GTA5 is er nog niet? 13 sep pas. dat betekend in mijn ogen dat of het wordt een poort van de PS4 versie naar de 360/PS3 of ze laten de kwaliteit zo en geven een "mindere" Q af aan de PS4quote:Op maandag 10 juni 2013 21:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij bestaat al voor ps3 en x360. Ze kunnen hem makkelijk naar de 4 porten. al zit er niks extras in willen mensen hem toch wel.
Als ik kan kiezen tussen wachten voor gta 5 op mn ps4 of een maand eerder op de ps3 kies ik toch echt voor de ps4
zet ze op fokquote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Achja. ik ga van de week alvast een hoop op markplaats zetten. En de games die ik echt leuk vind hou ik nog wel even. Speel nu eigenlijk toch alleen fifa en soms cod nog.
ja alle 2.quote:
daarom denk ik ook adt de ps4 in october komtquote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef Liandri het volgende:
[..]
GTA5 is er nog niet? 13 sep pas. dat betekend in mijn ogen dat of het wordt een poort van de PS4 versie naar de 360/PS3 of ze laten de kwaliteit zo en geven een "mindere" Q af aan de PS4
Ik heb alleen de games bewaard waar ik echt veel plezier van heb beleefd of herinneringen van heb. Stuk of 5.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:20 schreef over_hedge het volgende:
Die van de ps2 ook nooit meer aangeraakt na dat ik een ps3 kreeg.
ja, dat zal dan een race worden voor de nerd wacht ik op... of jizz ik direct zeg maar XXDquote:Op maandag 10 juni 2013 21:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daarom denk ik ook adt de ps4 in october komt
alles is speculeren, maar ik zie gta 5 wel op de ps4 komen in october
he dat heb ik op mijn ipad, laatst wat mee zitten klotenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En begrijp nog steeds niet wat je aan die Project Glass hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef Liandri het volgende:
[..]
GTA5 is er nog niet? 13 sep pas. dat betekend in mijn ogen dat of het wordt een poort van de PS4 versie naar de 360/PS3 of ze laten de kwaliteit zo en geven een "mindere" Q af aan de PS4
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:25 schreef Liandri het volgende:
[..]
ja, dat zal dan een race worden voor de nerd wacht ik op... of jizz ik direct zeg maar XXD
13 september komt Kingdom hearts HD. 28 sep. komt gta 5quote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef Liandri het volgende:
[..]
hun spellen zou ik inderdaad ziek noemen net zoals hun beleidquote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef Rockiejj het volgende:
EA gaat zieke dingen uitbrengen denk ik!
rip in spaghettiquote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit keer geen John Ravioli [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |