gaat GTA5 ook doen voor de ps4 brom ik jequote:Op maandag 10 juni 2013 21:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik kocht mijn xbox om gta te kunnen spelen bij launch dus ja het werkt wel.
laat ze nou dromen joh...quote:Op maandag 10 juni 2013 21:13 schreef Zolder het volgende:
En is het bij Forza 5 nou echt nodig dat het cloud powered is? Als ze nu al niet genoeg aan de kracht van de xbox hebben..
komt toch ook op xbox 360 / ps 3 ?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gaat GTA5 ook doen voor de ps4 brom ik je
mijn glazen bol zegt me dat ie ook exclusive op de ps4 speelbaar word. zo niet op disk dan wel streamedquote:
hij is in de MS presser l genoemd voor de 360...?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn glazen bol zegt me dat ie ook exclusive op de ps4 speelbaar word. zo niet op disk dan wel streamed
360 ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef Liandri het volgende:
[..]
hij is in de MS presser l genoemd voor de 360...?
Alleen met BEFquote:
Ik verkoop mijn ps3 + 4 controllers + de move + al mijn spellen. Dan iets bijleggen en heb een ps4quote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef Jimbo het volgende:
en de ps4 controller is compatible met de ps3 denk ik (andersom hebben ze al gezegd van niet)
najah dat betekend dus dat ze 2 versies moeten maken? 1 voor de 360 en een upraded/of zelfde q als voor de PS4..quote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
360 ja.
deze game is big. iedereen wil hem, ps4 krijgt hem
Dan zal ik al maarvast beginnen om de meute voor te zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn ps3 + 4 controllers + de move + al mijn spellen. Dan iets bijleggen en heb een ps4
Mij leek het juist wel tof. Ipv alleen man vs man ook robot vs robot gevechten. Geeft de standaard MP game wat meer variatie. Zo plaatst het zich mooi tussen de gameplay van een cod en bf in.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:13 schreef mrstylo het volgende:
Maar die Titan Fall viel echt tegen. Echt hype voor niets.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef Liandri het volgende:
[..]
najah dat betekend dus dat ze 2 (poort) versies moeten maken? 1 voor de 360 en een upraded/of zelfde q als voor de PS4..
zonde.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn ps3 + 4 controllers + de move + al mijn spellen. Dan iets bijleggen en heb een ps4
hij bestaat al voor ps3 en x360. Ze kunnen hem makkelijk naar de 4 porten. al zit er niks extras in willen mensen hem toch wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef Liandri het volgende:
[..]
najah dat betekend dus dat ze 2 versies moeten maken? 1 voor de 360 en een upraded/of zelfde q als voor de PS4..
Mja. Wil er nog mee spelenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:18 schreef Haque het volgende:
[..]
Dan zal ik al maarvast beginnen om de meute voor te zijn
Ik denk dat ik mijn ps3 aan mijn ouders doneer voor de blu ray speler en dvd speler.
Ik heb ook wel veel games. Maar net of ik die ooit nog ga spelen als ik een ps4 heb. Die van de ps2 ook nooit meer aangeraakt na dat ik een ps3 kreeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zonde.
ik houd allesheb zn 40 ps3 games, zou het doodzonde om weg te gooien (tering, nu ik t zo zeg is dat 2000eur aan games
gelukkig heb ik er ook een zooi 2e hands)
als ie backward word op de een of andere manier (zou vet zijn als je kan streamen en je disk voor verificatie geld) dan weet ik zeker dat ik er nog veel zal spelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb ook wel veel games. Maar net of ik die ooit nog ga spelen als ik een ps4 heb. Die van de ps2 ook nooit meer aangeraakt na dat ik een ps3 kreeg.
Achja. ik ga van de week alvast een hoop op markplaats zetten. En de games die ik echt leuk vind hou ik nog wel even. Speel nu eigenlijk toch alleen fifa en soms cod nog.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ie backward word op de een of andere manier (zou vet zijn als je kan streamen en je disk voor verificatie geld) dan weet ik zeker dat ik er nog veel zal spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |