijn, maar als MS/Sony heb je gewoon nodig dat mensen je console kopen. daarh eb je die exclusives / system sellers voor
gaat GTA5 ook doen voor de ps4 brom ik jequote:Op maandag 10 juni 2013 21:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik kocht mijn xbox om gta te kunnen spelen bij launch dus ja het werkt wel.
laat ze nou dromen joh...quote:Op maandag 10 juni 2013 21:13 schreef Zolder het volgende:
En is het bij Forza 5 nou echt nodig dat het cloud powered is? Als ze nu al niet genoeg aan de kracht van de xbox hebben..
komt toch ook op xbox 360 / ps 3 ?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gaat GTA5 ook doen voor de ps4 brom ik je
mijn glazen bol zegt me dat ie ook exclusive op de ps4 speelbaar word. zo niet op disk dan wel streamedquote:
hij is in de MS presser l genoemd voor de 360...?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn glazen bol zegt me dat ie ook exclusive op de ps4 speelbaar word. zo niet op disk dan wel streamed
360 ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef Liandri het volgende:
[..]
hij is in de MS presser l genoemd voor de 360...?
Alleen met BEFquote:
Ik verkoop mijn ps3 + 4 controllers + de move + al mijn spellen. Dan iets bijleggen en heb een ps4quote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef Jimbo het volgende:
en de ps4 controller is compatible met de ps3 denk ik (andersom hebben ze al gezegd van niet)
najah dat betekend dus dat ze 2 versies moeten maken? 1 voor de 360 en een upraded/of zelfde q als voor de PS4..quote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
360 ja.
deze game is big. iedereen wil hem, ps4 krijgt hem
Dan zal ik al maarvast beginnen om de meute voor te zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn ps3 + 4 controllers + de move + al mijn spellen. Dan iets bijleggen en heb een ps4
Mij leek het juist wel tof. Ipv alleen man vs man ook robot vs robot gevechten. Geeft de standaard MP game wat meer variatie. Zo plaatst het zich mooi tussen de gameplay van een cod en bf in.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:13 schreef mrstylo het volgende:
Maar die Titan Fall viel echt tegen. Echt hype voor niets.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef Liandri het volgende:
[..]
najah dat betekend dus dat ze 2 (poort) versies moeten maken? 1 voor de 360 en een upraded/of zelfde q als voor de PS4..
zonde.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn ps3 + 4 controllers + de move + al mijn spellen. Dan iets bijleggen en heb een ps4
hij bestaat al voor ps3 en x360. Ze kunnen hem makkelijk naar de 4 porten. al zit er niks extras in willen mensen hem toch wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef Liandri het volgende:
[..]
najah dat betekend dus dat ze 2 versies moeten maken? 1 voor de 360 en een upraded/of zelfde q als voor de PS4..
Mja. Wil er nog mee spelenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:18 schreef Haque het volgende:
[..]
Dan zal ik al maarvast beginnen om de meute voor te zijn
Ik denk dat ik mijn ps3 aan mijn ouders doneer voor de blu ray speler en dvd speler.
Ik heb ook wel veel games. Maar net of ik die ooit nog ga spelen als ik een ps4 heb. Die van de ps2 ook nooit meer aangeraakt na dat ik een ps3 kreeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zonde.
ik houd allesheb zn 40 ps3 games, zou het doodzonde om weg te gooien (tering, nu ik t zo zeg is dat 2000eur aan games
gelukkig heb ik er ook een zooi 2e hands)
als ie backward word op de een of andere manier (zou vet zijn als je kan streamen en je disk voor verificatie geld) dan weet ik zeker dat ik er nog veel zal spelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb ook wel veel games. Maar net of ik die ooit nog ga spelen als ik een ps4 heb. Die van de ps2 ook nooit meer aangeraakt na dat ik een ps3 kreeg.
Achja. ik ga van de week alvast een hoop op markplaats zetten. En de games die ik echt leuk vind hou ik nog wel even. Speel nu eigenlijk toch alleen fifa en soms cod nog.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ie backward word op de een of andere manier (zou vet zijn als je kan streamen en je disk voor verificatie geld) dan weet ik zeker dat ik er nog veel zal spelen.
GTA5 is er nog niet? 13 sep pas. dat betekend in mijn ogen dat of het wordt een poort van de PS4 versie naar de 360/PS3 of ze laten de kwaliteit zo en geven een "mindere" Q af aan de PS4quote:Op maandag 10 juni 2013 21:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij bestaat al voor ps3 en x360. Ze kunnen hem makkelijk naar de 4 porten. al zit er niks extras in willen mensen hem toch wel.
Als ik kan kiezen tussen wachten voor gta 5 op mn ps4 of een maand eerder op de ps3 kies ik toch echt voor de ps4
zet ze op fokquote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Achja. ik ga van de week alvast een hoop op markplaats zetten. En de games die ik echt leuk vind hou ik nog wel even. Speel nu eigenlijk toch alleen fifa en soms cod nog.
ja alle 2.quote:
daarom denk ik ook adt de ps4 in october komtquote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef Liandri het volgende:
[..]
GTA5 is er nog niet? 13 sep pas. dat betekend in mijn ogen dat of het wordt een poort van de PS4 versie naar de 360/PS3 of ze laten de kwaliteit zo en geven een "mindere" Q af aan de PS4
Ik heb alleen de games bewaard waar ik echt veel plezier van heb beleefd of herinneringen van heb. Stuk of 5.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:20 schreef over_hedge het volgende:
Die van de ps2 ook nooit meer aangeraakt na dat ik een ps3 kreeg.
ja, dat zal dan een race worden voor de nerd wacht ik op... of jizz ik direct zeg maar XXDquote:Op maandag 10 juni 2013 21:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daarom denk ik ook adt de ps4 in october komt
alles is speculeren, maar ik zie gta 5 wel op de ps4 komen in october
he dat heb ik op mijn ipad, laatst wat mee zitten klotenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En begrijp nog steeds niet wat je aan die Project Glass hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef Liandri het volgende:
[..]
GTA5 is er nog niet? 13 sep pas. dat betekend in mijn ogen dat of het wordt een poort van de PS4 versie naar de 360/PS3 of ze laten de kwaliteit zo en geven een "mindere" Q af aan de PS4
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:25 schreef Liandri het volgende:
[..]
ja, dat zal dan een race worden voor de nerd wacht ik op... of jizz ik direct zeg maar XXD
13 september komt Kingdom hearts HD. 28 sep. komt gta 5quote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef Liandri het volgende:
[..]
hun spellen zou ik inderdaad ziek noemen net zoals hun beleidquote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef Rockiejj het volgende:
EA gaat zieke dingen uitbrengen denk ik!
rip in spaghettiquote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit keer geen John Ravioli [ afbeelding ]
twitchquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef vosss het volgende:
Godver die stream van gametrailers knalt telkens terug naar 320p ofzo.
Iemand een stabiele HD stream toevallig?
http://nl.ign.com/news/4420/volg-hier-de-e3-livestream-van-ign-usquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef vosss het volgende:
Godver die stream van gametrailers knalt telkens terug naar 320p ofzo.
Iemand een stabiele HD stream toevallig?
ja, geweldigquote:
Thanksquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
http://nl.ign.com/news/4420/volg-hier-de-e3-livestream-van-ign-us
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Nickskuh het volgende:
Waarom kunnen ze die kerels geen goeie kleding geven
wat is afgelopen ?quote:
Jij moet echt alles plus 1 doen.quote:
is die nou exclusive of ?quote:
+1 wat?quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
weet niet, niet veel over gezegd voorderest.
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.htmlquote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef KrentebolHooft het volgende:
waar kan ik streamen, e3 site doet niks.
Zie een paar posts hierboven.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef KrentebolHooft het volgende:
waar kan ik streamen, e3 site doet niks.
ohja, teringquote:
Altijd, jammer dat er nooit een nieuw IP isquote:
TitanFall.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Altijd, jammer dat er nooit een nieuw IP is
Titanfall is nieuw toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Altijd, jammer dat er nooit een nieuw IP is
quote:
*dat geen shooter isquote:
ja en wat een game is datquote:
net als sex op latere leeftijdquote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Rockiejj het volgende:
Huh wat is dit dan.. Begint SP, eindigt MP?
zie hier niets, wel ps4 controllers en ps4 graphsquote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Zolder het volgende:
Heeft die game nou framedrops of ligt dat aan mij?
we zullen het zienquote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vond het er wel tof uit zien, een shooter waarin je kan wallrunnen etc
Maar ik vind het niet een systemseller en niet een game die 60 euro waard is.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vond het er wel tof uit zien, een shooter waarin je kan wallrunnen etc
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik vind het niet een systemseller en niet een game die 60 euro waard is.
jongere leeftijd danquote:
take a picturequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |